Opinii despre SIGNAL IDUNA Romania (Companie de Asigurari)
SIGNAL IDUNA Romania
Str. Gara Herăstrău nr. 2, Etaj 4, Secțiunea 1, București 020334, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre SIGNAL IDUNA Romania, Companie de Asigurari în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de SIGNAL IDUNA Romania
Luni
[09h – 17h:30h]
Marți
[09h – 17h:30h]
Miercuri
[09h – 17h:30h]
Joi
[09h – 17h:30h]
Vineri
[09h – 17h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre SIGNAL IDUNA Romania
NU RECOMAND !!
1. In CC am stat mereu peste 20-30 min in asteptare, operatorii nu stiau sa-mi raspunda la cele mai multe dintre intrebari si in plus am fost dezinformat cu privire la necesitate unor documente.
2. Timpul de raspuns la orice fel de solicitare este de 3-4 ori mai mare decat promit ei
3. Nesimtirea cu care arunca vina pe tine (ca si client) este incredibila. M-am simtit ultimu om, de parca as fi cersit mila la ei. Acest serviciu mizer l-am platit, dar degeaba.
Daca puteam sa dau 0 stele, as fi facut-o cu mare drag. Eu am renuntat la 800 de RON pentru sanatatea mea psihica, sunt multumit ca nu stau in banii astia si pot renunta la ei, insa nu vreau sa ma gandesc la oamenii pentru care acesti 800 RON sunt vitali pentru traiul mizer din aceasta tara.
Repet, NU RECOMAND!

Nici eu nu recomand, in general Signal Iduna. Poate eu nu am o asigurare buna (deh...e pachetul oferit de compania la care lucrez...asa ca nu pot sa am cine stie ce pretentii)....dar pana acum nu m-a ajutat deloc. Tre sa fii probabil mort sau macar pe patul de moarte ca sa acopere ceva. I-am intrebat daca acopera analizele si consultatiile pe perioada de sarcina (nu operatia! N-am pretentia sa acopere si operaratia si spitalizarea) si mi-au raspuns simplu..."nu". Am solicitat o programare pentru analize de sarcina (generice: colesterol, glicemie, VSH etc)....deci analize pe care le acopera Casa (dar nu aveam rabdare eu sa astept pana vin fondurile si sa dau telefoane zilnice la toate centrele sa vad care are fonduri, de aceea am apelat la Signal Iduna) si mi-au zis ceva de genul "1. daca aveti bilet de trimitere de la medic si vreti decontare de la Casa, nu apelati la noi. 2. Noi nu acoperim analize de sarcina. Pe trimiterea dv. de la medic nu scrie ca sunteti bolnava sau suspecta de vreo boala. 3. Daca tot le platiti, ca noi nu le decontam, puteti sa va faceti singura programare unde doriti". Mai apoi...mai tarziu...am mai facut o solicitare de programare prin aplicatia mobila. Au anulat-o si mi-au trimis 3 SMSuri cu "ati fost cautat de Signal Iduna. Ne puteti suna la xxxx". Really? Poi de ce mai e aplicatie daca tot tre sa sun? De ce nu sunati voi daca ceva nu e in regula sau nu e complet in solicitarea mea de programare? Nici acum nu stiu de ce mi-au anulat solicitarea de programare....dar cred ca am o vaga banuiala. Desi, de data asta pe trimiterea de la medic scrie "risc de trombofilie", e iarasi "preventie in sarcina" si nu o boala! In concluzie....daca nu sunteti bolnavi cu acte in regula, pe patul de moarte, nu apelati la ei. N-am avut asemenea discutii cand am fost la Regina Maria sau Medlife sau pe unde am mai avut eu asigurarile de la munca. La aia, daca "glicemia" era inclusa in pachet, nu plateai nimic nici daca aveai sau n-aveai trimitere de la medic, nici daca erai sau nu erai bolnava.

