Opinii despre Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești (Companie de Asigurari)
Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești
Strada Popa Savu 45, București 011434, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești, Companie de Asigurari în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești
Luni
[08h:30h – 16h:30h]
Marți
[08h:30h – 16h:30h]
Miercuri
[08h:30h – 18h:30h]
Joi
[08h:30h – 16h:30h]
Vineri
[08h:30h – 14h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești
E. J.
Azi, 28.12.2020, m-am prezentat la medicul de familie pentru consult și stabilirea situației mele, respectiv dacă sunt apt sau nu să reiau activitatea. La Recepția clinicii mi s-a comunicat că nu am statut de asigurat și nici card (în data de 16.12.2020 am solicitat emiterea unui card nou și am primit o adeverință, valabilă 30 de zile, cu promisiunea că până atunci voi primi alt card). Medicul a refuzat să mă consulte și să emită un certificat medical motivând aspectul sus menționat. Degeaba am făcut dovada că sunt cadru activ MAI. Mi s-a solicitat sa fac dovada calității de asigurat. Am apelat la această instituție, la nr de telefon afișat pe pagina informatică, însă în van. Imediat după formare apelul era respins automat. Am parcurs, pe cheltuiala și timpul meu .. fiind după o perioadă de convalescență urmare a infectării mele cu Covid-19, drumul până la instituție. Aici... agentul de securitate era cel care furniza informații. Acesta mi-a relatat că "sistemul este picat" și să mă duc înapoi la clinică sa solicit verificări până apar ca asigurat. Având în vedere incompatibilitatea sa am solicitat sa vină la ghișeu un angajat pentru clarificarea situației. Menționez că nu eram singura persoană aflată în această situație. După mai multe insistențe mi s-a comunicat un număr de telefon, astfel după ce am purtat un dialog cu o persoană (la un moment mi-am pierdut cumpătul și am zbierat la acea femeie, având în vedere această situație penibilă cu explicația "sistemul a picat" ). După ce am spus că sunt bolnav (pneumonie)și nu se poate așa ceva mi s-a comunicat că trebuie să verific în o dată și se rezolvă. Deci un sistem te poate califica neasigurat deși faci dovada că nu sunt date corecte
C. B. F.
Aglomerație, nu ai unde parca. Angajații sunt de treabă.
M. M.
Sunt pensionar militar și am pierdut cardul de sănătate, mam deplasat la această casă de sănătate unde o viață am plătit asigurare cât am fost în activitate și plătesc incontinuare, pentru a depune cerere pentru alt card, la telefonul de la întrare mi s-a comunicat că deoarece încă mai lucrez trebuie să merg la CAS Gorj deși cardul a fost emis de această casă întrucât dacă eu nu aș fi pensionar și nu aș lucra tot asigurat rămân.
Atunci întreb și eu acest lucru nu este un abuz pentru că se aruncă pisica de la unul la altul numai să mă plimbe pe drumuri???.
A. P.
Sunt sub orice critica , la telefon nu raspunde nimeni iar eu nici in momentul de fata nu am primit cardul de sănătate avind in vedere ca sint asigurata la ei de peste 1 an si 4 luni !!!!!
C. D.
Exceptând faptul că am sunat să mă lămuresc in legătură cu o problema și nu mi s-a răspuns la telefon, deși am sunat de foarte multe ori, la casaopsnaj, cand am ajuns, problema a fost rezolvată destul de repede, iar doamnele cu care am interacționat au fost foarte drăguțe și amabile.
D. D.
Având în vedere contextul actual (pandemie-cod roșu) doamnele care răspund la telefon, pentru a-i lămuri pe potențialii asigurati, au o atitudine sfidătoare și sunt foarte deranjate de faptul că le adresezi întrebări!!! Urat!!! Sugestie: cursuri de comunicare!!!!
D. B.
Dv.aveti nevoie la casa de asigurari mapn opsnaj este pe lînga statuia avoatorilor
A. N.
La telefon nu raspunde nimeni, dacă mergeti la sediul central nu puteți trece de ușa de intrare unde este un birou cu un telefon...vi se spune să sunați la un nr scurt însă nu raspunde nimeni niciodată...dacă faceți o cerere scrisă vi se dă un bon de înregistrare. Mai rău decât asta nu pot să mi imaginez. Sau se poate și mai rău ?
