Opinii despre Spitalul Universitar de Urgență Militar Central „Dr. Carol Davila” (Clinică de chirurgie plastică)
Spitalul Universitar de Urgență Militar Central „Dr. Carol Davila”
Spitalul Universitar de Urgență Militar Central Dr. Carol Davila, Strada Mircea Vulcănescu 88, București, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Spitalul Universitar de Urgență Militar Central „Dr. Carol Davila”, Clinică de chirurgie plastică în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Spitalul Universitar de Urgență Militar Central „Dr. Carol Davila”
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre Spitalul Universitar de Urgență Militar Central „Dr. Carol Davila”
O. A.
Programare la oftalmologie pt 9 dimineata pt domnul doctor Stefan Cornel. La ora 10 am fost invitat de o doctorita stagiara inauntru. Fara nici o intrebare am fost asezat la diferte aparate de investigare. Nici unul nu a fost curatat/desinfectat (suportul pt barba si frunte) in prealabil de folosire . Nici pt mine si nici pt pacientul urmator. In timpul masuratorilor la aparate dna doctor stagiar mai raspundea la cate un text pe mobil si la un moment dat telefonul a sunat si s-a ridicat si a iesit din sala. La intoarcere mi-a spus ca trebue sa mai astept pe hol langa lift pana ma cheama domnul doctor. Deja trecuse 1.5 Hr. Pe hol langa lift intr-un spatiu foarte mic era o mare de lume asteptand . Deci in perioada pandemiei nici o regula de distantare nu este respectata in aceasta sala (casa scarilor) de asteptare. Am hotarat sa plec complet dezamagit fara sa mai astept cine stie cat timp pt dnul doctor sa ma vada. M-as fi asteptat ca in aceasta perioada de pandemie orele programarilor sa fie respectate ca sa fie evitate aglormeratiile. Despre folosirea telefonului de catre doamna doctor stagiar in timpul consultatiei nu am cuvinte.
S. I.
In germania Dusseldorf
X. Y.
Hmmm, partea de PR funcționează. În 12 ore, ratingul spitalului a crescut de la 2,3 la 3 și ceva 😁. Credeți cumva că nemulțumirile și observațiile pacienților au dispărut?!? Profitați de contextul pandemic și ștergeți ce nu vă place, în loc să observați cum funcționează triajul la UPU ??? Voi nu pricepeți că oamenii sunt nemulțumiți de aroganța personalului și de calitatea actului medical??? Se rătăcesc buletinele de analize, stimați medici! Cunosc personal mulți medici militari extraordinari, dar observațiile nu erau la adresa lor, ci la nesimțirea și aroganța personalului de la serviciul de urgență. Să vă ferească Sfântul să moară cineva așteptând, pentru că ați încurcat-o!!!
B. E.
Servicii de proasta calitate si atitudine de "stat". Nu recomand ! Asa am plecat de la ei ! vezi poza de la profil ca au sters poza atasata :)
V. S.
Pentru partea de ginecologie am numai aprecieri la adresa d-nei doctor Serban. Este foarte buna. De fapt intregul colectiv este foarte bine gestionat de seful sectiei ginecologie. Sefele de tura foarte bine pregatite. La terapie intensiva, culmea, am gasit asistente "cu suflet" care s-au preocupat toata noaptea sa-mi aline durerea post operatorie. Doamelor, daca aveti probleme ginecologice grave va recomand cu incredere Spitalul Militar- Sectia Ginecologie.
m. e.
Servicii de proasta calitate si atitudine de "stat". Nu recomand ! Asa am plecat de la ei !
M. N.
Oare nimeni din cei responsabili nu citesc aceste recenzii? De ce nu se schimba Conducerea acestui spital? Toata lumea stie cu OMUL SFINTESTE LOCUL!
Din pacate, calitatea serviciilor de urgenta scade cu fiecare zi trecuta!
Cuvintele de ordine....Haos....Nepasare....Nesimtire....Aroganta....Incompetenta...si lista poate continua!
M. G.
Uimire mare citind recenziile ! Cine e "proprietarul" care da răspunsurile, la misto, ca sa folosesc o expresie ne-academica ? Cumva, spitalul Militar Central a fost privatizat ?! Cand ?! Si cu cat l-ati vandut, fratilor ?
Dupa atatia pacienti nemultumiti, cei raspunzatori de haosul semnalat in recenzii , in frunte cu "proprietarul", nu iau nici o masura .
Ba au luat o masura ! Au inventat personajul comic-fantezist "Proprietarul" sa-si bata joc de nemultumirile pacientilor , si sa le ingroape in misto ieftin ! Sub bascalia lui isi ingroapa acreala asistentele si infirmierele si asistentii si cele de la receptie, telefonista si unii medici...
Rusine !
E. U.
Aceasta singura stea este data Receptiei Spitalului si nu medicilor. Nu exista nici o intentie de informare sau customer service. Intentiile acestor receptionere sunt ostile si negative de parca ar fi obligate sa lucreze acolo. Raspund la telefon cu DA fara sa spuna Buna ziua, Spitalul Militar numele meu este...Cu ce va pot ajuta?. Ele spun DA de parca le sun pe telefonul lor de acasa. Raspund apoi inchid telefonul. Zic ca fac legatura cu alta sectie si inchid telefonul. Raspund dar nu ofera nici o informatie sau vreo intentie de a ajuta. Trebuiesc concediate si angajate femei noi
g. i.
