Opinii despre Banca Transilvania - Sediu Central (Bancă)
Banca Transilvania - Sediu Central
Strada George Barițiu 8, Cluj-Napoca 400027, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Banca Transilvania - Sediu Central, Bancă în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Opinii despre Banca Transilvania - Sediu Central
D. P.
Plec de la BT si nu vreau sa mai aud de ei. In plina pandemie mi se cere sa vin in tara din Spania sa actualizez datele companiei. Colaborez cu peste 4 banci si sunt singurii care imi cer asa ceva. Mai au si o asa zisa aplicatie online nefunctionala unde iti propun sa actualizezi datele. Comisioane peste comisionane si cand vine vorba sa puna putin osul la treaba se fac ca ploua. Aste e, alta banca ca am platit destule comisioane la niste nesimtiti.
PS. Tin sa precizez ca cei de la ING mi-au actualizat datele in cateva ore si fara sa fiu prezent in Romania.
M. P.
Promit multe, dar majoritatea lucrurilor sunt neaoș românești. Ba nu le merg unele funcționalități, ba angajații greșesc anumite date la deschidere de cont și tot tu trebuie să suni pt repararea greșelilor și mai nou aplicația care ar înlocui BT24 funcționează când vrea.
De asemenea, noua aplicație nu are multe funcții implementate... de exemplu, nu găsesc nicăieri Itransfer in Neo BT. Pe scurt: lucruri făcute pe genunchi.
v. a.
Nu pot intra in legătura cu cei de la BT.
A. S.
Am avut de efectuat o tranzactie urgent si m-am dus la Sucursala de pe Eroilor in plina pandemie si cu Clujul in scenariul rosu. Organizare exemplara, max. 5 persoane/clienti in banca, corespunzator celor 5 operatori front desk. Un alt operator coordona clientii la ghiseul corespunzator operatiunii pe care o avea de facut. Cei din front desk super profi, amabili, zambitori. Deci organizare, operativitate, profesionalism pe Eroilor. Recomand.
F. S.
In ciuda unor recenzii negative pe care le citesc, eu nu am avut probleme. Din contra, am cuvinte de lauda pentru ei. Chiar si cand am sunat de la mine in Cluj pentru modificari la card, serviciul a fost prompt. Ba chiar am si primit informatii despre care nici nu stiam ca... trebuie sa le stiu. Cu alte cuvinte, nu m-au lasat sa gresesc.
S. D.
Comportament tipic de entitate cu poziție dominantă pe piață: preschimbarea unui card care expiră durează peste 2 luni..
Nu se afișează dacă evaluarea este cu 0 (zero) stele...
M. M.
am fost nevoit sa apelez la call center-ul BT pentru a-mi accesa conturile dar fara succes. Nu stiu daca este incompetenta, lipsa de pregatire sau rea-vointa , pentru o aplicatie BTPay ma autentifica si recunosc ca titular, aceasta fiind f restrictiva. Iar pentru bt24 imi trebuie procura , nu mai sunt eu dintr-odata la telefon chiar daca m-au trecut prin proces de verificare.
Daca asa se poarta pana si cu clienti de 10 ani si ii opresc in a-si accesa si administra conturile.. multa bafta pe viitor.
D. M. C.
Aglomerat timpi foarte mari de asteptare lipsa de orice profesionalism, uneori nesimtire. Comisioane si la deschis usa. NU RECOMAND! Asta nu e banca, e o ghereta cu camatari prost crescuti.
A. R.
La sucursala Mangalia cu toate că au o grămadă de personal nu pot să fac o rambursare anticipată parțială deoarece nu au pe nimeni la departamentul credite și cu nonșalanță mi-au spus să revin peste două săptămâni. De recomandat să evitați a mai lucra cu ei.
D.
Cei din centrul Clujului sunt amabili. Nu am avut treaba cu doamnele.
C. U.
Am avut un cont la ei deschis pentru a face o simpla tranzactie internationala. Tranzactia s-a facut cu multa greutate, pentru ca angajatii lor sunt foarte prost pregatiti. Nu am avut vreme sa inchid contul si mai aveam 100 lei in cont urmand sa il inchid la revenirea in Romania. Eu nu mai locuiesc in tara de mai bine de 23 de ani. Deci, nu am treaba cu ei. De atunci am primit emailuri inutile, ma inundau cu spam. Mai mult, imi cereau sa raportez veniturile mele la ANAF prin ei. Tupeu cat casa. Legea nu se aplica celor cu rezidenta fiscala in alta parte, alta tara. Primesc un mesaj si scrisoare prin posta cum ca ii costa sa intretina acel cont si mi s-a inchis. Comisionul era de 3 lei pe an. Acum ii costa. Ce s-a intampla cu restul de 90 de lei? I-au furat. Nu ma uit la suma, spun doar asa. De la mine au luat, de la altii au luat si asa s-au facut cu bani. Nu faceti afaceri cu aceasta banca de toata rusinea. Sunt niste obraznici incompetenti si fura. Sunt agresivi si au tupeu.
