Opinii despre eMAG - punct de livrare (Centru Comercial)
eMAG - punct de livrare
Aleea Barajul Sadului, București, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre eMAG - punct de livrare, Centru Comercial în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de eMAG - punct de livrare
Luni
[08h – 19h:30h]
Marți
[08h – 19h:30h]
Miercuri
[08h – 19h:30h]
Joi
[08h – 19h:30h]
Vineri
[08h – 19h:30h]
Sâmbătă
[09h – 13h]
Duminică
[09h – 13h]
Opinii despre eMAG - punct de livrare
F. C.
Produse platite si nu au fost livrare nici la 3 zile dupa depasirea termenului. Emag-ul p***i.
Produse neprimite nici dupa 7 zile de la plasarea comenzilor si efectuarea platii ale acestora.
O. I.
Am comandat o mașină de spălat vase.Am primit una rupta la propriu.Tabla era sifonata rău pe două părți. Atenție - desfaceți ambalajul cind primiți produse de la emag. Banii fuseseră achitați, iar returnarea s-a facut după două săptămâni și nu mai știu câte telefoane plus codul iban al băncii. Mare tărășenia. Atenție! !!!
.
G. G.
Prizonierul scumpirilor, 💰💰💰💰💰... ... ...
k. b.
Nu mai comandati online de la emag. Au contractat o firma de curierat SAMEDAY care nu livreaza coletele. Dupa 5 zile de asteptare m-au sunat curieri ca imi livrezea comanda peste 2 ani. Am sunat la Call center Emag si am facut sesizare. Dupa 24 de ore comanda mea figura ca anulata si cand am sunat la Emag m-au acuzat ca eu am refuzat comanda curierului.
SHOWROOM-ul Brasov este ok.
J. M.
Da, vad ca si alții sunt de părerea mea sau mai bine zis au ajuns la părerea mea sau eu la a lor, din cauza unor neplăceri. eMag a ajuns un serviciu fara servicii după o perioada de top in care s-a chinuit si a făcut tot posibilul ca sa îți câștige încrederea. Probabil ca ei nu stiu ca trebuie sa faci eforturi constante daca vrei sa ramai cel mai bun. Se va pierde daca va continua cu nepăsarea si delăsarea!
J. L.
Ghiseu inchis!!! Inacceptabil sa fii nevoit sa stai la aceeasi coada cu persoanele care au de platit facturi, de trimis sau ridicat colete etc.!!!! Daca puteti (daca aveti aceasta optiune pe site-ul Emag, intrucat eu nu am avut-o) mai bine ridicati comanda din Showroom si veti pierde cu siguranta mai putin timp decat daca alegeti sa o ridicati de aici!
B. A.
Am facut o comanda pe site-ul EMAg in urma cu 5 zile pt niste produse comercializate de Gamesline si nu s-a intamplat nimic. Nu stiu nimic de comanda mea, decat ca mi-au luat banii de pe card. Aici nu sunt niciodata intarzieri sau probleme.
Am stat 45 de minute la telefon pe linia EMAG pana mi-a raspuns cineva si dupa ce a binevoit sa raspunda un operator, acesta mi-a spus senin ca nu poate sa-mi zica nimic pentru ca nu tine de Emag si ei nu au ce sa faca! De parca Gamesline e colaboratorul meu nu al lor.
Gamesline/Magazinuldejocuri.ro si-a inchis toate liniile telefonice cu un mesaj prin care anunta la fel de senin ca nu sunt in stare sa raspunda la telefon si ca sa-i contactez pe mail. Evident ca nici la mail nu raspund. Nici ei nici Emag.
Asa se intampla cand nu-ti pasa de clientii tai si nu ai nici cele mai elementare notiuni de Customer Care.
Sunt complet dezamagit de modul in care Emag si Gamesline si-au batut jos de mine.
Chiar nu am de ce sa va multumesc,
G. C. S.
Personal,cred v-ati umplut de bani iar serviciile numai conteaza.In ultimile 30 de zile am comandat mai multe produse/electrocasnice mari - care le-am tot schimbat din cauza faptului ca erau deteriorate inainte de instalare. Ultima comanda ,o masina de spalat rufe comandata de alaltarieri a ajuns astazi intro stare jalnica. Chiar nu va mai pasa? Ca sa numai povestesc despre returul produsului care dureaza 2/3 saptamani.... 3 saptamani pentru o familie formata din 4 copii si 2 adulti fara masina de spalat rufe? Sunteti nebuni! emag NU va mai vedea banii mei sau a apropiatilor mei,voi face tot posibilul ,sa dau in voi oriunde va voi gasi online!
I. C. F.
Este destul de ok locatia dar uneori cumperi produse sigilate si vin cu probleme. Si aici intervin problemele. Asta pentru ca accepta firme de pe piata gri...
A. B. S.
Un magazin bine dotat și cu notați dar și cu produse mai vechi, de negasit în alte părți. Dar care sunt utile pentru mentenanta. Se pot comanda și acestea și în scurt timp se aduce.
A. M.
personalul tot mai slab.serviciile emag din ce in ce mai slabe.
H. P.
Fak puncte pe glugle maps si devin local guide smr eu hihihi dau 5 star oricum :)
D. H.
Eficient si prompt!
M. D.
Produse ok
S.
Foarte accesibil și rapid
I. M.
Greu
P. D.
Super ok
G. R.
Punctuali.corecti.fermi
A. M. G.
Emag
0. G.
Super
M. I. T.
(Tradus) Cel mai rău magazin și servicii vreodată. Din păcate, pentru moment, nu are un concurent pe piața locală și acest lucru face mulți oameni să cumpere, deoarece nu există alte opțiuni. Sper că se va schimba în curând.
Voi încerca să nu mai cumpăr de la ei, prefer să plătesc un preț mai mare și să fiu tratat bine ca un client, decât să plătesc un preț mai mic și acest "magazin așa zis" să se distreze de mine și să nu livreze produsele.
1 stea este prea mult pentru emag.ro, dar nu pot da un semn mai mic.
Sunt foarte dezamăgit ...
(Original)
The worst shop and services ever. Unfortunately, for the moment, it has no competitor on local market and this makes a lot of people to buy, as there are no other options. I hope this will change soon.
I will try no longer to buy from them, I prefer to pay a bigger price and be treated well as a client, than pay a lower price and this "so said shop" make fun of me and not deliver the products.
1 star is too much for emag.ro, but I can't give them a lower mark.
I am really disappointed...
S. P. 4. F.
(Tradus) deficit de sugeet
(Original)
sugeti pulaa
C.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
G. D.
(Tradus) Servicii minunate
(Original)
Awesome services
C. A.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
o. p.
B. P.
V. P.
T. R.
A. M.
F. -. D. M.
D. p.
m. A.
G. T.
B. S.
C. T.
M. A.
k. b.
R. R.
L. P.