Aveți pus un număr de telefon pentru programări... Sun de 5 ore și nu răspunde nimeni
G. C.
Dupa o consultatie la Domnul Doctor Augustin Dima, acesta i-a spus mamei mele ca trebuie operata in cel mai scurt timp si ca o va programa pentru saptamana urmatoare pentru interventie. Am asteptat un raspuns de la dumnealui o saptamana dar acesta nu a mai venit. A programat-o pentru o alta consultatie (desi ii cunostea cazul) si nici macar nu a venit dumnealui ci a trimis un rezident. Nici la a doua consulatie nu am reusit sa o programam pentru operatie. Am trimis mai multe mesaje si am dat multe telefoane domnului doctor pentru a ne da un raspuns in ceea ce priveste operatia. Nu a raspuns nici macar la un mesaj, lasandu-ne in incertitudine. Am reusit intr-un final sa programam o convorbire telefonica cu dumnealui, dar in momentul in care l-am sunat nu a raspuns la telefon.
Nu recomand acest medic.
A. G.
Buna ziua! Se mai poate merge la spitalul militar Bucuresti pentru o problema de nefrologie /urologie in situatia actuala? Este vorba de o persoana cu handicap ce are nevoie de însoțitor permanent. Multumesc!
O. O.
Haos, scarba si sictir la urgente. Pe mama mea au declarat-o pozitiva de covid, fara sa-i mai faca testul RT-PCR, desi fusese declarata vindecata de ceva vreme, doar doar sa ne expedieze mai repede. Asistenti crizati cu ifose de genii in medicina. Personalul se comporta ca si cand fiecare pacient e o inconvenienta, ca si cand ii "deranjezi" de la ceva mai important, nu ca si cand sunt niste angajati, ce ar trebui sa aiba un grad minim de profesionalism. Cuvintele "prost" si "nebun" folosite cu referire la pacient, un spital de oameni foarte mici.
F. S.
Strictețe maximă, se face triajul epidemiologic în corturile special amenajate, nu se intră în incintă decât pe bază de programare făcută de doctor, care la rândul lui anunță la poartă și se fac liste cu pacienții care trebuie sa ajungă - se intră fără însoțitori.
P.
Am o problema care nu tine de actual medical, care stiu ca este la nivel ridicat. Am o problema cu partea administrativa in fiecare dimineata la 6 fix unul sau mai multi indivizi ies cu aparate de aspirat sau de taiat iarba si fac o harmalaie si o galagie de nedescris. Pentru locatarii blocurilor invecinate va rugam sa faceti munca de intretinere dupa ora 7,30. Va rugam!!!!
V. V.
Eu am fost operata de domnul dr. Dan Orosan, anestezistă dr. Daniela Șerban și totul a decurs foarte bine. Personalul medical este dedicat meseriei pe care o practică.
Soțul meu a fost operat de domnul dr. Marian Mitrică și s-a recuperat 100%. Eu am doar mulțumiri de exprimat față de acești oameni.
M. D.
Nici măcar o steluță nu merită dr Dima Augustin Cătălin(chirurgie 1). Am fost astăzi la el la consultație printr-o recomandare. Era extrem de iritat de nu știu cine și s-a răstit încontinuu. În opinia dânsului cei care mi-au întocmit rezultatele analizelor sunt niște incompetenți, doctorii care m-au consultat și operat anterior sunt niște incompetenți la care se adaugă și cei care m-au trimis la el. Să mai adaug că a întârziat o groază și nu purta nici mască!? La final i-am luat cd-ul de la RMN din mână și am tulit-o afară.
o.
Ma tratati și pe mine.?N-am covid,imi pare rau pentru voi nu va pot face eroi!Nu pot veni cu televiziunea pentru a sublinia ce munca grea duceți refuzând tratamentul persoanelor cu nevoi.Dar vreau sa ma ajutati.....Sa mor acasa ziceți?
T. N.
Am fost internat de doua ori cu interventie la chirurgie plastica, multumesc dl dr Marinescu si colectivului sectiei pt tratamentul profesionist acordat
A. L.
Dr.Corneci: de zero stele, pt.modul cum mi a vorbit si pt.ca se crede o fiinta superioara...
Nu il recomand nici pt.rezidenti nici pt.pacienti! Pt. astfel de patologii- megalomanism si fanfaronism, exista......centre(!)
Dr.Gheorghescu de pe UPU: zero stele, pt.ca ma acuza fals de lucruri pe care nu le am facut vreodata si pt ca tipa si la noi rezidentii si la pacienti!
Dr. Popa Alexandra de pe UPU: zero stele; o fiinta noua in upu de la spitalul militar, migrata din spitalul floreasca. A venit aici pt.a-si da aere.
A. S.
Nu aveam o părere prea buna despre spitalele din România, dar din ce am pățit până acum, experiența de la acest spital depășește orice forma a ridicolului. Nici nu mai intru in detalii, pe scurt, daca vrei sa te sinucizi, aici ai cele mai mari șanse!
C. N.
Eri am fost cu fica aici a fost plăcut surprinsă de medicul de garda pe nume Nicu așa ise adresa toată lumea merita lăudat un profesionist
D. I.
Multumesc si pe aceasta cale dnei. Dr. Georgescu Mihaela de la Clinica de dermatologie pt. profesionalismul si devotamentul de care a dat dovada in rezolvarea cazului sotiei mele Niculescu Dorina . Tot respectul si onoarea pt. dv. dna. doctor !! Sa traiti si sa aveti parte numai de bucurii si realizari in nobila profesiune!!
