Opinii despre Spitalul Județean de Urgență "Sfântul Ioan cel Nou" (Clinică de chirurgie plastică)
Spitalul Județean de Urgență "Sfântul Ioan cel Nou"
Bulevardul 1 Mai 21, Suceava 720224, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Spitalul Județean de Urgență "Sfântul Ioan cel Nou", Clinică de chirurgie plastică în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Spitalul Județean de Urgență "Sfântul Ioan cel Nou"
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Opinii despre Spitalul Județean de Urgență "Sfântul Ioan cel Nou"
u. t.
coruptia e fatala, nu recomand, servicii foarte slabe si personalul nu este amabil si pregatit
*. S.
Bătaia de joc este la ea acasă. Aștepți ore in sir pt un medic care nu mai vine. Înțeleg că sunt medici putini. Dar să îți spună la intrare, reveniți în 5 ore. Și nu e nici o problema .
I. C.
O problema de sănătate ne-a adus la acest spital unde soția mea a primit îngrijiri medicale la cele mai bune standarde. Le mulțumim d-nei dr. Luca Alina și d-nelor asistente de la secția Obstetrica din Ambulatoriu Integrat.
În privința condițiilor din spital, toată stima, rivalizează cu cele din occident!
Felicitări, Suceava!
A. C.
Personal foarte foarte prost educat fara un mimim de amabilitate si gentilete fata de pacienti,care se cred dumnezeu pe pamant.Ar trebui toti radiati din acel spital schimbat total tot personalul.
Z. z.
S-au facut multe la Spitalul Judetean..
M. 1.
De când a plecat Râmbu,iar e debandada
N-au nici o treaba cu functiile pe care le au
A. A.
Unii doctori si asistente in frunte cu doamna doctor hrustovici se cred dumnezei au un comportament execrabil fata de pacienti🤮🤮🤮🤮🤮
D. B.
Aglomeratie si oameni care Nu inteleg distant area social se inghesuie sa fie primii desi au ora program at a multi nesimtite si tupeisti niste cocalari din cauza carora mare a majoritate si adevarat ii bolnav sufera si multi mor. Pacat ca prostia Nu doar.
M. B.
Cel mai bun spital din regiune
a. m.
Cum pot sa ma programez la orl la dr axinte sorin si la neurochirurgie la dr buzdugan anatolii??
Ma putrti ajuta va rog? Ma pot duce la spital? Ii gasesc acolo? Pot sa fac programare? Da ti un nr de tlf va rog
Multumesc
I. P.
Cu recunoștință și respect doresc să aduc mulțumirile mele dr Jurchis șef secție urologie,dr Lucan,dr Nistor asistentelor și infirmierelor de la secția urologie.
Le-am mulțumit atunci(20.11.2019)după operație,o operație extrem de grea și riscantă și le mulțumesc și acum după o săptămână.Astăzi mama mea se plimbă pe picioarele ei datorită întregului personal de la secția urologie.
Recunoștința mea se îndreaptă către doamna Mirela Olariu.Această minunată doamnă a dat dovadă de omenie,de grija si atenție superioară acestui caz.Doamna Mirela Olariu asistenta la endoscopie a cunoscut-o pe mama într-un salon pe atunci Mirela era si ea pacientă s-a ridicat și s-a dedicat trup si suflet cazului nostru.Își face treaba ei dar fuge și la mama să vadă cu ce poate să o ajute.Ne-a ajutat și mă ajută in continuare moral🤗.
De asemenea mulțumirile se îndreaptă către toate doamnele și domnișoarele asistente si infirmiere de la secția urologie.
Închei așa cum am început:Mulțumire!Recunoștință!Respect!întregului personal al Spitalului Județean de Urgență ,,Sfântul Ioan cel Nou"din Suceava.
C. A.
Niciodată nu poti multumi pe toate lumea ....da e loc si de mai bine ....dar in comparatie cu alte Spitale Județene...este un Spital de nota 10💖
d.
Asistentele si infirmierele trateaza oamenii ca pe animale!!! Mai ales la Urgente!!! Stai 10 ore pentru a fi primit!!! Invatati asistentele si infirmierele sa daca distinctia dintre UN OM, FIINTA OMENEASCA CU SUFLET, si UN ANIMAL!!! MEDICII sunt EXTRAORDINARI!!! CINSTE LOR!!! (Bunica a fost pacienta...doctorul extraordinar).