Mesajul initial a fost gol. Si asta pentru ca n-am avut cuvinte. Reply-ul vostru sec, automat, si lipsit de orice nuanta a unei dorinte de reconciliere m-a convins sa va dau detalii public.
Un medic dintr-o clinica partenera recomanda analize. Departamentul vostru medical "cerceteaza" problema citind amanuntit raportul si "constata" ca nu e nevoie de toate. Intamplator, alege sa le deconteze doar pe cele foarte ieftine.

Nu inteleg ce nu va convine, până la urmă depinde si ce pachet aveti plătit,nu am avut niciodată probleme cu ei,când vreau să fac o programare sun singur la clinica unde vreau sa ma duc,mă programez si după sun la signal,le transmit si lor ca am o programare si gata s-a rezolvat,dacă voi stati sa va facă alții programare normal ca durează,puteți face asta singuri

Nu recomand, o totala lipsa se profesionalism, parteneri slabi, si o lipsă totala de asumare.
Luna octombrie si noiembrie au avut probleme cu aplicația, mi-au rătăcit toate bonurile fiscale iar apoi in luna decembrie mi s-au cerut din nou ( de parca era necesar sa păstrez 60 de zile dovezile de plata), iar extrasele de cont prin care se vede dovadă plății nu se iau in considerare.
JOSNICI !

Eu am sunat luni pentru o programare la chirurgie generală, am rugat prin call center să se facă o programare cât mai rapid, indiferent de clinică și medic. Am fost anunțat că a doua zi voi primi un mesaj cu data, locația și ora programării, fapt împlinit marți a doua zi la ora 14.
A fost prima mea accesare a serviciilor Signal Iduna, fiind o asigurare încheiată cu angajatorul meu.

Experienta placuta! Am rezolvat totul super rapid.
NU RECOMAND !
Este ultima asigurare de pe Pamant ...cand ,, nu le merge'' sistemul
( se intampla foarte des) trebuie sa astepti cateva zile ...( eventual iti planifici si un concediu), sunt foarte incompetenti ....nu mi a folosit la nimic aceasta asigurare ...

Cea mai proasta companie de asigurari, mint cu nerușiare nu recomand, fugiti de ei
Servicii de foarte slaba calitate. Au multe proceduri fără relevanta și care pun bețe în roate clientului (pacientului). Am primit informații greșite din call center, din aceasta cauza timpii de așteptare în spital, clinici, au crescut considerabil. Am primit un răspuns cu privire la dosarul meu de rambursare după 10 zile lucrătoare, deși am demonstrat cu facturi, rapoarte medicale, bonuri. Ei îmi cer și un document financiar cu data fiecărei proceduri pe care urmează sa o fac și prețul ei, în condițiile în care eu am achitat integral de înainte de a începe procedurile. Am încercat sa explic acest lucru în call center dar fără niciun rezultat. Nu recomand și din păcate contextul profesional m-a făcut sa apelez la serviciile lor.
Contra
* call-center: nu te ajuta cu lucruri relevantr, lipsește experienta medicala a personalului.
* Pentru ca nu răspund în timp util ești pus sa plătești la spital pentru anumite analize/consultații pentru care oricum le ai incluse.
* Le trimiți pe email formularul de rambursare completat de mana, nu e bun. Trebuie completat online.
Pro
* Aplicația lor este de mare ajutor. Ai tot dosarul tău medical în format digital, inclusiv medicii la care ai fost, și asta e un lucru foarte important.
* Bănuții de pe rambursări intra foarte rapid, aproximativ 3 zile lucrătoare.
* Per total, prețul plătit pentru servicii este unul corect, iar dacă se întâmplă să beneficiezi de câteva intervenții chirurgicale (de la 5000 lei în sus în spital privat) ți-ai "scos" banii.
Astept de 3 zile pentru o programare la analize. Am hotarat sa-i sun ca sa primesc informatia ca dureaza 24-48 ore dupa ce am asteptat deja peste 72 ore. Primul set de analize l-am facut pe banii mei deoarece nu raspunde nimeni la telefon sa-i pot anunta iar pentru al doilea am zis sa ma asigur din timp sa fac programare in aplicatie si sa-i las pe ei sa se ocupe. Le-am atasat lista de analize de la medic, le-am specificat ziua ora si clinica, in zadar. In caz de urgente nici nu vreau sa ma gandesc... Mare dezamagire. Procedura de reclamatie este pe stil comunist gen Enel.

