Opinii despre Hyperclinica Medlife Galati - RMN (Clinică de chirurgie plastică)
Hyperclinica Medlife Galati - RMN
Strada General Iacob Lahovary Nr.4-6, Galați, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Hyperclinica Medlife Galati - RMN, Clinică de chirurgie plastică în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Hyperclinica Medlife Galati - RMN
Luni
[07h – 21h]
Marți
[07h – 21h]
Miercuri
[07h – 21h]
Joi
[07h – 21h]
Vineri
[07h – 21h]
Sâmbătă
[08h – 16h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
19 | |
20 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Opinii despre Hyperclinica Medlife Galati - RMN
P. C. m. M.
Programările la aceasta clinica lasă foarte mult de dorit. Am încercat sa ne programam la ortopedie și după ce am fost sunați de patru ori pentru ca ba nu mai vine medicul , ba nu mai sunt locuri, ni s-a confirmat intr-un final o programare. Cind am ajuns la cabinet am aflat cu stupoare ca de fapt nici nu eram programați! Penibil! Mulțumim Medlife!
D. N.
ASTA SEARĂ AM PLĂTIT SUPRATAXA LA SERVICIILE OFERITE DE DVS. ÎNSĂ, MULȚUMESC RECEPTIEI PENTRU AJUTORUL ACORDAT ȘI PENTRU AMELIORAREA STĂRII MELE DE UMILINȚĂ TOTALĂ .
CONCLUZIA: AM PLĂTIT CONSULTAȚIE NEEFECTUATĂ . MĂ ÎNTREB... OARE NU MAI CUNOASTEM DEFINIȚIA UNUI ACT MEDICAL ?
E. C.
Mi se oferă o programare de la call center pt o ecografie abdominala pediatrică pt data de 28.11. Fii d din Braila accept pt ca in Braila nu sunt programări pana in Februarie. Cu o zi înainte sunt sunată dimineața ca sa confirm programarea, o confirm, iar după 10min ma suna din nou și mi se comunica ca medicul nu poate veni și dacă pot reprograma. Accept. Mi se oferă o programare pt 05.12.
Astăzi, 04.12 sunt sunată sa confirm, și DIN NOU, peste 1h ma suna ca mi se anulează iar programarea pt ca medicul nu poate ajunge.
Cum e posibil așa ceva ca doua săptămâni la rând sa mi se anuleze programările după ce sunt confirmate??!???
Neserioși.
Nu recomand. 👎🏼
F. C.
Parcă sun bătuți în cap. Cer ceva și fac invers, a doua oară. Am de dat un examen și nu este gata o analiză banală.Așa se întâmplă când faci economie și angajezi ieftineală.Am să vorbesc la firmă să renunțe la ei. Complet
neprofesionști.
C. I.
Preturi foarte mari pt lipsa de profesionalism atât din partea medicilor cât și a personalului de la recepție, părerea este pt prima clinica Medlife, a doua, cea mai noua, mi se pare ok.
N. S.
Am avut o programare la inceputul lunii octombrie. Dezamagirea a fost din partea personalului de la receptie. In sensul ca: programarea era la ora 9.00, am fost acolo chiar mai devreme. Si la 9.30 inca nu intrasem pentru ca domnita de la receptie A UITAT SA ANUNTE DOCTORUL CA AM VENIT. N.am primi scuze. Totul a trecut...ca si cand era normal. Drept urmare poate domnisoarele receptioniste ar trebui realizeze pentru ce isi iau salariul.
V. E.
Am făcut 3 consultații și ecografii cu Dinu Mariana Mihaela( ginecologie) 👎👎👎 trebuia să nasc cu dânsa la spitalul Buna Vestire( iunie 2020) unde are programul de lucru dimineața și după amiază îi la Medlife, am avut toată încrederea în ea și mi-a spus că voi naște cu dânsa și când am ajuns la cele 41 săptămâni de sarcină ma trimis la județean să nasc motivând că nu sunt locuri la buna vestire și ma pus să semnez că refuz internarea cu toate că eu nu am refuzat dar de fapt ce să vezi altul era motivul trebuia să cotizez cu cât mai mulți bani în buzunarul ei ca să mă interneze,..mai era o doamnă gravidă cu mine și dânsei îi făcuse internare,dar de ce? ea a cotizat cu bani la ea, îmi spusese că, cu o zi înainte ia dat 700 Ron și asta doar așa șpagă înafara de prețul care îl dai pe consultație... ASTA ÎI INTERESEAZĂ DOAR BANI, NESIMȚIRE MARE ȘI SĂ VĂ FIE RUȘINE 👿👿👿👎👎👎💩
G. A.
Bună ziua, tot sun și nu răspunde nimeni. Vreau sa anulez o programare la dr Anghel Lucreția. Programarea este pe 30. 09.2020 la ora 15.
