Opinii despre Spitalul AngioLife - Medicina Interventionala Minim-invaziva Bucuresti (Clinică de chirurgie plastică)
Spitalul AngioLife - Medicina Interventionala Minim-invaziva Bucuresti
Bulevardul Ferdinand I Nr.98 -100, București 021394, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Spitalul AngioLife - Medicina Interventionala Minim-invaziva Bucuresti, Clinică de chirurgie plastică în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Spitalul AngioLife - Medicina Interventionala Minim-invaziva Bucuresti
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 |
Opinii despre Spitalul AngioLife - Medicina Interventionala Minim-invaziva Bucuresti
a. p.
Lipsa totala de comunicare la internare. Ti se comunica doar suma de cazare 750 ron/zi sau 1500/noaptea ( o suma colosala pt ce ti se ofera - un pat din cel mai jalnic pal pt insotitor si un pat de spital pt copil). Mobilierul in camera e auster, camera foarte mica, peretii nevaruiti de ani, cu niste abtibilduri lipite, nimic care sa iti faca sederea mai placuta, tinand cont ca e vorba de un spital de copii. Comparativ cu spitalul vecin Ponderas, unde totul e mult mai ok si unde cazarea este 1000/noapte, Medlife e sub, nici nu incape comparatie. La internare nu te intreaba nimeni cate mese de lapte are copilul, ce lapte praf bea, nimic. Apa pt biberon iti e adusa direct de la distribuitor. La Regina Maria aceeasi apa era fiarta si apoi adusa la copii. Asistentele folosesc un termometru vai mama lui si un puls oximetru la fel de uzat....Pe langa asta asistentele vin si nu iti spun ce ii administreaza copilului, ce medicament, spun doar e un siropel sau e antibioticul, dar nu si exact ce medicamente, trebuie sa insisti tu.
Plus ca la receptie ai surpriza sa platesti sume colosale.
Nu recomand sub nici o forma. Am fost mai mult pentru medic. Nu as mai repeta povestea.
s. c.
Nu recomand .Analizele ,consultație foarte scump pentru comportamentul și profesionalismul doctorului .Doamna doctor David Ala Dr specialist pediatru lasă de dorit profesionalismul dânsei .A tratat problema foarte repede și foarte superficial .Mai si tipa in cabinet are un comportament foarte ciudat cu accent moldovenesc probabil din Chișinău .Iam spus cand am intrat in cabinet copilul vomita aaaaa răspuns de Dr “e clară are enteroviroza “😂vai de medicina noastră nu ia luat analize sange ,nu ia luat temperatura ci doar analize fecale care au avut rezultate negative ,doctora a dat greș cu diagnosticul dar de homoleucograma nu a auzit distinsa doctora cu 15 anii experiența 😂😂Am plecat acasă fără rezultat concret cauza vomei .Si ,,,,t... si cu banii luați 😡Nu știa cum sa scape mai repede de copil din cabinet Personalul lasă de dorit fetele de la Receptie stau de vorba ca la piata 😂😂doctora da greș cu rezultatul dar nu solicita analize trebuie săi spun ca părinte vreau sa văd care este cauza vomei .Răspuns de medic “ probabil a eliminat virusul 😂”” dar analiza de sange nu a solicitat doctora săi recoltez pentru a descoperiii cauza vomei .Rusinos .Am plătit 550 lei fără a știi cauza vomei copilului si plecat acasă cu copilul schimbat la fata ,vizibil bolnav .
C. P.
Sunt tare dezamagit de serviciile clinicii Medlife, in special la pediatrie. Copilul meu a avut medicul de familie la Medlife chiar in sediul spitalului de pediatrie. Ni s-au promis o serie de facilitati de la vaccinare gratuita pana la consultatie gratuita in cazul in care inscriem copilul la ei. Tot mereu ne-au cerut bani, chiar si pe vaccinele oferite gratuit de la stat. Nu mai spun ca nu poti face un vaccin fara sa existe o consultatie platita, chiar daca prin medicul de familie declara ca e gratuita. Prin urmare te mint ca exista gratuitati doar ca sa sa iti ia banii ulterior deoarece nu te poti programa gratuit prin call center. Iar procedura era asa doar ca sa intelegeti cat de gresit e procedeul. In mod normal, aceasta consultatie formala unde doar il cantareste si il masoara o facea medicul de familie gratuit si facea vaccinarea gratuit, dupa ca trebuia sa completeze carnetul de vaccinare. Si ar trebui totul gratuit. La Medlife nu e gratuit. La medlife platesti consultatia aia formala in care ii masoara greutatea si inaltimea, platesti vaccinul (chiar si cele gratuite de la stat), iar dupa ce faceai toate astea te duceai la medicul de familie sa iti completeze carnetul de vaccinari. Mai mult, doctorul de familie a plecat ulterior din Medlife (ca multi doctori) si dosarul a fost transferat la un alt doctor fara sa ne anunte macar sau sa ne intrebe ce doctor dorim ca medic de familie si in ce locatie. Clientul e o marfa in Medlife. Feriti-va sa inscrieti copii la medici de familie in medlife.
C. M.
Bun ..
Sa incepeEm cu inceputul , pe data de 12 ma prezint la punctul de colectare (slobozia) pentru a imi face testul Sars Covid 20 ... zis si facut , ma prezint si intreb doamnele de acolo in cat timp iese analiza ... imi spun cu raspicare ca 48 de ore de la recoltare voi avea rezultatul ... eu fiind in a 8-a zi de carantina (12/11/2020) venind din Anglia , numai vreau sa stau in casa si din cauza asta doresc sa fac testul ca in a 10-a zi sa pot sa imi fac treburile.. astazi 14/11/2020 nu imi arata nici un rezultat .. sun la relatii cu clientii si domnisoara de la call center imi spune cu respicare ca de fapt ziua de rezultat la ea in sistem este de data de 16/11/2020 ...
Intrebarea mea este : Pentru 340ron puteti sa mintiti asa ? Doar sa imi puteti lua bani ?
Daca imi spunea ca iese luni analiza credeti-ma nu mi-l faceam deoarece pe data de 17/11/2020 eu ies din carantina oficial ...
In Anglia dupa ce ca este gratis iti da rezultatul in maxim 20 de ore ... ultima data mi l-au dat in 12 ore si voi nu sunteti in stare sa controlari un bat de ureche... am facut multe analize la voi in bucuresti si am avut si medic de fam dar numai calc pe la voi niciodata si voi avea grija ca nici apropiatii mei sa calce pe acolo
Sper ca va veti imbogatii cu acesti bani si puteti minti populatia in continuare
Daca puteam sa va dau minus stele va dadeam ..
M. F.
O fabrica de bani si nimic altceva...
S. E.
Dna Dr. Schnaider Alexandra un medic profesionist, blând și devotat.
O recomand cu toata increderea.
B. A.
Recomand cu toata inima. Totul absolut exceptional. Tot personalul a fost foarte dragut si amabil ❤ Isi justifica si merita toti banii.
h. a.
