Opinii despre Administrația Financiară Sector 2 (Bancă)
Administrația Financiară Sector 2
Strada Avrig 63, București 021574, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Administrația Financiară Sector 2, Bancă în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Administrația Financiară Sector 2
Luni
[08h:30h – 16h:30h]
Marți
[08h:30h – 16h:30h]
Miercuri
[08h:30h – 18h:30h]
Joi
[08h:30h – 16h:30h]
Vineri
[08h:30h – 16h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Opinii despre Administrația Financiară Sector 2
Τ. Ω.
Aglomeratie mare. Nu puteti ridica caziere fiscale de aici. Trebuie sa mergeti la cel de pe C.A Rosetti nr 39. Gasiti parcare cu 5 lei pe ora in zona. Va trebuie Copie CI si formularul 502 pe care il duceti intai la biroul nr 3. Dupa, urcati la et 1 la biroul nr 18 unde depuneti actele si vi se da in 20 de min cazierul fiscal.
A. I.
Coada afara, aglomerație inauntru. Nu exista birou de informatii.Daca intrebi ceva esti trimis de la un ghiseu la altul, nimeni nu stie nimic, nu raspund nici la întrebări simple. Murdarie, spatiu necivilizat, o rușine. Parca se vorbea de digitalizare. Poate peste 10 va fi mai bine.
C. S.
Am rezolvat totul foarte repede spre deosebire de alte administrații.
E. G.
Niste mizerabili,nu mege nimic,online sau fizic,daca mergi la ghiseu dupa 5 cozi si 3 ore pierdute,nu merge sistemu,mai aveti pretentii sa platim
V. J.
Nu au formulare imprimate. Cautam 212, mi l-a oferit angajatul care pazeste usa, contra cost.
F. T.
UN SINGUR ghiseu deschis si nici macar acolo nu e mereu functionara, in timp ce lumea asteapta cu orele la coada!
A. A.
Tomberoanele stau la caldura inauntru in timp de noinasteptam afara la coda (peste 10 persoane) in timp ce SINGURUL angajat de la ghiseu abia face fata.
A. C. I.
1 ghiseu deschis. Nu de alta, dar ce nu putem sa stam in strada cate o ora, doua ?
m. g.
Un telefon la care nu raspunde nimeni. Frumos, multumim pentru sprijin!
A. E.
Angajate nesimtite, incompetente si salbatice
V. U.
Am vrut să întreb ce trebuie sa fac să plătesc impozitul pe venit, după 40min de stat la o coada de 2 persoane, am plecat, nu înainte de a cere ajutor la un ghișeu unde nu era nimeni la coada, nu se poate că în anul 2020 sa nu putem colabora deloc. Am aflat ce trebuie să completez de la anaf sector 4, mulțumesc, sunt oameni acolo. La sector 2 sunt maimuțe la ghișeu, nu au putut să îmi spună nici buna ziua !
C. N.
Bine
T. B.
Cozi infernale, personal neprofesionist, impunerea unor taxe născocit de ana.
S. S.
Lasati definitiv declaratia unica sa se depuna la ghiseu pe hartie. Persoanele fizice nu se pricep cu birou virtual si sunt incurcaturi.
L. A.
De 45 de min sun si degrabă... bătaie de joc
C. V.
relatii cu publicul telefonic inexistent!
numarul de contact este inutil , nu raspunde nimeni !
A. J.
Cum au mai subliniat si altii, nimeni nu raspunde la telefon, cateodata se mai intampla sa si lucreze doamnele de la ghiseu, dar mai mereu sunt enervate si frustrate pentru ca oamenii cer informatii pe care nimeni nu le ofera si dupa aceea iti mai si spun asa pe un ton superior ca nu stii nimic si ca e de datoria ta sa citesti toate legile alea adoptate in fiecare zi de niste idioti de parca eu nu am nimic de facut decat sa ma uit ce rahat mai arunca astia pe hartie ca se ne ingreuneze si mai mult viata. Si cea mai "frumoasa" intamplare a fost cand celui din spatele meu i s-a inchis ghiseul in fata desi mai erau 2-3 oameni in spatele lui pe motiv ca se terminase programul desi oamenii aceia asteptau de peste 30 de minute la coada ca sa plateasca niste taxe sau impozite. Singurul moment in care se cumintesc (eu cel putin asa fac ca sa le mai domolesc si sa le pun la locul lor) este acel moment in care ridici tonul si le aduci aminte ca sunt platite din taxele si impozitele platite de noi si asta este datoria lor, sa ne explice, sa ne informeze si sa raspunda la orice intrebare. Incercati si voi, o sa aveti o satisfactie extraordinara cand plecati de acolo cu toate actele in regula sau cu toata informatia, nu doar jumatate din ea.
A. T.
Luati masuri va rog ! Nu raspunde nimeni la numarul de telefon ! Mai bine il desfintati.
