Opinii despre RCS & RDS (Avocat)
RCS & RDS
Strada Ferdinand 38, Râmnicu Vâlcea, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre RCS & RDS, Avocat în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de RCS & RDS
Luni
[10h – 22h]
Marți
[10h – 22h]
Miercuri
[10h – 22h]
Joi
[10h – 22h]
Vineri
[10h – 22h]
Sâmbătă
[10h – 22h]
Duminică
[10h – 22h]
Opinii despre RCS & RDS
S. P.
Suntem deja în 11.o8.2020.Din 08.08.2020 firele de la tabloul rcs&rds (aflate pe scara blocului)sunt arse.Prima programare pentru remediere este 09.08.2020 ora 19,30.Nu se prezintă nimeni , nu anunță nimeni nimic. 09.08.2020 din nou fac sesizare,programare ore 13-15.La ora 15 sunt anunțată de o nouă programare la orele 17-19 .Aștept, nimeni nu vine, nimeni nu anunță nimic. Sun din nou, programare a doua zi dela 7 la11
.Suntem ziua 11.08.2020 aștept, nu vine nimeni. La ora 10,57- sună telefonul ,ajung să răspund și inchide.Era RDS Ilfov (eu sunt din Vâlcea).Sun inapoi numărul și mă anunță că pentru că nu am răspuns în timp am o nouă reprogramare de la ora 17-19
În concluzie:de patru zile stau în casă să aștept intervențiile dar în același timp plătesc și serviciile inexistente.
T. T.
Sunt foarte nemulțumită,deranjamente televiziune si cablu abonament pe numele fiicei nu sau rezolvat nici in 5 zile
E. C. C.
Raspund dupa 30 min de stat la telefon
M. D.
Dacă se putea dădeam un sfert de stea. Nu e normal sa aștepți 22 de zile sa se monteze un cablu de internet, unde deja exista televiziune prin fibra, nici nu cred ca e nevoie de cablu..
C. C. S.
Personal foarte amabil și primitor
P. H.
Primi în servicii , calitate și promptitudine
L. M. B.
🤗🇷🇴🌹
L. M.
Servicii foarte bune
C. C.
s. d.
G. A.
F. T.
M. A.
F. c. c.
A. V. B.
c. p.
M. M.
G. T.
A. T.
O. R.