Am fost pentru o ecografie a partilor moi,de unde dl doctor nu ne-a lamurit cu absolut nimic,de acolo ne-au trimis tot in interiorul spitalului la chirurgie,unde dna doctor ne-a tratat in bataie de joc,sa punem comprese cu rivanol(pe ganglionii inflamati),ca sa ii dau un antibiotic,dar nu mi-a spus de care,ca pot sa ii dau ce antibiotic vreau,s-a uitat pe telefon vreo 5 minute dupa antibiotice,mi-a enumerat cateva denumiri,ca apoi sa incerc cateva zile decat cu antiinflamator,mai exact nu am primit niciun diagnostic,am batut si drumul degeaba,am platit si 500 lei.Tot personalul te trateaza cu superficialitate nu te indruma daca esti pentru prima data acolo si nu stii incotro sa te duci...Servicii ce lasa de dorit,in prisma pretului consultatiilor.Nu recomand!
M. C.
Eu am fost multumita de fiecare data când am ajuns la camera de garda, chiar și în weekend, ceea ce consider eu un mare minus este faptul ca pentru recoltarea de analize se intra în ordinea sosirii, si nu gen bebelușii, copiii, iar mai apoi adulții, părerea mea...
T. M.
Tarife mari, recenzii proaste! O afacere... cu suferinta copiilor!!
D. F. S.
Am sunat sa intreb daca se pot face vizite la domiciliu, contra cost binenteles, pentru un bebelus de 5 luni( bebelusul fiind nascut la Life Memorial Hospital) si mi se rade in nas de parca as fi intrebat ceva absurd.Cum angajati astfel de oameni?? In plus 2 persoane cu care am vorbit din call center mi-au spus ca poate veni un pediatru acasa pentru consult. Va bateti joc de oameni?? Foarte urat ce faceti! Se pare ca in clinica aceasta nimeni nu stie nimic concret.
C. V.
Din cauza uni sistem de plata defectuos care nu a înregistrat plata examenului histopatologic am retras rezultatul după două săptămâni de la confirmarea diagnosticului. Pt ce am platit 240 lei?!
O. O.
Eviti spitalele de stat pentru a primi servicii, atitudine, tratament corespunzator banilor platiti si primesti 3 ore la camera de garda cu 33 de copii in asteptare!!! O consultare putin spus superficiala: " e nevoie de antibiotic" si la intrebarea daca gatul rosu se trateaza doar cu AB sau sunt si alternative raspunsul a fost " daca insistati, faceti analize, eu una as administra AB". La urgenta la Grigorescu atitudinea si consultarea a fost de 100ori mai buna! 2 stele doar pentru Dna Sheider ORL ce ne-a consultat 1 luna in urma, o profesionista.
Fara masti de protectie nici gratis, nici pe bani, in plina epidemie de gripa! Multe de comentat
B. M.
Pacat ca nu pot oferi -infinit, dupa stat cu copilul pe brate cu febra la medlife, camera de garda peste 2h,apoi internat cu pneumonie interstitiala, apoi tratat necorespunzator dpdvd medical, neprofesionalism total. Am cerut externarea, am ajuns la spiral de stat mult mai rau din cauza minunatului antibiotic total nerecomndat se pare pentru astfel de diagnostic. Surpiza a fost ca la spitalul de stat am dat fix peste ce nu ma asteptam, implicare, profesionalism, empatie (la medlife zambetul e scump spre deloc insa grosolania e des intalnita a! ) si fara vreo "multumire" prealabilă. Concluzia mea, daca vreti regim hotelier scump "asistat de medici" medlife e soluția, ijarmati va cu rabdarea pt asteptarea consultatiei, nervi de fier si fereasca sf de internare, sau mult succes!
B. I.
La un spital ajungi din nevoie nu din plăcere, acest lucru nu il inteleg unii medici si asistente
Am avut neplăcere sa ma inernez cu băiatul de 4 anișori in spitalul Medlife de pediatrie bucuresti
900 lei pe noapte doar "cazarea" si mâncare nu tocmai sănătoasă pentru un copil, fara analize sau alte tratatii
Te astepti la banii acestia macar sa te trateze omenește desi nu trebuie sa fie un criteriu pentru a fi uman si a intelege ca mai ales cu un copil bolnav trebuie sa te porti cu blândețe și înțelegere NU CU FORTA
Aici asa se procedează cu forta si cu tipatul
Dupa prima noapte de "cazare" la 5 ☆ cu copilul speriat si traumatizat urmează să mai facem cate a investigatii printre care si Orl care ar trebui sa fie ceva simplu si usor
Pentru cineva care se pricepe sa lucreze cu copiii
Am intrat in cabinet doamna dr TANASE LENUTA GEORGETA care a inceput sa tipe la mine (probabil asta este tonul vocii) ce are copilul am inceput sa ii spun nu am reusit sa termin pentru ca nu a ascultat prea multe; sa il tinem pe copil, in acest timp eu incercam sa ii explic băiatului ca nu trebuie decat sa deschida gura sa faca aa, lucru pe care il mai făcuse fara probleme doar ca acum se tipa la el
Si Era foarte speriat
Vorbea toata lumea odata
El nu mai intelegea
Doamna dr ii spune pe un ton ridicat (ca nu avea alt ton in dotare )doamnei asistente tine-l de picioare( in timp ce el era la mn in brate eu il tineam de mâini și picioare si incercam sa vb cu el) si incepe sa il traga de nas si de barba sa ii deschida gura cu forta tipand la el deschide gura, coopereaza( 4 ani versus dr pediatru cu experienta)
Bieninteles ca nu a deschis gura
S-a întors "doamna " cu spatele si a scris in caiet nu coopereaza.
Si gata trauma s-a rezolvat
Diagnostic copil traumatizat
Ce ar trebui sa faca parintele in cazut acesta ?
La final se mai da si o nota de plata de cate mii de lei
Fara sa vina cineva sa ceara scuze sau sa dea o explicatie
Este ceva normal penteu ce scuze....
A. C.
Un singur doctor de gardă in weekend... cu 15 copii la usa si ore întregi de așteptare. Oare in aceste conditii merita sa plătești un abonament pt copilul tau la un spital privat care se pretinde de calitate europeană? Eu cred ca este o rusine a sistemului privat românesc si cu toate ca nici la alte spitale private nu este totul perfect... dar aici chiar se poate descrie situația într-o singură concluzie: BATAIE DE JOC!
A. P.
Recomand din suflet Spitalul de Pediatrie Medlife, București! Căldura personalului, competența doctorilor, condițiile și atenția oferită sunt de nota 10+. Mulțumim dr Ulici Alexandru ( un înger păzitor) care a dat dovadă de profesionalism și a avut grijă ca intervenția chirurgicală să fie făcută ca la carte. Personalul foarte atent. Doamnele asistente fost toată noaptea să verifice starea copilului, au avut grijă să mă liniștească pe parcursul intervenției. Am avut gel de duș, săpun, săpun antibacterial, prosoape de hartie și hârtie igienica. Telefon în camera, televizor, dulap si acces la terasa exterioară! Prosoapele si lenjeriile de un alb imaculat! Puteam folosi telefonul pentru orice aveam nevoie. Se prezentau imediat! După intervenție copilul a fost adus în salon la aproximativ 40 minute si vizitat toată noaptea de catre asistente. Multumim, Medlife!
A. B.
Nici macar o stea nu merita. In urma unui pachet de nastere achizitionat, am fost programati la spitalul de pediatrie Medlife cu nou nascutul, ce are 13 zile si este sanatos, la primul control pediatric dupa nastere. E inadmisibil sa te cheme cu copilul sanatos la camera de garda unde se face triajul tuturor copiilor bolnavi, raciti, care tuseau si stranutau, cu gripa etc. Practic esti chemat sa ti se imbolnaveasca copilul...asta este sistemul privat Medlife...