S. O.
Functionari extrem de gretosi. Singurul lor obiectiv este sa-ti arate ca esti incapabil sa intelegi ceva. In nici un caz sa te indrume pentru a rezolva problema.
A. R.
Raspunde careva la telefon!? Ma intereseaza cand se dau banii inapoi, de pe taxa auto.
N.
La ce mai puneti nr de telefon daca nimeni, NICIODATA, nu raspunde la ele?
Ca sa afli cel mai simplu lucru trebuie sa te duci pana acolo, fie ca e caldura de 38 de grade, esti cardiac sau mergi in carutcior cu rotile.
Rusine sa va fie! Mai aveti si niste salarii imense si total nemeritate.
Unde va e respectul fata de cetatean, ca doar din taxele lui traiesc toti bugetarii???
A. S.
Ce mi se pare de remarcat dincolo de sictirul unor functionare (nu toate)... Aici nu ti se ofera formularele absolut necesare, ci esti trimis la un magazin capusa de alaturi care vinde vinuri si xerox (ce combinatie!) de unde ti se spune sa iei formularele.. cu bani evident. E clar ca e vorba de un magazin capusa, iar vanzatorul de acolo pe langa faptul ca vinde respectivele formulare la preturi mari, nu da bon fiscal. Foarte urat exemplu oferiti stimati decidenti ANAF sector 2.
C. C.
Cum e tratat si lămurit omul ce intră în această instituție. Parca ar fi plictisiți de viata . Plus timpul pierdut la rând doar pt o informație. Nu mai exista birou de informatii. Doamne in ce tara traim
C. F.
Am stat la coada la casierie 20 de minute ca sa platesc, dar s-a blocat softul. O sa mai vin si ziua urmatoare.
D. T.
Scoteam informatii cu clestele de la functionarul cu care am discutat. Nu parea deloc dispus sa ma ajute cu informatii, ci parea deranjat de intrebarile pe care i le puneam.
M. I.
As da - 10 stele dar nu ma lasa sistemul. Am fost chemat la ANAF cu toate ca am cont online. Programul de lucru cu publicul la ghiseul la care aveam eu treaba este de 2 ore. Au reusit performanta sa proceseze o singura persoana in cele 2 ore. Adica am pierdut aiurea timpul.
m. o.
Deși angajatii sunt supuși la un stres fantastic, doamnele de acolo au avut amabilitatea să mă ajute.
b.
Prea mult si... degeaba, cel mai amabil si bine informat este paznicul :)
M. G.
Angajati de o eficienta zero , cozi interminabile ,nu iti ofera nimeni nici o informație coerentă
A. A.
Rusine anaf, rusine M Finante. rusine probgram voucher biciclete 2018/2017 !!tara de kkt
C. G.
Am fost pentru a-mi deschide cont pe spațiul virtual in vederea depunerilor online a declarațiilor de venit.
Am dat de o doamna amabila și a durat 2 minute.
J. M.
Este o administrație învechită si ca sistem si ca lucru cu publicul, dar asta e! Te mulțumești să-ți faci treaba atunci când ajungi acolo, cu ce ti se oferă. După ce s-a terminat supliciul inghiți in sec si iți mai faci si o cruce, zicând; "mulțumesc Doamne ca am scăpat!".
I. P.
Din 11 ghisee doar 3 merg. Restul stau degeaba.
R. P.
Ar merita 6 stele, din pacate Google nu ofera aceasta posibilitate.
Un sediu modern, calduros, o organizare exceptionala, clientii sunt tratati cu maxim respect, institutia este complet informatizata, obtinerea unei informatii, depunerea unui dosar sau plata unei taxe rareori dureaza mai mult de doua minute.
S-a renuntat de mult la arhiva de hartie, totul este digital.
In cazul in care la un ghiseu asteapta mai mult de doua persoane esti intrebat daca doresti o cafeluta sau un masaj.
Voi reveni!
Decembrie 3014
A. S.
Mai bine merg la dentist. Funcționarii sunt nesimțiți, puturoși și aroganți. E nevoie să treci pe la trei funcționari să plătești o taxă - birocrație pe steroizi.
P. G.
Am depus pentru anul financiar 2014 si 2015 contributia de 2% formularul 230 pentru o fundatie de intrajutorare a copiilor bolnavi de cancer , acest ajutor nu a ajuns nici in ziua astazi ! Ce faceti domnilor ,va este asa de greu sa trimite-ti aceste plapande fonduri pentru cei ce au nevoie .Rusine sa va fie , de escroci nationali #!!
j. b.
Pentru ridicarea unei adeverinte de venit trebuie ca sotia cu copilul de 2 luni sa mearga pana acolo sa vada daca au venit adeverintele
DE CE AVETI NUMAR DE TELEFON DACA NU RASPUNDE NIMENI????
O ADMINISTRATIE DE TOT KKT-ul
Mai dureaza si 15 zile lucratoare pentru o amarata de adeverinta
y. c. c.
