Opinii despre Casa Națională de Asigurări de Sănătate (Companie de Asigurari)
Casa Națională de Asigurări de Sănătate
Calea Mărășești 13, Bacău 600019, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Casa Națională de Asigurări de Sănătate, Companie de Asigurari în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Casa Națională de Asigurări de Sănătate
Luni
[09h – 14h]
Marți
[09h – 14h]
Miercuri
[09h – 14h]
Joi
[09h – 17h]
Vineri
[09h – 17h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Casa Națională de Asigurări de Sănătate
G. G.
Personal foarte nesimțit, nepăsători.
Plătiți de stat degeabaaa
Aveam nevoie de ajutor deoarece nu stiam de ce acte am nevoie pentru problema mea si abia au răspuns, au țipat, mai ales domnul ce te ia în primire prima dată.
Sper sa nu mai ajung devreme sa am nevoie de ei..incompetenți.
P.S: asta i România!
G.
Am rezolvat pozitiv toate problemele pe care le am avut cu această instituție.
B. M.
Am fost pentru pierderea unui card de sanatate ( doc. necesare : copie C.I , cerere tip de acolo , 15 lei taxa)...personalul se misca repede , polițistul local de la întrare este foarte amabil .
G. P.
Instituție publică,cu parcare cu plată dacă ai noroc găsesti si loc liber!
M. B.
telefonul de pe site e închis, la telverde ți se răspunde și închide.
C.
Cele mai proaste servicii, ei nu sunt angajati sa ajute oamenii, ci sa ii trimita la plimbare cat mai repede! Sunt niste angajati cu pile, execrabili, nu au nici o educatie, sa nu mai vorbesc de amabilitate...nu raspund la telefon, inchid telefonul in nas asiguratului...groaznic.
G. C.
Programul incepe la 9:00
Angajații se pontează la 8:20 apoi pleacă să își facă cumpărături... Frumos...
R. E. M.
Nu este posibil sa nu răspundă nimeni la telefon timp de 2 zile!
Mai rău ca pe vremea comunismului! Plătim taxe la sănătate degeaba, nici măcar un telefon nu putem da sa ne ajute cu probleme sistemului prost!!! Este imposibil așa ceva in secolul in care trăim!
Rusine!!!!
T. C.
Am fost la posta romana
F. Z.
Prost tare 0 stelute
B. H.
Personal foarte amabil
A. M. A.
Cea mai rea experiență ca nu se vorbește frumos la telefon nu aveti răbdare cu oameni 😤
C. E.
Acolo exista un inger pazitor pe nume Adrian Ghinea. Va multumesc din toata inima pentru profesionalism si pentru omenia de care ati dat dovada. Rog cu respect colegii si seful dumnealui sa il felicite pentru ca astazi a salvat o viata Bunul dumnezeu sa va inapoieze binele pe care l-ati facut domnule Adrian Ghinea. Cu respect Raluca Chitaru
N. D.
Bine.
D. G. S.
Experiente neplacute...Pentru anularea unei taxe CAS, mi-am pierdut vreo trei zile plimbandu-ma intre ANAF si CNAS...Fiecare vorbeste pe limba lui,incearca sa se ascunda in spatele prevederilor legale care le convin,n-au niciun interes in a rezolva problemele cetatenilor...O alta experienta neplacuta,cand cazuse sistemul informatic si nu reuseamm sa achizitionez medicamentele pentru mama mea.Mi se raspundea invariabil ca sistemul e blocat,sugerandumi-se de catre functionarii CNAS Bc sa apelez la domnul director,daca-l cunosc...Am facut plangere,descriind situatia,la Presedinte,Avocatul Poporului,parlamentarii bacauani,Comisia de Samatate a Parlamentului etc...Situatia s-a deblocat imediat,ce n-am rezolvat intr.o saptamana ca cetatean rabdator,educat,am obtinut in jumatate de ora reclamandu-i la institutiile abilitate...
D. B.
E un sistem care nu funtioneaza ! S-au investit zeci de milioane de euro ,pardon vreau sa spun de fapt ca s-au FURAT milioane de euro din acest sistem si totusi ca in Romania nimeni nu e responsabil !!!!
G. S.
Astăzi 02.04.2019 am sunat de peste 30 de ori sa pot vorbi cu cineva care se ocupă de coasigurat dar telefonul suna ocupat.Nu este singura zi în care am insistat.Totusi cum ne rezolvăm problemele?venind de la distanțe mari stând la coadă la un ghișeu unde o duduie te sfidează maxim ca ai deranjat-o?
B. O.
Aceasta clădire a fost un hotel în vremurile comunismului 🙂
G. G.
O experienta proasta ca si doamna de la ghiseu.Vorbesc de ghiseul 4.Oare nimeni nu citeste aceste recenzii???De ce nu se iau masuri??
I. D.
Doamna bruneta de la ghiseul 4, la punerea catorva intrebari a fost foarte neprofesionala, raspundand intr-un mod agresiv si amenintator,la cererile noastre, recomand schimbarea din functie a persoanelor necalificate de a raspunde corespunzator cerintelor asiguratilor medicali si a platitorilor de taxe.
A. V.
O experienta f. urata,Eu sunt pensionara de 1an si jumatate nu am card nici acum ,am mers sa verifica sa vad care este cauza , insa aici am gasit un individ prost crescut si arogant plictisit de munca pe care o facea si pentru care primeste salariu din banii cotribuabililor . Vorbeste urat si nu te ajuta cu nimic . L-am ruga daca tot nu ii place c'era ce face si sa plictisit sa lasa locul la o persoana tanara pregatite educata si cu dori ta de a munci.
D. M.
Rapid
G. G.
Bună seara.In momentul în care medicul de familie refuza categoric sa-mi dea fisele medicale pentru a mă înscrie la alt medic, ce este de făcut? Care este rezolvarea?
G. B.
am pe fica mea pe numele de stirbu dana care este plecata di n aprilie 2012 in M.BRITANIE iar c.a.s continue sa trimita sesizari la plata de icasari laplata C.A.S am facut nenumarate zesizari pntru a fi stopata si nu am primit nici un raspuns;
W.
Sa fereasca D-zeu
i. a.
neseriozitate completa
D. V.
(Tradus) O instituție foarte necesară! Dar, într-adevăr, trebuie să fie mai implicați, mai responsabili, este o necesitate ...
(Original)
A very necessary institution! But, really, they have to be more involved, more responsible, it's a must...
C. D.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
c. c.
(Tradus) Dff
(Original)
Dff
A. C.
(Tradus) Serviciul public clasic în acest oraș. Serviciul este lent, lucrătorii publici sunt enervați și strigă prea mult.
(Original)
Classic public service in this city. The service is slow, the public workers are annoyed and yell too much.
M. B.
L. C.
M.
D. G.
I. L.
I. M.
V. B.
I. B.
S. T.
C. S.