Am primit rambursare completa la servicii facute la regina maria, deci o clinica din afara ariei lor.
Motivul pentru care dau o stea este ca aplicatia mobila are bug-uri. Nu poti face de acolo rambursarea sau adaugarea unei consultatii. Se blochează. De fiecare data am foat nevoita sa sun la call center. Pentru a vorbi cu cei de la call center am sunat de mai multe ori in decursul a 3 zile si foarte greu am gasit un operator disponibil.
Din pacate, avantajele acestei asigurări sunt foarte greu de accesat.

Nu recomand. Merg la analize programate dimineața, discutate zile în șir în call center si în formularul de aprobare nu sunt trecute toate investigațiile, analizele de sange nu sunt cele corecte, etc. Nu raspund la nici un număr de telefon. M am prezentat degeaba, trebuia sa achit eu analize de 3000 ron.
NU recomand. La aprobări se mișcă foarte greu parca special să nu mai apelezi la ei iar rambursările nu există.
Mi-au refuzat un eco ptr că l-am făcut fără să îi anunț că m am lovit.... Ei n au auzit de eco periodic după o anumită vârstă sau pentru verificarea unei probleme mai vechi.
Operatorii - parte din ei, au probleme de comunicare și nu sunt respectuoși, închid telefonul în timp ce vorbești.
Nu aruncați banii pe fereastră cu această companie, nu merită efortul.
Call center sub orice critica, mint si induc in eroare la telefon. Transparenta 0. Comunicare eronata si neproesional facut. Nimic bun de zis.

Birocrație foarte mare, decontează doar daca vor(depinde ce consilier găsești la telefon), funcționează foarte anevoios decontările și programările.Inainte am avut la Țiriac, niciodată nu au fost probleme cu decontările/programările.
Am trimis pe mail de doua ori pentru o ramburasare si baietii nu gasesc rusine angajatilor signali
Multumiti de serviciile oferite!

@Iasi
Cele mai proaste servicii medicale pe care le-am văzut. Te țin blocat pentru tot felul de recomandări despre care doar ei știu, explici 20 minute la niște inapți despre problemă și chiar dacă e rezolvabilă trebuie să ai foarte multă răbdare și timp la dispoziție. Nu e suficientă ștampila și semnătura doctorului care te-a investigat de multe ori pentru a demonstra anumite investigații/recolte care sunt incluse practic în asigurare.
PS: Ar trebui să vă schimbați sloganul în: "O programare cu noi, o provocare pentru voi! "

Total incompetenti, iti dau detalii false si ajungi in clinica sa platesti sau sa ti se spuna ca nimic din ce ti-au prezentat cei de la signal iduna telefonic nu este adevarat...nu recomand
Profesionisti 👌

Super tare aplicatia.Faci programare oriunde doresti apoi te suna clinica.recomand.Rambursarea in 10 zile.

La call-center ul lor suni o data, dai de altcineva, apoi alta data, altcineva îți spune altceva pentru aceeași problema. Pe site au alte informații. Hotărați-va odată! Persoane slab instruite, cu un training de doi bani și prost plătite.

Tot ce e legat de serviciile lor te lasa cu un gust amar si dureri de cap, nu conteaza ca e vorba de o simpla programare.
Aplicatia e doar ca sa spuna ca au, trebuie dublata mereu de un apel. Daca ai un dosar de rambursare deschis brace yourself, va fi foarte neplacut.

