Opinii despre GETT'S Hair Studio - Salon JW Marriott 13 Septembrie (Coafor)
GETT'S Hair Studio - Salon JW Marriott 13 Septembrie
Calea 13 Septembrie nr.90, București 050713, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre GETT'S Hair Studio - Salon JW Marriott 13 Septembrie, Coafor în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de GETT'S Hair Studio - Salon JW Marriott 13 Septembrie
Luni
[08h – 21h]
Marți
[08h – 21h]
Miercuri
[08h – 21h]
Joi
[08h – 21h]
Vineri
[08h – 21h]
Sâmbătă
[09h – 20h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Opinii despre GETT'S Hair Studio - Salon JW Marriott 13 Septembrie
S. G.
Si eu si prietena mea din Uk foarte multumite. Succes!
M. R.
Buna ziua. Un loc in care te simti speciala, intr-o ambianta perfecta. De la receptie, Diana te intampina cu multa caldura, cu un zambet si informatii utile. Ali Buli este senzationala, o super-profesionista. Parul meu este de fiecare data mai fericit si mai frumos. Carmen il trateaza cu tratamente si mangaieri. Daniela are grija ca mainile mele sa fie si ele ingrijite si fericite. Povestea mea va continua, pentru ca voi reveni cu drag de fiecare data. Recomand salonul din toata inima. 🥇
D. P.
Imi pare rau ca nu exista si cu minus acest review. Sunt clienta a saloanelor Gett’s. Am vrut sa-l incerc si pe cel din Marriott. Am intrat pentru un spalat si coafat, doamna blonda de la receptie se crede cel putin patroana Marriott, foarte arogant mi-a raspuns ca sunt “full” si nu au timp, in acel moment fiind doar un scaun ocupat din cele 6. Probabil nu au chef de munca, altceva nu am inteles. Pacat ca acesti angajati scad renumele saloanelor Gett’s. Voi ramane clienta celor din Afi.
A. V.
Experienta mea in cadrul salonului Gett's din incinta hotelului Marriott,avand in vedere ca sunt o clienta fidela de multi ani,este una deosebita datorita personalului calificat :Oana Oprea(cosmetica);Alina Ion(coafor);Natasha(mani-pedi).Le multumesc pt profesionalism si talent!🤗
D. S.
Personal amabil si profesionist. Atmosfera calda. Te simti ca-intre prieteni.
M. C.
Foarte mișto sistemul de făcut programari și abonamentele. Vin de muuuuulti ani la Oana Penca și îmi place foarte foarte mult de cum îmi tunde, vopsește și aranjează parul
A. L.
Eu am avut o experienta plăcută aici. Voi reveni cu placere.
A. I.
Personal profesionist, prietenos si servicii de calitate.
D. B.
Ce pot spune... este vorba de profesionalism,atmosfera placuta ,si multa atentie fata de client.
M. C.
Personal extrem de profesionist, primitor și drăguț !
A. S.
Personal bine pregatit, servicii premium.
I. K.
Cel mai bun și frumos salon de coafura de lux cu cea mai buna și amabila echipa ❤️
A. P.
Flori - 5/5 Recomand
X. X.
sunt super profi
G. S.
Servicii excelente, personal amabil
S. M.
Ambianta placuta. Preturi destul de mari pt servicii.
O. P.
Servicii excelente!
V. V.
👍🏻
n. i.
Excelent
E. A.
(Tradus) Recepția răspunde întotdeauna că sunt rezervate complet. Dar, în realitate, angajații nu fac nimic. M-am dus de două ori și am cerut o programare, iar berlina era total goală de la clienți. A doua oară am așteptat în hotel mai mult de 40 de minute și erau încă fără clienți, iar recepția a insistat că sunt rezervate complet.
Nu înțeleg cum un salon în interiorul hotelurilor de 5 stele poate fi atât de neprofesional, iar ospitalitatea berlinei este egală cu zero.
Îmi pare rău pentru a fi nepoliticos, dar aceasta este realitatea.
(Original)
The reception always replying that they are fully booked. But in reality the employees are staying doing nothing. I went twice and ask for an appointment and the saloon was totally empty from clients . The second time i waited in the hotel more than 40 min and they was still without clients and the reception was insisting that they are fully booked.
I do not understand how a saloon inside a 5 stars hotels can be that unprofessional and the hospitality of the saloon is equal zero.
Sorry for being rude but this is the reality.