Opinii despre LIBRA BANK (Bancă)
LIBRA BANK
308, Bulevardul Tomis, BL.LT3, Parter, Constanța 900002, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre LIBRA BANK, Bancă în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de LIBRA BANK
Luni
[09h – 17h]
Marți
[09h – 17h]
Miercuri
[09h – 17h]
Joi
[09h – 17h]
Vineri
[09h – 17h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Opinii despre LIBRA BANK
C. E.
Aveți o domnișoară care lucrează acolo, nu prea isteață, pe nume Ghencea Ruxandra Ioana. Nu știe să folosească scannerul sau imprimanta (cu greu m-am abtinut să nu râd). Nu știe să citească pentru că a introdus date greșite in calculator (numele destinatarului, în loc de Luke, a scris Lure, ce nume o mai fi și ăsta). Dacă era nesigură de o literă putea să întrebe. Nu știe unde e 5 pe tastatură, pentru că a introdus greșit numărul de telefon care i s-a dictat (de mai multe ori a tastat '4' în loc de '5', numărul de telefon având în componența sa mai multe cifre de '5', iar dumneaei a tastat '4' în loc de '5' de fiecare dată). Nu știe cum se scrie "software", dumneaei crede că e ceva de purtat (țoale, fashion) având în vedere că a scris "softwear". Pe ce criterii ați angajat-o? Am văzut că machiajul dumneaei era perfect la 8 dimineața. Poate era mai potrivită să lucreze la City Mall, la PUPA Milano. Am trimis bani prin Money Gram cu ajutorul dumneaei, și sper, pentru binele ei, ca persoana căreia i-am trimis bani să nu întâmpine probleme la ridicarea banilor, altfel această plângere o voi face direct la bancă. M-am săturat să fiu servită de astfel de incompetenți, din ce în ce mai des, pe oriunde mă duc.
C. A. I.
Experiență pozitivă de-a lungul a zece ani. In relația cu clienții s-au axat pe informatizare și consider că e un plus. Aplicația internet banking este intuitiv creata și deosebit de facila de utilizat. Acum mai merg la ghișeu doar pentru a depune bani din când în când. De asemenea depunerile se pot face și la bancomat. In apropiere este parcare, dar este aproape tot timpul ocupata de locatarii blocurilor vecine. Găsesc un minus aspectul că nu au convenție cu cei de la AJPIS pentru plata alocațiilor și indemnizațiilor astfel încât pentru a primi aceste sume a trebuit să deschid un cont la o alta banca.
A. T.
Experiența mea personala cu acesta bancă a fost extrem de frustrantă. Am făcut un cont pe firmă Joi la ora 14 și nici până acum Vineri ora 15 nu pot sa intru in posesia banilor care îi am pe cont dar nu îi pot extrage de la ghișeu fiindcă nu era contul pe firmă finalizat. Nici cu cardul nu aveam cum sa scot banii fiindcă cardul va veni tocmai Joia viitoare (o săptămână).
T. A.
De evitat... durează extrem de mult deschiderea unui cont. A durat peste 24 de ore. A trebuit să mă duc personal a doua zi si sa stau pe capul lor cel puțin o ora pana sa se finalizeze deschiderea contului.
L.
Am facut o plata iar personalul, foarte serviabil si foarte rapizi. Joi la ora 14, banca era goala.
t. c. z.
O. L.
C. M.