I. D.
Multumesc doamnei doctor David Ala pentru diagnosticul corect si explicatiile oferite in timpul consultatiei. Dupa primele teste de gripa si streptocop, iesite negativ, doamna doctor mi a explicat de ce trebuie sa revin la 24 h sa repet testul. La al doile test, a iesit pozitiv gripa tip A, iar tratamentul s a schimbat radical. Doamna doctor mi a explicat ce evolutie poate avea boala, ce riscuri pot fi si cum trebuie reactionat. Multumesc pentru profesionalism!
S. L. C. S. 3.
Noi am beneficiat de gratuitate aici, cu trimitere de la doctorul de familie, pentru analize de sange. Deci nu putem comenta despre preturi. Insa a existat o problema cu recoltarea, au cam chinuit copilul, dupa 2 eprubete full luate vroiau sa o ia si pe a 3-a. Nu ar fi fost asta o problema, daca fata nu plangea aproape sa lesine, si lor tot ne le ajungea sangele. Ca vampirii, frate ! :) Ne-au zis ca nu o sa faca una dintre analize, din lipsa de sange (?!?!?). Da' chiar nu se puteau face 3 eprubete umplute cate 2 treimi fiecare, din 2 full, ca sa poata face toate analizele? Eu cred ca da, si am detectat un pic de lipsa de buna-vointa si de empatie pt pacient (mai ales ca pacientul are doar 1 an si 3 luni, nu rezista stressului de a i se recolta sange la fel ca un adult). Pana mea, urla copilul ca din gura de sarpe, probabil ca si durea rau procedura...nu acuz pe nimeni de lipsa de profesionalism, dar am mai fost si la alte unitati medicale pt recoltare, si nu a fost chinul asa de intens. Am citit aici o gramada de review-uri negative, despre curatenie, despre atitudinea personalului, despre timpul mare de asteptare, etc. La noi nu au existat aceste probleme, doar faza cu recoltatul nu tocmai bland pt un copilas de 15 luni. Putin mai multa grija cu acele infipte si mai multa intelegere si compasiune pt niste copilasi care nu isi pot controla reactiile, nu ar strica. Acordam 4 stele cu maximul de bunavointa si de intelegere de care dispunem, desi e cam mare nota pentru serviciile prestate. Speram ca a ajutat acest review, atat viitorilor pacienti ai spitalului, cat si conducerii unitatii, care ar trebui sa aduca anumite modificari.
g. p.
Cea mai proasta experiența de servicii din viața mea ! Oamenii ăștia urăsc copiii, este incredibil, cum poți sa lucrezi doar cu copii și sa nu ai pic de răbdare, sa te deranjeze vizibil ca un copil de 1 an plânge , ca e “ciufuta” , cu laringita și durere in gât crunta .
Când au zis de internare și analize și branula , nemaitrecand prin asta am cerut mai multe informații și am întrebat dacă exista și alte variante , răspunsul a fost : eh larevedere dacă nu vreți . Așa ceva nu trebuie sa existe in nici o țara, oraș, oamenii ăștia nu trebuie sa profeseze, de la doctora, la asistenta, recepționera și femeia de serviciu care când a văzut ca vrea sa ne interneze s-a dus la doctora sa o felicite ca s-a făcut cu o internare azi , de fata cu noi !
R. M.
Copilul meu a primit cea mai buna ingrijire de fiecare data la MedLife.
O. F.
Timp de așteptare consultație copil 8 ani, suspect de gripa (confirmat ulterior) .... 3 ORE
C. D. A.
Am pierdut timp prețios. Personele care raspund la telefon, nu dau informații clare și am pierdut o zi. Personale cate ofera informatii ar trebui să înțeleagă nevoia si sa dea informații corecte. Efectiv m-au încurcat si am pierdut 1zi. Dava vreti servicii asa cum trebuie mergeți la alt spital.
I. S.
Am fost internati cu fetita 24 ore pentru o interventie chirurgicala. Camerele arata ok. Curatenia de nota 10.
Personalul din spital se comporta bine. Am citit recenzii care reclama comportament inadecvat al personalului din policlinica-nu am trecut pe acolo.
Cazarea costa 250 ron/zi. Conditiile sunt super (raportat la necesar) pentru un spital. Parcare buna. Mancarea ok.
Noi am stat la etajul V. Exista aer conditionat in camera, televizor, baie proprie, chiar si balcon.
Interventia a reusit!
I. R.
Trist ca medicii adevărați sunt încă în spitalele de stat. Aici, rezidenți speriați ce citesc de pe net detaliile unei afecțiuni sau efectele adverse ale vreunui tratament. În schimb spitalizarea este jenant de scumpa. O trista experienta
d. i.
Timpul de asteptare de peste 3 ore, mai mult decat intr-un spital de stat! LIPSA DE RESPECT FATA DE MICII PACIENTI! RUSINE!
C. G.
Execrabil
Stai și aștepți 4 ore cu copilul cu temperatura 39 și nu te baga nimeni in seama
l. b.
Am așteptat 3 ore la "urgență"..
Plus că ar trebui să revizuiți atitudinea paznicului de la BGS
Ș. C.
Cel mai prost spital.iti ia banii degeaba si apoi te trimite la stat
a. s.
O stea, pentru ca nu pot sa dau mai putin de atat. Un hotel cu asistente, doctori care NU preiau cazuri cu risc minim de complicatii din cauza "politicii spitalului" si pentru ca la stat nu reusesc sa transfere pacientii :D, medicul de garda refuza internarea daca are risc sa nu doarma. Concluzie: mergeti la spitalul de pediatrie doar daca copilul este sanatos!
A. D.
Experienta buna, medici dedicati, tratament tintit pe afectiunea copilului (pneumonie). Asistentele sunt bine pregatite. Recomand.
S. J.
Buna ziua. In ajunul craciunului, 2018, m-am prezentat cu copilul care acuza dureri de ureche. Mi s-a spus ca nu mai au loc oentru o programare, insa d-na dictor orl tanase o va vedea pe fetita mea. Dupa aproximativ o ora de asteptare, dansa, dna tanase, a iesitbdin cabinet spunand ca nu mai consulta copii fara programare, desi o urgenta orl, e fix o urgenta. Mentionez faptul ca la camera de garda nu exista medic orl. Timp pierdut degeaba, medic cu capsa ousa, management medlife de nota 1, cu indulgenta! Nu e prima experienta de asa nu cu sputalul de pediatrie medlife si clinica aferenta!
C. P.
Am fost internați de 2 ori, o dată pentru o operație a unuia dintre copii, a doua oară pentru o intervenție de urgență. Îmi pare rău pentru experientele neplăcute ale altora, dar la mine chiar nu s-au confirmat. Nu neapărat toată lumea extrem de amabilă, dar nici nu mă aștept, suntem oameni. Curat, și mâncare mai bună a doua oară, se vede că încearcă. Per total o experiență mult mai decentă decât la 2 spitale, Grigore Alexandrescu și IOMC, unde chiar dacă găsești doctori foarte dedicați și calificați, am venit cu 1 infecție și am plecat cu 2, efectiv de 2 ori.