S. B.
Am realizat o programare la un test covid in vederea unei operații pe care o planific de câteva luni, ca să fiu anunțată în dimineața în care m-am prezentat că rezultatele nu pot fi prelucrate la timp și “să încerc în altă parte”.
Programarea am realizat-o cu o săptămână în prealabil, tot de o săptămână se știa ca nu îmi pot furniza rezultatele. Nu s-a obosit nimeni să mă anunțe...
Ca să nu mai menționez faptul că era perfect observabil prin ușa transparentă cum personalul era preocupat să râdă la imagini pe telefon, în loc să se grăbească spre a se echipa așa cum este necesar în caz de pandemie.
M. B.
Am fost impresionat de profesionalismul şi interacțiunea cu domnul doctor Ait Allah El Mehdi de la dermatologie. Un medic excelent care are rabdare si stie sa asculte si sa-i explice pacientului tot ce trebuie sa stie despre afectiuni si tratament. Toata stima pentru domnul doctor, un excelent reprezentant al noii generatii de medici!
R. L.
Niște inapți! Soția mea făcut analizele medicale la ei fiind însărcinata iar la ei a ieșit RH negativ ceea ce nu avea cum (fiind la a doua sarcină) a repetat analizele la alte 2 clinici pt RH și la ambele a ieșit pozitiv... Deci încasează banii pt analize și dau rezultatele "din burtă" ca să nu mai zic ca ai mai multe șanse sa ajungi pe Lună decât să-ți faci o programare la ei! Niște neserioși!
L. G.
Recomand un medic cardiolog foarte devotat meseriei, empatic, care vorbește pe înțelesul pacientului, dr. Cristina Marinescu.
ك. ك. ر.
O operatoare de call centrer total dezinteresata și aroganta, ca să nu mai zic faptul ca pt a suna la receptia clinicii în sine, nimeni nu răspunde ever! Păcat de cei câțiva medici profesioniști, dar de altfel instituția își propune multe!
M. P.
De evitat... Dupa prima programare anulata si reprogramta te suna cu 10 minute inainte de ora programarii sa iti zica ca nu este doctorul..
R. B.
Primul medic mi-a dat diagnosticul gresit. Cel de al doilea, mult mai implicat, mi-a pus diagnosticul corect .. in rest, dotările sunt moderne iar cabinetele foarte curate, preturile cam piperate. Cele 4* sunt pentru al doilea medic, excluzand experiența de la primul control.
P. A. J.
Am contract de aprox 3 ani la ei pentru doi membri din familie.
Desi platim in fiecare luna abonamentul, de mai bine de 9 luni, cand apare o situatie la cea mica gasesc loc liber pese o luna.. Mereu trebuia sa merg in alta parte si sa platesc o alta consultatie.
Mai mult, cand prindeam loc pentru consultatie, era suficient sa spun data de nastere a fetitei si sa prezint CI. Astazi, dupa ce m-am bucurat ca am gasit loc, fata era cu dureri de cap si voma, a tb sa mergem acasa ptr ca nu aveam Certif de nastere.
In concluzie, abo va fi intrerupt!
Sunteti niste nesimtiti! Nu dati doi bani pe pacienti. Va comporati de parca vindeti blugi.
E. C.
Buna ziua cand o gasesc pe doamna dr Sapira Violeta?
I. F.
Recomand din tot suflet pe Domnul Doctor Ginecolog Stefanescu.
g. m.
Au la Medlife Galați, un pseudo-cardiolog de tot rîsul. Un soi de agent de vînzări înfumurat, care nu te lasă să spui ce probleme ai, după primele cuvinte îmi recomanda să merg la dermatologie. S-a prefăcut că ascultă ce aveam de spus, am solicitat o ecografie Doppler, mi-a răspuns emfatic că nu-i nevoie, pentru ca în final să-mi spună aceleași prostii, precum că ar trebui să mă adresez la Dermatologie. PURCĂREA îl cheamă pe individ și nu recomand să vă adresați pentru probleme de cardiologie unui asemenea incompetent. O stea e mult pentru Medlife, care angajează asemenea specii, taxîndu-mă cu 500 lei, pentru a-mi da cu tifla!
