Opinii despre Casa de Asigurări de Sănătate Constanța (Companie de Asigurari)
Casa de Asigurări de Sănătate Constanța
Bulevardul Mamaia 57, Constanța 900590, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Casa de Asigurări de Sănătate Constanța, Companie de Asigurari în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Casa de Asigurări de Sănătate Constanța
Luni
[08h:30h – 17h]
Marți
[08h:30h – 17h]
Miercuri
[08h:30h – 17h]
Joi
[08h:30h – 17h]
Vineri
[08h:30h – 14h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Casa de Asigurări de Sănătate Constanța
C. A. I.
Am găsit aici personal competent si binevoitor, care mi-a oferit îndrumare in problemele ivite astfel încât să obțin cel mai bun rezultat. Am interacționat doar cu o doamna de la biroul 27 și cu registratura si ambele au avut un comportament impecabil. Sper sa va ajute o fotografie cu programul birourilor 27, 28, 29!
S. L.
Este prima interacțiune cu CAS, dar pentru cum se mișcă treburile zic că este mult și 2 stele.
A. S. A.
Din pacate, comunicarea cu CNAS este foarte greoaie. Am depus CERERE de contract pentru concedii si nu m-au anuntat ca s-a incheiat contractul, asta in conditiile in care nu am semnat nimic. Nu mi s-a trimis nici un cntract sa semnez sau sa citesc si mi s-a spus ca nu am platit timp de 2 luni si s-a reziliat. Am fost sunata doar O DATA, iar eu fiind in sedinta nu am putut raspunde. Cand am sunat inapoi, m-au trimis de la un departament la altul, nimeni nu stia exact unde sa ma trimita. Am sunat din nou a doua zi, evident, acelasi lucru. In momentul in care se incepe o colaborare intre noi si stat, suntem tratati ca niste sclavi, iar sa mi se zica ca s-a incheiat un contract in lipsa semnaturii mele este total ilegal. Povestea asta este pentru cine doreste sa faca acelasi lucru, sa stie la ce sa se astepte.
R. B.
Mai cooperant perosonalul de la paza !am avut nevoie ca fiica mea sa fie înregistrată in sistem ca având medic de familie ,ea avea medic de familie însă era o problema si trebuia sa fie trecută in sistem !Am fost nevoită sa merg la camera 29 ,am explicat situația doamnei ,o doamna foarte zeflemista și nepăsătoare ,iar ca răspuns primesc niște țipete cum ca nu am voie sa intru și sa las o copie al certificatului de nastere la intrare!am revenit cu copia ,am îndrăznit sa merg la camera 29 din nou,dumneaei s.a enervat desigur ca am îndrăznit sa ma întorc si ca nu am lăsat copia la intrare ,iar in final a luat copia explicându.i ca fetița mea face crize convulsive și ca doamna doctor nu îmi poate elibera nici bilet de trimitere nici rețeta pt ca nu ii dădea voie din sistem datorită acestei erori !Sistemul nostru lasă de dorit
G. A.
Nu am cuvinte .
Nu raspunde nimeni.
Nu am primit cardul de sanatate de 10 ani de cand au aparut !
Nu stiu cum ajung asemenea personaje asemenea !
Un stat coropt , o sanatate corupta , totul este corupt , plin de oameni incapabili !
B. S. I.
Am sunat pentru o informație iar doamna care mi-a a răspuns a fost o mare nesimțită, nu a facut altceva decat sa ma ia peste picior doar pentru simplul fapt ca am sunat cu număr din Italia, nu îi recomand, nesimțită.
I. E.
Problema ptr care am ajuns s-a rezolvat în jumătate de oră: am pierdut cardul de sănătate și mi-a fost emisă o adeverința și în următoarele 60 de zile voi primi cardul acasă.
M. P.
Am sunat o saptamana zilnic si telefonul suna ocupat , dupa care cand au raspuns pe un ton ridicat a inceput sa explice si sa nu primesc nici o solutie , in fundal se auzeau comentarii ale colegelor din birou foarte urat . Platim taxe si impozite ca sa primim acest tratament .Multumesc acestei institutii pentru profesionalismul de care au dat dovada ...
i. d.
