Opinii despre Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București în București (Avocat)
Intrarea Sectorului 1, București 030353, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București, Avocat în București
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București
Luni
[09h – 11h]
Marți
[09h – 11h]
Miercuri
[09h – 11h]
Joi
[09h – 11h]
Vineri
[08h – 10h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București
a. b.
Liber!Liber!Trebuia sa vina pandemia pentru reorganizarea institutiilor de stat!Numai asa s-au luat masuri pentru ca lucrurile să se miște mai repede!Pentru certificate constatatoare, extrase si furnizare de informatii cererile se depun pe Bdul Unirii 74,la Oficiul Registrului Comerțului.
A.
Pentru prima data la Registrul Bucuresti. Foarte multumit. La ghiseu, functionari politicosi, mi-au dat toate informatiile solicitate si totul a decurs repede.
I. A.
Un personal depasit de situatia actuala, dar care in ciuda vicisitudinilor isi mentine profesionalismul.
M. I.
Am rezolvat repede. Angajații de acolo au fost amabili. Am avut și noroc, era cam pustiu.
B. B.
Excelent. Cei de la Registratura foarte amabili, cum sunt de altfel, toti cei care lucreaza acolo.
M. I.
Nu ma asteptam ,mi-a rezolvat rapid problema ,le multumesc frumos.
F. R.
Pentru serviciul de ASISTENTA : palaria jos !! Se misca foarte repede, ti le rezolva pe toate, foarte proactivi ! FELICITARI SI RESPECT !!
M. K.
Au schimbat locația pentru Ilfov, iar pentru București se întra prin dreapta
S. M.
Angajații sunt super ok, oameni încă nu au învățat să stea civilizat la coadă, bodyguarzi amabili și cooperanți, chiar ajută!
C. B. S.
Este aglomerat afară, se sta cate 30 min 40 min la coada, dar după ce se intra se merge repede (5 10 min)
D. C.
In afară de cozi interminabile, totul ok.
C. S.
Este mai organizat .super
E. P.
Angajații te ajuta , au răbdare!! Respect !!
a. n.
Foarte prompt,nu a durat mai mult de 30 min
M. K.
Personalul amabil, m.au ajutat sa clarific toate nelamuririle. Oameni bine organizați și plăcuți.
S. M.
Doamnele de la info sunt extraordinar de intelegatoare si de ajutor pentru cat de mult birocratie e!
I. T.
A mers totul foarte repede, sunt multe ghișee, doamnele sunt amabile.
P. S.
Se mișcă repede coada, este cat de cat ok, chiar și în condițiile covidului.
D. V.
Atentie sa aveti un pix in buzunar daca vreti sa intrati in cladirea recom. E nevoie sa completati o declaratie afara la intrare
C. C.
Foarte civilizat dar operatoarele de la ghișeu nu sunt amabile deloc au o privire și răspunsuri deloc amabile de parcă ele ne plătesc pe noi
m. n.
De evitat! Ca orice interactiune cu institutiile de stat.
b. D.
La unfo consiliere super de treaba doamnele. Felicitari
R.
Oamenii tot nu pricep de ce purtam masti si de ce e ok sa stam mai departe unii dr altii.
L. M.
Sunt parcări, dar nu suficiente. Pentru a evita aglomerația trebuie să parcați în apropiere.
H. S.
Se poate mult mai bine, organizare de toata jena
A. C.
A fost OK, chiar și pentru mine, care merg la Recom o data la 5 ani. La informații te ajuta si sunt destul de multe ghișee. Nu am asteptat mult.
C. I.
S-au reorganizat si cozile sunt mai scurte acum
i. t.
Din cauza, distanțari fizice, pierzi timpul pe afară, ca să faci ce ți-ai propus. Sper că timpul va lucra în favoarea noastră și nu v-om mai sta pe la uși, ca să ni să pună o ștampilă pe acte...
A. T.
Neapărat dosar cu șină și multă răbdare la scris de mână informații redundante...
Dacă doriți, multe servicii pot fi oferite și online dar numai dacă ați achiziționat semnătură electronică.
A. A.
Personal dedicat si foarte cumsecade! Multumesc
C. V.
Inchis 30 zile,pana expira starea de urgenta...actele se pot depune online...
C. S.
Foarte bine organizat și personalul amabil și profesionist
N. G. N.
aglomerat
G. I.
Fffffff aglomerat. Completam formulare de acces.
d. i.
Neasteptat
T. M. L. C.
Domnul George de la Serviciul Asistență este cel mai bun !
M. b.
Supet profesionisti!
I. P.
Operativitate !
L. T.
Profesionisti
F. O.
Foarte de treaba doamnele de astazi
A. R.
Ori doamnele erau in ziua aia buna, ori lucrurile se schimba in bine si in Romania.
v.
La ultimele vizite am dat doar peste angajati capabili si dornici sa ajute. Sper sa nu fi fost doar noroc :)
A. R. a. M.
Excelent!
C. A.
Organizare buna.
V. I.
Bine organizați.
A. T.
Activitatea ONRC este mult îmbunătățita fața de anii anteriori. În 2015 am deschis PFA și am stat la coadă 2 ore. Azi am așteptat 20 minute. Nu a trebuit să plătesc consultanța, nu sunt atât de complicate formularele, iar pentru lipsa "bifelor" am fost îndrumat.
PS: Poate sunt subiectiv, dar le-aș da 6 stele din 5 pentru cinste. Mi-am uitat telefonul la unul din birouri, iar când a sunat copilul, i s-a comunicat de unde îl pot recupera (biroul economic etaj 4). Oameni cinstiți. Nu este vina lor că uneori nu merg treburile cum trebuie, nu ei sunt cei care fac legislația, iar volumul de muncă este enorm. Respect!
L. C.
Surprinzător de bine organizat
D.
Spectacol
F. M.
Nu este aglomerat.
M. B.
Mare bataie de joc. Esti pasat de la un ghiseu la altul, cand ajungi la rand, te trimit sa te verifici singur la un cakc, unde nu intelegi nimic, au impresia ca sunt mai presus de noi cei care le platim salariile. O experienta groaznica
C. C. B.
Poate am avut eu noroc, dar prima mea experiență cu ONRC a fost ok. Doamnele de la rezervare denumire firme, informații inițiale și ghișeu PFA au fost amabile și prompte și nu am așteptat nici pe departe atât de mult pe cât aș fi crezut.