Recomand cu încredere !
Nu recomand angajatorului ca beneficiu pentru angajat, bani aruncati in vânt, nici 1% din angajati nu se bucura de acest beneficiu
Cea mai slaba experienta

Daca respecti toate procedurile,birocratiile si nu te grabesti sa-ti faci o programare + iti faci programare doar la clinicile partenere ( sa nu platesti tu si apoi sa-ti smulgi parul don cap pana iti deconteaza ) poate parea o asigurare ok. Daca ai o urgenta, nu apela la serviciul lor execrabil de Call Center, descurca-te pe cont propriu,cere bon fiscal+ alte birocratii si esti ok . Ar primi mai mult de o stea daca ar fi gratis. La tarifele pe care le practica sunt efectiv de neinteles. Daca nu isi permit sa angajeze suficienti oameni in Romania pot sa angajeze un call center in Filipine sau sa-si automatizeze procedurile. Va rog sa nu va obositi sa-mi dati un raspun stereotipic la recenzie, nici toata apa din Marea Neagra si toti agentii de PR nu va spala obrazul! Schimbati-va atitudinea, procedurile si lumea o sa va respecte. Daca continuati asa o sa aveti clienti frustrati care o sa caute consolare la concurenta cu prima ocazie!
P.S. : au gresit si formularul pe care l-au trimis clinicii partenere... profesionalism...cei drept, am sunat la call center si au rezolvat. Am pierdut 30 de minute din viata din cauza lor, dar timpul nu inseamna nimic...
Ca sa beneficiati fara batai de cap de aceasta asigurare privata, recomand sa va faceti singuri programarea in clinica dorita (si agreata de ei), apoi sa ii sunati pentru trimitera aprobarii in clinica. Daca aveti inclus in pachet si cardul EASY PAY, atunci puteti face consultatii/analize in absolut orice clinica din Romania !!

Cele mai proaste servicii de care am beneficiat vreodata. Pt cele mai basic analize de sange, recoltate intr-una dintre clinicile partenere, a fost nevoie de nu mai putin de 3 apeluri catre call center, iar pentru a programa o consultatie intr-o clinica nepartenera sau a recupera banii platiti, nu exista atat de multa birocratie nici macar in sistemul public. Aplicatia mobila este, de asemenea, in concordanta cu serviciile oferite. In ceea ce priveste reviewurile 5* , la o simpla cautare pe google veti constata ca sunt scrise de catre angajatii Signal Iduna.

Execrabil! La adresele pe care sustin ca gestioneaza reclamatiile nu raspunde absolut nimeni, am pus 4-5 adrese, ti se raspunde ca se va investiga dupa care nu mai raspund niciodata. Sumele rambursate nu sunt integrale si nici la timp. Serviciul clienti este O insulta, extrem de nepregatiti si nepasatori. Si asta in conditiile in care ofera servicii unor companii care platesc lunar asigurare pentru peste 1000 de angajati. O stea este mult prea mult, servicii probabil de calitate la baza dar aplicate in stil romanesc.
Update: exact ce spuneam, mai jos am primit reply sa accesez emailul de contact pentru solutionare cand eu mai sus m-am plans ca nu raspunde nimeni pe email. Nici gand sa scrie ca ma vor suna, sunt niste roboti care nici nu citesc aceste reviewuri.

Așa o incompetenta și aș îndrăzni să spun, rea voință, mai rar găsești. Dosare de rambursare refuzate pe motive puerile, call center extrem de slab pregătit și neserios. Mi s-a întâmplat inclusiv să mi se spună că îmi acoperă o analiză, să merg liniștită să o fac că trimit ei formular la clinică. În dimineața în care am făcut analiza la clinică, pt ca nu trimisesera formularul, am sunat la ei și senină, operatoarea îmi spune că analiza nu este de fapt acoperită de asigurare, că anterior mi s-au dat informații eronate de către colegii ei și dacă tot am făcut analiza, să mi-o plătesc singură. Dezastru. Asta se vede și din modul în care se răspunde la recenzii negative pe acest site, aceeași formulare standard dată cu copy paste.

- Operatorii callcenter nu raspund la email.
- Aplicatia nu incarca documentele necesare.
- Robotul telefonic necesita 2 minute de fiecare data pentru a prezenta GDPR-ul.
- A durat 30 ore doar pentru ca cererea mea sa fie procesata, nu sa fiu programat.
- Aplicatia se blocheaza, are optiuni care nu functioneaza deloc.
- Aplicatia este foarte slaba d.p.d.v User experience.
Nu recomand deloc.