E. L.
Cand sun la CASAOPSNAJ mereu raspunde o acritura de baba care e foarte plictisita cand raspunde, iar la sfârșit pur si simplu inchide telefonul fara sa mai zica nimic...urat din partea dvs
C. B.
Am sunat de peste 50 de ori și nu raspund la telefon😡
S. U.
Anumiti angajati ai acestei institutii sunt neprofesionali. Am telefonat pentru a-mi clarifica anumite aspecte referitoare la procesul de eliberare al cardului european de sanatate. In primul rand, distinsa doamna care a preluat apelul nu s-a prezentat si nici nu a mentionat numele institutiei sau al departamentului pe care il reprezenta, mai mult, atunci cand nu s-a facut inteleasa a incercat sa se impuna prin ridicarea tonului vocii.
F. D.
O institutie încremenită în timp,ca multe altele(ex:poșta română) 45 de minute pierdute să pot ridica un card de sănatate!
P. N.
Sun de 3 zile si nu raspunde nimeni. Am nevoie doar de o adeverinta
T. R.
Nu am primit cardul de sănătatea deși spunea clar in email -ul primit: "Duplicatul, va fi transmis la adresa de domiciliu, prin Posta, in cele 60 de zile de valabilitate a adeverintei. "
Sunt atât de ocupați încât abia ca iti raspund la telefon și atunci cand răspund dau dovadă de o indisponibilitate si o greață totală. In cazul fericit dacă răspund. Probabil telefonul este pus pe hold.
Schimbati-va meseria dacă nu va place...
m. s.
Foarte buni profesioniști
D. E.
Am fost ieri pentru a rezolva o problema cu cardul de sanatate care aparea ca fiind emis insa nu a ajuns niciodata la adresa mea.
Domnul care m-a chemat la ghiseu a fost foarte amabil, mi-a ceru CI si apoi a verificat in sistem.
Cardul meu era inca la dumnealor in depozit si mi l-au adus in 5 minute.
M. A.
Atitudine foarte aroganta a operatoarei la oferirea unor informații privind decontarea unei biopsii. Rușine ca încă exista astfel de persoane ținute pe astfel de posturi.
D. M.
Nu am avut ocazia să beneficiez de serviciile acestei case, dar acuma având o problemă gravă de sănătat e am nevoie de trimitere și tratament de la medicul de familie și acesta ma trimis la CAS Cluj pentru a-mi debloca cardul căci îmi apare servicii minimale deși eu sunt pensionar MAI, iar de acolo la OFSNAJ București pentru confirmarea calității de asigurat. Și tot m-au plimbat de la unul la altul cu cardul, cupon de pensie și act de identitate fără să rezolv nimic, neputând să merg la operatie. Având în vedere serviciile oferite de aceste case de sănătate eu cred că nu sunt decât un mijloc de sifonare a banilor care se iau de la cetățeni pentru sănătate și ar trebui desființate.
I. F.
Sub orice critica!
Mori cu zile in caz ca ai cancer sau alta boala grava.
V. S.
Multă birocrație
R. M.
Personal plictisit. La unul din cele două ghișee disponibile s-a vorbit în permanență la telefon. Aerul condiționat nu funcționa în sala de așteptare.
V. G.
Cand am plecat din tara nu am putut ridca medicamentele deoarece sistemul era in revizie.Mi-am cumparat medicamentele necesare pentru Ast si HTA din America ,unde sunt in vizita la copii.Intrebare:
-suma data poate fi decontata de OPSNAJ?
Multumesc!
Viorel Grigore
F. A.
Se respectă normele antipandemie
V. D.
Sunt plecat în misiune... Soția și copii i-am trecut pe asigurarea mea dar defapt nu sunt asigurați.... Faceti ceva cu sistemul ăsta?
L. G.
Am sunat in data de 21.02.2019 pt o informatie, iar o doamna de la receptie mi.a vorbit rastit si chiar mi.a inchis telefonul. Va rog sa verificati personalul de la relatii cu clientii, nu e normal sa aiba aceasta atitudine, daca sunt scarbiti de serviciu sa.si dea demisia, sunt atatia oameni educati care isi cauta loc de munca.
C. T.
Traiasca statul mafiot. Suni sa te programezi la un rmn si prin casa de asigurari dureaza un an dar prin casa mafiotilor dureaza 3 luni ca doar nu eu de la privat le platesc salariile....
M. G. S.
Sub nici o forma sa nu incercati sa ajungeti aici cu masina personală- nu veti gasi loc de parcare decat la distanta foarte mare si dupa mult timp de cautari. Deci sa veniti cu metroul sau taxi.