M.
Felicitări. Acest spital întrece cu mult spitalul Sf Maria din iasi sau spitale din București. Nota 10 pentru UPU pediatrie, Secția de pediatrie și Neurologie pediatrica, aparatura moderna, curățenie, doctori buni.... Chiar e de apreciat. Nu am nici o nemultumire
b. p.
Un om de o inalta calitate umana si profesionala, d-nul dr. Axinte Sorin - O.R.L. In schimb, asistentelor de la ambulatoriu le-as recomanda sa citeasca codul de deontologie. Te fac sa te simti vinovat pentru ca "indraznesti" sa le acorzi o intrebare, le rogi sa iti faca o programare sau isi dau ochii peste cap cand sunt puse sa faca o reteta. Te mai fac cu ou si cu otet, de fata cu medicul pentru ca ai calcat pe un cablu din cabinet, din greseala. Urat. Nu ar trebui sa li se permita un astfel de comportament! Comoditate exagerata la ele...poate sunt plictisite?
N. I.
Acest spital într-adevăr este foarte dotat și foarte curat cu medici tineri și interesați de pacienți...am fost internat în urma unui accident rutier pe secția de ortopedie... DAR ar trebui investit încă și în materiale de care încă sunt mare nevoie în unele secții. Și anume pungi speciale de gheata care sunt inexistente din păcate. Se aduce gheață pacienților în sticle de plastic. Am avut nevoie de gheata sa pun la genunchi, șold și la gat și nu cred ca poate cineva sa muleze sticla de plastic pe zonele de care am spus mai sus. Iar despre infermiere și asistente se perinda foarte rar pe la pacienți În schimb doctorul curant pe care l-am avut a fost foarte profesional, este vorba despre dl. Dc. Puha Ciprian medic ortoped.
S. B.
Am fost internată de urgență la acest spital pentru a naște prin cezariană.Când am ajuns acolo. în timpul contracțiilor destul de dureroase țipau la mine să completez și să semnez fișe la recepție fără să mă lase să depășesc acel minut de durere.Nu pot sa spun cu câtă răceală s-au comportat și asistentele.Nu veneau să ne viziteze, doar dimineata și undeva spre seară târziu.Din fericire medicii care m-au operat și-au dat tot interesul iar datorită lor recuperarea a fost ușoară.
G. D.
Bataie de joc si umilinta maxima la UPU Suceava.. Am mers ieri dimineata 27/10 cu mama mea care se simtea foarte rau si nu dormise toata noaptea din aceasta cauza.. Am ajuns la spital la 9.07, a fost preluata dupa un timp relativ scurt pentru investigatii, apoi trimisa din nou in sala de asteptare, unde a trebuit sa asteptam medicul infectionist pana la ora 20.03.. Fratilor, sunt 11 ore de asteptare la urgenta, ptr o banala reteta de calmante.. fiecare dintre noi avem familii, copii mici, servici.. nu ne permitem sa ne imbolnavim de nervi pe holurile spitalului asteptant ore in sir..
R. A.
O experiență destul de plăcută. Am ajuns la spital cu o problemă despre care nu stiam ca exista . Am fost programată imediat la secția de endocrinologie de către asistenta doamnei doctorite Franciuc . Consultatia a fost facuta cu grija iar problema mea a fost repede rezolvată, nu a trebuit să stau la cozi interminabile ca in alte cazuri . Curățenia din salonul de endocrinologie este ireprosabila de asemena si respectul si vocabularul celor două doamne din salon (asistența si doctorita)a fost unul civilizat so respectuos . Dar ,totusi ca de obicei trebuia sa existe si un minus al spitalului . Se pare ca pentru o programare la cardiologie a trebuit să stau o eternitate. Din cate stiu pentru a face o programare nu trebuie sa astept ca ceilalti pacienți sa fie consultați.
Imi pare rau dar comportamentul celor de la cardiologie lasa de dorit foarte mult . Am fost întâmpinate cu nervi si acuze ca oamenii vin la spital din lipsa de atenție. Tin sa mentionez ca nu sunt o persoana sensibilă și nici nu imi place sa fiu bolnavă, ca oricărui alt om . Ce pot sa spun mai mult de atat este ca imi pare rau ca nu stiu numele doctoritei de la cardiologie pentru a spune pe online cat de ,,grijulie " e cu pacienții cu adevarat bolnavi . Rusine !
