Opinii despre Garanti Bank (Bancă)
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Garanti Bank, Bancă în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Garanti Bank
Luni
[09h – 17h]
Marți
[09h – 17h]
Miercuri
[09h – 17h]
Joi
[09h – 17h]
Vineri
[09h – 17h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Opinii despre Garanti Bank
x.
Nici nu merita sa îmi pierd timpul cu un review detaliat, slab.
S. G.
Cea mai slabă banca! Am facut o plata online, mi-au fost retrași banii din cont pentru ca apoi să imi blocheze din nou aceeasi suma. Problema este ca am sunat la ei, am si fost la ei la sediu (unde un angajat neprofesionist a îndrăznit chiar sa imi rada in fata, cică atâta timp cât suma nu apare de două ori pe extrasul de cont, nu este nici o problemă), după 2 saptamani am sunat din nou la ei, asta ca sa mi se spuna ca trebuie sa treaca 30 zile până se poate face o cerere de deblocare a banilor. De ce trebuie să aștept eu o lună pentru a-mi primi banii?
A. P.
Cum poți tu că și Banca să lași bancomatele închise pe weekend și să fie numai două în tot orașul...
E. D. C.
Lipsa de profesionalism. In ultima vreme au plecat toti profesionistii și au ramas persoane slab pregatite . In urna cu ceva ani am contractat un credit de la IFM DOMENIA CREDIT, credit pe care l-au preluat cei de la GARANTIBANK. Toate bune și frumoase pana in data de 5 ianuarie 2019 cand am primit email de la banca să-mi plătesc rata. Am verificat chitanța plătită în 7 decembrie 2018 si am observat că desi corespundea Nr. Client, nume, CNP, banii au fost virați in alt cont. Supriza a venit cand am verificat contul de pe notificare. Acesta nu corespundea cu nici un cont. Am incercat sa intru online , dar cineva mi-a blocat ciframaticul ( că nu au fost actualizate datele) . Am trimis email cu dovada plății cu o chitanța mai veche sa vada ca nu corespund conturile. A fost soțul sa actualizeze datele. După două zile au deblocat ciframaticul. Am intrat în cont și cei 130 euro depusi în decembrie nu sunt, iar eu apar cu restanță, deși trebuie să am sold 29,35 euro. O sa fac plângere la ANPC, deoarece cei din sucursala bancii susțin că totul este bine.
M. B.
Sucursală poziționată central cu parcări în apropiere.
Personal prietenos și bine pregătit în ați oferi cea mai bună soluție pentru nevoia ta.
M. D.
C. C.