Opinii despre Marzo Shoes (Centru Comercial)
Marzo Shoes
Bulevardul Lascăr Catargiu 2, București, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Marzo Shoes, Centru Comercial în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Marzo Shoes
Luni
[11h – 19h]
Marți
[11h – 19h]
Miercuri
[11h – 19h]
Joi
[11h – 19h]
Vineri
[11h – 19h]
Sâmbătă
[11h – 18h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Marți
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Miercuri
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Joi
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vineri
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Opinii despre Marzo Shoes
I. B.
de 3 săptămâni am facut o comanda la ei și nu am mai primit o. nu mi se răspunde la telefon. le am scris pe online și mi s a răspuns ca daca imi convine sa aștept bine dacă nu pot sa anulez comanda ca ei nu stau în comanda mea. bine măcar ca nu am achitat o on line si am ales ramburs la livrarea coletului
O. M.
Hello,
Am sa încep acest review cu singurul aspect pozitiv in urma experientei cu Marzo Shoes: au fost foarte rapizi in livrarea coletului, am plasat comanda in jurul orei 3 după-masă iar a doua zi dimineața deja ma apela curierul pentru predarea coletului. Până in acest punct, eram foarte încântată de serviciile lor, a fost cea mai rapida livrare de când fac cumpărături online.
Când am deschis coletul... ȘOC.
Am comandat o pereche de bocanci (de piele spun ei) la un preț nu tocmai mic având încredere în produsele lor deoarece este atât de promovat brandul in online. Toate INFLUENCERIȚELE POARTĂ MARZO IAR AICI CRED CĂ AM GREȘIT EU.
Bocancii pe care i-am primit eu nu aveau nici o legătură cu ceea ce am comandat. Pot spune că materialul din care erau făcuți semăna foarte bine cu un carton îmbrăcat intr-o mușama asemănătoare pielii. Talpa lor era făcută dintr-o spumă foarte slab calitativ iar ceea ce m-a supărat cu adevărat a fost lipsa ornamentelor. Ok, pot sa fiu păcălită de calitatea materialelor din care au fost confecționați, pot spune ca poate aveam eu așteptări prea mari. Dar bocancii aveau si niște detalii pe talpa, ca un șir de mărgele mici din metal aplicate unde este cusătura pielii de talpa, ei... pe bocancii mei din 30 de mărgele 12 lipseau(metaforic vorbind), talpa nu era uniform cusuta/lipita ce o fi fost. In unele zone lipseau efectiv acele ornamente.
Le-am dat un mail in care le-am explicat situația, am atașat și poze ale produsului la care am primit un mail cu răspuns automat și încă unul in care îmi spunea ca își cer scuze pentru situație si ca, colegii care au împachetat coletul nu au verificat cu atenție produsul. De parca nu ar fi fost evident că erau defecte din fabricație, nu aveau oamenii aceia nici o legătură cu, calitatea produsului.
Am făcut retur coletului cerând rambursarea sumei.
În data de 12.10.2020 coletul pleca spre adresa menționată de ei. Între timp, le-am trimis încă un mail cu datele bancare la care nu am primit niciun răspuns. I-am mai contactat telefonic de 3 ori in luna octombrie, mi-au răspuns la 2 apeluri in care i-am întrebat ce se întâmplă cu procesul de retur. N-am primit nicio informație concretă.
În data de 04.11.2020 i-am contactat din nou cerând aceleași informații iar doamna care mi-a preluat apelul mi-a spus ca va înainta situația colegilor. In aceeași zi am primit un mail in care mi s-a transmis ca, coletul a ajuns la ei in data de 13.10.2020 și că săptămâna aceasta (săptămâna trecută, bineînțeles) se va face rambursarea sumei. Astăzi, 10.11, am primit banii înapoi după aproape o lună.
Dar ceea ce m-a supărat și ce m-a împins sa scriu acest review foarte lung nu este legat despre timpul în care am primit banii înapoi(am înțeles că asta e politica lor), ci despre neprofesionalism și despre faptul ca m-am simțit jignită când am văzut calitatea bocancilor.
Am ajuns sa cred ca există papuci special creați pentru cei care promovează brandul și papuci mai puțin special creați pentru aceia care cumpără de la brand!
Îmi pare foarte rău pentru această situație și regret ca nu m-am putut bucura de o încălțăminte frumoasă așa cum apare la ei pe site :)
Mulțumesc oricum, Marzo!
I. P.
Sunt foarte neseriosi ,de 2 saptamani astept comanda de la ei plus de asta nu raspund la tel
b.
Exceptand cazul in care sunteti siguri ca nu veti face retur, va sfatuiesc sa nu plasati comenzi online la acest magazin sub nicio forma. Poate fi un adevarat cosmar sa-ti recuperezi banii de la ei in cazul unui retur, iar faptul ca nu sunt singura care a patit asta imi spune ca n-a fost o exceptie.