Totusi apreciez foarte mult grija de care am fost înzestrată la secția endocrinologie . Dacă toți medicii si asistenții ar fii asa ,lucrurile ar fii perfecte si oamenii mai sănătoși .Multumesc!
P. S. A.
Ai senzatia ca esti intr-un penitenciar de maxima siguranta.Odată intrat pe sectie esti incuiat si nu ai nici o posibilitate(doar mica spaguta la o infirmiera,liftiiera,si binenteles marelui "cerber"de la firma de paza.)de a mai iesi pana la ora 16 fix ca daca incerci sa iesi la fara 5 minute se uita marele paznic la ceas si cu greata i-ti comunica ca usile se deschid la 16 fix!!!!!.Sunt de
acord ca fumatul este daunator si interzis in spatiile publice, dar ar trebui sa fie lasati pacientii care sunt fumatori sa-si satisfaca acest viciu asumat intr un loc amenajat (exemplu micul parculet din incinta spitalului).Daca se invoca riscurile fumatului nu se rezolva absolut nimic ci din contra am vazut pacienti care intre orele 16-18.fumau tigara de la tigara ajungand la 10-12 tigari in doua ore sau si mai mult ,lucru mult mai nociv .Din aceste considerente sucerez conducerii sa incerce amenajarea unui loc exterior de fumat,pentru ca pacientii fumatori sa nu fie nevoiti la fel de fel de artificii pentru a evada sa poata fuma o tigara.
C. A.
S-au schimbat multe, dar este loc și de mai bine..
T.
Am ajuns la urgenta acuzand durere in piept, durere in zona inimii, sufocare si oboseala. Dupa 2 ore si ceva de stat in asteptare pentru a fi preluat de un medic, au inceput investigatiile asupra problemei mele, iar dupa acestea mi s-a indicat sa stau internat la sectia cardiologie pt investigatii amanuntite. In urmatoarele zile mi s.a urmarit demersul activitatii starii mele de sanatate cu un profesionalism si interes nemaintalnit. Spun asta pt ca acum 6 ani acest spital m-a lasat cu gust amar si neplacut de comportamentul neadecvat al angajatiilor. Dupa acesti ani, desi eram sceptic si cu neincredere in cadrele medicale si comportamentul lor, mi s-a schimbat brusc parerea observand activitatea asistentilor si doctorilor nu numai asupra persoanei mele ci si asupra celorlalti pacienti. Felicitari pentru comportament si profesionalism angajatiilor sectiei cardiologie.
Multumiri speciale domnilor doctori Mitric Ciprian Mihai si Bogdan Danila. 5 stele fara ezitare
S. C.
Nu m-i se pare normal ca atunci cînd soliciți o reală urgență la nr.unic,să ț-i se sugereze de o operatore(surmenată) că nu șia băut cafeaua de dimineata,să aduci tu personal un bolnav diagnosticat cu cancer la secția oncologie,care nu este transportabil și care are dureri atroce în zona abdominală.Î-mi pun o întrebare retorică,dacă se sugera că pacientul are diaree ,se putea solicita un ...elicopter SMURD ( la SV e noul trend menagerial ) P.S-Specific că soția mea a sunat astăzi dimineață ,puțin după ora 6 ,un echipaj de urgență pentru a-l transporta pe fratele ei la urgență,el neavînd aparținători ,fiind necăsătorit .Părerea mea ( care oricum nu contează ), este că orice om are dreptul la demnitate și la o îngrijire paleativă pentru a-i ameliora suferința .O MÎNĂ DE AJUTOR FACE MAI MULT DECÂT O SIMPLĂ RUGĂCIUNE !
O. C.
Mulțumesc mult domnului doctor Anatoli Buzdugan pentru intervenția chirurgicală, un profesionist de excepție precum si întregului personal din secția de Neurochirurgie pentru îngrijirea profesionista si atenta. Sa aveți parte de sănătate si putere de munca pentru a face cât mai multi pacienți sanatosi. Toată stima😇
s. i.
