Opinii despre Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Timiș (Companie de Asigurari)
Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Timiș
Strada Corbului 4, Timișoara 300239, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Timiș, Companie de Asigurari în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Timiș
Luni
[08h:30h – 16h:45h]
Marți
[08h:30h – 16h:30h]
Miercuri
[08h:30h – 18h:30h]
Joi
[08h:30h – 16h:30h]
Vineri
[08h:30h – 16h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Timiș

In aceasta instituție exista o doamna despre care eu personal am cuvinte de lauda și este necesar sa le exprim aici. Cu tot ce am apelat la aceasta instituție legat de asigurați direct acolo sau email (card, deblocare,pin) am nimerit tot la ea și cu maxima amabilitate , profesionalism și pe deasupra și in cel mai scurt timp a soluționat și rezolvat problemele.Este vorba despre D-na Violeta Maria Daescu! Este și va rămâne un om de baza ! Va felicit ca aveți așa angajați ! De restul ( ca am mai avut tangenta și cu altele) mai trebuie lucrat!
Mi-se pare o bataie enorma de joc, in secolul 21 sa stai sa iti raspunda cineva la mail sau la telefoane de aproape 2 saptamani, intradevar este si gresala mea ca nu v-am dat mail si sa va sun in acelasi timp non-stop poate asa se mai împiedica cineva de ele.
In primul rand sunt 6 numere de telefon dintre care doar la 2 se poate raspunde (dar nu se intampla) , la casa de asigurări din București dupa ce parcurgi jumatate de oraș, nu ți-se poate rezolva problema pentru ca nu au acces la baza de date de la Timis si nici macar ei nu au un numar de telefon actualizat de la aceasta unitate.
Sunteți sustinuti din banii noștri, asa putin vii se par incat sa nu va puneți la punct o baza de date interna (nationala) si sa actualizați un numar de telefon?!
Imi este frica ca daca o sa fie nevoie sa ma deplasez la Timis ori nu gasesc pe nimeni, ori v-ati schimbat sediul si ati uitat sa actualizati adresa!
Cu toate gandurile bune, transmit d-nei functionar public Ec. Violeta-Maria Daescu, cuvinte de multumire si profunda recunostinta pentru activitatea minunata pe care o desfasoara zi de zi si pentru tot sprijinul acordat atat mie cat si colegilor mei si va dorim sanatate, fericire, sa aveti parte numai de realizari frumoase si recunostinta celor ce va inconjoara. Va multumim!
Agentul de pază un om cu nasul pe sus ar fi indicat ca firma angajatoare al sistemului de pază sa ii mai taie din grade deoarece vorbește urât vulgar și se cam crede un mini Dumnezeu. În schimb doamnele sunt de 10 stele și foarte cooperative cu cerințele asiguraților.
Am așteptat două ore pentru a mi se soluționa dosarul depus în urmă cu 22 zile! Puteam să mor de 1000 de ori așteptând după ei!!!

Ar trebui sa puneti sistemul la punct nu sa stea lumea cu orele la cozi bataie de joc si nici cel mai mic respect fata de populatie
Acord 5 stele pentru incurajare si pentru ca s-au schimbat destul de multe in ultimii ani. Depunerea actelor a devenit mai fluenta, chiar daca programul in aceasta perioada de pandemie a fost mai restrans.

Toată stima si considerația mea, doamnei Marcela Costache, pentru disponibilitate, promptitudine si profesionalism!

Sunteți vai de voi , nici măcar nu răspundeți la telefon ce sa mai zic sa răspundeți la un email ..... Păcat ca sunteți plătiți din bani noștri.
Angajatele de la ghișee sictirite la maxim,portarul da indicații aiurea,n am rezolvat nimic trebuie sa revin!Număr de telefon incorect!

Numere de telefon de contact incorecte.
Servicii oferite greoi. Multa birocrație. Fara interes în rezolvarea problemelor asiguraților

Amabilitate, promptitudine. Nu mă așteptam. Mă bucur.

Am pierdut o ora și 10 min sa plătesc o chitanță.... Pt deblocarea cardului care nu mai vrea sa funcționeze...

Neprofesionalism. Nu sunt receptivi in solutionarea problemelor, nu ofera solutii optime.
Astept un card de sanatate de 3 luni. Si cred ca o sa il mai astept.
Totul e digital, si cu atat digitalizare se pierd in informatii.
RUSINE!!!

Nr de telefon afișat este incorect! De ce nu furnizați un nr de telefon la care SA PUTEȚI FI CONTACTAȚI!?!???