V. C.
A fost foarte bine tratați și o curățenie impecabila și doctori de nota 10💯👏👏👏👍🤗👩🦽🙋🙏
O. C.
Este imposibil sa faci programare pentru o consultatie, iar fara programare nu se pot face consultatii.
La numarul de telefon 0319458, sau adresa de email [email protected], unde trebuiesc facute programari nu raspunde nimeni.
Alte contacte ale acestei institutii te vor indruma numai catre caile mai sus mentionate pentru programari.
C. M.
Este imposibil să aștepți 2 zile la rând după o foaie, mai exact un concediu medical..ieri am stat 3 ore și au spus că nu am toate actele și astăzi cu toate actele la mine aștept de mai bine de 3 ore jumătate și nimic...doamna care se ocupa cu actele se plimbă pe hol cu alte doamne , stau la barfa și spune că mai durează puțin...De o oră jumătate tot aud cuvintele astea "mai durează puțin" ...
Bătaie de joc...mai este și spital renumit
G. C.
Am fost internată pe secția de neurochirurgie a spitalului militar la dl.col.dr Marian Mitrică pt.o intervenție la coloana lombară,un medic extraordinar de bun,empatic cu zâmbetul mereu pe buze,deschis pt.discutii cu pacientul punând accent pe investigații pt.clarificarea si luarea unei decizii definitive in vederea oricărei intervenții. Un om deosebit cu mult bun simț .Vă mulțumesc din suflet dl dr. pt.tot ceea ce ați făcut pt. mine!Cu respect și multe mulțumiri pacienta dv din Balș, Olt Gabriela Cantea!Sunteți o echipă minunată !
M. V.
Vreau sa. MULȚUMESC DOMNULUI DOCTOR VICTOR STEFANESCU și Domnului doctor Bețianu Cezar care împreună au ajutat pe tatăl meu de 72 de ani sa se pună u n diagnostic, eram disperata ca aveam ct cu formațiune tumorala și la un alt spital a fost externat pe motiv ca este prea batrin și nu rezista la puncție acești doctori sunt de un profesionalism și caracter de nota 10 pacient internat ambulatoriu în 11 06 2020
M. A.
si la recuperare sunt de tot rasul pur si simplu nu dau doi bani pe pacinet vorbesc cu ei ca si cum ar fi un nimeni, se mai ia masuri cu dr astia ?? suntem satuli de ei
M. A. B.
Pentru oameni deosebiti si medici de excelenta, Dna dr Tuhar Ioana, dl dr Paul Ionescu, dna dr Pruna Mariana si intregii echipe ,de asistenti... mii de multumiri!
o. i.
Secția de neurochirurgie lasă de dorit.. Am stat 7 ore pentru a fii consultata de un chirurg.Nu am avut ocazia sa îl întâlnesc unul , pentru ca am întrat în dureri și am părăsit spitalul la ora 17 . Asistentul domnului doctor, luandu- ma la misto când i-am adresat întrebarea când vine domnul doctor? Dansul mi-a răspuns în doi peri ca, va veni într o secunda. La a doua întrebare, în ce ordine se întra? tinând cont de timpul de așteptare, și de faptul ca veneau pacienții incontinu, fiecare motivând ca a fost la alta ora, în aceias zii, imi răspunde ca dansul hotărăște ordinea nu pacientul. Concluzie.. personal arogant, lipsa de informare corecta a pacientului și multa bătaie de joc.
M.
Camera de gardă cu organizare defectuoasă. La data de 07.01.2020 ora 10.50 am ajuns la camera de gardă cu o problemă de fibrilatie atriala .Timp de 5 ore nu au avut nici timp si nici interes pentru a mă consulta sau trata.Am părăsit spitalul fara sa fiu consultat de vreun medic si am reusit in alte conditii sa imi rezolv problema. Este inadmisibil ca Spitalul Militar Central al României sa aiba o asemenea organizare defectuoasă la nivelul Camerei de Gardă in timp.de pace și in conditiile in care angajații au si grade militare !Nu cu foarte mult timp în urmă , lipsa de organizare a acestei Camere de Garda , unde am fost nevoit sa ajung, s-a manifestat asemanator!Atunci am reusit sa intru ,după ce am fost adus cu Salvarea ,dar in interior s-au grăbit cu o perfuzie accelerată peste norme, pentru a le elibera patul mai repede, astfel încât îmi scăzuse pulsul sub 50 si am facut lac de sânge pe cearșaf!
C. A.
Sunt mândru că sunt Român .
Sunt foarte mândru că reprezint această companie in lumea internațională .Aceasta este nota mea pentru toate realizările și activitatea dumneavoastră . (Teoria Vidului ) ( viteza de lumină în vid ) = Perfecțiune mai aproape de infinit .