Am fost foarte plăcut surprinsă, deși sunt multi pacienți se păstrează o curătenie impecabilă, se beneficiază de consiliere psihologică iar despe medici si asistente nu am cuvinte de mulțumire sărumâna multa sănătate si putere de munca .Nu stiu celelalte sectii eu fos intrnată la neurologie ...jos pălăria oamei de suflet 🤗🤗
A. B.
cum poti sa ai un program de vizita asa aiurea.....sa nu ai voie sa cobori din salon pana la ora 16😲😲😲 vreau apa
S. S.
Multumim doctorului otoped GRAMADA MARIUS PTR.BINELE FACUT TATALUI MEU GIURCA ILIE CU OPERATIA DE PROTEZA LA SOLD LUCRU MARET DE MARE PROFESIONALISM MAINI DE AUR MULTUMIM DIN SUFLET
M. G. K.
Am nevoie de o stampila pusă pu un referat,este ora 8 dar trebuie să aștept pina la 9. O lipsă lii mare de bun simț nu se poate.Spoate.Sau poate tot aici la spital s-ar putea.
s. c.
Asistentele nu sunt in stare sa ia sange dintr-o vena .Rusinos .Uitati poze cum arată mana unui copil in urma unor recoltări analize de sange .Rusinos
A. T.
Am dat 5 stele spitalului datorită echipei care lucrează în secția de nefrologie.Doresc să mulțumesc public următoarelor persoane de pe secție:
1.Dr. Anton Carmen
2.Dr. Ardeleanu Mihai
3.Dr. Samoila Oana
4.Dr. Botezan Adrian
5.As. Vascovici Carmen
6.As. Marțolea Mihaela
7.As. Huțanu Cristina
8.As. Sahlean Valentina
9.As. Delina Moraru
10.As. Timu Catalina
Multumesc si infirmierelor(numele lor nu il știu).
Echipa aceasta redă viață pacienților prin muncă și empatie!
PS: Am 1 an si 4 luni de când vin o dată la 2 săptămâni în această secție.
D. M.
Aștept un răspuns la sesizarea mea,facuta azi 07.09.2019 apoi voi comenta despre "grija"si" nivelul european"de care dau dovada unii angajați(asistente și infirmiere)cu pacienții dumnealor.Pot să spun doar atât. DEZAMĂGITOR.
M. B.
Mii de mulțumiri gărzii de duminica 4 August, în mod special dr. neurolog Popovici Florina! Am mai fost în UPU, dar am mai întâlnit,,acrituri '' (asa le zic eu la unele asistente de pe timpurile când lucram în spital ca îngrijitoare). SCUZE! În aceasta tura de zi toată lumea s_a purtat frumos cu toată lumea. Nici o acritura...nici un ton ridicat. Jos pălăria! MULȚUMESC!
I. T.
Foarte proasta experienta. Să te oblige sa faci programare online ca nu au decat un telefon pe tot spitalul si cand ajungi de la 50km la ei cu copii dupa tine sa ti se spuna ca nu e medic si programarea sa facut fără a fi medic in spital. Deci nici consultație nici alta programare sigura. Venind acasa incerc din nou sa ma programeze pe ziua cand chiar asistenta a zis ca este sigur medic. Ce sa vezi Nu se poate. Bataieeeee de jocccccc
C. E. A.
Mergi pentru servicii de calitate ,şi pleci între patru scânduri. Au rămas doi copii fără tată !!!! Ruşine !!!!!! Din păcate acesta este sistemul sanitar român !!!!
O. I.
Am fost internata în acest spital , am găsit personal competent din punct de vedere profesional , toți angajații s.au comportat foarte frumos cu noi de la femei de serviciu , asistente , pana la cadrele medicale și pe aceasta cale vreau sa Mulțumesc din suflet doamnei doctor Ignat Raluca Simona, doctor ginecolog , care a avut grija de mine pas cu pas m.a încurajat, mi.a dat încredere și m.a tratat cu foarte multa atenție. Va mulțumesc din suflet DOAMNA DOCTOR
D. B.
Sunt profund dezamagita de atitudinea D-lui Dr. Anatol Burlacioc.