Neprofesionali puțin spus,fiecare din ei spun câte ceva,de fiecare data când am sunat am auzit alta varianta +nepoliticoși

Buna , Nu avet un nr bun , sun si nr incorect , rog sa remediat problema multumesc !
Personal nepoliticos, incompetent și cu grave probleme de comunicare.
Numere de telefon/adrese de e-mail inutile (pentru că nimeni nu răspunde).

O adunatura de nepregatiti si miserupisti. Jalnic!

Foarte proastă, iubesc România iubesc Timișoara, dar serviciile lasă de dorit. Nu merg de drag acolo merg pentru că am nevoie de ajutor și cred că cei care muncesc acolo asta ar trebui să facă să acorde consultanță și ajutor celor care au nevoie, dar din păcate la noi nu se poate intampla asta. Angajații așteaptă să treacă timpul să plece acasă salarii frumoase au. Dar suflet nu au, nu se gandesc la oamenii bolnavi și necăjiți.
Am sunat la nr de telefon mentionat mai sus si la nr. de mobil care este notat pe site la Evidenţă Asiguraţi şi Card Naţional de Sănătate si nu raspunde nimeni. De ce exista servicul telefonic daca nu se raspunde?
Daca nu te poti deplasa personal la sediul atunci nu ai nici o sansa sa fii informat corespunzator.
Comunicare 0, unde comunicarea si empatia ar trebui sa fie litera de lege, sunteti o rusine de institutie.
Site foarte prost facut, foarte greoi in care totul este scris cu articole de lege. La sectiunea intrebari frecvente nu se afiseaza nimic.
In plus nimeni nu se oboseste sa verifice review-urile de pe google si sa dea un raspuns.
Rusine!

Se stă afară si vine cineva să vă ajute.e ok.
Numarul de telefon e pus doar sa fie pus.nu raspunde nimeni .sunteti penali,un sistem comunism si de o prostime rara.sunteti cu mult in urma tarilor europene

Mare păcat ca nu pot atașa poza aici ! Am sunat de 39 de ori și nimeni nu raspunde! Neserioși!

Nu au program cu publicul! La ușă de la intrare ești informat cum sa procedează pentru soluționarea problemelor.
Cele mai proaste servici

Tuva n gura de nepasatori

Numărul nu este alocat
În primul rand vreau sa precizez faptul ca domnul de la poarta nu are nici o treaba, din start m-a îndrumat greșit, biletele de ordine nu au toate info necesare,toaleta duce lipsa de hârtie igienica, capac la wc și un sistem de închidere pt ușa dat fiind faptul ca este toaletă comuna. Am așteptat doua ore și am rezolvat în 5 minute... Lipsa de info e problema cea mai mare.
Cele mai proaste servicii pe care le-am întâlnit până acum.
Va recomand cu cea mai mare căldură sa ocoliți pe cat se poate această instituție.

Sa raspundeti la telefon cand suna omu
Am intalnit un functionar exceptional. Am rezolvat situatia in 15 minute

Doamnele de la camera 53 sunt absolut imposibile. Rigide, artagoase si lipsite de empatie. Informațiile pe care ți le dau nu mai sunt valabile pana data viitoare. Greoaie și la propriu și la figurat. Conducerea de ce nu ia masuri??

Acceptabil
Nici acum nu se lucreaza cu publicul.

Eu am fost foarte multumit de modul în care am rezolvat problemele. A mers foarte repede cu nr de ordine luat. Si domnul de la camera unde am avut nevoie de rezolvarea problemelor foarte cumsecade si rapid .
Astept deja de aproape o ora si o singura persoana a fost chemata inauntru, desi in teorie sunt 4 ghisee deschise. Una din angajate si-a luat pauza desi sunt cel putin 15 persoane care asteapta. Acum nu este nicio persoana inauntru, dar nimeni din afara nu este chemat. Este de neconceput sa trebuiasca sa stai la coada atata ca sa depui o cerere de duplicare a cardului, operatie ce se poate face la fel de usor online.
Raspunde cineva vreodata la numarul acesta de telefon? De doua saptamani sun si intra robotul, iti face trimitete la un alt birou la care bineinteles ca nu raspunde nimeni. Ar fi cazul sa mai si munciti domnilor, nu sa luati bani degeaba.

Nu se poate contacta
Jalnic, dupa ce lunar cotizez mult mai mult decat pt un abonament medical privat, stai la rand 2 ore si nu te baga nimeni in seama. 65 pers in asteptare.
Sa le fie rusine celor din conducere(ma gandesc ca angajatii de rand nu pot schimba prea multe).