I. C.
Birocrația e mai mică față de alte spitale
S. I.
AM NUMAI CUVINTE NUMAI DE BINE SI LAUDĂ DESPRE SPITALUL MILITAR CENTRAL CAROL DAVILA BUCUREȘTI FIINDCĂ ESTE O LOCAȚIE ÎN CARE SE MENȚINE RESPECTUL PENTRU PACIENȚI ȘI ÎMPLINIREA TUTUROR ATRIBUȚIILOR DE SERVICIUL MEDICAL ȘI MILITAR ÎN ACELAȘ TIMP LA CARE SI NOI TREBUIE SĂ AVEM RESPECT PTR. ACEST SPITAL ȘI CADRELE MEDICALE ȘI SĂ LE OFERIM NOTA 10 + CU FELICITĂRI
D. M.
Am sunat azi in legatura cu o consultație. Ca orice om normal am intrebat daca trebuie programare, cu ce acte sa vin si "doamna" de la telefon foarte deranjata imi spune sa vin cu toate actele ("cum adică ce acte va trebuie doamna...toate"), am mai pus cateva întrebări si la fel de deranjata imi spune "doamna, noi suntem spital de stat, puneti niste intrebari fara raspuns" si nu am apucat sa mai spunceva ca mi a inchis telefonul. O sa iau legatura mai departe ca aceasta duduie, jegul asta uman platit din banii noatri, sa fie data afara. O sa va duc spitalul peste tot pana se face dreptate si tuta asta pleaca din sistem.
p. g.
Colonel Liviu Stan de pe chirurgie vasculară, un JEG UMAN... am fost cu tatăl meu în scaunul rulant (86 ani, pacient vechi al spitalului militar și Lt maj fost în aviație ) pentru investigații la un picior și ma întrebat ce cautam acolo și din partea cui venim 😖😖Bineînțeles că ne-a trimis la plimbare că este frumos afară... ALO! armata, cam cât câștiga un colonel doctor pe lună? Cineva ar trebui să amintească acestor "oameni" că sunt plătiți ca să ajute semenii lor nu să-și bata joc de ei !!
D. D.
Am fost in aceasta dupaamiaza la camera de garda cu o prietena. Cat timp am asteptat o,a venit o doamna(adusa cu salvarea).Doamna acuza dureri groaznice de cap. Au dat o jos de pe targa,au asezat o pe scaun,si acolo au lasat o vreo 3 ore. Cand sotul doamnei a indraznit sa il intrebe pe Domnul doctor Negoita cat o mai tine pe scaun,parca l a lovit.A inceput sa tipe si sa ii spuna:Dacă fiecare m ar intreba ceva,as ajunge la balamuc. A trîntit usa si doamna a ramas tot pe scaun. Urât din partea Domnului Doctor. Ar trebui sa fie OM pentru Oameni. In rest numai de bine.
l. b.
Eu am dat de oameni foarte amabili
G. L.
Dupa 12 ore de asteptat la urgenta, te dau practic afara pe motiv ca nu au paturi pentru internare si nu mai pot face investigatii de niciun fel (practic o invitatie sa mergi sa mori acasa, sa nu fii o povara pentru stat si pentru ei). Doctorii tipa la pacienti... Nu am cuvinte ca sa descriu comportamentul medicilor de la urgente...inuman. Foarte trist sa ajungi pe mainile medicilor si a spitalelor din Romania.
Nu vom fi niciodata la nivelul altor tari nu din lipsa fondurilor sau a pregatirii, ci pentru ca inainte de a fi doctori, au uitat sa fie oameni...lipsiti de educatie, de empatie...
S. M.
Bunica mea de 89 de ani a fost internata la sectia de Gastroenterologie unde a primit cel mai bun tratament iar medicii si asistentele s-au comportat absolut exemplar, fara nicio asteptare. Domnul Doctor Macadon este un profesionist desavarsit cu respect si dedicare pentru pacienti si pentru meseria sa. Multumesc pe aceasta cale echipei Spitalului Militar si in special personalului de pe sectia de Gastroenterologie. Jos palaria!
R. M. D.
Servicii excepționale, profesioniști în adevăratul sens al cuvântului în toate ramurile atât medicale cât și chirurgicale, grija față de pacient primează, indiferent de situație /moment, fiecare angajat începând de la infirmiera /brancardier, terminând cu șefii de secție și departamente își știu foarte exact rolul și îl îndeplinesc eficient, cu dedicație și conform cu instituția de înalt profil la care lucrează. Un spital dotat care asigură acces la servicii de înalt profil pacienților și care înregistrează premiere naționale în materie de proceduri și aparatură. Recomand cu încredere!
C. G.
Singurul motiv pentru care spitalul asta merita 5* e profesionalismul unei bune parti dintre medici. Dr. Ciprian Jurcut, de exemplu, a operat-o pe mama si poate nu ar trebui sa spun asta, insa o voi face pentru a va arata ca Romania se schimba in bine. Dansul a refuzat "plicul" dat de mama mea ca atentie in ciuda faptului ca se aflau in birou singuri. Un om cu un caracter deosebit. Sunt de acord ca sunt si multi spagari si neprofesionisti, dar padure fara uscaturi nu se poate.
S. l.
Sectia Medicala 2, dna.dr.Mihai Ancuta -super👍
F. T.
Ii sunt recunoscatoare din tot sufletul domnului dr Ciprian Jurcut de la Medicala 2 pentru toata implicarea si tot devotamentul de care da dovada, cat si domnisoarelor asistente Stefania si Maria care m-au ajutat sa imi inving teama de recoltare de sange. Va multumesc pentru tot
N. M.
Ca orice loc in lumea asta, factorul uman e responsabil. Omul sfinteste locul, deopotriva il si murdareste. Este mult de discutat. Sunt persoane indreptatite, poate, sa spuna ca nu au fost tratate corect. La fel sunt si persoane care nu cunosc conceptul de igiena primara,aruncand orice, oriunde. Nu sunt chemat sa arat cu degetul, dar va intreb pe dumneavoastră, semenii mei: oare nu gresim cu totii? Cati dintre noi se opresc sa spuna: va rog folositi cosul de gunoi?! Cred ca suntem toti vinovati de nepasare!