Pentru deblocarea cardului de sănătate timp de așteptare 10 minute. Felicitări!
V. C.
Aici se sifonează impozitele pentru sănătate 😉 Aici până și medicii se umilesc dând șpagă pentru servicii funcționărești gratuite. 😉 Aici se fac jocurile cu fondurile din sănătate. Casele sunt împărțite pe județe pentru că mafia lucrează descentralizat 😉 a nu se înțelege că toți funcționarii fac asta, doar cei cu puterea posturilor cheie
A. P.
O instituție de stat, tipică, stai mult să rezolvi o problemă, informații îți dă paznicul,...
J. A. C.
De cate ori am avut nevoie sa verific ceva sau sa obtin informatii despre card si ce se poate face in anumite cazuri, m-am lovit de nu-uri, mistouri si plimbari de la iafa la caiafa. La dispecerat un om care nu are chef de vorba si te ia la misto si iti si inchide telefonul in nas in timp ce vorbesti. Zero barat pentru lipsa de interes si neprofesionalismul in meseria pe care o practica.
M. G.
Am făcut o cerere pentru modelul S1 pe data de 02-06-2020 și ni s-a spus ca trebuie sa așteptăm 30 de zile ca ne suna ei, dar au trecut și nu ne-a sunat și dacă suni la nr de contact nu răspunde nimeni. De fapt de la început am fost dezamagita:primul contact îl ai cu paznicul care îți cere documentele, le verifica și apoi a chemat-o pe doamna de a cărei competenta era. Doamna după ce caa întârziat mai bine de 30 de minute, motivul ca e din Năvodari foarte aroganta ne-a spus, faceti cererea și așteptați telefon de la noi. Un formular, o semnătura durează 30 de zile? Dacă doamna întârzie în fiecare zi 30 minute, într-o luna cât lipsește de la servici, dar salariul și-l primește întreg, probabil ma are și ore suplimentare! 😡😡😡
A. C.
Groaznic! Fără locuri de parcare! Angajați plecați nu stiu pe unde! Am așteptat 40 de minute... după la 2 ghișee am stat 20 de minute sa imi proceseze datele timp în care vorbeau la telefonul personal si se miscau în reluare...
a. m.
Foarte slabi, aroganți am așteptat pe holul instituțiiei 30 de minute sa își servească cafeaua, sper sa se schimbe ceva o data cu noua clasa politică.
A. D.
Lipsa totala de profesionalism!
A. R.
Este ok. Unele angajate chiar sunt super de treaba si as dori sa le multumesc ptr amabilitate. Vb frumos, si chiar daca au multa treaba,te ajuta.
F. P.
Foarte rapid, mulțumesc domnului de la ZIP escort pentru ajutor
D. T.
La CAS Constanța se lucrează într-o indolența continuă. Te pun pe drumuri fără rost, nu dispun de un copiator și de aceea ești pus pe drumuri fără rost. Cred că ar trebui o schimbare și aici, comparativ cu Direcția de Pensii care sunt foarte receptivi. Oare Ministerul Sănătății nu poate rezolva această problemă?
R. R.
Dr. Burbea un monument de viu al lipsei de respect pentru pacienți.
În data de 04.03.2020 am stabilit telefonic întâlnirea cu acest doctor pentru ora 09:00. Numărul de telefon la care l-am contactat a fost cel al cabinetului privat pe care îl are în strada Tulcea nr.5.
Azi, 05.03.2020 ora 09:00, lipsea de la cabinet. Îl sun și îmi spune că de fapt el este la Policlinica CFR. Ieri nu mi-a spus acest lucru.
În 20 de minute ajung la Policlinica CFR.
Surpriză: de după o ușă întredeschisă de asistentă, îmi aruncă: "Așteaptă să mănânc și eu ceva!".
Adică:
1. te programez la numărul pentru cabinetul privat
2. dacă tot nu ți-am zis unde să vii, plimbă-te unde am eu chef.
3. îți spun să vii la Policlinica CFR (de stat)
4. știam că vii, dar nu mă interesează. Mă apuc să mănânc și tu, din timpul tău, stai și așteaptă până termin, că eu sunt jmeker de doctor.