Foarte amabil, bravo.

Sunt niste incompetenți!
De doua ori am vizitat acest loc si de fiecare data am simtit lipsa de respect in felul in care s-a vorbit cu mine. Informatile de pe site nu corespund cu realitatea si am avut surprize, acte in plus de care aveam nevoie.
Singura parte buna este ca nu a fost aglomerat si nu am stat la cozi, insa am ramas cu problema nerezolvata si un gust foarte amar fata de aceasta institutie.
Din pacate intamplari de tipul asta trezesc in mine ganduri de a pleca din tara, lucru trist pentru ca de cate ori ai curajul, voianta si puterea de a lupta pentru Romania, esti coborat la pamant si descurajat.

Unde este Ordonanța 195 si 30 din 2020
Am trimis cererea de inscriere pe mail si am fost sunata dupa doua zile de o doamna care mi-a dat toate indicatiile de care aveam nevoie.
In ceea ce ma priveste, rezolvarea a fost impecabila.

Multumita 😊
Telefonul este degeaba. Nu raspunde nimeni niciodata.
Nu se răspunde la numerele de telefon

Am depus actele pentru cardul european de sanatate acum 1 luna jumate, nu l-am primit inca.
Numarul verde de telefon: nu raspunde nimeni, indiferent de ora.
Numarul principal de telefon, afisat pe site: nu raspunde nimeni.
Numarul de telefon pentru cardurile europene: directioneaza direct la casuta vocala, care e plina.
Nesimtire maxima pe banii nostri.
Niste incompetenti!!!
Nu stiu sa scrie corect numele persoanelor asigurate.
Doar sa te puna pe drumuri.
La telefon nu raspunde nimeni.
Foarte slabi pregătiți. Se mișcă in reluare, de evitat.
Groaznic! După ce îți iei număr de ordine, aștepți 1 ora și jumătate, intri și spui ca ai venit pentru coasigurare, ți se spune că trebuia să iei 2 numere și când le spui ca domnul de la intrare ti-a dat doar unu în condițiile în care ai spus pentru ce ai nevoie....reacția doamnelor: colegul e adormit ! ...Si după ce le explici ca nu aveai de unde să știi, cu chiu cu vai ...se uita la actele după care ai mai umblat 2 săptămâni...

Eu inteleg ca suntem in Romania, tara nimanui, dar totusi suntem in 2019. Nu inteleg de ce sistemul este inca pe model vechi. Exista un numar de telefon pe site dar nu raspunde nimeni acolo. Pot spune ca e in topul sistemelor incompetente cu care am avut contact pana acum.
Nu merita nimic , nici macar jumate de stea. De trei luni le scriu e-mail-ri si nu am reusit nimic. In momentul de fata nu sunt asigurata desi am achitat in avans pe un am , am trimis declaratia unica de 2 luni.
Oare nimeni nu citeste aceste recenzii? Am inceput sa depun reclamatii la protectia consumatorului.
Faceti acelasi lucru , poate cineva se va sesiza si va schimba acest personal plictisit !
PS. Am mai descoperit ceva, nu poti posta daca nu le dai macar o stea.
Claudia Cimpeanu

1 pentru ca nu se poate sa postez cu 0, dar ceea ce merita Casa de asigurări de sănătate Timis este mult sub 0

...sistem comunist, frustrare, lipsa de interes!!!
Din pacate chiar nu pot intelege comportamentul si frustrarea angajatilor...sa nu mai spun ca la telefon nu raspunde nimeni pentru a-ti oferi informatii.

4 ore de asteptare... Bataie de joc.
De două săptămâni sun zilnic și nu răspunde nimeni
Am trimis on-line actele necesare pentru eliberarea cardului european și nu primesc niciun răspuns sau cardul
La Caraș Severin după doar o săptămână a ajuns acasă cardul
La prima incercare au și raspuns la telefon și am avut o convorbire extrem de civilizata
Felicitări lor!

am solicitat schimbarea unui card de sanatate care nu era valid eliberat de aceasta unitste,situatie ptr care mi s-a solicitat bluletinul sotiei (de dansa fiind vorba),dar nu il aveam la mine,in schimb aveam certificatul de boala al ei unde erau datele solicitate.De altfel cardul a fost eliberat pe baza buletinului.La prima vedere functioarul in cauza a procedat corect ,dar faptul ca trebuia sa merg acasa la 33 km,fiind la sfarsitul programului,ca acest card nevalid a fost eliberat de aceasta unitate,ca acest functionar lucreaza mecanic coform celor afisate si nu conform situatiilor aparute in corelatie cu dispozitiilor afisate- nu arata nici un respect a unitatii publice fata de cetateanul de rand ci dipotriva,acest functionar nu reprezinta aceasta unitate respectabila nu inteleg cine sustine prezenta acesteia pe acest post.

