Opinii despre Casa Județeană de Pensii Arges (Companie de Asigurari)
Casa Județeană de Pensii Arges
Bulevardul I. C. Brătianu 38, Pitești 110004, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Casa Județeană de Pensii Arges, Companie de Asigurari în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Casa Județeană de Pensii Arges
Luni
[08h:30h – 16h:30h]
Marți
[08h:30h – 16h:30h]
Miercuri
[08h:30h – 16h:30h]
Joi
[08h:30h – 18h:30h]
Vineri
[08h:30h – 13h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Casa Județeană de Pensii Arges
C. T.
Felicitări. Am avut nevoie la ghișeul 4 - Ajutor de deces unde am întâlnit o persoană foarte amabilă.
D. A.
Instituție a statului unde se așteaptă mult, se pune omul pe drumuri si mai mult, se ignora nevoia de ajutor si se da informatie cu porția...zic ...nimic neobisnuit...m-am imunizat, ne vom imuniza cu totii din aceste puncte de vedere...
I. P.
Nu prea mulțumită de explicațiile domnului de acolo ar trebui sa aibă ceva informații scrise ,că nu toată lumea înțelege.
d. t.
O bătaie de joc
Nici macar o toaleta publica nu au,după ce stai cu orele
Nu există niciun mod de identificare a funcționarului cu care vorbești la.ghișeu,un ecuson ceva,
.
i. b.
Pentru ca numărul de telefon mai ales acum ca nu putem merge la ghișeu este pus pe ocupat în permanență. Am peste 300 apeluri ocupat în 3 luni.
n. n.
La mulți ani! Mai avem până la pensie trebuie a ne caută cele necesare.
M. P.
Pentru depunere dosare noi de pensie nu se sta mult la coada. Pentru ajutoare de înmormântare este f.mare coda. A se încerca on line.
M. A.
Țigănie și lipsa de bun simpt
C. V.
A fost ok totul a mers foarte bine fata de la ghișeu foarte amabilă.
L. C. P.
Bătaie de joc, că în orice instituție publică
E. V.
Personalul de pază ține ordinea fff bine. Angajații Casei de Pensii sunt fff amabili, vin și dau explicațiile solicitate. Probleme mari sunt din cauza celor care vin cu diferite probleme și nu au rabdarea și educatia necesară civilizatiei pe care ei o invocă .Respect angajaților!
L. D.
Personal amabil , dar se așteaptă foarte mult pt.rezolvarea problemelor ! Poate se găsește o soluție care să îmbunătățească această problemă !
S. E.
Aștept răspuns la intrebarea:dacă am 52de ani vîrstă și am lucrat 35 de ani din care 24 de ani am grupa 2de muncă. Ma pot pensiona anticipat prin acumularea vechimei cu ani de grupă?chiar si pensionare parțial anticipată .
L. L.
Nu se raspunde la telefon. Cu ocazia Covidului ar trebui sa fie MULT MAI RECEPTIVI. Va rog, faceti ceva in acest sens. Multumesc.
w. h.
PENTRU CA NU CALCULEEAZA BINE PENSIILE
G. R.
Sunt ok
L. I.
Se lucreaza foarte dificil cu această instituție! Este foarte greu sa te faci inteles iar la cereri se răspunde în cel puțin 60 de zile!
M. S.
Se poate și mai bine...
C. C.
Calculul pensiei încâlcit in defavoarea omului, modul arogant si reactii nedemne de ,,civilizatie"..
D. C.
groaznic, personal incapabil, lipsit de profesionalism, fără respect.
Și totul pe banii noștri !
I. A.
O INSTITUȚIE FOARTE UTILĂ CETĂȚENILOR
N. T.
Oamenii minunați . Profesionali desăvârșiti.
C. S.
Total dezamăgit de agenții de pază care se cred pe moșia lor
D. B.
Spatiul destinat publicului sub orice critica Daca ai nevoie de toaleta mergi la pasajul subteran Vai mama lor
M. B.
Am sunat cu oarecare retinere,vazand recenziile anterioare,dar raspunsul a fost prompt si amabil (adica de 5 stele).Sper sa nu fie o intamplare.
C. M.
Mai scoateti la pensie din rapciugile alea, ca prea vorbeac in zeflemea!
R. E.
Ordine și respect!
A. D.
Proastă
I. B.
Foarte bună!
P. M.
1) nu raspund niciodata la telefon, desi am tot incercat in zile lucratoare, in timpul programului afisat pe site;
2) nu au emailuri functionale prin intermediul carora sa-i contactezi.
Complet netransparenti!
A. M.
Oamenii foarte serios
M. N.
Organizare buna
N. G.
Cereri facute in februarie pentru perioada iunie - iulie cu pensii mizerabile de 1200 ron si parintii mei nu s au incadrat la bilete pt statiune in condițiile în care s au luat doua bilete in 10 ani. Rusine! Un ofitet de serviciu beat la ora 9 si jumatate dimineata. D N A Argeș poate faceti un control . E strigator la cer!
M. S.
Nu exista o ordine multa aglomeratie
S. N.
Au un program zilnic pană la ora 13.30; este f. scurt.
Sptiu f. mic pentru clienți. (gândiți-vă că majoritatea sunt pensionari, iar timpul de așteptare poate depăși ușor peste 1 oră).
V. G.
Nu putem lua legatura telefonica cu ei .Sunt nemultumita de repartitia biletelor de odihna pe iunie 2019 .Anul trecut nu am primit ,si nici in aceasta serie nu mi s-a dat .Am lucrat 40 de ani . Ce au in plus beneficiarii biletelor ? Nu te lamureste nimeni .
M. B.
Nmai la cei cu handicap
B. E.
2* pentru eroismul celor de la ghișee(din pacate aici vezi oameni doar cu perspectiva de a lua o pensie amarâtă....este greu de comentat mai mult). Clădirea sta sa cada pe tine, accesul este mizerabil si periculos, interiorul este incalificabil , sincer un fel de grajd. Accesul oamenilor cu handicap ( cei care au nevoie de cărucior) este un fel de concurs ASIA EXPRES, practic nu au cum sa ajunga, chiar daca gasesc calea totul este blocat de masinile angajatilor.
M. M.
Nu poti sa obtin informații care sunt de interes
P. P.
Eficienta...
T. I.
De 30 minute incerc sa apelez iar nr. de telefon de contact mentionat in site se conteaza la in fax si nu ai nici o posibilitate de a Dominica.
E. C.
(Tradus) Personal competent!
(Original)
Personal competent!
M. G.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
N. r. M.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
F. R.
(Tradus) Experiență foarte proastă, angajații nu aveau cunoștințe despre proceduri
(Original)
Very bad experience, employees didn't have knowledge of procedures
R. M.
(Tradus) Okkkkk
(Original)
Okkkkk
D. P.
(Tradus) Arătător de frumos, dar foarte aglomerat cu întrebări interminabile.
(Original)
Nice looking but very crowded with unending ques.
M. S.
A. i. S.
S. U.
e. p.
D. M.
M. S.
a. d. i.
A. P.
C. A. P.
D. D.
l. l.
A. M.
c. m.