C. C.
Sunteti cu mult in urma, mai rau dacat institutiile statului. Nu va mai dati Mai Mult Decat Banking. A durat 3 zile sa deschid societatea la Registrul Comertului iar ca sa deschid cont la "banca" dumneavoastra inca trebuie sa mai astept... Am 10 zile, azi. Si nici macar un feedback, ceva!? Sunteti absolut penibili. Aveti o imagine falsa creata prin audio-vizual. Ati investit doar in imagine nu si Customer Relations Menagement
a. H.
Jalnica! Am aplicat pt o promotie super smechera, online. Ma suna operatoarea de la call center...dupa o jumatate de ora de investigatii, povesti, imi spune ca exista sanse sa fiu eligibil pt promotie, bla bla bla, dar trebuie sa ma duc la o agentie. Imi face programare, ma duc, stau 30/40 de minute si imi spune ca nu ma incadrez la super ofeta lor, dar au altceva pt mine : o oferta de 2 lei la care as fi pierdut bani. Serios BT? Doar atat puteti? PR-istele sa se abtina de la comentarii inutile si sa schimbe procedurile interne! Aproape imi vine sa-mi inchid contul la ei!
M. L.
Cea mai incompetenta banca din Romania nu stie sa rezolve un litigiu cu un operator care tot ei l-au angajat . A fost o greseala ca am facut cont la ei dar cand voi veni in tara voi reglementa aceasta situatie . A fost data in judecata ca m-a lasat fara sursa de existenta si mi-a pus viata in pericol . Halal banca .
A. B.
Cum să nu ai bancomat de depunere bani? Doar porcăria aia de robot facturier ce nu merge
M. V.
Pt.o operațiune simplă (o depunere de ex.)se așteaptă 25-30 minute!La Ag.Chibrit.
D. A.
banca in care incompetenta e la ea acasa
D. C.
Servicii și produse excelente
M. B.
(Tradus) Tocmai am primit un telefon de la BT și au spus acest lucru despre aplicația lor bancară:
- pe Androis este folosit pentru plăți fără fir.
- pe iPhone este folosit pentru a efectua transferuri.
Trebuie să aveți două telefoane, fiecare pentru o sarcină ...
(Original)
I just got a call from BT and they said this about their banking app:
- on Androis it is used for wireless payments.
- on iphone it's used to make transfers.
You need to have two phones, each for a task...
T. S.
(Tradus) Nici măcar nu merită o stea. 1. Mi-au spus că mă vor suna când cererea mea de deschidere a unui cont simplu de debit este acordată, au trecut 4 zile fără un apel, când m-am dus să le văd, am aflat că cererea mea a fost acordată. De fapt, am luat un vârf furios pe documentele la care lucra un ofițer, solicitarea mea fusese acordată de mult o zi după ce a trecut prin ea. 2. Au deschis un cont doar pentru a putea primi plata în acesta, fără card, fără mobilitate / internet banking ... acest lucru înseamnă că întotdeauna trebuie să merg la filială pentru a verifica echilibrul, pentru a obține bani etc. Ofițerul mi-a spus că nu există motive au fost specificate de ce astfel de restricții. Îmi pare rău că am deschis un cont la BT. 3. Întotdeauna așteaptă mult timp, ca ofițerii nu știu ce fac. M-am dus la BCR a doua zi să fac un depozit, serviciul pentru clienți de la etaj a fost la fața locului și ofițerul care ma ajutat a fost uimitor. M-am simțit important. Cu BT mă simt întotdeauna că îmi fac o favoare.
(Original)
Doesnt even deserve a star. 1. They told me that they'll call me when my request to open a simple debit account is granted, 4 days passed without a call, when i went to see them i find that my request has been granted. I actually took a sneak peak on the docs an officer was working on, my request had long been granted a day after putting it through. 2. They opened an account just so i can receive payment into it, no card, no mobile/internet banking..this means i always have to go to the branch to check balance, get cash etc. The officer told me that no reasons were specified as to why such restrictions. I really regret opening an account with BT. 3. Always long waits, its like the officers dont know what they're doing. I went to BCR the other day to make a deposit, the floor customer service was spot on and the officer who helped me was amazing. I felt important. With BT i always feel like they're just doing me a favor.
A. M.
(Tradus) Personalul acestei agenții este cu adevărat prietenos și capabil să asiste la orice probleme care pot apărea. Partea de jos este că se poate aglomera uneori
(Original)
The staff in this agency is really friendly and able to assist in any problems that can occur. The down side is that it can get crowded sometimes
T. D.
(Tradus) Rapid
(Original)
Rapid
A. I.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
D. O.
(Tradus) Bine
(Original)
ok
D. D.
(Tradus) Marea bancă.
(Original)
Great bank.
V. S.
J. L.
I. R.
A. B.
e. b.
C. S.
M.
S. C.
D. P.
d. m.
F. R.
I. M.
G. M.
D. D.
A. R.