Jalnic, dupa ce dansii mi-au ratacit cardul de sanatate, mai trebuie sa stau si la cozi infernale facute din cauza unui program de femei gravide(nici 3 ore vinerea), care pe deasupra nu coincide cu cel online. Numai intru in amanunte de personalul sub orice critica, care sunt o jignire adusa persoanelor muncitoare care cotizeaza in fiecare luna la circarii si hotii acestia. Ca cetatean al acestui stat, am luat raspunderea sa fac o plangere, care mai mult ca sigur va fi aruncata in primu cos de gunoi, sper ca si voi sa faceti acelasi lucru ca mine, poate cand vad prea multe aduna-te fac ceva.
Aștepți doua ore minim... Proasta organizare...oameni puțini la relatii cu publicul.
Am fost la începutul lui ianuarie să îmi fac asigurarea de sănătate, iar cât timp am stat la coadă angajaţii băteau invalizi în baie. Când am ajuns în faţă şi mă pregăteam să dau actele, domnul de acolo m-a scuipat în faţă şi mi-a zis că trebuia înainte să vin cu 3 copii xerox după certificatul de naştere, cartea de identitate, diploma de zece clase, diploma de bacalaureat şi adeverinţă de salariat, toate legalizate la notar şi semnate de primarul comunei Giulvăz într-o seară cu lună plină când Steaua bate Dinamo. Trebuie să spun că m-am simţit jignit peste orice măsură, mi-am luat actele şi mi le-am pus înapoi în geantă, m-am uitat urât la ei şi le-am strigat: "Adio!" nu un "la revedere" care promite o întoarcere, nicidecum, nu doream ca ei nici măcar atâta bun simţ să aibe din partea mea. Şi când credeam că le-am arătat-o şi că tot eu voi ieşi din asta râzând, l-au violat pe tata!
Cu toate acestea însă trebuie să remarc că portarul a fost cel mai înţelept om din toată întreprinderea. El ştia să tempereze spiritele tuturor şi ştia întotdeauna exact de ce acte sunt nevoie şi la care birou anume, nu m-ar mira ca el să fie defapt şeful peste toţi şi întregul sistem să funcţioneze ca ceva ordin ciudat de arte marţiale în care maestrul este defapt servitorul şi servitorul este defapt maestrul, şi pentru asta dau 2 stele.

Foarte jalnic

NU RASPUNDE NIMENI LA TELEFOANE!!!
Personal dezinteresat, nu au chef de tine și îți spun că în dosar mai aveai nevoie de ceva acte, apoi afli ca nu îți trebuie așa ceva și te trimit dintr-o parte în alta degeaba. Numerele de ordine se termină foarte repede și trebuie să fii acolo cu 2 ore înainte să înceapă programul, deoarece atunci când începe, surpriză, nu mai sunt numere.

Servicii proaste...personal incompetent lipsit de amabilitate.Am facut multe drumuri la ei fara sa reusesc sa,mi rezolv problemele pentru ca angajatele sunt prea plictisite pentru informații!

Nici macar 1 stea nu merita. Nu raspund la telefon in intervalul de timp recomandat pe site. Aplica obtuz legea (in cazul solicitarilor de restituire sume reprezentand tratament in strainatate), fara sa analizeze fiecare caz in parte...
De 3 ori la rând vin dimineața în jurul orelor 8:00 și ca să vezi, nu se mai dau numere de ordine( cică s-au epuizat toate cele 100 care se dau pe zi ). Mă gândesc că atunci când toți cei 100 de oameni își termină treaba acolo, personalul angajat poate pleca acasă(sau pot sta liniștiți la o cafea) până la terminarea programului. Cică să-ți asiguri sănătatea... că poți muri pană atunci..