ĂSTA ESTE MODELUL DE CONDUITĂ AL DOCTORILOR?
e. v.
A fost destul de bine!
g. g.
Angajati care muncesc ca la stat! Arunca actele depuse pe birou, apoi probabil la cosul de gunoi. Dacă îndrăznești să le reprosezi ca pierd acte, ai încurcat o! Mai ca iti sar la gât! Nu dau numere de înregistrare, te trimit de la un birou la altul.. sa continui? Nu are sens... Doar pile, relații, neamuri si membrii partidului angajați! Doar niste incompetenți!
R. A. A.
urat.
S. C.
Foarte amabili ✌🏻
V. N.
Angajați super de treabă
A. s. t. l.
Super.
T. T. S.
Personal incompetent care nu stie cum sa incadreze o anumita categorie si se intreaba unii pe altii "ce trebuie sa fac?"
Aceiasi angajati nu sunt capabili sa gaseasca cadrul legal si normele unde sunt mentionate toate detaliile.
Sper sa nu fiti nevoiti sa ajungeti acolo.
A. D.
De ce aveți asistenta prin telefon dacă nu răspunde nimeni?
C. C.
Mai si raspundeti la telefoanele acelea pe care le aveti postate..nu toata lumea are timpul dvs disponibil
D. B.
Birocratie, cozi, discomfort....
A. G.
Acum 2 luni de zile am depus actele pentru dublicatul cardului de sanatate.Trebuie sa se faca anul ca sa il primesc? Banii i-ati luat ,adeverinta si aia a expirat.
Binenteles ca la telefoanele din online nu binevoiti sa raspundeti!
G. D.
Am depus in decembrie cerere pt cardul european de sanatate si trebuia sa imi vina in 7 zile. Au trecut aproape 3 luni. Nici nu am o dovada de depunere pt ca nu mi-au dat nicio hartie. Au luat actele fara "buna ziua" sau "la revedere" si asta a fost.
C. a.
Ma poate lămuri si pe
Mine cineva ? Cum adică o femeie gravida trebuie sa vina la casa de asigurări constanta din 3 în 3 luni sa vadă cei de acolo ca e gravida ? Altfel dacă nu se prezintă nu mai e asigurată!!! O alta tâmpenie din cadrul sistemului de rahat românesc ... nebunilor nu poți plimba din 3 în trei luni o femeie gravida in ultima decada poate naște pe drum sunteți mai mult decât imbecili !!!
A. F.
Nu se respecta programul de lucru. Azi vineri 7.12.2018, programul este pana la ora 14. Am ajuns la 12:30 și deja era închis. Și nu este prima oară cand mi se întâmplă. Rusinica, rusinica, rusinica! !!!!!
N. M.
De ce nu sunt in functiune nr. de tel afișate pe internet. Am nevoie de informații și nu va pot contacta
A. U.
Recomand sa nu mai trimiteti oamenii in alta parte sa printeze ce hortogaraie le cereti voi. Nu costa mult o imprimanta.. Si ar fi bine sa aveti sistemul ala informatic "nou" si scump ca naiba mai bine pus la punct.
h.
De ce o persoana care este salariata nu figurează ca asigurat la sănătate?
L. L.
Este 15 44 și e deja inchis foarte fain ;)
C. T.
Slabe servicii.
R. M.
Personal extem de amabil....Multumesc !!!
.
B. B.
Profesionalism
I. V.
Timpul trece,leafa merge.
A. C.
Comunicare. Prin. Calculatoare. Cnas
C. M.
(Tradus) Pot spune că am avut o experiență frumoasă cu ei.
(Original)
I can say that I had a nice experience with them.
F. S.
(Tradus) Funcțiile obraznice sunt impertinente.
(Original)
Funcționare acre și impertinente.
D. A.
(Tradus) Prompt
(Original)
Prompt
C. D.
E.
A. L.
D. V.
s. i.
c. h.
G. E.
G. S.
p. g.
V. B.
G. L.
E. R. D.
A. R.
I. P.