Prețul de 900 de lei pe noapte cred că este nejustificat de mare, dar având în vedere că spitalul pare plin, putem să înțelegem că nu vor să scadă prețul... Păcat că servicii decente nu sunt disponibile mai larg, mergea cu siguranță și o rezervă mai mică...
k. k.
Dupa 5 zile de spitalizare cu bebele f bolnav ,ii dau doar doua stele si astea pentru asistentele foarte dragute si pentru doamna doctor care a fost o deosebita. Pentru ca altfel nu merita nici o stea. La receptie am fost intampinati vineri seara de o domnisoara foarte suparata, deloc amabila.
Urcam la etaj, unde suntem condusi in rezerva sa ne instalam. Din pacate foarte murdara, pe jos numai par si firimituri. Praf si mizerie pe sub paturi, praf nesters, lenjerii de pat rupte.
O alta problema ar fi ca nu se deschide nici un geam, nici macar nu se rabateaza. Am fost nevoiti sa stam numai cu aerul conditionat pornit , care dezumidifica aerul si aveam nasul extrem de uscat cu urme de sange.
Mancarea ff proasta ,ba chiar intr-una din zile am gasit si par in ambalaj.
Pacat ca la 900 lei pe zi, au niste conditii atat de mizere. Nu merita absolut deloc.
M. N.
Obisnuiam sa recomand acest spital ca ca fiind singurul cu o garda decenta. Nu mai e cazul. Sunt la fel cu ceilalti, varza. Un singur doctor care consulta in garda, minim 2 ore de asteptare-10-11 copii in "coada". "Din dragoste pentru copii", draga Medlife, suna doar a reclama si atat. Sa tii 2 ore un copil pentru un consult, doar pt ca "asa e de sarbatori"-azi suntem in 28 decembrie, si la fel a fost incepand din 21 decembrie- este egal cu un serviciu mediocru, nicio legatura cu grija pentru copii.
M. S.
Laboratorul de analize nu e de recomandat nici la dusmani. Analize eronate, exsudate curate si copilul cu puroi in gat si secretii verzi in nas. Confirmat cu stafilococ auriu si streptococ la alt laborator privat. Curata afacere si atat. Am o analiza de 7 zile la care inca nu a iesit rezultatul. Am cerut restituirea banilor fiind o analiza extrem de scumpa( 240 de lei) si mi-au ras in nas. Nu recomand pentru niciun fel de urgenta acest spital.
D. M. R.
Camera mizerabila, praf și par pe jos. Baia miroase urat. Asistentele nu sunt capabile sa pună o branula, chinuie copilul, îl lasă cu vânătăi și apoi se ofilesc zicând :”Off, nu mai putem”. Poate nu erau de fapt asistente, altfel nu îmi explic de unde atitudinea asta. Copilul nu mai poate pentru ca îl chinuiți. Nu voi! Și după ce se chinuie cu branula vin și îți zic ca poate sa facă injecția și in mușchi..
Doctorul de garda, pune diagnostic, trebuie internat copilul :”știu ca e scump la noi, dar...”. Pe bune? E scump? Poate știam, poate nu. Tu ca doctor nu trebuie sa îmi spui mie asta. Pui diagnostic, oferi tratament. Nu am nevoie de consiliere financiară din partea ta!
De mâncare nu mai zic, nici nu are rost sa intru in astfel de discuții. Am fost presata de timp, copilul avea nevoie de îngrijiri. Nu am procedat corect, trebuia sa fi plecat de la prima remarca a doctorului de garda.
Sunteți groaznici. Sunt sigura ca in momentul in care aveți voi nevoie de servicii medicale, mergeți in alta parte. Pot sa jur!
R. V.
Dezorganizare si lipsa de profesionalism la preturi foarte mari! Regulile se schimba de la o luna la alta. Vaccinurile se fac uneori la medicul de familie alteori la pediatru. Programarile se fac uneori prin call center alteori prin receptie. La receptie de obicei nu raspunde nimeni la telefon, trebuie sa suni de zeci de ori sa afli o informatie. La camera de garda e acelasi balamuc ca la stat. Nu exista un sistem de bonuri de ordine ci doar "intrebati care e ultima persoana". Nu se face niciun fel de triaj pentru a separa pacientii cu boli contagioase de ceilalti. Bebelusii asteapta la rand cu cei mai mari, nu au nicio prioritate. Personal putin si depasit de solicitari. A fost imposibil sa facem analize pentru un bebelus de 9 luni pentru ca nu se gasea vena, iar asistenta o cauta efectiv cu acul pe sub piele in timp ce copilul urla de durere.
S. B.
Bani multi, incompetenta totala, pierdere de timp. De evitat sa aduci, tratezi sau internezi vreun copil aici. Nu recomand!!
e. d.
Imi pare rau dar e posibil ca un est del de spital sa nu aiba un nefrolog disponibile pt.copii prematuri...citi beni va trebuiesc ..nu e deajuns cit lauti si nu va interessati deajuns..sau mai bine mor..averti copii,aveti costiinta de adevarat medici sau va intereseaza doar banii?
A. F.
In pofida unui timp de așteptare de 3 ore (erau f.multi copilași bolnavi) personalul a fost de nota 10. Răbdători și relaxați cu copilul, intelegatori cu noi, explicandu-ne tot ce era nevoie cu foarte mult calm.
F. S.
NU VA RECOMAND...DIN CONTRA, EVITATI....merg într-o noapte cu copilul de 7 saptamani la urgență. Nu au ecograf, ne-a recomndat sa mergem la Grigore Alexandrescu! Nu au aparat de uitat în urechea copilului, recomandarea a fost "sa se uite cei de la G.A."! Nu au dr ORL....Doamne fereste....Dar taxați pt ca ne-au recomandat pe unde sa mergem cu 270 Ron! 🤮🤮🤮 Urat Medlife!!!!
A. A.
Am fost la începutul lui septembrie cu copilul (1 an și 5 luni) la camera de gardă (am așteptat cei drept cam 2 ore, foarte aglomerat), doctorița a fost foarte drăguță și răbdătoare.
Pe secție unde am fost internați, tot personalul s-a purtat excepțional cu noi, răbdători, cu bun simț, mi-au răspuns la toate întrebările, inclusiv m-au ajutat cu aerosolii celui mic (un bebe mai năzdrăvan).
Camera a fost spațioasă dotată cu o măsuță pentru joacă cu 2 scaune, o masă cu cădiță, o masă de înfășat +oliță ; prosoape, papuci, săpun, șampon și gel de mâini pentru adulți.
Nu se asigură scutece (pampers).
Costul unei nopți este de 750 lei părinte (unde intră cazare și 3 mese părinte și copil) + bebe și, LUCREAZĂ cu CASA de ASIGURĂRI (deci, nu se plătesc consultațiile, tratamentul și analizele)
Costul camerei de gardă este 130 lei dacă nu rămâi internat cu copilul și 120 lei dacă rămâi internat
V. N.
Dragi medici, asistente, laboranti...etc. poate ar fi cazul sa mai mergeti niste ani la facultate sa puteti profesa cum trebuie. Am mers ieri de dimineata in jur de ora 10 cu copilul pentru a se recolta exudat ...rezultatul...NEGATIV...NU ARE GRIPA!!! Costuri 120ron.Pentru ca se simtea in continuare rau am mers si la Grigore...au trecut cam 2 ore intre recoltari rezultatul... ARE GRIPA B! . Am venit la d.voastra ptr. a face o reclamatie ...RASPUNS...copilul a luat gripa cand am plecat de aici, in conditiile in care am mers cu masina personala si a avut si masca la gura.