Trist si de toată jena.cu 5 ani in urma am depus formularele europene e 106 pt a fi asigurata si in romania si mi le au pierdut.am solicitat eliberarea altor formulare in tara unde lucrez pt a le depune inca o data la casa de sănătate.le am depus cu 3 luni in urma si tot neasigurata sunt.de ce? Nu am nici o idee!!! Domni de la CJAS NU AU BINUNAVOINTA SA RASPUNDA LA TELEFON!! Când e rostul de încasat bani sunt foarte promti. Iar când mergi la ușile lor sunt de o nesimțire strigătoare la cer. Politețea lipsește cu desăvârșire. Când vorbesc parca vomita cuvintele. Mi e groaza sa mai bat la ușile voastre!!
desi a fost inchis pana la 08.30, pentru caz de urgenta am fost ajutat chiar cu 2 ore inainte sa inceapa programul. multumesc
Plictis, dezinteres, pile şi membrii ai familiilor de la vârful politicii. Cei câţiva pălmaşi rămaşi duc tot greul.
Jale. Personal iritat si enervat pe viata lor. Niște acrituri care isi varsa frustratea pe altii. Plus ca am fost sa imi activez cardul in urma cu 2 luni ca acum sa ma trezesc ca tot sunt neasigurata.

Am ajuns la 8:30 si mi s-a zis ca se deschide la 11:30 (teapa mea ca miercurea e program scurt). Am revenit la 10:15 si era coada pana la strada, oamenii asteptand sa-si ia numere de ordine. Probabil va dura 1 ora pana sa luam numere si alte N ore pana ajung la numarul meu.
Nu intereseaza pe nimeni ca poate la coada stau oameni care au probleme de sanatate, ca afara ploua sau ninge.
Toata stima pentru portar.
Bataie de joc!
Sunt BARANCEANU TEODOR ,am diagnosticul CIROZA HEPATICA VIRUSALA HBV(Ag HBs+,Ag Hbe-; Ac anti Hbe +)COMPENSATA .
A-m depus un dosar pentru ENTECAVIR de 0,5mg/ zi si mai am tratament pe doua saptamani si v-as fi recunoscator daca mi-ati aproba acest medicament la timp deoarece nu am voie sa intrerup acest tratament,deoarece mi-ar fi afectata sanatatea si asa precara ,va multumesc.
Am numarul de inregistrare 27028 din 13 iulie 2016
astia nici nu raspund la telefon, ce sa mai zici de serviciile oferite...

Personal cu pregătire nulă..
Am trimis acte prin e-mail in data de 16 dec...să opereze in sistem asigurarea medicala ptr 2017....sunteți niște persoane.....că nu ați operat in sistem...sa va fie rușine!!!
Ma chinui sa sun la telefoan....si culmea....in timpul programului va spune post telefonic deranjat !!!!

Se sta la coada cu numar de ordine.personalul nu este chiar atat de amabil.
Nu am primit cardul desi l-am făcut acum 6 luni
Persoane amabile, singurul plus.
Nu se poate elibera cardul national duplicat daca nu ai domiciliul in acelasi judet. Coada cat cuprinde. Singura solutie pentru duplicat e la cj din judetul de domiciliu pentru ca mi-au spus ca nici prin posta nu recomanda.

nu am cuvinte sa descriu bataia de joc din partea lor ,de rahat totul
Trist.dureros si revoltator ce este acl..contribuabilul din banii caruia st.platiti st.mascotele lor de care isi bat joc.F.trist ca nimeni nu i ia la raspundere ptr.nimic.As fi curioasa mimozele alea comuniste ce pregatire au..dupa comportament st.niste mahalagioaice fara caracter.Mi din ce in ce mai rusine ca traiesc in sistemul asta.
Încerc să vă sun dar nu răspunde nimeni la telefon , sunteți neserioși , preferați să puneți lumea pe drumuri când unele probleme se pot rezolva prin telefon sau on-line !

Batrani cu varsta peste 80 de ani sunt tinuti pe hol la coada! Dezorganizare maxima! Menagement defectuos atata timp cat toata prostimea politica devine director in aceasta institutie care puye a coruptie
Au un site mizerabil care nu afișează orarul, iar la lista de telefoane nu apare niciun telefon. Am găsit un număr de telefon undeva, dar nu a răspuns nimeni. Iau banii degeaba.
aici simti cu adevarat rusinea de a trai intr-un sistem birocrat si corupt
sunt praf, nu raspund la telefonul afisat pe site si nici la e-mailuri

Buna ziua,
De ce program de lucru dupa -masa cu cetatenii nu e nici intr-o zi????? Si la Primarie ,s-au Casa de pensii au o zi cu program si dupa-masa, la d-voastra de ce nu-i????
Angajati mai incompetenti ca aici nu am intalnit, mai ales la biroul nr. 6.
Sunteti niste gunoaie comuniste care mancati banu public degeaba !
Servici jalnice efectuate de oameni plictisiți

Groaznic...