Pentru cine doreste sa stie si are rabdare sa citeasca, aceasta a fost experienta mea:
Inainte de a plasa comanda, asa cum fac de fiecare data in cazul magazinelor de unde comand pt prima oara, am citit intregul regulament, inclusiv cel legat de retur si restituire. Pe site este clar mentionat ca restituirea contravalorii se face in MAXIMUM 14 zile. In functie de acest termen, eu imi fac anumite socoteli, ma gandesc daca ma pot lipsi sau nu de banii respectivi pe acea perioada, daca am alti bani pt a-mi achizitiona din alta parte produsele de care am nevoie etc si astfel am stabilit ca, in cazul unui retur, 14 zile ar fi ok.
Cu toate acestea, atunci cand eu am completat cererea de retur (marimea 36, cea mai mica la ei, din pacate, mi-a fost mare la modelele dorite), am primit un mail in care, printre altele, mi s-a transmis ca restituirea banilor se va face in 14-30 zile. Am ridicat putin din spranceana, insa am zis ca n-o fi dracul atat de negru si ca, poate, spun asta doar ca sa fie acoperiti pt cazuri exceptionale.
Dupa aprox 20 zile de la retur, pt ca nu am primit niciun mail de confirmare a primirii/verificarii returului si pt ca rabdarea mea are o limita, am sunat sa intreb ce se intampla si cum e cu restituirea banilor in MAX 14 zile. Raspunsul primit a fost ca plata se va efectua in acea zi si ca-mi vor trimite pe mail confirmarea.
La 2 zile, neprimind nici banii si nici mail-ul promis, am sunat iarasi. Pt ca de aceasta data nu mi s-a raspuns la nici unul dintre cele 2 numere de tel, i-am apelat pe chat-ul disponibil pe site. In urma conversatiei in cadrul careia m-am holbat la ecranul telefonului pt 10 minute asteptand ca interlocutorul sa vina cu un raspuns de la departamentul contabil, am primit din partea acestora un mail ca, citez: "In cursul acestei saptamani o sa vi se faca plata returului in contul mentionat." (a 4-a de la retur).
In saptamana de dupa, pentru ca (ce credeti?) tot nu facusera plata, le-am dat un mail pe care l-au ignorat cu succes timp de 2 zile.
Fiind deja in cea de-a 31-a zi, inainte de a ma prezenta la ANPC, am decis sa-i sun pt ultima oara. Abia in urma acestui apel au decis ca ar fi cazul sa faca totusi plata si, astfel, am primit banii la 32 zile de cand ei au intrat in posesia returului.
Pt mine a fost cea mai urata experienta avuta in multii ani de cand apelez la comenzile online.
Dragilor, tuturor celor care ati contribuit la aceasta bataie de joc, va recomand un training in care sa invatati cum sa va tratati clientii. Va fi un mare pas inainte daca la final veti sti cel putin expresia "ne cerem scuze.", expresie pe care nu am auzit-o niciodata, din partea niciunuia dintre voi.
X. s.
Extrem de incantata de stil si calitate
O. T.
Incep aceasta recenzie prin a spune ca e pacat ca am acordat o stea, insa nu puteam posta fara aceasta. Experienta legata de marzo a fost una jalnica. Comanda online a venit cu foarte mare intarziere (aprox. 2 saptamani), desi conform politicii de pe site in doua zile trebuia sa primesc produsul. Si asta, dupa mari rugaminti (telefon, sms). Mai mult, m-am oferit sa ridic produsul din magazin (lucru ce se va dovedi total neinspirat), tocmai pentru a scurta timpul de livrare (si asa cu mult depasit...). Iar returul (pentru ca uneori se mai si intampla sa nu se potriveasca ce cumperi online) a fost o adevarata epopee. De la sicane legate de faptul ca nu doreau returnarea banilor pentru niste motive delirante si pana la faptul ca suma mi-a fost returnata in a 31-a zi din momentul primirii coletului de retur (desi termenul era de 14-30 zile). Poate au fost suparati ca, ridicand produsul din magazin, nu am mai platit taxa de transport (din care, probabil o mica diferenta ramanea "butic" store-ului de lux)? Sau, poate din suma pe care au rulat-o timp de 31 zile au reusit vreun fabulos profit de 50-70 bani?
Astfel, posibil ca au dorit sa imi ofere o "lectie" pentru faptul ca am indraznit sa returnez produsul.
Oricum, din aceasta "aventura" am avut un lucru de invatat: sa ma feresc cat pot de mult de ei (poate sa si traversez bulevardul cand trec prin fata magazinului).
multumesc marzo pentru experienta de neuitat....
I. A. R.
Pantofii sunt deosebiti. Tot timpul in trend cu moda. Calitate exceptionala!!!!!
D. D.
Foarte puține produse expuse, stoc foarte mic, chiar lipsa la mărimile mici
I. C.
Prea scump pentru calitatea produselor
A. C.
Pantofii perfecti
B. R.
P. L.
R. S.
C. D. C.
N. R.
A. B.
L. C.
D. P. R. G. I.