Opinii despre BCR (Bancă)
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre BCR, Bancă în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de BCR
Luni
[09h – 13h]
Marți
[09h – 13h]
Miercuri
[09h – 13h]
Joi
[09h – 13h]
Vineri
[09h – 13h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Opinii despre BCR
E. D.
Ptr programare la banca BCR Sibiu sucursala de pe str. Emil Cioran îți răspunde foarte greu ptr o programare ,în rest contactul dintre functionarii banici și clienții este OK .
D. d. T.
Servicii bune dar se asteapta mult pana poti plati rata la BCR.
O. v.
Daca vrei să plătești o taxa ,ești obligat să plătești cash daca nu ai card BCR, și ce să vezi nu primești rest daca nu ai banii exact .
Niste jegosi ordinari!!!
c. I.
Bataie de joc din partea oficiantilor acestei filiale, fata de clientii lor, total dispret.De la prima ora ,dupa de stai la o coada de minute in sir afara si poate este corect, intri in interior si astepti alte minute in sir pana ce vezi intr-un tarziu ca ti se afiseaza numarul de ordine, dupa ce doamnele (oficiantele) termina de plimbat dintr-o parte in alta, lucreaza numai una iar celelalte povestesc etc. Daca ele ar merge la un magazin si ar astepta la fel fara rost pana ce lucratoarele comerciale isi beau cafeaua- ar fi corect? Conducerea acestei filiale a auzit de eficientizarea activitatii salariatilor proprii sau este orbit de marele salariu cu care este remunerat? Nu intra in aceste locuri unde apar recenziile sau nu in intereseaza acest aspect. Sa fiti sanatosi dragilor si lucrati cu eficienta.
I. S.
Ultima datā cind am trecut prin aceasta sucursalā recunosc cā nu am plecat deloc multumit de atentia primitā. Se poate imbunātāti si mult atentia cātre clienti un pic de intelegere si bun simt din partea ambelor pārti nu stricā.
C. T.
Timp de așteptare enorm de lung, numărul de ordine NU se afișează întotdeauna pe panoul electronic, te duci la ghișeu când vezi afișat un număr peste al tău și ți se spune că a fost strigat; ori nici nu ai cum să-l auzi că-i ca la gară acolo. Dezorientare din partea multor angajați, vor să fie amabili, dar nu știu ce să întrebe și nu știu ce să facă cu răspunsul tău și aște-e-epți la nesfârșit! Stăteam să deschid un cont, am renunțat în cele din urmă și merg la o banca mai eficientă cu timpul de așteptare al clienților.
L. A. I.
Timp foarte lung de asteptare. Din 15 ghisee functioneaza maxim 4. Cursuri de schimb valutar foarte mari cu minim 40-50 de bani mai mari decat la alte banci. Dezamăgitor.
R. M.
Se așteaptă foarte mult, și afara și în interior. Nu se tine cont de nr de pe bon, de fapt la persoane fizice nici nu este afișat numărul. Sunt plictisiți sau poate obosiți, ptr ca n' au disponibilitate sa te asculte pana la capăt. Recomanda serviciul on line, dar unele probleme se pot rezolva doar la ghișeu. În curând voi înceta colaborarea cu bcr.
A. T.
Clienții sunt pe ultimul loc. Prioritate au programarea concediilor și chestiunile personale.
e. p.
O experiență deloc placuta. Nu recomand nimănui. Cum se face ca pentru închiderea unui cont sunt necesare 3-4 vizite la sediu?! Incompetenta?! Indolenta?! Cum este posibil să ți se spună că mai ai de retras circa 8 lei pentru a putea închide contul, iar, mai apoi, când ajung la ghișeu, mai sunt 3 lei, pe care...surpriza!, nu ii pot ridica pentru că a intervenit nu știu ce fel de comision, despre care nu fusesem informată in prealabil!! Incompetenta?! Nesimțire?! Nu stiu, dar am rămas cu un gust amar. Acestea fiind spuse, credeți că aș mai putea recomanda cuiva serviciile dumneavoastră?!
V. S. S.
Am vrut sa platim un ordin de plata, pt ca eram deja in intarziere si un serviciu simplu de a printa o foaie ca sa platim acest ordin, a fost refuzat. Drept urmare am plecat fara sa mai platim. Nu recomand.
I. V.
Revin cu o caracterizare aspră a personalului acestei filiale ( oficianți la ghișeu sau cansultanti în partea dreaptă a parterul) care ignoră cu nerușinare și sfidează clienții, lasandu-i să aștepte până își termină fetele discuțiile intre ele. Dacă ați fi in altă țară europeană nu ați fi plătite nici cu jumătate din minimul pe economie. Salariile și primele voastre sunt reflectate în dobânzile percepute la împrumuturi și alte servicii.Am așteptat 30 minute pentru a rugă pe cineva să-mi treacă în cont și diferența de pensie pe care o încasez.
p. R.
groaznic, fugiti la oricare alta banca
I. G.
Comportament mizerabil la o consiliera de clientela complectat de cel al sefilor din Sibiu. Nu am pomenit asa ceva in 20 de ani de relatii cu bancile din RO.
E. G.
Timp mare de asteptare iar sistemul de asteptare cu bilet de ordine nu functioneaza cum trebuie
L. M.
Timpi mari de așteptare
J. S.
(Tradus) Prietenos & personal util. ATM-uri disponibile, chiar și o mașină de schimb.
(Original)
Freundliches u. hilfsbereites Personal. Geldautomaten vorhanden, sogar ein Wechselautomat.
_.
(Tradus) Cea mai bună bancă
(Original)
Best Bank
J. Š.
(Tradus) Personal foarte servicial
(Original)
Very helpful staff
T.
K. O.
V. M. C.
M. R.
A. H.
C. N.
A. S.