Opinii despre Suzuki, Iveco Dealer & Service în Bacău (Dealer Auto)
Str. Republicii 179, Bacău 600304
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Suzuki, Iveco Dealer & Service, Dealer Auto în Bacău
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Suzuki, Iveco Dealer & Service
Luni
08–16:30
Marți
08–16:30
Miercuri
08–16:30
Joi
08–16:30
Vineri
08–16:30
Sâmbătă
Închis
Duminică
Închis
Cele mai aglomerate ore
Luni
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Opinii despre Suzuki, Iveco Dealer & Service
Am rămas fără distronic la mașină fiind în trecere prin Bacău am oprit la ei la reprezentanta să văd dacă mă pot ajuta .
Doamna de la recepție cat și managerul super profi și amabili .
Au băgat mașina la o verificare în 2h a fost gata !
Plăcut impresionat de rapiditate și amabilitate
Țin să și precizez mașina fiind un Suzuki Vitara 2018 .
Vă mulțumesc din inimă și recomand cu tot dragul !!!
Am avut o colaborare foarte bună cu Ionuț Dobric pentru achiziția unui Suzuki Vitara. După efectuarea plății, am ridicat mașina în ziua următoare. Mi s-a părut foarte tare!
În plus, îmi place mașina la nebunie.
Servicii profesioniste, personal amabil si competent
Costuri reduse la revizii, x cross chiar foarte ok.
Apreciez că s-a respectat ora programată pentru revizie , personalul amabil , bine pregatit !
Am fost la această firmă pentru o revizie și o reparație. Și-au făcut treaba și au fost amabili. Am fost mulțumit de rezultat.
O reprezentanță ce oferă servicii de calitate, profesionalism, personal foarte amabil! Recomand cu drag.
L.E. Dupa toate "aventurile" descrise mai jos, dupa ce am trimis e-mail-uri cu plingeri intregii echipe (de la Suzuki Romania pana la managerul din Bacau) am fost contactat de managerul din Bacau. Dumnealui a fost extrem de civilizat, si-a cerut scuze in numele echipei si a dorit sa ne intanim. Au revazut masina, au facut o constatare si au facut o oferta foarte buna de pret. deoarece reparatia a durat o saptamana, mi-a fost pusa la dispozitie o masina de inlocuire noua. Acum pot spune din nou "Jos palaria!" la adresa lor.
Cele trei stele de la gradul de multumire reprezinta o medie aritmetica intre o stea - gradul de multumire de la oferta anterioara - si cinci stele pentru interactiunea de acum.
L.L.E. Am fost contactat si de Suzuki Romania privind feed-back. L-eam spus si lor ca dupa ce ne-am "certat", lucrurile au mers foarte bine!
"Daca ma intrebati acum patru ani v-as fi spus ca sunt exceptionali. Astazi...alta poveste.
Am cerut o oferta de auto nou. Domnul de la vanzari a fost exceptional. Ofertat imediat cu detalii si comunicare superba.
Am cerut si o oferta de reparatie pentru masina mea. Aici a inceput "dansul". Mi-a fost ofertata o piesa la un pret de cinci ori mai mare decat cel de pe piata. Erori sunt posibile. Ma intreb insa ce ar fi fost facturat daca as fi acceptat?
Problema cea mai mare insa a intervenit atunci cand am cerut informatii despre cat costa un kit de ambreiaj si - avand in vedere ca l-am schimbat acum 30.000 km - daca se poate schimba doar rulmentul din el. Una din persoanele care stateau langa biroul reprezentantului a intervenit in discutie, nu l-a lasat sa raspunda (presupun ca erau mecanici) si mi-a sugerat sa ma duc eu in oras si sa-mi cumpar un rulment. In momentul in care i-am spus ca raspunsurile in doi peri si/sau ironiile nu isi au rostul intr-o comunicare client-furnizor, mi-a explicat ca biroul "sefului" se afla in spatele meu si ca sunt liber sa ma duc sa ma plang la "sef".
Ca urmare a "minunatei" interactiuni pe care am avut-o cu acesti doi reprezentanti ai companiei (pentru ca daca isi permit sa intervina in discutia intre un client si un reprezentant vanzari, se erijeaza in reprezentant al companiei), cu siguranta ca nu voi mai apela niciodata la Romil. Sincer va spun ca prefer sa platesc suma pe care am bugetat-o unei companii care stie sa respecte clientii."
Oameni de treabă, în mare parte. Când vine vorba de lucrări făcute cât mașina e pe garanție, uneori trebuie "convinși" fie cu daruri, fie cu amenințări / denunțare.
Good people, mostly. When it comes to jobs done while the car is still on warranty, sometimes they need to be "persuaded" either with gifts or threats / denunciation.
Oameni de treaba, am fost multumiti cu alegerea facuta, multumim pentru amabilitate si promptitudine.
Experiență plăcută ceea ce m-a convins să achiziționez o mașină nouă . Adevărul este că se așteaptă cam mult livrarea mașinii chiar dacă este achitată integral.
Cei de la service sunt amabili și dornici sa ajute. Cam scump dar asa e pe la toate reprezentantele.
Personal atent, săritor care au făcut un client să plece cu zâmbetul pe chip...
Un service auto capabil și pe care poți să îți lași autovehiculul cu încredere , personal cu experiență .
Este un servici foarte ok