Degeaba este aceasta instituție niciodată nu răspunde nimeni la telefon dorm pe banii noștri
D. T.
NU raspunde nimeni de 1 ora si 45 minute pe nici unul din telefoanele comunicate pe site ( 5 la numar la minunata Administrratie Financiara a sector 2! incercati daca nu credeti!
Am de platit o amenda de circulatie si nu stiu care este codul IBAN si numele exact al beneficiarului.
Si noi tocmai am votat majorarea slaariilor lor cu 10%. patetic!
B. P.
Personal infect care te trateaza cu dispret. Isi merita salariile mizere oricare ar fi. Frustrati..
A. R.
cei mai incompetenti angajati! nu raspunde nimeni la telefon si toate toapele alea de 130 kg stau la cafele. sper sa crape!
A. P.
Cozi, nu ai unde sa stai jos, functionarele se poarta cu tine în funcție de poziția stelelor, câteodată ma uimesc cu amabilitatea loe, alteori cu deja obișnuitul sictir. Nu au putut in amarul de ani sa puna un sistem de tichete de așteptare... Aaanaaaaf
C. I.
chiar nu se poate sa raspunda nimeni la telefon. Numar confirmat si de la sediul central ca fiind corect. - traim in Evul Mediu se pare.
G. P.
Nu ești informat cu privire la documentele necesare decât la ghișeu (inutil să te uiti pe site) după ce ai stat odată la coadă.
D. G.
Inutilă aceasta instituție.
Mergeți la cea cea de pe C.A. Rosetti
H. I.
Nu raspunde nici dracu la telefon... pot sa sun pana la pastele cailor
O. T.
Oribil. Încerc de zile întregi să îi sun pe vreo 2-3 numere diferite, afișate pe siturile lor. Nu se obosește să răspundă nimeni, nici măcar la telefon.
A. N.
Cum intru in posesia deciziei de impunere anuala(250) pe 2013?Nu am primit-o.La nr de tel afisat pe site nu raspunde nimeni.
g. i.
Nu raspunde nimeni la telefon in sectorul 2....pot fi trasi la raspundere...oare???
C. M.
Organizare proasta. Orice hârtie durează o veșnicie pana e gata. Mereu aglomerat.
A. I.
Nu raspund la telefon. În sediu miroase urât. Tipic pentru locurile astea.
M. U.
Bătaie de joc fără sentimente!
S. F.
5 stele pentru recenzia anterioară , pentru ANAF sub zero!
A. P.
Ca la romani. Birocratia ucide. Ufff. Doamnele sictirite
M. D. V.
Muci de muci, statul paralel
V. L.
Nu raspunde nimenu la tel
M. G.
Am de recuperat bani de la ANAF (taxa auto 400 lei 2016) dar am si de pltit o amenda de 250 lei (rovigneta - 2016)De ce nu se compenseaza in sistem?
M. D.
Programul este urmatorul:
Luni -Vineri:
08.30-13.00-pauză-15.00-16.30
Miercuri:
08.30-13.00-pauză-15.00-18.30
M. B.
Se stiu motivele.
C. G.
Porcărie maximă.
M. D.
Extrem de aglomerat,si personal nervos si nepoliticos.Oribil,
RUSINE!!!
N. D.
Incompetenți.
P.
Bravo România
M. M.
Foarte amabili!
S. D. C.
Nu Raspund la tel niciodata !!!!!!!!
S. I.
Oribil
C. P.
Groaznic
C. T.
Mai bine online
L. J.
(Tradus) Nu cel mai rău loc al birocrației serviciilor publice pe care l-a vizitat vreodată acest recenzor, dar în concordanță cu siguranța. Veți obține o experiență puternică din trecut, comunistă, completată de interioare ascuțite, asupritoare, documente confuze și angajați obosiți, suprasolicitați, exasperați, care au avut voința de a vă ajuta să vă eliminați de sistemul de mult timp în urmă.
(Original)
Not the worst place of public-service bureaucracy this reviewer has ever visited, but definitely in keeping with the trope. You'll get a strong blast-to-the-communist-past experience, complete with stark, oppressive interiors, confusing paperwork and tired, overworked, exasperated employees who have had their will to help you purged from them by the system long, long ago.
C. B.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
L. D.
(Tradus) Cozile sunt foarte lungi.
(Original)
The queues are very long.
D. M.
(Tradus) Incompetență, fraudă și mită
(Original)
Incompetence, fraud and bribes
Ș. C.
(Tradus) Hua
(Original)
Huaa
D. S.
(Tradus) Tot ceea ce vă puteți aștepta de la acest gen de loc. Birocrație, așteptare, documente.
(Original)
Everything you can expect from this kind of place. Bureaucracy, waiting, paperwork.
M. R.
(Tradus) Bleah
(Original)
Bleah
M. P.
V. P.
B. H.
A. -. A. B.
G. B.
A. S.
M. M.
A. D.
C. B.
S. A.
C. V.
I. g.
F. M.
C. O.
C. I. B.