Va rog daca se poate sa fiu contactata de cineva din partea d.voastra sa fiu lamurita in aceasta problema. Am dat totusi niste bani...dar mai mult de atat este vorba de sanatatea copilului meu!!!.(In medie perioada de incubatie (perioada de la momentul contactului cu virusul pâna la aparitia simptomelor) este de 2-3 zile, existând insa si perioade care ies din intervalul mediu si acopera perioada de 1-7 zile. O persoana bolnava este contagioasa in medie 1-2 zile inainte de aparitia simptomelor si inca 3-5 zile dupa aparitia acestora. Pentru limitarea contactului cu persoane sanatoase si evitarea extinderii bolii, toate cazurile confirmate sau suspecte trebuie izolate. Cazurile necomplicate se vindeca in medie in 7 zile de la debutul bolii. in pandemii caracteristicile epidemiologice si clinice ale gripei pot fi diferite, acestea variind in functie de tipul de virus şi de nivelul de imunitate al populatiei fata de un virus)
Astept sa fiu contactata, nr. este la receptie.Multumesc anticipat, Nidelea Veronica
B. S.
Experiență Ok deși e un spital, nah
i. s.
Este exemplul perfect de nepăsare pe care trebuie sa o plătim scump! La camera de garda este un singur medic dorit de peste 20 de copii care au nevoie de atenție specializată !! Felicitări un serviciu de c...t intr-o țara de c...t deci nu ne fac de ras ! Evitați cu toată încrederea ! 👍🏼 Atenție !!! La casierie sunt 3 persoane 💸💸💸!!!
A. -. B. S.
Stai la cozi mai mult ca la stat!!!
Nu respecta programarile!!!
Nu mai vin niciodata!!
A. C.
Am avut 2 programari. Ajung la receptie cu 10 minute inainte: 5 tute stau de vorba, 1 munceste, coada de 8 persoane. Pana la urma una se apuca de munca si ajung sa ii spun ca am programare la X. Imi spune ca nu e in clinica asta, noroc ca are o colega care a facut liceul si o corecteaza. Ajung la usa cabinetului la fix, ma pun pe scaun.... dupa 25 de minute ma cheama inauntru.
La ce naiba am facut programare?
I. E.
De toata cacaoa... dinafara vopsit gardul, înăuntru leopardul!
Internare 20,30 pt enterocolita copil 2 ani juma. Prima branula cedează după nici 2 ore, de vina fiind zic asistentele , venele copilului care sunt foarte deshidratate. Mi se recomanda sa-i iau temperatura din când in când. Pai pentru ce p.... ...sii se cheamă asta spital privat si lași aici o valiza de bani, ca sa fac pe asistenta?
Din ambulator mi se spune "internare 12 ore pt perfuzie"; pe etaj ajung la 24 ore.
Cică dacă ai nevoie de ceva suna la 175, Ok , am sunat si ce dacă? Asistenta era ocupată. Cer sa vorbesc cu medicul, mi se raspunde ca e ocupat ca nu sunt decât 2 medici in tot spitalul si trebuie sa aștept 10 min. Regret ca n-am sunat la ambulantă, probabil ar fi venit mai repede!
Dimineata vreau sa aerisească, nu suport aerul condiționat, imposibil asa ceva, doar air condition! Deschid usa salonului si, sa pic pe spate de eternul miros de clor al spitalelor românești! In tura de noapte a fost cum a fost, asistenta a înțeles ce vreau de la ea pt banii pe care ii las aici; cea de dimineata, neam! N/a intrat in salon decât apelată telefonic.
Cazarea lasă de dorit in comparație cu prețul de lux. Mâncarea pt copil a fost Ok. Pt. Însoțitor , groaznica.
v. c.
Felicitari intregului personal al spitalului Medlife Pediatrie!
Doar aici in urma investigatiilor amanuntite facute copilului meu a fost pus un diagnostic corect si i s-a dat tratamentul adecvat.Intotdeauna de cate ori am apelat la acest spital , probleme de sanatate ale celui mic au gasit rezolvare.Bravo si multumesc ca existati!
i. g.
Copil de trei ani adus la urgente cu frisoane și febra 40 ținut 5 ore întregi pe culoare. Nu recomand!
P. P.
Dezamăgitor.... Ținând cont de reclama pe care o fac și la banii pe care ii cer este o acuta lipsa de personal, se sta cu orele la urgenta!!!!!
ş. b.
Bani donati catre medlife, investigația este doar praf in ochi, indiferent ce are copilul recomandarea doctrului este internarea, doar 700 ron pe noapte fara tratament/analize
m. a.
Eu sunt internata cu fetita de 6 luni de 2 zile. Ma asteptam la mai mult pt cei 750 lei/zi pe care ii platesc si nu sunt pretentioasa in general. Nu vine nimeni sa mature sau sa stearga pe jos iar de schimbatul asternutului sau prosoapelor nici nu se pune problema.. Insa partea care ma deranjeaza cel mai tare este faptul ca in 2 zile copilul a fost vazut de 5 medici cu pareri contradictorii. Si nici macar nu stiu cum ii cheama.. singurul care s-a prezentat a fost dl prof dr Popa care mi-a spus o parere diferita fata de dra doctor care ne-a internat spunand ca nu intelege de ce a spus ca are bronsiolita cand copilul nu are nimic la plamani.... prea multi bani care nu au justificare plus ca analizele si tratamentul nu intra in acesti bani.
S. M.
Horror pt 750 ron pe noapte trebuia sa fie lux orbitor,mizerie multa, asistentele nu stiu de capul lor...mi au maltratat copilul a fost intepata de 7 ori pana iau luat sange...la un bebelus de 2 luni. Rusine!!! eu ma gandesc serios sa va dau in judecata. Si la ora asta am tavita cu mancare de la pranz in camera in conditia in care a fost servit la ora 14!!!! Infirmierele stau la barfa...duhnea una a tigare cum se poate asa ceva????? Mare pacat va bateti joc de copii pe bani nostri. Am ajuns la spital cu bebelusa la ora 8 dimineata..dupa un scandal facut de mine desigur i au fost recoltate analize la ora 16 dupa ce a fost intepata de 6 de asistenta incompetenta!!!
I. S.
Medici fara experienta. Timp f mare de asteptare la camera de garda. Tarife prea mari.
D. G.
Medicul pediatru a întârziat 15min la programarea de la ora 9.00 fiind prima programare. A venit de parca atunci s-a trezit din somn si nu părea să se grăbească să ajungă la cabinet deși era in intarziere. În mod normal este o listă cu cei programați dar medicul ă iesit pe hol sa întrebe cine este la dermatologie in loc sa strige pe cine trebuie.
C. S.
În cazul meu programarea a fost la timp. Prețul cam piperat, în mod cert nu indică grijă pentru copii ci mai degrabă pentru profit. Doctorița OK.
