Opinii despre Centrul de constatări daune Allianz-Țiriac (Companie de Asigurari)
Centrul de constatări daune Allianz-Țiriac
Bulevardul Expoziției 2, București 010617, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Centrul de constatări daune Allianz-Țiriac, Companie de Asigurari în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Centrul de constatări daune Allianz-Țiriac
Luni
[09h – 16h]
Marți
[09h – 16h]
Miercuri
[09h – 16h]
Joi
[09h – 16h]
Vineri
[09h – 16h]
Sâmbătă
[09h – 14h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Centrul de constatări daune Allianz-Țiriac
m. p.
Tipic Românește
Indiferentă,Dispreț, Bătaie de joc.
S. M.
Niste hoti,
Fac tot posibilul sa nu te despagubeasca,
Mi-a sarit un mare bolovan de pe un auto aisigurat si leasing tot allianz si au facut tot posibilul sa nu imi deconteze parbrizul.
PENTRU ORICE PROBLEMA LEGATA DE EI RECOMAND SA FACETI RECLAMATIE LA ASF.
Cu cat mai multe petitii cu atat mai bine pentru noi consumatorii.
G. C.
Am ajuns cu bine dar după ora de închidere.
B. B.
Din pacate program ul este gresit pe Google.
C. N.
Recepția rapida. Constatarea foarte rapidă și profesionista. Din păcate, sistemul i-a pus mari probleme dlui constatator. Daca recepția și constatarea au durat 10 minute, completarea actelor a durat peste 20 minute ptr că sistemul dădea rateuri. Recomand totuși programarea online.
C. N.
Foarte buni în asigurări
d. g.
Intrebarea inspectorului de la daune....Cum s-a intamplat?
Raspuns.... Scrie in PV de la poliție. Alta intrebare...
L. N.
In ceata Am avut un accident, 4 elemente indoite .....amiabila, vinovat celalalt . Pe Casco Allianz, am solicitat regres. S-a facut dosar dauna constatare(allianz) reconstatare(service).In sistemul (ermetic) al allianz la care are acces (partial) service-ul dupa 10 zile apare dauna avizata ! DAUNA TOTALA!!!!!.Call center allianz spune ca dosarul e in procedura de prelucrare.Au trecut 10 zile de la deschiderea dosarului , iar eu ca beneficiar sunt in ceata .......nu am fost informat despre absolut nimic.
D. 5. C.
Au niste costite de porc excelente, iar baietii sunt suoer. La fel si vinul roze!!! Merita frecventat!!
G. P.
O surpriza neașteptat de plăcută, am intrat conform programarii, domnul care s-a ocupat de noi a fost extrem de amabil. Felicitări!
C. M.
Allianz Tiriac sunt niste incepatori ca toti restul din Romania ....Piesa lovita este o remorca ...la ei este un autoturism...numarul este de GERMANIA ei au scris ca este de romania ....Firma are sediu in Germania ei au scris datele unui Buletin Romanesc....pe langa faptul ca am depus facturi de o suma ei au trecut cea mai MICA FACTURA doar la decont ....cum poti sa faci o Fisa de despagubire in HALULA ASTA ??? Amatori de 2 lei ....dar va mai prin eu o polita de asigurari si nu o sa ma uitati de graba .
p. l.
Seriozitate la cel mai inalt nivel. Felicitari
M. P.
Nu mai sunt ce au fost. Am fost vinovat de producerea unui mic accident, am făcut constatarea amiabila împreună cu șoferul pagubit iar la câteva zile primesc scrisoare de la Allianz Tiriac in care imi solicita prezentarea în ORICE CENTRU DE DAUNE in termen de 5 zile pentru a da o declarație cu privire la respectivul accident farafa menționa un centru anume, o ora anume sau alte detalii. M-am conformat și m-am deplasat la acest centru de daune care apare pe site-ul oficial al companiei dar unde nu exista niciun afiș, panou sau hârtie în care sa scrie că aici este un centru de daune Allianz. Am venit aici și nimeni nu știe nimic. Aștept de o oră și nimic. La telefon pe numarun oficial de site suna ocupat tot timpul.
s. s.
Programare rapidă, constatare rapidă, personal foarte bine pregătit, amabil și corect în decizii.
M. P.
Amabilitate, promptitudine si profesionalism ! Locuri de parcare suficiente si bine pozitionate ! Locatie moderne cu toate facilitatile !
C. G.
Cu programare online am intrat exact la ora stabilita. A durat 15 min. Rapizi, profesionisti si cu atitudine foarte buna.
B. B.
Foarte profesioniști și eficienți. Am ajuns la ora stabilita, am completat formularele, nu am pierdut timp deloc. În 30 minute am plecat. Surprinzător de amabili și drăguți.
Cam asa ar trebui sa fie pe la toate centrele de daune auto unde nu mergi de placere! Jos pălăria!
V. P.
Rapid , serios, practic
M. L.
Profesionalism si respect pentru clienti! Bravo!
a. n.
Ok locația, personal amabil.
I. S.
Foarte dezamagit de serviciu, daca puteti, evitati. Am fost la ei pentru un service la masina, am avut programare la 8:45, masina a intrat in jur de 9 si am iesit la ora 14:00. Cand am intrebat de ce a durat asa de mult mi s-a spus ca baietii au avut pauza de masa si doamna mi-a replicat ca nu poate controla cat dureaza. Atentie, nu s-au schimbat decat chestii clasice, ulei, filtre, antigel, un bec, nimic altceva.