N. S.
Am fost internata pe sectia Urologie ,un personal amabil si atent dar o echipa de medici de nota 11...Multumesc dl.dr.Bratu Ovidiu cat si intregii echipe care m-au operat !Dumnezeu sa-i binecuvanteze!
G. G.
Mulțumim din suflet d-lui Dr. Buzilă Cosmin pentru operația tatălui meu, un medic cu mâini de aur, un medic de pus la rană, respect maxim pentru acest minunat medic! Succes pe mai departe dl. Dr! Cu stimă și respect pt dvs!
C. O. S.
Vii la spital și ești trimis de la o ușă la alta. Pentru o consultatie aștepți ore în șir, deși nu este aglomerat... Daca ai o întrebare, asistentele se fac ca nu aud, practic stai la ușă și te rogi sa ai noroc sa te ia cineva la consultatie.
R. M.
Spital modern dar cu haos care se vede de la fișier. Într-adevăr nu se respectă orele programările, medicii nu vin la timp la program.
M.
Profesionalism .
A. L.
Un spital in care am gasit oameni adevarati ,chiar daca aveau stele pe umar,indiferent de grade si functii.Am crezut ca nu sunt in Romania.M-au tratat cu o mare responsabilitate,devotament si profesionalism.Am fost operata de hernie de disc.Le multumesc,pe aceasta cale,pentru grija fata de mine ca pacient.Asa erau tratati toti bolnavii.Cinste lor,de la femei de serviciu,infirmiiere,asistente,medici.Inclusiv personalul auxiliar.Nu trebuie sa vii cu nimic de acasa.Au de toate.Toata stima si respectul pentru Comandantul acestui spital,Militar central de urgenta Carol Davila si pentru toata conducerea acestuia,ca pecientii sa fie tratati ca oameni.Multumesc inca o data,din suflet.
A. E. M.
Singura experiență pe care am avut-o a fost o tentativa de programare "înăbușită în fașă" de "doamna" care mi-a răspuns obraznic la telefon, fără pic de respect, spunându-mi că nu pot face programări deocamdată și nu am decât sa încerc la alte spitale dacă nu-mi convine situația, în opinia dumneaei cadrele militare pensionare nu au prioritate aici și pot fi tratate și în alte spitale că "ne-am învățat toți să ne înghesuim aici" . Am înțeles situația dar nu și atitudinea "doamnei", sunt sigură că toți cei care vor să ajungă la acest spital o fac pt a-și trata afecțiunile și nu pentru a deranja persoana de la programări, care se simte extrem de importantă, având dumneaei grijă să pună la punct pe cei ce îndrăznesc să sune pentru o programare. Sper să fie schimbată și înlocuită cu cineva care are un mimimum de respect pentru bieții bolavi.
S. B.
Deși astăzi am fost anunțată că la Spitalul Universitar de Urgentă Militar nu se fac programări, în urmă cu aproximativ o săptămâna am sunat și am fost programată la secția de Alergologie la doamna doctor Adriana Tudose. Practic mi s-au cerut datele personale, numărul de telefon și mi s-a spus la ce oră să vin pentru consultație - mai exact la 10.30. Ajunsă astăzi la spital, cu jumătate de oră înainte de ora stabilită, am aflat că de fapt nu există nicio programare, iar programul doctorului se întrerupea la ora 11. Ba mai mult, cu 5 minute înainte de ora 11, doctorul Adriana Tudose ne anunță - după o consultație precedentă ce a durat aproximativ o oră - că "voi ați ajuns prea târziu așa că ura și la gară!". Pe undeva îmi place să cred că se putea și fără acest "ura și la gară" și fără tentativa pasiv-agresivă de umilire a pacienților care se aflau la coadă în acel moment. De asemenea mă întreb dacă doamna doctor Adriana Tudose folosește acest argou provincial și la clinica privată unde mai lucrează sau o face doar aici...
D. C. I.
Aparent la camera de garda, am uitat ca suntem oameni.
Doamna doctor de garda din sectiunea ORL este platita nejustificat din taxele noastre.
Va multumesc pentru inca un motiv de a emigra.
c. d.
In sec.XXI sa nu gasesti o toaleta publica e de necrezut.Astepti cu orele sa intrii la consultatie si la un moment esti fortat sa iti faci nevoile prin boschetii si tufisurile din curtea spitalului.Intrebi unde gasesti o toaleta si ti se raspunde : pe sectie dar acolo se intra cu cartela.Deci s.a rezolvat problema😀
O. A.
Personal ignorant și arogant,e absurd să nu ai o problema grava și să fi luat peste picior pentru asta. Lipsa de comunicare in relația doctor pacient și lista poate continua.
T. D.
Medici-s buni, sistemu-i prost! Stau sute de oameni cu orele pt o consultatie, cand cu putina organizare se poate crea un sistem de programari care ar rezolva problema si ar civiliza putin situatia. Pacat!
e. e.
Oribil. Vorbesc strict de conditiile spitalului nu de doctori. Mizerie, nu exista calorifere, geamurile nu se inchid. Mori de frig cat astepti sa te primeasca un doctor ( da, asa se asteapta cate 5, 6 ore).