Consider clădirea improprie scopului de a fi spital. Chiar dacă e nouă pare a fi încropită scopului poate şi pentru că intrările sunt ciudat poziționate şi e pe o străduță unde nu-şi avea locul şi unde deja erau niște rezidențiale date la pompă. Parcarea clădirii este mult subdimensionată raportată la mamutul pe care îl deservește şi de aceea au extins-o peste drum. Probabil nu din prea mare respect pentru clienți ci mai degrabă pentru că aceștia n-ar mai fi călcat a doua oară pe acolo.
c. c.
Buna dimineata, sunt la clinica medlife din aviatiei venit in urgenta cu copilul in febra 39.5 si varsaturi iar domnisoara de la receptie imi spune ca o floare sa mai astept minim 30min ca nu au dr pana la ora 8. Traiesc sentimentul de abordare a functionarului public care asteapta ora 8 cu cafeaua in fata pt a intra oficial in tura.
Domnilor, nu va mai numiti SPITAL...notiunea asta de spital si mai ales de pediatrie ar trebui dublata de putina constinciozitate...suntem in domeniul privat si se presupune ca atat timp cat actul medical este conditionat sa poata fi si oferit.
Pacat
P. I.
Nu mergeți la recoltări la o anume Claudia Opranescu, care împreună cu colega ei căreia nu i-am aflat numele, mi-au traumatizat bebelușul de 7 luni, storcandu-i efectiv manuta. Sunt niște animale. Nu credeam ca o sa vad asa ceva la un spital privat. Încă suntem șocați, eu plâng de doua nopți, el se trezește speriat. Incompetenta pe bani mulți!
I. O.
Pe data de 15.02,seara am fost cu bb , 4luni, sa ne recolteze sange la Medlife Pediatrie(str Zargazului) si ne-au intepat de 4 ori sugarul plangand de se invinetea si asistenta se oprea doar in momentul in care perfuzorul se bloca....pacat ca se numeste spital pediatrie...la Medlife Titan nu am intampinat aceasta problema la recoltare sange...am fost lasata sa imi tin bebelusul in brate toata perioada in care i s.a recoltat sangele dar la Medlife Pediatrie NU mi s.a permis acest lucru.... PACAT!!! Ca atare voi mai veni la Medlife Pediatrie doar pentru doctorita dar pentru recoltare voi merge la cel din Titan.
Mi.as dori ca dna Marcu sa afle de aceasta intamplare....
L. A.
Am avut la acest spital o programare care am facut-o din timp (cu cca 1 luna inainte ) eu fiind din Braila la ortopedie Pediatrie.Am stat 30 min si am asteptat dupa care ne-am dus la receptie si am fost anuntati ca doctorul intarzie o ora.Intre timp au mai venit pacienti care desi erau programati dupa noi nu au fost anuntati de nici un fel.Mamicile cu bebelusi cu programare s-au certat pe buna dreptate la receptie.Dupa doua ore a venit medicul eu intram si in timpul consultatiei cineva din cadrul personalului a intrat in cabinet sa-l roage pe domnul doctor sa primeasca o mama cu un bebelus ..inaintea celorlalti..dupa care a medicul vizibil iritat.. a rugat-o sa plece sa continue consultanta.Dupa 10 minute a intrat cineva de la receptie in timpul consultatiei intrebandu-l pe doctor ceva de parca noi eram extraterestri.Lipsa de respect si profesionalism din partea spitalului.Total dezamagita.
R. N.
Am avut programare facuta din timp pentru vaccin DT, cu confirmare pe email din partea clinicii. Ne-am prezentat la ora programarii, si ni s-a spus ca nu au vaccinul pe stoc, și ca in lista de programari am apărut pana ieri cu vaccin, dupa care programarea a fost modificata in "consultatie"! Am batut drumul degeaba. Consider ca, daca mi s-a dat programare, vaccinul trebuie sa fie rezervat. Iar daca totusi au ramas fara, trebuia sa ne anunțe.
S. M.
Receptie personal f ingamfat asistente tupeiste restul ok
C. L.
A trebuit sa astept o ora si jumatate desi aveam programare...sincer eu am plecat, nu stiu cat ar fi durat pana sa fiu preluata! Regret enorm ca am ales acest spital!
P. O.
Asistente de la privat care se cred la stat. Verificarea online nu functioneaza.
R. T.
Platit 270 consultatia, 130 analizele si copilul de 2 ani diagnosticat total gresit!!!!! a doua zi am mers la pediatrul care l-a diagnosticat corect si i-a dat tratamentul aferent care l-a pus pe picioare!
INCREDIBILA LIPSA DE PROFESIONALISM PE BANI FOARTE MULTI!
a. a.
am fost la acest spital ieri si nu e curat in schimb medicul bun .
C. M.
Nu e chiar atât de bun pe cât se vorbește despre el. Am văzut aceeași aroganță din partea personalului unde o găsești și la spitalele de stat. Măcar au parcare aproape
F. B.
Neplacut! Am avut programare pt consultatie si vaccin, aspect de care nu s-a tinut cont...Am fost nevoiti sa asteptam o ora ca sa intram in cabinet. Domnisoara de la receptie a fost extrem de nepoliticoasa, iar doamna doctor Mihaescu Oana complet dezinteresata (a plecat din cabinet timp de vreo 15 min, a purtat o conversatie personala cu o alta dr, timp in care noi stateam cu bebelusul si asteptam...)
De asemenea, nu am fost informati cu privire la modalitatea de plata a vaccinului, si anume cash...
b. B.
Sa va fie rușine...stau de 20 minute la tel si nu raspunde nimeni..spital privat..pe bani..nu pe degeaba...luati 2 milioane pe consultatie si oferiti servicii de spital de stat...
O. G.
Medici care nu recolteaza toate analizele necesare, probe contaminate si dupa 1 săptămână de tratament incomplet copilul devine critic si este transferat la IOMC unde cu un ttratament adecvat isi revine. Rușine
A. M.
Eu am fost acolo sa imi fac ecograf la burta deoarce ma durea foarte tare zi de zi.Programarea a fost foarte OK si este un spital curat au asistente doctori doctorite cuminti doamna de la receptie ne-a ajutat am dat 200 de lei si a fost bine.Adica e ok.Nu e rau.Mie mi s-a parut bine.
Medlife m-a ajutat sa trec mai departe in viata !!!!!!
A. P.
La camera de garda nu se emite bon de ordine. Se intra si se iese conform bunului plac, nu conteaza cand ai ajuns sau gravitatea problemei. La camera de garda, in seara zilei de 22 februarie 2017, nu am vazut fete zambitoare si personal amabil ci numai fete acre si medici care-si dadeau ochii peste cap cand vorbeau cu pacientii. 1 e o nota prea mare pentru un spital privat care se lauda ca "Din dragoste pentru copii, MedLife a deschis Spitalul de Pediatrie!"
A. C.
Evitați pe cât posibil. O babă care se pretinde a fi "patroana" jignește pacienții...
A. N.
Cand spui Medlife Pediatrie , spui Dr Marcu , care este in medic foarte bun , nu a dat gres niciodata in cei 10 ani de cand o supravegheaza pe fiica mea. Acum , fiecare cu parerea si experienta lui , eu personal consider ca nu exista in alt medic pediatru mai bun in Bucuresti. Cat despre restul doctorilor din spital , nu stiu , ca din fericire , nu am avut placerea.
V.
Medic grabit, superficial, probabil l-am deranjat desi era o urgenta.