Bunica mea ,in varsta de 75 de ani a fost programată ( cu mare greu) la D-ul Dr. Anatol , evident pentru o problema de sănătate . Doar pentru ca și-a permis sa se scuze pentru 10 minute de întârziere printr un mic comentariu, cum ca nu a fost vina ei ca a fost trimisa la alta usa.... D ul Dr. s-a gândit sa o pedepsească... Inafara de faptul ca a lăsat-o in sala de așteptare pana la sfârșitul programului și nu pentru a-i rezolva problema ci pentru a o reprograma cu doua luni mai târziu , a mai și numit-o ironic “ domnișoara” !!!! I-a recomandat o clinica privată dacă “nu-i convine” cum e tratată la spital ( de parca medicii din spitale lucrează voluntari ) . Asta e ideea? Sa fim nevoiți sa vizitam clinicile private pentru ca altfel suntem călcați in picioare , tratati cu asemenea lipsa de respect ?
Ma intreb , oare Dr. Anatol Burlacioc o avea o mama , sau o bunica bătrâna pe care sa o numească in batjocura “ DOMNISOARA” ? ( cu alte cuvinte bătrânii sa stea potoliți ca altfel și-o primesc de la domnul doctor).
Y. Y.
Încep prin a mulțumi conducerii pentru condițiile create în acest spital. In special DOAMNEI DOCTOR HRUSTOVICI SI ECHIPEI DUMNEAEI , pentru felul prin care au avut grija de mine. Va multumesc din suflet.
A. _. M.
Astaz sant foarte revoltată de răspunsul primit la sesizarea facuta, mama a fost internata in acest spital pentru operatie de colicist si ne am trezit după operatie ca colicistul nu sa scos si ca a avut un cancer de colon a fost operată de doua ori în cinci zile ,medicul care a operato nu a fost cooperant nu a m ai vrut sa discute i sa parut ca il deranjez atunci cînd ma întrebam de situația mamei cum poti sa ai un cancer fara un diagnostic dinainte stabilit ,fiind internată de mai multe ori ,mama nu iesise cu scaunul de o saptamana si el nu ea facut o investigație sa vadă daca nu e oconcluzie intestinala sa zicem ca e cancer dar de ce cind te intreb dupa operatie ce poate mânca si tu ca medic i mi spui ca mîncare obisnuita si de aici a inceput intrebarile si investigati sa vad care e situația mamei CT mea spus ca in abdomenul mamei se afla un textolom ca in abdomen nu este cancer ca in analize nu prevăd prezența tumorala Atunci ma intreb unde e adevăr si unde minciuna ,a iesit cu operatia nesudata m am inors in spital si acel raspuns are cancer si devacea nu se sudeaza avea o gaura 10cm de se vedea in abdomen am fost la spital in Fălticeni unde sa facut scutură operației si sa prins acum nu a m ai fost vorba de cancer Tu medicul care ai operato pe mama nu iti pronunț numele ca ai o familie ,copil dar tu nu ai avut bunul simti sa iti recunosti greseala ,a gresi e omeneste dar nu sa ingropi un om cu zile ,sa sti ca esti vinovat si arogant tu sa taci ,eu azi nu tac voi lupta pentru dreptate si viata mamei mele si directorul juristul si seful secției care nu au bine voit sa si asume acea greseala dovedită prin acte vor răspunde a ti chemat o sa revin in clinica pentru ce mama e foarte slăbită voi a ti spus ca are cancer de ce ma chem sa ii redau tranzitie intestinal si sa ii scoți stoma sau sub pretextul asta sa nu mai recunoașteți ca are textuom si in timpul operației se poate întîmplă orice iar voi sa nu răspundeți Hai sa facem lumea asta m ai buna sa nu mai fim calcati in picioare si viata si sănătatea sa primeze si cei vinovați sa isi recunoască greseala
I
H. D.
Spital modern dar prea puțini profesionişti. Sper să fie mai bine.
D. C.
Fără cuvinte....
A. I.
Doamnele de la urgenta au comportament ce lasa de dorit.. medicii si asistentele au un chef de munca "extraordinar de mare" ,dar spre norocul meu doamna doctor ce face parte din sectia obstretica-ginecologie se implica atat pentru mine cat si pentru copil. Si o parte din asistente se comporta bine , pacat insa ca sunt prea putine de genul aceste.. Programul de vizita este foarte scurt pentru un spital cu o capacitate mare de oameni internati.. Dupa programul de vizita daca vrei sa iesi in curtea spitalulu pentru 5 minute sa iei putin aer sau daca ai nevoie urgent sa mergi pana la magazin/farmacie "domnii" paznici tipa dupa tine ca din gura de sarpe si mai mai ca te-ar lua si la bataie.. urat..foarte urat.. nu m-as mai intoarce aici pentru nimic in lume, decat poate sa ii fac o vizita doamnei doctor si asistentelor care au avut grija de bebe.