T. M.
O batjocora, am ajuns la UPU ca eram in zona, cu probleme la inima, am fost primit cu spatele de comunista supraponderala de la triaj, care imi punea intrebari irelevante in timp ce ii spuneam ca am dureri in piept si palpitatii. Nu mi-a facut EKG, nu mi-a luat tensiunea, nu mi-a pus monitor, nimic. Mi-a zis sa astept afara. Dupa 15 minute am plecat la floreasca pentru ca ma simteam foarte rau, unde au pus aparatele pe mine din secunda unu cum am intrat in sala de triaj.
Astfel de oameni fac tara asta sa fie la coada Europei. Probabil doamna astepta sa bag mana in buzunar sa-i dau ceva, o sa ii dau, cu varf si indesat odata cum o sa aflu cum o cheama. Publicitate gratis si plangere la ministerul sanatatii.
D. S.
Deja e a treia zi si tot nu am reusit sa fac o simpla radiografie. Timp pierdut inutil. Nu am vazut nici un afis in care sa scrie "daca veniti cu spaga nu va tratam". Asadar oameni care inca pregatesc spaga inainte sa intre la medic si cozi interminabile.
D. F.
Mulțumesc din suflet tuturor medicilor si întregului personal de la UPU , de la terapie intensivă si de la sectia de urologie! Au făcut minuni cu tatăl meu de 87 ani, grav bolnav, si l-au readus la viata. Muncă dumneavoastră este foarte grea, dar o faceti cu profesionalism si căldură. Va respect si va mulțumesc!
M. M.
DEZASTRU! STAI 14 ORE LA UPU, ADUS DE SMURD, DUPĂ CARE SE COMUNICĂ : " NU AVEM LOCURI LIBERE PENTRU INTERNARE " CAZ : PACIENTUL AFAZIC , INSUFICIENȚĂ RENALA CRONICĂ, INSUFICIENȚĂ CARDIACĂ, VASCULITA.
t. m.
Sunt foarte mulțumită de profesionalismul personalului care s-a ocupat de mama, la ambele operații de cataractă.
D. D.
Pe partea de urgente sunt ok. Am fost intr-o noapte la urgente si chiar au fost ok. Depinde acum si de ce personal medical dai. Pe partea de concurs pentru diversele posturi disponibile pe care le au ei..acolo nu sunt prea seriosi, evident, ca la stat, se vede din start care e venit la examen cu pile sau nu si tipic. locuri cumparate, ca la bugetari.
In schimb, daca doresti sa faci o programare pentru o anumita interventie, ai de asteptat.
V. M.
Nu am fost a-si dori mai multe informatii sunt depresiva.
C.
Mai exista speranță în Romania că doctorii își fac datoria...speranța se numește Dr. Gabară Adrian , medic chirurg la secția BMF ! Un fenomen al chirurgiei !
w.
Am fost tratati foarte frumos, asistentele si doctorii au vorbit civilizat si ne-au ajutat cat au putut. S-au interesat mereu de starea pacientului. Un spital de nota 10!
C. C.
Am ajuns la ora 8.45 la sectia de pneumologie la cabinetul de spirometrie o doamna asistenta facea spirometriile pacientilor internati, dupa care ne-a trantit usa in nas la ora 9.05. Cand am intrebat a spus ca face colega. Programul era pana la ora10.00, am stat am asteptat dar degeaba colega nu a mai aparut. Seful de sectie era chipurile la o sedinta un congres sau ei stiu unde, medicii si asistentele treceau printre noi de parca nu eram acolo oare domnul comandant stie? A si unul din medici a spus ca putem pleca daca ne grabim. Da ne grabeam ca trebuia sa ajungem si la alte cabinete si culmea ajunsesem si in timpul programului.
C. G.
Rusine intregii institutii pentru lenea unora dintre medici! Am mers la Urgente sa imi scot cateva fire si m-au dat afara cu coada intre picioare ca pe un caine cand au auzit ca rana mi-a fost cusuta la un alt spital! "Nu am pense aici, trebuia sa veniti pana in ora 15:00" a fost raspunsul, dupa care bunul simt m-a indemnat sa plec. E prea multa nepasare ca sa ma rog de cineva. Si asa, la - multe grade, ma intorc jumatate de Bucuresti. P.S.: firele puteau fi scoate la ORICARE spital!
O. P.
multe schimbari in bine! dotari noi!doctori si personal bun ca intodeauna!
P. R.
Este un spital pentru cadrele din MAPN. O locație bună.
P. G.
Sa fim realiști.... Spitalul este unul foarte bun, dotările sunt bune spre foarte bune însă pare subpopulat în condițiile în care pacienții sunt mulți iar cadrele medicale... cam puține. Citesc si observ îmbunătățiri despre spital, însă pare ca unele ramuri sunt supra dotate iar altele sunt parcă uitate. Nimic nou pe onco deși holurile sunt pline în permanență! Nimic nou nici la diabet, nutriție și boli metabolice, unde se așteaptă mult pentru un banal consult.... Eu am convingerea că undeva acolo se fac eforturi mari să se mențină un spital de top, dar vreau sa înțeleagă toată lumea că unele diagnostice sunt în creștere de la an la an iar timpul nu iartă. Ca un final, vreau sa menționez clar ca NICIODATĂ nu am fost in situația de a mi se cere șpagă (simțeam nevoia de a preciza, datorită scandalului din media referitor la dr. Vrăcioiu, al cărui pacient nu am avut neplăcerea să fiu).
A. C.
Sectia ORL raspunde tuturor exigentelor actuale. Curatenie, personal profesionist, medici de calitate. Apelati cu incredere daca aveti probleme!