Odată intrati in instituție, toti oamenii te intampina cu priviri incruntate. Trebuie luat bon de ordine. Cand iti vine randul, sa nu indraznesti sa te apropii prea tare de ghișeu, pentru ca doamna functionar public se va uita foarte urât la tine si te va apostrofa....
As fi dat doar o stea, dar... respect pentru domnul de la firma de paza, probabil angajat la o firma privata, care stie ce înseamnă bunul simt si ofera informatii de orice tip cu multa amabilitate.
T. 2.
O adunatuta de imbecili care în loc să răspundă la telefon se strâng la administratie sa bârfească ca niste cutre ce sunt de altfel.
R. I.
Nu am mai pomenit call center (evidenta asigurati) mai lipsit de respect pana acum.
T. M.
Serviciu fără rost . Cred că a fost înființat doar pentru grade militare si angajarea rudelor care nu pot ocupa posturi în alte structuri medicale
A. P.
Incompetenți. Se răstesc la tine deși sunt acolo sa te ajute, vorbesc urat și ranjesc dacă li se pare ceva amuzant. Dau vina pe alții sau nu îi interesează. Sper sa nu mai am nevoie sa rezolv ceva la vreun ghișeu de-al lor.
7. l.
Niciodata nu au plafon, cel putin in Bucuresti! Personal administrativ incompetent, de 6 (!!!) ani de zile ma chinui sa ii conving ca a lucra pe contrect de drept intelectual nu e egal cu persoana fara ocupatie. Nu am reusit, deci figurez in continuare asa, desi am asigurarile platite la zi. Despre comunicare nu avem ce discuta, telefonul vesnic ocupat sau nu raspunde. Pe scurt, dezastru!
D. P.
Dupa ce am stat 15 minute, in timpul programului, sa astept pe cineva la ghiseu pentru ca, conform domnului de la paza:”nu era nimeni la coada si doamnele nu stau sa astepte, revin ele mai tarziu”, minunea s-a produs. A venit o doamna, usor nesimtita, care tot ce-mi spunea era:”procedura se mai schimba, formularele se schimba”. Si uite asa suntem pusi pe drumuri de la un ghiseu la altul pentru un numar de inregistrare.
A. M. G.
FMM de casa pul.i . Luavar dracu sa va ia.
i. c.
uau!!! pur si simplu uau!!! un exemplu perfect de relicve comuniste intr un sistem care nu are de a face cu relatii cu publicul. am dat 1 stea pt. ca nu se putea mai putin. asa nu!!!
M. M.
Personal stufos și incompetent . Documentele emise au greșeli ( verificați cu atenție). Aștepți enorm pentru remedierea greșelilor.
C.
Spre surpinderea mea am reusit sa inscriu copilul foarte repede, am trimis documentele scanate pe email si mi-au raspuns repede cu viza de asigurat si numarul de inregistrare . Multumesc dl. V.I si doamnelor S.T. si I.E.
C. A.
Jalnic.Iti anuleaza un dosar fara sa te anunte si tb sa faci toate actele dosarului din nou ,iarasi timp si bani irositi.Birocratie maxima !!!
S. K.
Proces excesiv de complicat pentru a primi un amarat de card de sanatate. Sau mai bine zis, pentru a afla de unde il pot lua. Cozi lungi, lipsa de organizare si nimeni nu pare sa aiba o problema cu asta sau sa creada ca e ceva in neregula.
B. t.
Ceva ce trebuie desfiintat imediat. Servicii infecte, birocratie pe bani multi. Telefon care nu merge niciodată.
i. R.
Bună ziua mă numesc Roman daniel lucrez la Um 01532 Pauulesti am cardul de sanatate dar de 2 .3 luni nu mai sânt asigurat am ceva probleme de sănătate si din această cauză nu mai pot sa.mi iau tratamentul compensat si nici sa merg la medic.Vă rog sa verificați situația mea poate mă puteți ajuta .Va multumesc.
C. D.
de 3 luni de zile trimit Fax peste Fax e-mail la toate adresele si nu primesc raspuns ce se intampla ? Banii nostrii sunt buni dar SERVICII ................ am cardul deteriorat de 3 luni si nu am primit nici un raspuns ESTE NECESAR SA ANUNTAM TELEVIZIUNILE CU CE SE INTAMPLA LA CASA ASTA!!!!
l. p.
Mi s'a răspuns la telefon de la primul apel (unul din numerele de pe site-ul instituției), explicațiile și îndrumările oferite fiindu'mi de un real ajutor, edificându'mă pe deplin cu privire la problema avută. Mulțumesc!