P.S. mai bine ramaneti sanatosi acasa ,decat sa ajungeți aici
G. A.
Un spital bine dotat. Curățenie exemplară. Medici chirurgi bine pregătiți și empatici. Program redus pentru apartinatori.
M. N.
Nu stiu daca m ai are rost sa i mi exprim de ce sant nemulțumită ,acest sistem medical cand ar sti sa isi asume neregulile si eșecurile pe care le au uni medici si eșecurile lor sant transformate pentru bolnav în cancer ,Nu fac investigatii amănunțite cînd duc pacientul pe masa de operație si nu sant respectate drepturile pacientului ,mamei mele i sa extirpat un organ de care medicul nici na pomenit nu își asumă greseala sant aroganți uni din ei si conducerea este la fel cu acte cu dovezi concrete nu recunosc cauta sa se eschiveze adevărul pentru ei nu există astazi nu an sa numesc acel medic care ea facil viața mamei mele durere si suferinta pentrucă tot sistemul este vinovat
I. T.
Fiind la distantă, oare de ce nu poti afla nimic despre un bolnav care nu poate răspunde la telefon ?
I. G.
Un spital foarte curat,tot personalul de nota 10 nu exagerez daca zic ca este la standarde europene. Bravo lor
M. D.
Fantana dorintelor.E super te vindeca pe loc dupa ce arunci un banut.
A. R.
De tot râsul am asteptat o grămadă după doctori apoi ce sa vezi ca nu mai puteam iesi din spital după ce firma de paza a încurcat porțile si m am trezit intr o situație în care un ghiolban de portar făcea legea prin curte si ma plimba dintr o parte in alta doar era de la firma de paza care numai la licitație nu a fost
B.
Acest punctaj il acord asistentului de la Medicina Legala. I-am facut reclamatie in 17.12.2019 si inca nu am primit un raspuns. Pacat ca nu il pot reclama mortii!
C. C.
Am fost la acest spital, în timpul orelor de vizita... Am vrut sa parchez mașina, parcarea din spate plina fără loc liber... Am mers în fata, parcare goala dar închisă ca este parcarea medicilor, ... era ora 16:00 deci nu știu care medici... Dacă parcheaza și vizitatorii acolo se murdărește sau ce se întâmplă? Nu mi se pare normal... Intru în spital caut o condica sau o cale sa fac o sugestie , o reclamație și nu am posibilitatea . Domnul director spune ca nu au reclamații de la pacienți, și îl cred ca nu exista nici un formular ceva ... Site-ul nu funcționează ... Posibilitate de contact nu... Ar trebui sa sunam la nr de telefon ... Dar e prea mare deranjul .. Serviciile pentru public inexistente .. . Credeți că trebuie să merg la d-nul Rambu sa vorbesc și cu el???
S. R.
Sa vii cu copilul la urgente cu propria masina si sa nu te lase sa intri ca nu ai voie, ca trebuie platit si sa te injure paznicii de la poarta principala, ba chiar sa te bruscheze e JALNIC!!! Sa va fie rusine! Lunar mi se ia contributia pt sanatate dar la spital cand ajungi tre sa platesti. E privat cumva spatiu de parcare? Nu tot noi cetatenii acestui oras platim taxe si impozite.
o. A.
Dezamăgită până peste cap,prea multe de spus mai bine încerc să învăț și să stau acasa.
N. N.
Felicitări pentru felul cum sunt tratați pacienții la UPU Suceava!!!!Atât eu cât si persoanele din jur erau plăcut impresionate de comportamentul colectivului de medici, asistenți, deși era f.aglomerat!!!!! O organizare de nota 10!!!!
C. C.
Neplacuta experienta.
I. T.
Medici buni spre foarte buni, dar lăsați-vă ,,jeep-urile" acasă ca să aibă oamenii care vin cu oameni bolnavi unde sa parchez.