P. V.
Secția ORL vă mulțumesc
C. D.
Este un spital cu traditie . Cu personal calificat si aparatură medicală de urgență bună. Am toată încrederea în personalul medical al Spitalului Militar București. Numai cuvinte de laudă. 10 plus cu felicitări. Întotdeauna pregătiți pentru toți cei suferinzi .FELICITĂRI .
D. L.
Dezastru. O oglinda a ceea ce a ajuns armata romana. Capacitate manageriala zero, organizare zero, un spatiu urias administrat mizerabil.
A. O. B.
Personal amabil și care da dovada de profesionalism - atât medicii, cat și asistentele sau infirmierele și brancardierii... în special la Chirurgie toracica!
M. C.
Printre cele mai curate spitale din București.
E. C.
Multumiri personalului medical al Sectiei Chirurgie 2, doctorului chirurg Florin Savulescu si doctorului anestezist Tudor Păduraru pentru inaltul profesionalism si amabilitatea dezarmantă de care dau dovadă in relatia cu pacientul.
Există incă oameni adevarati si printre medicii români !
E. V.
Spital curat cu personal amabil, se vede mana regimului militar centralizat.
M. F.
Eu am fost doar la urgenta fiindca am lesinat pe stradă in Bucuresti
Am fost adusă de pompierii SMURD si am fost foarte mulțumită de felul în care am fost ajutată
As dori sa-i multumesc dictoritei de la urgenta mai grasuta,blondă cu părul creț.Nu stiu cum o cheamă ,dar a fost un înger,domnului doctor Neurolog care a fost chemat sa ajute la stabilirea unui diagnostic ,precum și medicului de la Radiologie Laboratorul a trimis analizele intr-un timp foarte scurt .Am mers acasă pe picioarele mele
Dumnezeu sa le dea sanatate
e. R.
în general un spital care oferă servicii de grad mediu spre înalt.
A. D.
Toată stima pentru domnul Dr. Constantin Grozavu 🙏👏
L. L.
Sectia de urgente- lipsa de profesionalism, indolenţa, dezorganizare.Astepti cu orele , abia daca se uita la tine, stau degeaba sau pãlãvragesc , plimba o fisa de colo colo, cabinetele de urgenta goale si cand le vine cheful mai baga cate un pacient. Medicii nu fac nimic, daca isi arunca o privire este mult, asistentii fac toata treaba asa cum se pricep si ei.Bataia de joc continua desi acum au salarii foarte frumoase si multe sporuri.In continuare astepta spaga. Au uitat de juramantul lui Hipocrate, au uitat sa fie oameni, nu -si fac datoria. Sa te fereasca Sfântul sa te imbolnavesti, sa ai o urgenta..cu noile coduri de boală, daca nu ai relatii si bani, atata timp cat respiri si ai puls ,nu reprezinti o prioritate.
A. M.
Meritau 0 stele.S-au purtat execrabil cu mine si părintele meu.Mamei i s-a facut rau in fata spitalului si i-am spus paznicului sa cheme pe cineva.A trebuit sa ma duc eu si sotul meu cu ea pe brațe ca nu s-a deranjat sa vina nimeni sa ne ajute.I-a spart vena mamei mele cu toate ca ea ia spus sa ii ia sange din alta parte.Daca vrei sa ii întrebi ceva se fac ca nu te aud sau te dau afara..Te trateaza la urgență ca pe ultimul gunoi.Toaleta este extrem de murdară .Nu recomand.Feriti-va!
A. A.
Am stat 2 ore si nu m-a bagat nimeni in seama, cica in ordinea priorigatilor...moare omul in hol daca nu il consulti si vezi cat de grav sau nu este
M. M.
Optimismul, prietenia, precum și respectul pentru pacienți, calități deosebite ale acestui medic sunt meritul unui om și profesionist deosebit: domnul doctor ZOLTAN GALADJI care prin naturalețe și devotament față de profesia de medic știe să.si apropie pacientii.
Respect maxim echipei Chirurgie cardiovasculara!!!
Multumim de asemenea dr.Alin Toader..om si medic de o mare valoare...intregului personal ...
Cuvintele sunt de prisos!!!
Sectia arata impecabil...personal amabil..
Iuliana Grigorita -Galati
v. v.
Acest spital trb luat ca exemplu personal amabil si profesionist doctori foarte buni curatenie si disciplina nimeni nu vrea sa ajunga pe la spitale dar va recomand sa va indreptati atentia catre spitalul militar si mai ales ca este disponibil si pentru civili si au si camera de garda urgente felicitari conduceri !
F. M.
Serviciul operator deplorabil. Nu răspunde nimeni, iar când ai norocul sa dai de cineva la centrala iti răspunde de parca ai fi dator și ai sunat sa le ceri banii. Dar am observat ca nu e problema doar cu serviciul operator... după căutări intensive ale interioarelor cabinetelor suni direct la cabinet ridica recuptorul și închide apelul sa scape de sunetul telefonului... o grosolanie mai ales ca este o unitate militara unde se presupune ca ar fi o oarecare disciplina (doar în cărți apropo)...
A. D.
Am suferit o interventie chirurgicala in urgenta. Medici bine pregatiti si se poate vorbi cu ei. Asistentele sunt prea putine la nr de pacienti si asta produce stres si probleme. La sectii de chirurgie traumatologie toalelele ar trebui sa arate in alt fel decat sunt acum.
L.
Tot respectul pentru domnul colonel medic Nuță Petruț.
E.