A. A.
BUNĂ ziua!
Mă numesc ANGELESCU Adrian și am depus personal la sediul dv. O cerere prin care am solicitat eliberarea unei adeverințe in vederea eliberării unui card de sanatate, deoarece momentul de fata nu dețin unul.
Deși au trecut aproape doua săptămâni, nu am fost înștiințat nicicum de dv. Pentru posibilitatea de a putea deține un nou card de sanatate.
Va aduc la cunoștință că am probleme de sănătate care probabil vor necesita internarea mea pentru o serie de analize.
Aștept răspunsul dv. In cel mai scurt timp.
Angelescu Adrian
M. S.
Servicii de calitate slabe. Nu raspunde nimeni la telefon, site-ul are o interfata neinteligibila iar asiguratul nu stie ce sa faca :). Prin urmare un MANAGEMENT ORGANIZATIONAL defectuos.
I. D.
Oricat ai incerca, nu raspunde nimeni niciodata fie telefon, fax sau mail. Treaba cea mai frumoasa e ca daca cauti pe site mai gasesti niste numere de telefon, dar persoanele ce raspund iti dau toate acelasi raspuns: nu stiu, sunati la secretariat.
PENIBIL
m. o.
Niste hoti. Iau contributia lunara si fonduri ioc. Mai nou sunt limitate. Haide-ti sa limitam si noi contributia lunara...
L. A.
Nu am primit cardul de sanatate de mai bine de 2 ani. M-am dus la ei sa intreb ce se intampla. Mi-au zis sa "astept". Ei nu emit cardurile de sanatate. M-au trimis la Imprimeria Nationala ca ei tiparesc cardurile.
M. 1.
Nu raspund la telefon. O cunostinta a sunat o luna intreaga si nimeni nu a rasp. A trimis fax ,cineva la primit insa nu i-au rasp . Bataie de joc
i. m.
Ar trebui sa facă ceva cu serverul,după ce ca abia se găsesc câteva farmacii care au contract si care au medicamentele nici se poate conecta....prost,cred ca o sa ne orientam spre alta casa de asigurări
E. S.
Program pana la 3:30 PM pe banii nostri. Website nefunctional.
g.
Niste nesimtite.
H. B.
Am mers sa ridic cardul de sanatate si am fost foarte multumita de cum au decurs lucrurile.Timpul de asteptare a fost scurt iar personalul amabil.
G. A.
Am încercat să sun timp de o ora și nu răspunde nimeni
M. M.
Niște hoții.. uuuu, hoților sper sa va îmbolnăviti cu toți și să vedeți cum e .. hoții hoții sper sa va ridice DNA pe toți... Hoții hoții
S. I.
Doamne .... nu raspunde la telefon sint de o ora in continu si nu raspunde nimeni , acum si a ridicat receptoru si suna ocupat !!!!
D. E.
Nu raspund la telefon , nu raspund la fax , ne ignora complet
A. D.
site web nu functioneaza!!!
S. b.
Nu răspund aștept de 2 luni sa îmi vina cardul
l. b.
Mulțumit
A. V.
Am fost de doua ori, niviodata nu m au ajutat.
m. v.
organizat
I. A.
Cum ajungem din petre ispirescu
c. d.
Suni degeaba .Servicii de kkt .
L. B.
Bună seara
S. M.
Nu raspunde nimeni la telefon
D. C.
Servicii de calitate !!!!
a. g. a.
Cu locurile de parcare e mai greu, dar in rest merge relativ repede
V. G.
(Tradus) Oameni surprinzător de drăguți pentru sistemul de stat, deschiși și dispuși să ajute. A fost impresionat.
(Original)
Surprisingly nice people for the state system, open and willing to help. Was impressed.
V. C. D.
(Tradus) Problema mea a fost rezolvată în timp util, iar personalul a fost politicos
(Original)
My issue was solved in a timely manner, and the staff was polite
A. T.
(Tradus) Au refuzat să plătească standardului o sumă pentru operația de cancer. Personal slab organizat, plictisit, spațiu mic.
(Original)
They declined to pay the standard a ount for cancer surgery. Poor organized, bored staff, small space.
A. N.
m. c.
E. G.
b. b.
M. D.
a. s.
A. P.
N. B.
P. I.
M. A.
M. I.
S. P.
R. E.
S. M.
G. M.
H. B.
A. M. Ș.
M. E. I.
G. A. L.