Sunt beneficiara unei polite de asigurare oferita de angajator.Comunicarea defectuoasa in call center ,foarte multe piedici in incercarea de a beneficia de polita ,refuzul de a acoperi investigatii medicale solicitate de medicul curant ,toate cu scopul de a descuraja accesarea politei.Este revoltator ,nu voi recomanda niciodata serviciile lor.

Stați departe de ei. Eu am asigurare făcută de angajator, pe grup. Mereu, inventează motive ca să nu autorizeze sau să nu ramburseze. Degeaba le spui că ai analiza sau ce o fi inclusă în pachet. Spun că nu se încadrează, operatoare vorbește peste tine, ridică foarte mult și tonul și gata. Banii dați și treaba nerezolvată.

Am avut o experienta foarte placuta cu cei de la Signal Iduna!Cei din call center am simțit că sunt aproape de mine și m-au rezolvat cu toate informațiile cerute! Multumesc Signal Iduna pentru promptitudinea de care dați dovadă.
Bună! Personal sunt mulțumită de serviciile oferite. Am făcut numeroase controale și mereu rezultatul serviciilor oferite a fost cel dorit. Recomand cu drag!
Servicii foarte slabe. Aprobarile pentru comsultatii si analize se dau foarte greu cu toate ca am acesat parteneri Signal. Nu exista o lista cu analizele decontate. Nu se accepta la plata analize si nici nu primesti o explicatie.
Later Edit: 08.04.2019 Dupa o asteptare de aproape 30 de zile, compania refua in continuare sa ofere o lista cu ce analize se deconteaza.
Nu recomand chiar daca este o asigurare platita de angajator. Nu merita nici gratis.
Servicii de asigurare de sanatate mai proaste ca cele de la Signal Iduna mai rar. Suni la ei sa te programeze la medic, iti spun ca te vor programa dar nu iti spun cand. Revii cu telefon raspunsul este: "la ce programare va referiti? Mai bine programati-va singur". Iti faci singur programarea si le trimiti decontul, dureaza intre 3 saptamani si 1 luna jumatate sa-ti recuperezi banii. O bataie de joc.

Niste mincinosi, nici dupa 2 luni de zile de cand am depus formularul nu am vazut rambursarea banilor, dosarul este tot in curs de analiza... Si nu, nu m-am operat pe cord deschis, a fost o simpla consultatie, nu-mi dau seama ce tot analizeaza. In plus, de cate ori m-am prezentat la programari niciodata nu a fost trimis formularul de aprobare in clinica, tot timpul trebuie sa-i suni din nou si din nou pt ca ei sa-si faca treaba...
Parca nici la sistemul public nu am dat inca de un proces atat de slab si angajati atat de incompetenti... E multa confuzie, trebuie sa dai 10 telefoane pentru o amarata de programare care pana la urma nu iese cum trebuie (de exemplu dupa 1 saptamana de astepare iti trimit ca te-au programat maine de la 7 dimineata, si asta primesti la 22 seara dinainte), promit ca fac ceva apoi uita (nu trimit dosarul catre clinica), ai informatii contradictorii si nu poti obtine informatii de baza (de exemplu daca vrei o programare la un medic generalist - trebuie sa cauti exact unde este asa ceva sub acoperirea lor, pentru ca ei habar nu au si nici nu vor sa afle). Aplicatia de telefon e mizerabila.
Operatorii discuta urat la telefon, fara nici un minim respect astfel incat sa iti demonstreze ca au dreptate si nu ai dreptul la rambursare. Servicii slabe, si raspunsuri in care se contrazic singuri cum ar fi de exemplu "Vă putem ajuta cu decontarea serviciilor medicale în baza unor recomandări medicale sau în baza unei simptomatologii prezente, ci nu în momentul în care stadiul afecțiunii e final."
Servicii de toata jena. Bani aruncati aiurea in fiecare luna. Am renuntat la "asigurarea" oferita de ei in momentul in care am vazut cat timp trebuie sa astepti pentru o banala programare la un consult.

Proces de rambursare doar in vorbe. Niciodata nu am primit banii, mereu lipsea cate un document (trebuie luate o gramada de documente, completate formulare si asteptare pentru un raspuns negativ - o luna).
Procesul Easy Pay extrem de greoi. Mereu trebuie sa revii cu telefon si sa ai documente de la medici ca ai nevoie de analize.