O mizerie de spital la gastroenterologie,in policlinica!
Toaleta pentru pacienti nu are sapun si este o mizerie de nedescris!
Daca platesti pentru o endoscopie digestiva stai in fata casieriei cu orele,pentru ca este inchis ghiseul!
Dupa ce ai platit medicul te lasa sa astepti 4 ore pe la usa ca milogul si se da disparuta,cu toate ca se afla in laborator,asa cum a facut dr.Roxana Calin cu noi!
Programare la ora 9.00 si noi am fost la 8.40. Intrare cabinet,ora 12.40,dupa ceva insistente!!!!!!!!
Un medic macelar!!!
Pleci acasa cu pantalonii plini de fecale care continua sa iasa la nesfarsit,fara a putea controla ceva!
Te intrebi de unde,pentru ca ai facut pregatirea ca la carte!
Strigi ca te doare si aceasta femeie,dr.Roxana Calin,face sa te doara si mai tare! Asa stie sau asa vrea,ca macelarii!!!
Toata interventia a fost foarte dureroasa,la mine!!!!! Altii au iesit zambind!!! De ce oare?
Macelari!!! Hai sictir jigodiilor, ca nu mai intru in Spitalul Militar Bucuresti,cate zile am!!!
Si nici familia mea!
Si inca ceva...
Nu va mai bateti joc de oameni trimitandu-i la Spitalul Victor Babes pentru examenul histopatologic ci spuneti-le clar sa mearga la Institutul Victor Babes!!!
S. R.
Servicii derizorii Am așteptat 6 ore sa vina un chirurg sa ma vadă. Până la urmă m am lipsit și am plecat acasă. Sper sa citească și doamna GENERAL Maior FLORENTINA IONIȚĂ RADU. SUNT DEZAMĂGIT 😥
M. N.
Profesionalism, solicitudine, organizare foarte buna.
E. B.
Doctorii de la scintigrafie ( medicina nucleata) sunt de nota 10, dar doamnele de la receptie sunt atat de acre, nu stiu ce este acela respect, răspund foarte urât. O sa fac reclamatie la superiori.
S. P.
Ok. Cat de cat curat. Rezervele sunt de 6 renovate cu tv ac si frigider. Conditii cat de cat decente. Majoritatea doctorilor sunt ok.
A. M.
In seara acesta am fost cu fratele meu la urgente. De la camera de triaj am fost trimisa sa intreb medicul de garda daca il poate consulta si mi s-a spus ca da. Am asteptat trei ore jumate si dupa acesta asteptare, cand nu mai era nici un pacient la usa de ceva timp, mi s-a spus ca medicul nu considera o urgenta problema fratelui meu si ca pot sa mai astept, nu se stie cat, sau sa merg acasa.
V. G. P.
Un spital foarte bun , igiena și doctorii sunt buni , mai ales ca majoritatea sunt cadre militare
L. M.
Multumiri intreg personalului de la oftalmologie. Profesionalism la cel mai inalt nivel. Multumiri d-lui doctor Zemba Mihail pentru rabdare si profesionalism. Un om deosebit, un doctor care a facut imposibilul si mi-a salvat vederea. Tot respectul domnule doctor si tot respectul personalului - doamnelor asistente, doamnelor care au intretinut o curatenie impecabila.
S. M.
Spitalul pare curat dar am avut o experienta tare nefericita. M-am programat la gastroenterologie am asteptat 2 saptamani iar cand m-am prezentat la cabinet Dr. Calin Aurelia Roxana avea la usa 15 pacienti la ora 9 dimineata iar dansa lipsea. Am cerut informatii asistentei care nu stia nimic despre programul dansei, jos la informatii imi spuneau ca este in cabinet.
T. N.
Am fost la toaleta pública a spitalului ( dc asa se poate numi) si era un jeg de nedescris. Nici nu va puteti imagina. E ceva de groaza. Si au o multime de brancardieri. Chiar nimeni nu poate sa curete wc??? Spaga stiu s o bage in buzunare....o mare nesimțire
s. a.
Personal extraordinar de la doctori la infirmiere. Esti tratat bine si fara sa bagi mana in portofel! Un singur minus l-as da pentru toaleta la care am fost care era murdara din cauza ca becul era ars si fara alta sursa de lumina cei care o foloseau mergeau la ghici :))
L. I.
Medici de excepție, problemă mare în stabilirea unei programări! Ieri, o "stimabilă"care mi-a răspuns în doi peri, mi-a închis telefonul. Nu am reușit, toată ziua să restabilesc contactul cu clinica. Sunt sigură că cineva, vede aceste recenzii și, sper,se iau măsuri!
S. U.
Am o mare admiratie pt ceea ce a FOST Spitalul Militar pe vremuri si pt multi din medicii si asistentele pe care ii are si acum. Dar ca experienta si sistem este infiorator, cel putin la Urgente, unde suntem acum. Infiorator!
I. M.
Profesionalism , personalul medical și nonmedical cu bun simț și binevoitor. Nota 10 pentru secția de neurochirurgie.
C. R.
👍
S. F.
Personal foarte amabil ! Si servicii medicale de exceptie :*!
A. D.
Cel mai bun spital din bucurești
T. I.
Toata stima pentru dotarea ,curatenia , personalul si bineinteles medicii.Sunt internata ila sectia ORL si sunt impresionata de tot, adica dr Adrian Ilie e un super profesionist, tot personalul zambaste .Nici la hotel nu esti tratat asa