1. Acum aveti destui bani de taxi.
2. Orice domnișoară asistenta se crede medic si are mașină
3. Credeti ca oamenii vin la spital ca nu au ce face acasa?
4. Mai lăsați fala că vă dăunează grav imaginii.
R. N. s. E.
Vreau sa multumesc pe aceasta cale personalului acestui spital care efectiv de la asistente pana la medici si-au facut treaba exemplar fara mita sau alte nefericiri. Un spital la nivel European intr-adevar!
/ A hospital which meets EU standards , a place in which the patients get the proper treatment fast and in proper conditions
G. A. P.
Niciodata nu stii, ca om ce surprize iti poate oferi viata ! placute sau mai putin placute ..asa s-au derulat cateva momente din viata mea de om ,incercat de un accident stupid ...asa, deci, am ajuns printr-un context neavenit si printr-un sir de evenimente ,,dureroase ,, sa cunosc si sa simt la propriu ce insemna sa fii tratat ca pacient in mai noul Spital Judetean Sfantul Ioan cel Nou de la Suceava . Cu adevarat ,,nou ,, ! Am fost placut surprinsa de calitatea actului medical dar si de mediul nou creat pentru tratarea in conditii excelente a pacientilor . Personal doresc sa felicit in special sectia de Chirurgie Plastica ...in primul rand pe domnul doctor Rusu Ovidiu impreuna cu intreaga sa echipa de asistente medicale si infirmiere care impreuna fac din actul medical o reusita ! felicitari in numele tuturor celor care au fost tratati ca oameni incercati de suferinte , de felul cum respectati etica si juramantul lui Hipocrate , de felul cum administrati si asigurati cu micile resurse viata si sanatatea ! ar trebui sa fiti considerati domeniul cel mai bine renumerat din tara ....voi ne redati sanatatea si poate viata de cele mai multe ori ....va multumesc ca existati la Suceava oameni minunati de la Sectia de Chirurgie Plastica Suceava !
j. n.
Dupa ce astepti 60 minute la upu, pe sectie ti se spune ca nu prezinta urgenta medicala, veniti in timpul programului de lucru. Pai la ce mai pui omul sa astepte!? Aparate nefunctionale la triaj, lipsa de interes chiar si cu salarii de top!
V. A.
Incerc sa fac o programare la ambulatoriu de 2 săptămâni dar nimic Aveti un ca... de sistem.
A. J.
In vara anului 2016 , am avut neplacerea de a apela la serviciile medicale ale Spitalului Judetean din Suceava. Acolo am avut nesansa de a o întâlni pe "doamna" doctor Lazar Loredana, care a avut un comportament complet neadecvat functiei pe care o ocupa. Am fost de-a dreptul socata de comportamentul ei avand in vedere faptul ca eram intr-o situatie limita , si chiar aveam nevoie de ajutorul unui coleg de-al ei... sa nu mai mentionez faptul ca s-a bagat in seama fara pic de respect, fara a i se cere parerea
In concluzie, doamna doctor, nu a dat dovada de cei 7 ani de acasa. Nu sunt de parere ca functia pe care dânsa o ocupa, îi dă dreptul sa aiba un asemenea comportament! Sper sa nu mai fie nevoie sa mai apelez la acel spital.
A. D.
Din nefericire a trebuie sa ajung la Camera de Garda a Spitalului Judetean Suceava, spitalul este modernizat, aparatura de specialitate si conditii de tratament, dar doctorii sunt jalnici, aroganti, isi bat joc de tine la propriu. A trebuit sa astept de la 4 dimineata pana la 7 a.m ca sa vina un amarat de doctor sa isi bata joc de mine in niste momente critice. Am mai fost prin spitale, am mai asteptat, dar cand a fost sa mi se puna diagnosticul nu mi s-a raspuns niciodata cu "eu sunt doctorul aici, nu imi spui tu mie ce ai", dupa sa iti puna o perfuzie si sa te trimita acasa fara a te simti mai bine.
T. M.
Super. Foarte atenți. Un spital de nota 10.
A. M. N.
Programul de vizitare putin flexibil🤐
c. i.
Spital modern și curat. Medici prea obosiți, mult timp pierdut. Răbdarea are limite când vezi că ai nevoie de ceva iar medicul e ocupat cu altceva. Mai bine și-ar schimba meseria unii.👎
D. B.
Tot respectul pentru personalul spitalului...policlinica Aramis,Arcadia si celelalte private ,ca la Înmatriculări :))) minus infinit
M. M.
Nu mai spun dar sunt foarte dezamagita
E. C.
Incerc sa fac o programare online la cardiologie si nu merge de loc!!