S. V.
Spre deosebire de spitalele de stat, unde te internezi cu o problema și te externezi cun mai multe (de exemplu de la spitalul Victor Babeș am luat și eu și copilul rotavirus), la Spitalul de Pediatrie Medlife ma duc cu încredere și întotdeauna am găsit medici profesioniști și condiții civilizate.
Nu știu dacă tratează toate tipurile de afecțiuni dar noi am fost mulțumiți. 5 stele
M. S.
Oribil. Programare la ora 19:40, coada la usa de 5 persoane. Experienta de spital de stat pt 150 ron/consultatie. La doamna doctor Miorita Toader. Felicitari familiei Marcu pt transplantarea experientei de spital de stat in privat. Daca ar mai fi si spaga am fi chiar acolo. Sau poate e, ca daca stai la coada si te simti ca la stat taxa de 150 ron poate fi considerata echivalentul spagii.
C. E.
Sunt internata cu băiețelul de 2 ani cu febra și vărsături într-o camera unde nu ai posibilitatea sa deschizi un geam sa intre aer soarele bate în camera de când rasare pana apune ,jaluzele verticale sunt puse doar de fantezie ca nu au niciun rol,frigider nu exista mâncarea e ceva de vis urat ,proasta,slab calitativ.
A. A.
Exudat faringian-timp executie 1 zi lucratoare (informare pe site). Recoltat luni ora 20, nici joi la ora 15 30 nu este gata. Bataie de joc la adresa pacientilor (mai ales ca este vorba de copii). Nu recomand laboratorul lor!
A. I.
De evitat "dr pediatru" Anghel Cristina.Lipsa de profesionalism si experienta!Incompetenta absoluta!Scrie diagnostic fara a da argumente si tratament pentru acel diagnostic!De evitat!
G. c. M.
Mi-am făcut operație de hernie și m-au îngrijit foarte bine
A. B.
O experienta infioratoare: abuz de incredere, lipsa totala de profesionalism, neglijenta, medici aroganti si asistente brutale.
Baietelul meu de 4 luni si jumatate a fost diagnosticat cu bronsiolita si insuficienta respiratorie la un spital de stat, unde am fost in urgenta. Acolo am fost tratati impecabil atat din punct de vedere medical, cat si uman. Dupa ce a fost stabilizat, ni s-a recomandat internare pentru monitorizare si tratament. Am optat sa mergem in privat pentru ca ne asteptam cel putin la acelasi nivel de servicii cu un plus de confort in ceea ce priveste conditiile de spitalizare. Ne interneaza intr-o rezerva in care erau 26-27grade.
Asistenta ne anunta ca sunt necesare investigatii suplimentare si sa ii monteze branula. Rugam sa vorbim intai cu medicul de garda, care ne spune ca acestea sunt protocoalele. Suntem de acord, insa nu si cu tratamentul injectabil propus care, conform studiilor de specialitate, nu este eficient. Medicul ne raspunde arogant ca negociem tratamentul ca la piata si ca daca ii dam peste degete, el si le va lua de pe copil.
Mergem la recoltare. Intins pe patul de consultatie, asistentele incep sa faca diverse comentarii la adresa celui mic: ca nu i se vad venele, ca s-a inrosit de la atata plans, ca e prea pufos. Una din asistente ii strange mana pentru staza pana il invineteste. Introduc branula, sparg vasul. Mai inceraca si manuta cealalta. Nu reusesc. Scot branula in timp ce asistenta care ii imobiliza mana ii tine in continuare staza si tasneste sange peste tot. In timpul acesta bebelusul era vanat de plans, cu venele de la maini sparte si vanat de la imobilizare. Imi spun ca bebelusul are sensibilitate vasculara. Cer sa ma lase sa il duc in camera sa il pot linisti si ele sugereaza sa ii luam "febra". Nu temperatura. "Febra". Si acesta a fost modul de exprimare al tuturor asistentelor care au trecut pragul rezervei. Incearca din nou mai tarziu. Reusesc doar sa recolteze cativa stropi de sange sa ii faca analizele. Medicul ne asigura ca are clar bebelusul o problema pentru ca asistenta care a incercat sa ii recolteze proba este cea mai buna.
Se mentioneaza in foaia de externare ca noi am refuzat montarea branulei.
In timpul internarii mi se pune nebulizatorul in brate si asistenta pleaca. Ii fac singura aerosolii cu adrenalina. Aerosoli despre care se spune ca se fac sub stricta supraveghere medicala. La spitalul de stat, bebe a fost tinut la monitor (pentru evaluarea frecventei cardiace care poate creste foarte mult in timpul acestui tratament si pentru evaluarea saturatiei in oxigen).
Caldura din camera a facut ca secretiile nazale sa se usuce complet si sa ii irite mucoasa pana a facut rana. Mi-au adus un spray cu apa de mare, nicidecum la prima utilizare, pastrat si el in conditii impropii de temperatura. Mi l-au lasat pe masa sa ii fac singura lavaj nazal. Am facut, dar cu un spray adus de acasa. Pe foaia de externare se mentioneaza ca au facut dezobstructia nazo-faringelui. Nimic mai fals. In afara de incercare de montare a branulei care s-a soldat cu hematoame si la maini si la picioare, toate manoperele medicale le-am facut singura, fara ca macar sa fie o asistenta in camera.
Am decis sa ne externam a doua zi. Ne-au explicat ca desigur, putem pleca, insa trebuie sa fim constienti ca exista oricand riscul de sufocare. Ne-am asumat "riscurile" si am decis ca mergem acasa unde ii putem oferi ingrijire net superioara intr-un mediu mult mai bun. Nu pot sublinia suficient importanta unei temperaturi de 20-21 grade si a umiditatii crescute pentru un pacient cu o afectiune respiratorie.
Sotul a semnalat toate neconcordantele de pe documentul de externare medicului de garda. A rugat in receptie sa i se spuna unde poate face o sesizare. La plecare, dupa 2h, cu bebelusul in scoica, ne-a comunicat ca nu au avut timp sa se ocupe de cerinta noastra si trebuie sa mai asteptam. Sederea (pentru ca nu a fost nimic mai mult de atat) si traumatizarea copilului degeaba ne-a costat 1200ron. In cadrul Medlife nu poti face sesizari, asa ca vom avea grija sa le facem noi organelor competente.
v. t.
Temperatura in camera de alaptat era de max 10 grade. Caloriferul electric nu era in priza, iar pozita camerei este foarte nefericita. Camera este amplasata foarte aproape de holul de la intrare si frigul de afara se resimte foarte bine in camera.
a. a.
Am mers cu fetita dimineata si am primit tot ajutorul de care am avut nevoie ... receptie si asistente, totul a mers foarte bine. Prefer sa merg dimineata la analize cu fetita ... nu mai spun ca rezultatul analizelor a fost prompt ... incredere maxima.
C. R.
1h și 30 de minute pentru consultație, 10 persoane la coada și un singur medic.
C. C.
Totul Ok.
B. L.
Medici buni, dar timpul de asteptare este mult prea mare, 30-40 minute peste ora programarii...
M. S. C.
Servicii f bune , personal calificat, analize rapide
M. N. A.
Prețurile sunt foarte mari. Personal ok!
I. C.
Parcare, curat, personal amabil
F. C.
Scump, dar decent din celelalte puncte de vedere
A. A.
Binisor, asistentele pot fi mai simpatice.
M. C.
Cel mai bun spital cu medici specializati si ff buni.