I. G.
Servicii de toată jena! Pe lângă faptul ca m-au reprogramat de 2 ori, ieri, 11.03.2020 la ora 20.30 m-au sunat să-mi anuleze programarea, pe motiv ca tusesc! Te doare mintea! Pai mai idioților, dacă eram sănătos vă mai căutam!? Sau vreți bani doar pe degeaba?
s.
O clinica de evitat, analize efectuate doar ca sa incaseze!
D. P.
Buna ziua!!! Va apelez de 3 zile!! Chiar nu poate raspunde nimeni la telefon pentru un raspuns??!!!!
s. m.
In general serviciile sunt corecte si de calitate, insa sint si exceptii de exemplu gastroenteorologia.
D. B.
Total dezamăgită!!!!
Incepand de la operatorii telefonici care nu stiu sa faca o programare si sa explice informatii corecte despre consultatie, pana la doctori, care, fac investigatii suplimentare, fara sa anunte si costul. Cost care depaste cateva sute bune.
RUȘINE!!!
N. I.
Evitați, evitati, evitați... Un loc cu doctori dezumanizați, care îți bagă pe gat tot felul de verificări total nenecesare, care se vor regăsi în prețul final. Pentru câteva minute de aroganta și neprofesionalism, învârtirea in jurul cozii la întrebările adresate (probabil din lipsa de cunostinte) de pacient, vei scoate din buzunar câteva sute bune de lei... Mergeți la stat dacă aveți asigurare, că tot parte de același tratament veți avea, dar macar fara costuri astronomice.
A. A.
am fost la doamna doctor lucretia anghel ma diagnosticat cu pietre la rinichi mi a dat tratament dupa care sa aflu ca aveam cu totul alceva la vezica nicidecum la rinichi. nu recomand
M. T.
Cea mai neserioasa clinica! Am facut programare de 3 ori si de fiecare data doctorul nu mai era in clinica!!! Nu este posibil asa ceva!!!! Macar anuntati!!! Dupa ce luati o caruta de bani mai puneti si omul pe drumuri aiurea! Una dintre programari era facuta de pe o luna pe alta.....intr o luna de zile puteti anunta de 100 de ori si ma duc in alta parte nu astept degeaba!!!!!!
G. G. G.
Doamna doctor interne Grigorica Ionica e un exemplu de omenie si profesionalism rar intilnite!va recomand cu incredere!!
R. D.
Telefonistele sunt extrem de arogante și condescendente, nu ai deloc impresia că suni la o clinică privată. Informațiile oferite sunt de toată jena, te pun să suni dintr-un loc în altul ca în final să îți spună că "nu oferim acest serviciu". Te întreabă de o mie de ori dacă ești "abonat" MedLife, deși le spui că nu ești.
O mizerie de relații cu clienții.
Prin comparație, Arcadia e douăzeci de clase peste.
C. C.
Eu am fost mulțumit de servicii. O zi bună in continuare.
B. B.
O clinica de " inalta calitate " cu servicii foarte proaste...aroganta maxima incepand de la receptie pana la doctori . Am avut o consulatie de 5 minute in care nu mi s-a explicat ce am ,plus o reteta care a foat egal cu 0 ...nu am fost intrebata daca sufar si de alte medicamentatii desi ar avea o importanta in colegarea problemelor ...iar la final cele 5 minute pretioase plus inca 15 min la receptie au costat 145 de lei... multumesc!
T. E.
Am fost foarte dezamagita. Am fost la gastro enterologie .Doamna doctor nici nu s-a ridicat de pe scaun. Mi-a dat o reteta care nu mi-a folosit la nimic .Ma simt mult mai rau. O bataie de joc.