S. S.
Institutie in care avem cea mai mare incredere..
D. A. C.
spitalul a fost modernizat, nimic de zis.. Dar doctorii sunt jalnici și patetici în acest spital, ca de altfel în majoritatea spitalelor din România... Dacă nu ai pregătite câteva mii de lei sau chiar euro, mai bine fă cumva și însănătoșește-te acasă...
P. I.
Secțiile spitalului sunt renovate,la fel și UPU și în ambulatoriu. Cadre medicale competente
T. C.
Bine organizat
M. D.
La urgență cand mergi trebuie sa ai foarte multa răbdare, in rest e ok!
F. S.
5 ore in urgente si nu te baga nimeni in seama.....sunteti praf, dam bani sa stat degeaba.
r. m.
Tehnologia super condiții super factorul uman mai trebuie lucrat dar este timp
C. C.
Program de vizite haotic.. Schimbat pe loc la cum au unii chef.. 2h de vizită de la 3 la 5.. Sau 2 la 4..
D. R.
Mai bine sa nu ajungi aici...la urgente astepti ore intregi pe hol...
a. s.
Dacă timpul de așteptare al rezultatelor ar fi mai scurt, dar totul ar fi ok....
C. P.
Toate sectiile sunt modernizate,aparatura moderna si noua, personal cam insuficient...
I. F.
Din aceasta cauza se mai si fac servicii de top
E. B.
Spital de tot căcatul.
Mâncare de tot căcatul.
Reguli de tot căcatul.
+personal de tot căcatul.😒
M. L.
Nu îmi plac spitalele.
A. P.
7 ore pt o radiografie la un picior.... Cam asa se mișca cei de aici....
C. F.
Fata de alte spitale din tara diferenta este colosala.
G. G.
Spital restaurat dar Doctori....??
D.
Sau modernizat si sistemul de sănătate este mai îngrijit si curat
v. c.
Promtitudine
S. M.
Spital care a evoluat foarte mult
M. R. G. l.
Curatenie și amabilitate
a. c.
cel mai prost spital din romania!!!
A. U.
Încă duc lipsă de medici
S. F.
Se schimbă treburile in bine
F. G.
Am facut operatie de polipi acolo
M. C.
Unitate de Primire Urgente
V. C.
(Tradus) Nu luați bani, telefonul sau obiectele de valoare cu dvs., deoarece există șanse mari să rămâneți fără ele. Dacă sunteți internat acolo, vă așteptați să primiți o singură masă proastă pe zi. Personalul este nepoliticos și nici măcar nu te vor privi fără bani.
(Original)
Dont take money, your phone or valuables with you because there is a good chance to remain without them. If you get hospitalized there, expect to get only one bad meal per day. The staff is rude and they won't even look at you without money.
P. R.
(Tradus) Foarte bine
(Original)
Bravi
B. B.
(Tradus) Chiar dacă spitalul este renovat, personalul de la Camera de Urgență este extrem de nepoliticos și neînsuflețit. A venit acolo cu părinții mei și a rămas între orele 17:00 și 2:00 dimineața fără nici o concluzie și nu este singura dată când sa întâmplat acest lucru.
Dacă Google ar avea un rating de -100, ți-aș fi dat asta.
În concluzie, un spital bun este făcut de oamenii care lucrează acolo și nu de modul în care este facilitatea modernă.
(Original)
Even though the hospital is renovated the staff at the Emergency Room is extremely rude and untrained. Vent there with my parents and stayed from 5pm to 2am in the morning with no conclusion and this is not the only time that this happened.
If Google had a rating of -100 I would gave you that.
In conclusion, a good hospital is made by the people that work there and not by how modern the facility is.
S. A.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
A. H.
(Tradus) Personalul de urgență este foarte atent și bine organizat. Mulțumesc!
(Original)
The Emergency staff is very careful and well organised. Thank you!
V. P.
(Tradus) Personal medical european
(Original)
Personal medical european
M. P.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
A. S.
(Tradus) Curat și o mulțime de facilități.
(Original)
Clean and lots of facilities.
D. N.
C. C.
H.
M. P.
M. M.
I. C. J.
I. U.
c. i. t.
L. B.
S. D. S.