Opinii despre Casa de Asigurări de Sănătate (Companie de Asigurari)
Casa de Asigurări de Sănătate
Strada Mihail Kogălniceanu 11, Brașov 500173, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Casa de Asigurări de Sănătate, Companie de Asigurari în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Casa de Asigurări de Sănătate
Luni
[09h – 12h]
Marți
[09h – 12h]
Miercuri
[09h – 12h]
Joi
[09h – 12h]
Vineri
[09h – 12h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Casa de Asigurări de Sănătate

in data de 12.01.2021 am mers sa imi fac un nou card de sanatate si dupa ce am completat furmularul si am platit taxa de emitare a noului card nici pana ziua de azi.15.03.2021 nu mi-au trimis cardul de sanatate.frumos din partea lor.bravo

Din păcate nu se poate face cererea pt cardul de sănătate online si a trebuit sa mă prezint la ghişeu. Doamna a fost foarte draguţă.

CAS Brasov o institutie care capuseaza salariile noastre.
Am avut norocul de a da peste o doamna foarte draguta la telefon care, desi era "îngropată" in treaba (se putea simti asta din tonul vocii dumneaei), a avut totusi rabdare si cu cazul meu. Imi pare rau ca nu i-am retinut insa numele.
Am fost in concediu medical din 7 sep pina pe 31noiembrie operat de colecist si sint 5 luni nam primit bani pe concediu medical ratele la banca si dobinda pe 5 luni le plateste CNSS !???

SINGURA LOR PREOCUPARE ESTE SĂ ÎNVARTĂ HÂRTII ȘI SĂ SE ESCHIVEZE DE LA A REZOLVA PROBLEMELE CETĂȚEANULUI, PRECUM LIPSA SIOFORULUI ȘI A LTOR MEDICAMENTE COMPENSATE DIN FARMACII ȘI MAI GRAV DIN DEPOZITE. LA SESIZAREA PROBLEMEI MI S-A REPLICAT CĂ ,,DE CE LE SAP" . ADICĂ DACĂ NU IȘI FAC TREABA ȘI LE SESIZEZI O PROBLEMA LE ,,SAPI". RUSINEEE!!!

Groaznic! Oamenii platiti de noi ne trateaza ca pe niste gunoaie, le este greu sa iti ofere cea mai mica informatie si sunt prea grabiti sa te asculte,se intorc cu spatele!

A mers totul bine

ANGAJATII FOARTE AMABILI...POLITICOSI...ISI DAU SILINTA SA TI REZOLVE PROBLEMELE PE CARE LE AI.
FELICITARI INTREGULUI PERSONAL !
Cel mai prost sistem de sanatate sa va trag la m*e.De asta imi trag jegosii din salariu lunar,atunci cand am nevoie sa am probleme ba cu cardu ba stai la coada.Romania tara pul** mele
În condițiile oferite de sistem,pot spune că am rezolvat problema bine!!😊
Program 9-11 dar foarte expeditive doamnele .Posibilitatea de a completa formularele lasă de dorit (O faci pe genunchi afară)Dar în condițiile pandemiei,asta e!!!
Am reușit să depun o cerere cam în trei sferturi de oră!!(cu registratura cu tot -acolo e altă coadă)!!!
De remarcat capacitatea de mobilizare și rezolvare a celor trei doamne de la ghișee!
Chiar dacă momentan nu mi-am rezolvat problema, doamna cu care am vorbit la telefon în afara programului afișat (9-11), a fost extrem de eficientă și drăguță la telefon dându-mi toate informațiile necesare pentru demararea demersurilor.
Iar cu alte ocazii am avut mereu parte de bună voință și de ajutor din partea lor.

Programul este altul decat pe internet, angajatele nepoliticoase si expeditive! In asemenea conditii, nici macar o informatie nu as mai solicita, daca nu ar fi realmente nevoie!
Mereu am găsit pe cineva competent și dornic să ajute să rezolv problema! Mulțumesc!
In aceasta locație am avut o experiență proasta cu un comportament inuman de către personal cerăndumi dreptul de care dispun. Rușino pentru asfel de comportament .

Cea mai proastă inpresie

Amabilitate si profesionalism.

Data viitoare când faceți modificări la orar o indiferent de motive, ar fi drăguț sa îl postați și pe site, ca să nu mă mai plimb degeaba

Sunt o persoana cu diabet nou descoperit și din cauza sistemului de carduri nu a putut să-mi elibereze reteta pentru diabet și stau de 6 zile fara tratament !
Angajați nesimțiți, obraznici, ineficienți și incompetenti

Groaznic,
Asigurarea e o pacaleala! O sa platiti costuri extraordinare daca faceti spitalizare si va garantez ca nu acopera nici asigurarea nici casa de sanatate.

Lejer
Servicii precare, personal neinstruit, plictisit si nemotivat.
Eu de cate ori am fost am rezolvat cu calm la obiect si repede

Parca merg la biserica
InstitutaI necesară. Angajatele de la ghișee, DE TOT C......TUL!
"Zghiara" că apucatele de parcă nu-s plătite pt munca pe care-o depun.

Este o functionara in varsta la ghiseu cu parul alb si ochelari tunsa scurt care Este tot timpul pusa pe scandal. Am fost cu vreo 4 chitante cu dovada de plata a asigurarii medicale pt un cetatean strain si a inceput efectiv sa strige la mine ca ii complic munca daca ii aduc 4 chitante o data si nu vin cu fiecare chitanta in parte. Mi-am cerut scuze,I am spus ca n am stiut si am rugat o sa ma indrume spre biroul unde pot depune cererea de eliberare a unei adeverinte din care sa reiasa dovada de asigurat pt Imigrari Brasov.S-a uitat la mine si mi a zis :"Daca nu Ma enervai ti-o faceam eu , Acum n-ai decat sa te duci la camera cutare." I-am multumit de indrumare,mi-am luat hartiile si m am retras la o masa din apropiere sa mi pun hartiile in ordine.Nu am putut sa nu o aud bombanind si spunand:" nesimtita naibii,auzi la ea vine aici cu atatea adeverinte sa stau eu sa I le bag ei pe toate".
Este o gluma proasta si lipsa de respect pt cetateni.De unde atata tupeu pe aceasta "doamna"??
Nu cred ca face munca in folosul comunitatii,lucreaza totusi la stat si primeste un salariu.Nu mi se pare normal sa fiu batjocorita in acest hal .Data viitoare inregistrez tot si ajungeti pe toate canalele de stiri.Daca tanti nu are chef de munca se poate pensiona.Sunt atatia oameni care vor sa munceasca si au bun simt.
Rusine, CASBV!!!
doamnele au fost foarte amabile cu mine si mi-au explicat frumos ce am de facut, coada s-a miscat bine, si portarul a fost amabil. ne-au ajutat in fiecare asptect
Cozi mari în fiecare zi... În rest personalul se mișcă repede...
Se sta foarte mult la coada, programul se schimba odată la 3 luni. Angajatele urlă la oameni...

Dores sa-mi fie eliberat CARDUL.....
Aveti cumva telefon fix din gresala la o asa mare institutie, fiindca am incercat sa va contactez dar nu si-au gatat doamnele cafeluta si nu pot sa raspunda pe fix.
Marcat la fix.
(Tradus) Ei bine, a fost rapid.
(Original)
Gut, es ging schnell.