A. D.
Groaznic... Nu recomand
E. P.
Doctorii sunt bune
A. R.
Sunt super OK.
F.
Parcare mare
E.
(Tradus) Foarte scump ... După ora 21:00 trebuie să plătești 50% mai mult pentru o intervenție (cred că este pentru că spitalul trebuie să plătească cu 50% mai mult la salariile medicilor) ...
Serviciul chiar dacă este un spital privat nu este pentru 5 * (am fost în spitale cu mult mai bine de serviciu și știu despre ce vorbesc) ... Cred că 4 * sunt destul de suficiente.
(Original)
Quite expensive... After 21:00 you have to pay 50% more for an intervention (I think it's because the hospital has to pay 50% more at the salaries of the doctors)...
The service even if it's a private hospital it's not for 5* (I've been in hospitals with a lot better service and I know what I'm talking about)... I think 4* are quite enough.
F. D.
(Tradus) Am avut o experiență surprinzător de bună aici! Doctorii erau drăguți și clădirea era plăcută și atrăgătoare.
(Original)
I've had a surprisingly good experience here! The Doctors were nice and the building nice and appealing.
E. N.
(Tradus) Doctorii, deși într-un sistem privat, par să-și pună inima în ceea ce fac. Și nu am simțit că am fost "înșelat" în mai multe teste sau proceduri, doar pentru ca ei să câștige mai mulți bani.
(Original)
The doctors, although in a private system, seem to put their hearts into what they are doing. And I didn't feel like I was "tricked" into more tests or procedures, just so that they could make more money.
I. A.
(Tradus) Am fost aici de două ori cu fetița mea de vârstă de 1,4 ani. Recepționerul a fost foarte frumos. Vizităm de fiecare dată la Dr.Schneider Alexandra (specialist în ORL), care era foarte profesionist și prietenos cu noi (în ciuda faptului că copilul meu era foarte frică și plângea în timpul vizitei). Îi recomand pe medic cu bunăvoință tuturor celor care au nevoie de un bun specialist ORL. Am plătit pentru prima dată 190 de lei, iar cea de-a doua vizită la 135 de lei. Există o parcare în spital pentru cei cu mașini.
(Original)
I've been here twice with my baby girl age 1,4 years old. The receptionist was very nice. We visit every time to Dr.Schneider Alexandra (ORL - specialist) who was very professional and friendly with us (despite that my baby was very afraid and crying during the visit). I recommend the doctor kindly to everyone in need of a good ORL specialist. I paid the first time 190 lei and the second visit 135 lei. There is a parking lot across the hospital for those with cars.
R. R.
(Tradus) de fapt, doar 1-a, am pus 5 stele să fie în prima revizuire .. am fost închise timp de aproximativ o săptămână în acest spital .. toți angajații acoperă fiecare greșelile altora, am fost taxat pentru extra pentru că logodnica mea a rămas cu mine și bebelușul nostru, nimeni nu ne-a spus încă de la început, am fost șocați în cea de-a treia zi când una dintre asistenți cheamă logodnica mea dacă vrea să rămână că trebuie să-l contacteze în cameră, logodnicul meu a întrebat ce contează? apoi a spus pentru plata, jumătate suplimentară .. așa că ne-au taxat 900 + 450lei fără să ne lași să știm ... ridicol! ... și când ne-am plâns nimeni nu ne-a crezut, nici măcar nu-mi pare rău pentru greșelile lor ... întreb pentru un manager, dar a fost duminică (ieri), astfel încât nimeni să nu ne asculte, nu am plătit plata în plus deoarece nu este corect, dar ei ne lasă datoriile noastre .. cer chiar și o copie a logodnicului meu semn pentru dovada că a scris o jumătate de plată pentru cineva care a rămas în plus în cameră .. dar ei nu ne dau! .. Voi afla dacă ne lasă încă datorii în spital și le voi raporta în poliție pentru taxarea falsă .. voi da în judecată acest spital pentru asta! .. nici măcar nu încearcă să remedieze problemele pe care le-am plâns .. am avut chiar un martor lângă camera noastră a fost, de asemenea, taxat jumătate suplimentar pentru soțul ei a fost de ședere 30 minute, dar pentru că soțul sa plâns, au eliminat plata, cât de ridicol a fost că încearcă oamenii să plătească pentru că știu că oamenii care au rămas în spital își pot permite și s-ar putea să nu căutăm proiectul de lege ... dacă nu știm despre asta, am putea fi unul dintre acei oameni care au fost acuzați de ceea ce nu suntem chiar conștienți de asta .. acuzați abuzați de clienții lor ..
(Original)
actually only 1star, i put 5stars to be in the first review.. we were confined for about a week in this hospital.. all the employees are covering each others mistakes, we've been charged for extra because my fiance stayed with me and our baby, no one even told us from the beginning, we were shocked in our 3rd day when one of the nurse asking my fiancee if he wants to stay coz she have to count him in the room, my fiance asked what count? then she said for the payment, additional half.. so they've been charging us 900+450lei without letting us know.. ridiculous!.. and when we complained no one believe us, not even sorry for thier mistakes.. i ask for a manager but it was Sunday (yesterday) so no one listen to us, we didnt pay the extra payment coz its just not right, but they leave it us our debts.. i ask even a copy that my fiance sign for proof that it written half payment for someone stayed extra in the room.. but they dont give us!.. i will found out if they still leave us debts in the hospital and i will report them in the police for false charging.. i will sue this hospital for that!.. not even trying to fix the issues we complained.. we even have a witnessed next to our room was also charged half extra for her husband was staying 30mins, but because the husband complained, they removed the payment, how ridiculous was they are trying people to pay because they know people who stayed in the hospital can afford and might not looking for the bill.. if we didnt knew about this, we might one of those people whos been charged of what we wasnt even aware of it.. charge abbuse with their clients..
M. D.
(Tradus) În general bine, dar luați tot ceea ce spun cu o vârfă de sare ... Acesta nu este un serviciu de caritate, este un ban care face energie.
De asemenea, instalațiile (deși sunt bune) se deteriorează destul de rapid, iar întreținerea ar putea fi îmbunătățită.
(Original)
Overall good but take everything they say with a pintch of salt... This is no charity service, it's a money making enerprise.
Also, the facilities(although good) are quite rapidly deteriorating and maintenance could be improved.
Е. Ш.
(Tradus) Un mod ciudat de colectare a sângelui pentru analiză, nu se folosește un turniquet și, bineînțeles, sângele este o problemă mare de colectat, copilul a fost capabil să colecteze cantitatea potrivită de sânge doar prin străpungerea venelor ambelor mâini !!!! Coșmarul este simplu !!! Pentru prima dată întâlnesc acest lucru !!!
(Original)
Странный способ сбора крови для анализа, не используется жгут, и, естественно, кровь собрать большая проблема, ребёнку смогли собрать нужное количество крови только проколов вены обеих рук!!!! Кошмар просто!!! Впервые с таким сталкиваюсь !!!
b. m.
(Tradus) Medici buni, serviciu de urgență bun, dar scump.
(Original)
Good doctors, good emergency service, but expensive.
C. M.
(Tradus) Una dintre cele mai bune din sectorul privat. Destul de scump, dar ...
(Original)
One of the best in private sector. Quite expensive, but....
C. A.
(Tradus) O experiență bună
(Original)
A good experience