Sunt foarte, dar foarte slabi. Operatorii lor se contrazic pe acelasi subiect, nu vor sa te ajute, de rambursare nu vorbesc, parca-mi dau din banii lor de acasa, nu este ca si cum eu platesc serviciile alea luna de luna. 2 operatoare si 2 opinii diferite ( Marilena Neagu si Anca Varvarichi ). Am de facut un test alergologic la 2 substante Articaina si Mepivacaina. Una din doamne imi spune ca este ok si sunt decontate aceste analize, cealalta imi spune invers. Servicii de 2 lei si oameni de 2 lei. La finalul contractului renunt la ei. Nu poti vorbi cu superiorii, toata lumea este inchisa la minte acolo. Voi vorbi si la firma sa sa renunte la serviciile lor pentru toti angajatii, nu merita nimic.
Chiar daca aplicatia lor mobila necesita imbunatatiri, eu sunt multumit de serviciile lor. Am folosit aplicatia pentru rambursare, pentru programare si de fiecare data operatorii lor mi-au dat toate detaliile necesare. Nu am asteptat mai mult de 1-2 zile. Rambursarile le-am primit in 7 zile, programarile au fost aprobate in 24h, doar m-am prezentat la clinica respectiva(in interiorul retelei lor). Ii recomand!
Nu recomand nimanui. Cand vine vorba de decontare, fetele de la receptie gasesc orice scuza, doar sa opreasca procesul ( nu pot deschide fisierul, nu inteleg scrisul, nu inteleg care este problema de sanatate - de parca ele sunt medici ). Pur si simplu se fac ca ploua. Cine le-a dat autorizatie de functionare in domeniul sanatatii astora?

Încă aștept să mă sune managerul care trebuia să mă sune acum 2 zile.

Gama diversificata de produse, personal profesional. Recomand cu drag.

Firma de facut bani...nimic mai mult...de plătit plătești cand e vorba d3 beneficiat d3 servicii este altaaaa mâncare de pește...

Profesionisti. Recomand!
Pentru primul dosar de ramburs am asteptat o luna pana sa fie aprobat, nu 10 zile lucratoare cu tot cu ramburs, cum va laudati. Pentru al doilea mi-ati promis ca in max 5 zile faceti sa fie aprobat. Uite ca azi se fac cele 10 zile lucratoare si inca nu e nici macar aprobat. Sa va fie rusine, si nu uitati ca salariile se platesc din banii nostri!! Sunt curioasa cum o sa va mai tineti angajatii dupa ce o sa plece clientii...!? Apropo imi vreau banii urgent inapoi!

Call center sub orice critica, o programare poate dura si 2 saptamani. Oamenii de la call center nu stiu pe ce lume traiesc, suna de 2 ori pentru acelasi lucru, au de 2 ori in baza de date aceeasi pers, nu gasesc recomandarile de la medici. Timpul indicat de ei pt programari(48 de ore prin call center, 24 de ore prin aplicatie) nu este respectat. Au proprii "medici" care evalueaza recomandari de analize bazate pe diagnosticul medicului care te-a vazut, si te poti trezi ca nu poti face anumite analize (recomandate de un medic care te-a consultat) fiindca nu considera ca diagnosticul acopera acele analize. De ce nu te vad direct acesti medici ai lor daca tot ei decid ce poti si ce nu poti face?

Praf, se misca incredibil de lent, am stat o ora dupa analize pana cand s au chinuit cu niste formulare de 2 bani.