Este jalnic ce faceți!
Nesimțire totala

Perfect
Imposibil de contactat !!!!

(Tradus) operare
(Original)
Operativi

(Tradus) Bine
(Original)
Ok

(Tradus) NASPA.
(Original)
Nașpa.

(Tradus) Nimeni nu răspunde la telefon. Încerc să găsesc un răspuns simplu la întrebarea mea. Păcat că nu puteam da 0 stele
(Original)
Noone is answering the phone. I'm trying to find a simple answer to my question. Too bad I couldn't give 0 stars
(Tradus) Contact telefonic: 0
Accesibilitate: 0
Comportamentul angajaților: 0
Decență: 0
Deoarece nimeni nu răspunde la telefon în această instituție, a trebuit să merg acolo personal, ceea ce este un inconvenient imens, deoarece pentru oricine are un loc de muncă obișnuit de la 9 la 5, programul lor de la 8:30 la 4:30 și niciun weekend nu este total clasa muncitoare din care își câștigă întregul buget și se presupune că este datoria lor de a servi. Pentru cine a fost făcut acest program? Minori, vârstnici și persoane din afara forței de muncă?
Când am pus câteva întrebări despre concediul medical și concediul de maternitate, am fost întâmpinat cu dezgust, strigăte și furie, întrebându-mă din nou și din nou de ce trebuie să știu acest lucru. Acest comportament este inadecvat pentru angajații serviciului pentru clienți. Să presupunem că oamenii nu se pot îmbolnăvi niciodată sau nu sunt însărcinate este foarte ciudat, mai ales în ceea ce privește tipul de instituție la care lucrează.
Femeia a continuat apoi să mă trimită la o altă instituție pentru a obține informații, „Direcția Gen. De Asistență Socială”, care este eronată, deoarece nu se ocupă de aceste tipuri de probleme. Practic m-a trecut într-un alt loc aleatoriu pentru a mă închide și a mă încurca și mai mult sau pentru a mă obosi, în loc să mă ajute să mă informez despre cum pot beneficia de serviciile guvernamentale pentru care am plătit de câțiva ani și sunt în drept deplin de utilizare.
Și, în sfârșit, comentariul dezgustător pe care îl am: Una dintre femeile din birou mănâncă și mi-a strigat cu mâncare care îi bâjbâia din gură. A fost dezgustător și mi-a supărat pofta de mâncare pentru restul zilei.
Sugestie: Vă rugăm să investiți în programe de instruire pentru angajații dvs. cu privire la maniere, decență umană, empatie, logică și sinceritate. Practic, educația generală pe care trebuie să o aibă toți oamenii.
(Original)
Phone contact: 0
Accessibility: 0
Employee behaviour: 0
Decency: 0
Because nobody answers the phone in this institution I had to go there in person, which is a huge inconvenience because for anyone with a regular 9 to 5 job, their schedule of 8:30 to 4:30 & no weekends is totally inaccessible to the working class from which they earn their entire budget from and supposedly is their duty to serve. Who was this schedule made for? Minors, the elderly and people outside of the work force?
Upon asking a few questions about sick leave and maternity leave, I was met with disgust, shouting and anger, asking me again and again why do I need to know this. This behaviour is inappropriate for employees of customer service. Assuming that people may never get sick or pregnant is very strange, especially in the type of institution they are working at.
The woman then proceeded to send me to another institution to get information, "Direcţia Gen. De Asistenţă Socială" which is erroneous, since they do not deal with these types of problems. She basically passed me to another random place to shut me up and confuse me even more, or tire me out, instead of helping me get informed about how I can benefit from the government's services for which I have paid for for several years and am in full right to use.
And lastly, the disgusting comment I have: One of the women in the office was eating and shouted at me with food sputtering out of her mouth. It was disgusting and it upset my appetite for the rest of the day.
Suggestion: Please invest in training programs for your employees on manners, human decency, empathy, logic and sincerity. Basically, general education that all people must have.

(Tradus) Bine
(Original)
Ok
(Tradus) Nu te interesează pe nimeni pe problema ta, ei stau doar acolo și te privesc.
(Original)
Is not intresting nowbody on your problem, they only sit there and look at you.
(Tradus) LMAO
(Original)
LMAO

(Tradus) Niște incompetenți
(Original)
Niște incompetenți