P. N.
Aproape totul e ok, ma enerveaza ca trebuie sa treci pe la receptie si cand trebuie sa te duci la consult sau la medicul la care te-ai programat. Am ajuns odata cam la fix dar am stat 6 minute pana receptionera mi-a zis sa merg la camera nr... stiam unde trebuie sa merg nu inteleg sistemul. Poate ar trebui sa-ti dea un cod de bare cand faci programarea si cand ajungi la consultul programat doar sa scanezi acel cod de bare undeva la un terminal electronic la intrare. In plus din cauza ca unii medici sunt foarte solicitati ori din cauza ca acestia vin doar o data sau de doua ori pe saptamana programarile nu se pot face nici macar pentru saptamana urmatoare... uneori se ajunge si peste o luna ceea ce este inutil pentru cineva care sufera de ceva. Sa stai o luna pana ajungi sa fii consultat... e cam mult zic eu. Ori sa mareasca tariful la medicii foarte cautati ori sa solicite medicilor respectivi sa vina mai des... Aceste nemultumiri sunt sper eu constructive si sper sa duca la imbunatatirea serviciilor. Una peste alta sunt multumit de medici de amabilitatea si profesionalismul lor si desigur de cei/cele de la receptie care sunt foarte amabili/amabile insa uneori se aglomereaza si se asteapta cam mult...
C. Z.
Profesionisti!
M. M.
Aproape la fel ca la stat. Ai nevoie de o consultație și ești programat peste doua săptămâni chiar dacă nu ai preferință la un anumit medic.
I. N.
Multi doctori trecuti de o anumita varsta, cu atitudine de spital judetean si fara chef de nimic. Insa si multi doctori amabili si implicati.
P. N.
Bună, la Medlife din fata spitalului județean am rămas desamagita de cele 2 angajate de la ghișeu, mi au trântit analizele și plicul și și au continuat discuția
j. p.
Nu cred ca putem numi ceea ce este la Galați, Hyperclinica!!! Atata timp cat nu pot oferi consultatii nici macar pentru oftalmologie, stomatologie, este prea mult acest termen.
G. G.
Am mers la recomandarea medicului de familie la un chirurg pediatru pentru a vedea daca totul e in regula cu cuculetul fiului meu de 15 zile iar consultatia a durat fix 4 min in care mi s-a explicat ca nu trebuie asezat in fund mai devreme de 6 luni ca sa nu-i afecteze coloana si mi s-au oferit detalii "mai mult decat ajutatoare" cum tb sa ajung la o doctorita sa-i fac ecografie de sold desi chiar dansul a zis ca picioarele sunt in regula. Pentru toate astea am platit 160 ron.
L. L.
Personalul de la receptie e nepregatit, arogant si cu o lipsa maxima de profesionalism.
Am renuntat la ecografie acolo dupa 5 min la receptie .
Urat pentru o clinica privata, foarte urat.
D. C.
Dezamăgitor! Evitați cât puteți!
d. r.
La telefon ți se dă prețul real și când ajungi acolo, după ce te-a văzut un medic,prețul se schimba în funcție de ce vrea medicul sa taxeze.De exemplu vin sa îmi citească niște analize și plec cu preț de consultație. Apoi într-o zi o ecografie costa 100 lei și a doua zi 200.Asta este problema sistemul medical românesc, fie el și privat:lăcomia și neprofesionalismul.Foarte dezamăgită și nu recomand
D. H.
Mii de multumiri domnului doctor Matei Gabriel Ionut si domnisoarei care mi-a facut programarea la domnul doctor in dimineata zilei de 27.09.2016!!! Din pacate, nu i- am retinut numele dar nu voi uita vorbele care mi- au alinat sufletul si suferinta. Multumesc, Medlife!
F. O.
Servicii de calitate...
E. S.
Neprofesionalism total, asistente care nu pareau sa fi terminat postliceala, o crasa lipsa de respect fata de bolnavi, un doctor cardiolog abia iesit de pe bancile scolii care nu stia cu ce se mananca meseria si niste preturi de mori cu zile, ce mai, e de ocolit total..!!
C. T.
Preturile sunt mai mari ca la alte clinici, dar si calitatea serviciilor este alta. Dotari foarte bune. Recomand
a. h.
Consultația de 10 minute și taxa de 400
G. F.
Profesionalism... recomand cu toată încrederea.
B. I.
Eu am fost mulțumit de serviciile clinicii
C. C.
(Tradus) Foarte bună clinică medicală.
(Original)
Very good medical clinic.
s. a.
(Tradus) Cea mai bună clinică dentară din oraș
(Original)
افضل عياده سنان في المدينه ... دكتوره الاسنان رومانيه تتكلم عربي
I. B.
V. H.
E. G.
A. I.
M. P.
I. M.
A. T.
N. V.
V. S.
G. C.
O. G.
I. C.
g. a.
M. Ţ.
L. S.
V. B.
E. F.
R. S.
M. M.