Lasand deoparte colegii care fac programari cand inteleg ei si nu cand le ceri tu, cei responsabili de serviciul de rambursari sunt foarte departe de a cunoaste pentru ce sunt ei acolo, lipsiti de informatii si lanseaza aberatii (Arcadia isi schimba zilnic lista de preturi, pe bune?!). Nu stiu sa iti raspunda pe loc, promit mailuri pe care nu le trimit. Dragilor, platiti niste oameni degeaba care te intreba daca te mai pot ajuta cu ceva cand ei nu iti rezolva problema ca nu inteleg logic ce se intampla! Bleah!
Pachete cuprinzatoare de asigurari si daca inveti cum sa fii proactiv si sa ceri exact ce ai nevoie se poate trece peste greselile frecvente ale operatorilor. Cand e vorba insa de sume mai mari, cum ar fi un dosar de rambursare pentru nastere lucrurile devin mai dificile, termenul de 14 zile relativ si ajutorul call center-ului cam inutil, desi oamenii sunt amabili si raspund repede. I-am sunat dupa depasirea termenului pentru a cere un termen maxim pentru rambursare avand in vedere ca banii erau planificati pentru factura de prelevare de celule stem. Dupa 3 telefoane, un review pe google si o reclamatie online am reusit sa primesc un raspuns vis a vis de aprobarea dosarului. Am cunostiinte care au asteptat si 2 luni pentru banuti si nu fiindca lipseau acte la dosar...ci fiindca parca au tras de timp cu acest motiv. Mi-as fi dorit dupa reclamatia online sa primesc macar un mail cu numar de inregistrare automat. E pacat pentru ca la dosare cu sume mai mici au fost destul de promti si per total consider ca sunt printre cei mai ok dintre toti cu care am colaborat. Recomand aceasta firma de asigurare peste altele, dar numai celor care au nervi sa tot dea telefoane pentru a corecta greseli de operare si nu sunt foarte stricti in ceea ce priveste termenele de plata.
Unei cunostinte i-au rambursat tot si rapid, desi nu completase in intregime formularul.
Eu completez toate casutele si corect si tot imi trimit inapoi cerand detalii inutile, care nu au fost cerute cunostinței mele, probabil ca sa nu fiu rambursat inainte de anul nou.

INCOMPETENTA, LIPSA DE RESPECT, AGENTI SLAB/DELOC PREGATITI
Incep prin a spune ca imi pare rau ca nu exista calificativul 0 stele...il meritau cu desavarsire. Cel mai slab serviciu de care am avut parte in viata mea...pana si la piata la Obor beneficiezi de servicii mai prompte...
Am o asigurare prin intermediul companiei la care lucrez si m-am programat de 2-3 ori pentru cateva investigatii/analize...Nu o sa detaliez experientele negative pe care le-am avut pentru ca asta ar insemna sa scriu un eseu.
Lipsa de profesionalism, agenti care habar nu au despre ce le vorbesti...multa birocratie...abilitati de relationare: INEXISTENTE...Daca suni in call center de 3 ori cu aceeasi situatie...si vorbesti cu 3 agenti diferiti...cel mai probabil vei avea parte de 3 raspunsuri total diferite, fiecare cu procedura lui :)))
In concluzie...feriti-va cat puteti de aceasta companie si de serviciile lor (clinicile partenere par sa fie ok dar pana si ei se minuneaza de incompetenta lor).
Daca sunteti companie si va ganditi sa contractati servicii medicale pentru angajati...ei NU sunt o optiune, mai bine ii oferiti angajatului 50-100 de lei in plus la salariu, va asigur ca o sa fie mult mai multumit
Am nevoie de consultatie la psiholog dupa ce am incheiat primul dosar de rambursare, pe care mi l-au respins(si pentru care mi-au cerut pe parcursul "analizei" o sumedenie de documente). Nu mai sper sa imi deconteze psihologul, stiu ca n-o vor face :)

O asigurare excelenta ...Multumesc Signal iduna
un kkt de aplicatie.

Mă bucur sa-mi rezolv problemele de sănătate fără să am grija cheltuielilor.

Sunt extrem de neseriosi. Nu raspund, amana, dau informatii incomplete, in general fac tot posibilul sa te faca sa renunti la cererea de rambursare in cazul asigurarilor de sanatate.

