Opinii despre S.A.-R. City Insurance S.A. (Companie de Asigurari)
S.A.-R. City Insurance S.A.
str.Emanoil Porumbaru, nr.93-95, parter, et.1, 2, 4 si 5, București 011424, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre S.A.-R. City Insurance S.A., Companie de Asigurari în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de S.A.-R. City Insurance S.A.
Luni
[09h – 17h:30h]
Marți
[09h – 17h:30h]
Miercuri
[09h – 17h:30h]
Joi
[09h – 17h:30h]
Vineri
[09h – 17h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre S.A.-R. City Insurance S.A.
d. m.
Se 2 luni de zile aștept banii pentru un dosar de daună, după ce ca au plătit nici jumătate din dauna, nici pe aceia nu ii plătește la timp.... Sper sa se ducă după Astra asigurări..
C. S.
Serviciu de returnare a banilor extrem de prost.
Am avut un eveniment neplăcut pe data de 30.09.2020, am ajuns la constatare pe data de 14.10.2020 totul ok mi s a spus că banii vor veni in maxim 14 zile adică pe 28.10.2020.
Suntem pe data de 7.01.2021 in condițiile in care am sunat in fiecare zi să întreb ce se întâmplă cu banii dupa cele 14 zile in care nu a mișcat nimic, plata este inca "in curs de procesare", iar plângerile pe care le am făcut la telefon nu cred că au fost trimise de către operator la cineva are se poate ocupa cu așa ceva. Cu siguranță nu o sa mai aleg City insurance.
A. H.
Accident produs de un asigurat al City Insurance in data de 06.08.2020
Constatarea programata in 12.08.2020.
Primit oferta de despagubire 18.08.2020.
Transmis cererea completata electronic 19.08.2020
Plata aprobata din 24.08.2020
Conversatii doar telefonice, la emailuri nici un raspuns.
> Plata inca neefectuata 05.11.2020 <
Art. 21. - (4) Despăgubirea se plăteşte de către asigurătorul RCA în termen de 10 zile de la data acceptării ofertei de despăgubire prevăzută la alin. (1) lit. a) sau de la data la care asigurătorul RCA a primit o hotărâre judecătorească definitivă sau acordul entităţii de soluţionare a litigiului cu privire la suma de despăgubire pe care este obligat să o plătească. Documentele care stau la baza cererii de despăgubire sunt stabilite prin reglementări ale A.S.F.”
Totodată, este de precizat faptul că aveți dreptul la penalități de întârziere de 0,2% pentru fiecare zi de întârziere, conform celor stipulate la art.21 alin.4 și 5 din Legea 132/2017 după cum urmează:
“Art. 21. - (5) Dacă asigurătorul RCA nu îşi îndeplineşte obligaţiile în termenul prevăzut la alin. (4) sau şi le îndeplineşte defectuos, inclusiv dacă diminuează nejustificat despăgubirea sau întârzie achitarea despăgubirii, acesta este obligat la plata unor penalităţi de 0,2% pe zi de întârziere calculate la nivelul sumei de despăgubire cuvenită sau la diferenţa de sumă neachitată. Plata penalităţilor se face odată cu plata despăgubirii.”
M.
Cea mai proastă alegere pe care am făcut-o. O lipsă totală de respect față de client și un limbaj substandard de la penibili din Call Center! Niste primitivi...
h. t.
Plusuri: companie romaneasca, cele mai mici preturi de pe piata rca, siteul web care permite plata online a politelor, serviciul suport clienti implicat
Minusuri: contul de utilizator online cu probleme tehnice, interfata incheierii politelor putin prietenoasa, fara claritatea si detaliul gasite la platformele brokerilor
D. A.
Fugiți cât puteți. Sunt nesimțiți și ignoranți!!!!
a. m.
Cea mai proasta firma de asigurari, nu plateste daunele.
V. I. R. G. I. L.
Bataie de joc pentru orice client care are ghinionul sa le treaca pragul.
G. R.
Experienta mea cu acest agent economic este una de joasa speta , procedura fiind ca la piata iar plata dosarului depasind cu mult termenul legal de plata. Nu recomand nimanui interactiunea cu CityInsurance.
I. A.
Persoane foarte receptive, problema mea legata de o plata intarziata a fost rezolvata rapid.
M. S.
Am reparat masina pe o asigurare city insurance. Totul a decurs f. bine. Nu ma asteptam. Felicitari!
O. O.
Programul este de fapt de la 9 la 17, nu de la 7 la 18. Pierdere de vreme sa vii de la 7, ti se spune sa pleci asa cum ai venit.
I. O.
Locația e ok
J. C.
(Tradus) Am avut o experiență foarte proastă cu acest asigurător. Cred că o stea este prea multă, personal nepoliticos, neprofesional, abuziv. Ei nu vor să plătească pentru nimic, chiar dacă aveți o problemă care trebuia să fie acoperită de această asigurare pe care ați plătit-o mulți ani. Nu are rost să ai asigurare cu ei, de fapt dă un nume rău industriei asigurărilor. Evitați această companie cu orice preț. Este un sfat cinstit. Mai bine nu există nici o asigurare decât să folosești această companie. Pierzi bani, timp, nervi și sfârșești stresat și abuzat în cel mai rău mod. Păstrați banii și nu pierdeți timpul cu această companie.
(Original)
I had very bad experience with this insurer.I think one star is too much, staff rude, unprofessional, abusive. They don't want to pay for anything, even if you have a problem that was supposed to be covered by this insurance that you paid for many years. There is no point to have insurance with them, it actually gives a bad name to the insurance industry. Avoid this company at all costs. It is an honest advice. Better no insurance at all than to use this company. You loose money, time, nerves and you end up stressed out and abused in the worst way. Keep the money and don't waste your time with this company.
C. U.
(Tradus) Amabil ești operativ!
(Original)
Amabili si operativi!
v. N.
(Tradus) ROOOMÂNIAAA
(Original)
ROOOMÂNIAAA
B. C.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
r. m.
b. b.
C. C.
M. A.
V. M.
f. a.
L. G.
n.
V. D.
S. G.
A. P.
D. D.
V. C.