Pretul a fost pe masura. Primisem o oferta de 1170 lei, pretul final a fost 1370, cu 200 lei mai mult. Diferenta a fost pentru un bec si antigel. Da, ati citit bine. La fel, cand am mentionat acest lucru mi s-a spus ca astea sunt preturile. Cam asta ar fi. Data viitoare o sa merg pe mana altui service si piese after-market.
G. G.
Excelent !
Nu stai la coadă, ești preluat de agent la oră programată.
Merită din plin să-ți faci la ei RCA cu decontare directă. Nu mai stai după asiguratorul celui care te-a lovit.
C. V.
Cel mai tare
I. C.
Foarte profesioniști
G. C. S.
In urma unui accident rutier usor, la constatare am intalnit un reprezentant profesionist.
A. P.
Va recomand cu mare incredere acest centru auto.
Astazi am fost pentru a deschide un dosar de dauna si am fost placut surpins de profesionalismul angajatilor, cat si de modul in care a decurs intreaga procedura de constatare.
Atentie: programarile pentru constatarea unei daune auto se fac online sau la telefon, NU efectiv la acest centru. Dupa ce s-a facut programarea se merge la centru pentru a se constata dauna.
D. B.
Treaba merge repede dar trebuie sa aveti amiabila completata
N. N.
Sant foarte expedirivi, atentie insa la oara programarii, sa ajungeti inaintea cu 10 min. altfel riscati sa pierdeti acea programare.
r. m.
Solicita punctualitate din partea clienrilor, dar nu ofera aceasta calitate. Intarzie deatul dw mult atunci cand se solicita suplimentari de deviz. Am acordat 3 stele cu indulgenta.
E. M.
Personal ( mai ales fata de la desk office Georgiana....multa aroganța) de parca as fi venit la cersit in fata bisericii.
C. M.
Doar cu programare prin call center. Dureaza 20 min constatarea.
G. A.
Profesionalism!
p. i.
profesionalism. sper sa invete si alti asiguratori cum sa si trateze clientii.
f. v.
Programarea s a respectat iar personalul a fost profesionist
C. D.
Un parcurs fără probleme.
F. S.
Procesul de constatare daune, durează la unele mașini parca prea mult.
D.
Neseriosi
C. V.
Profesionalism! Se respecta ora de programare.Personal calificat-clienti multumiti!
M. S.
Profesionalism la cel mai inalt nivel
M. C.
Cele mai slabe servicii
C. D.
Foarte profesionist le recomand Allianz Țiriac tuturor !
C. N. B.
Se poate si mai bine
D. P.
Parcare cam inghesuita.
D. R.
Neseriosi
E. T. A. P. P.
Super oameni
A. M.
Super profesionisti !
B. O.
Promptitudine
i.
Trebuie neapărat programare
M. R.
Personal amabil
e. c.
Cele mai proaste servicii
M. B.
Civilizat.
D. M.
De încredere
C. A. F.
Profesionisti
L. I.
Prietenoși, destul de prompți
A. G.
Promt
C. D.
Rapiditatea cu care și-au făcut constatarea!
E. G.
(Tradus) Serviciu excelent, rapid și eficient.
(Original)
Great service, fast and efficient.
M. B.
(Tradus) Unul dintre cele mai eficiente, curate și profesionale birouri pentru înregistrarea cererilor de accidente.
După ce ai o zi / oră de înregistrare făcută online, ajungi, intră printr-o barieră din interiorul spațiului dedicat pentru parcare, înregistrează-te pentru sosire cu toate documentele și un agent de reclamație îți este administrat dosarul.
Atitudine foarte drăguță și deschisă din partea ofițerilor de reclamație.
Problema este că dacă aveți creanțe diferite deschise, fiecare este înregistrat cu 30 de minute și trebuie să semnați mai multe lucrări, nu doar una.
(Original)
One of the most efficient, clean and professional offices for registering accident claims.
Once you have a registration day/hour made online, you arrive, enter through a barrier inside the dedicated space for parking, register for arrival with all documents and a claim officer is given your dosier.
Very nice and open attitude from the claim officers.
The issue is that if you have different claims opened, each is registered with 30 min, and you must sign multiple papers, not just one.
C. S.
(Tradus) Încă aștept să rezolve un caz în urma unui accident, deoarece două luni nu au fost rezolvate.
(Original)
I still waiting for them to solve a case after an accident, since two months unresolved.
D. T.
(Tradus) Thumbs up pentru profesioniștii de aici.
(Original)
Thumbs up for professionals from here.
L. J.
(Tradus) Problemele mele au fost tratate profesional.
(Original)
My issues were handled professionally.
N. S.
(Tradus) Serviciu grozav
(Original)
Great service
C. G.
(Tradus) Un proces ușor și lin
(Original)
An easy and smooth process
u.
(Tradus) Pentru multă birocrație
(Original)
To much burecracy
p. r.
(Tradus) Super pe.
(Original)
Super op.
G. D.
(Tradus) Informații false
(Original)
Fake info
A. S.
(Tradus) Bine
(Original)
ok
C. C.
(Tradus) Scăzut
(Original)
Low
a. s.
(Tradus) Vanzari auto
(Original)
Car sales
a. c. m.
N. H.
A. S.
C. R.
d. a.
Z. M.
V. M.
B. B.
D. P.
A. J.
V. T.