Am avut o experienta foarte placuta cu cei de la Signal Iduna. Pachetul de asigurari de sanatate private de care beneficiez a acoperit costul unei operatii destul de costisitoare daca nu as fi avut asigurare.
De la cei care s-au ocupat de dosarul medical pana la serviciul call center, toti mi s-au parut foarte bine pregatiti si gata sa te ajute.

incompetenta dusa la rang de arta, dupa cateva telefoane cu astia te duci sa-ti iei xanax

Cea mai proasta asigurare. 100 de lamuriri pentru orice, se agata de orice virgula sau exprimare sa nu plateasca..
Servicii de calitate, profesionalism și amabilitate. Recomand

Am folosit asigurarea pentru 2 consultatii la oftalmologie. Totul a decurs cvasi-perfect.
Serviciul de call-center este f ok, am simtit suportul lor.
Servicii de 2 lei , se agață de orice doar sa nu plateasca

Servicii de calitate .Recomand Signal Iduna.
merita
Jalnici.

(Tradus) Corporațiile care aleg serviciile Signal Iduna pentru angajații lor pot fi considerate a nu oferi deloc aceste beneficii. Primirea banilor înapoi pentru orice, de la servicii dentare la oftalmologie, este un coșmar, deoarece uneori veți putea furniza mai multe documente pe care le-au cerut, în timp ce răspund cu același răspuns ca la începutul angajamentului. Ca să nu mai vorbim că cazul dvs. poate dura luni de zile pentru a ajunge la o rezoluție și de multe ori trebuie să urmăriți de mai multe ori înainte de a primi un NU clar.
(Original)
Corporations choosing Signal Iduna services for their employees can count as not offering these benefits at all. Receiving money back on anything from dental to ophthalmology services, is a nightmare as sometimes you get to provide several documents they've asked for, while they respond with the same answer as in the very beginning of the engagement. Not to mention that your case can take months to get to a resolution and often you need to chase several times before receiving a clear NO.
(Tradus) Dacă doriți să vă recuperați banii este un coșmar (acestea necesită o mulțime de documente, apeluri inutile / corespondență). Aplicația pe care o furnizează este de o calitate foarte scăzută. Alte probleme pe care le-am avut datorită partenerilor lor (laboratoare), ele oferă un serviciu discutabil pentru teste (a trebuit să refacem un test la alt laborator și rezultatul a fost diferit și a fost plătit de unul singur). Foarte prost nu pot alege o altă companie de asigurări .
(Original)
If you want to recover your money it is a nightmare (they require a lot of documents, useless calls/mail). The app they provide it is very low quality. Another issues I had because of their partners (laboratories), they provide a questionable service for tests (had to redo a test at another laboratory and the result was different and was paid by my own).Too bad I can not choose another insurance company.
(Tradus) Dacă plătiți asigurarea, nu există nicio garanție că veți fi spitalizat la o clinică privată. Nu există spațiu de spitalizare la Sanador, de exemplu, indiferent de politica de asigurare pe care o aveți.
Rapid pentru a lua bani lent pentru a oferi o protecție adecvată
(Original)
If you pay the insurance there is no guarantee that you will be hospitalized at a private clinic. There is no room to be hospitalized at Sanador for example no matter what healt insurance policy you have.
Quick to take money slow to provide adequate protection
(Tradus) Cladire de birouri frumoasa
(Original)
Nice office building

(Tradus) Proces lent și complicat pentru tot ceea ce fac. Este o durere când trebuie să vă accesați asigurarea.
(Original)
Slow and complicated process for everything they do. It is a pain when you have to access your insurance.
(Tradus) Profesionale ... prețuri mai bune decât principalii concurenți ... Recomandă ...
(Original)
Professional... better prices than the main competitors... Recommend...
(Tradus) Serviciul Îngrozitor! Îngrozitor! Cel mai rău sistem vreodată! Trebuie să sunați pentru a face o programare și ei v-ar trimite un mesaj pentru oricând pot face acest lucru. Dar, veți primi mesajul sau confirmarea întâlnirii după zile sau chiar săptămâni. Sunt foarte nemulțumit de serviciul lor!
(Original)
Awful service! Awful! The worst system ever! You have to call to make an appointment and they would send you a message for whenever they can make it. But, you will receive the message or the confirmation of the appointment after days or even weeks. I am very dissatisfied with their service!







