Opinii despre EDS Service (Atelier de dezmembrări Auto)
EDS Service
in spate la IKEA 2, Bulevardul Theodor Pallady 57, București, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre EDS Service, Atelier de dezmembrări Auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de EDS Service
Luni
[09h – 13h]
Marți
[09h – 13h]
Miercuri
[09h – 13h]
Joi
[10h – 13h]
Vineri
[09h – 13h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre EDS Service
A. S.
Eds este altceva din punctul meu de vedere. Calitatea lucrărilor este foarte bună, colectivul pare unit și orientat către nevoile clienților. Merg la ei de vreo 7-8 ani și mereu am fost la fel de mulțumit. Preturile sunt moderate, chiar aș putea spune că sunt de bun simț. Eu ii recomand deoarece sunt niste persoane pasionate de ceea ce fac și se poarta că niște profesioniști.
PS. Haideți să vă povestesc și două întâmplări deosebite cu acest service! In anul 2015 am avut un deces in familie și aveam nevoie de mașină ca de aer. S-a rupt fulia de la axa cu came și restul vă puteți imagina. Marius și întreaga echipă au fost deosebiti, au arătat înțelegere din toate punctele de vedere. Și vreau să spun.... din absolut toate punctele de vedere. M-au înțeles cu bănuții, m-au ajutat într-un timp record... Ce să mai..... Extraordinari!
A doua chestie.... Am avut o problemă cu sistemul de prindere și cu portbagajul exterior. Nu aveam cele potrivite să le repar eu așa că m-am dus la ei să mă ajute. In mod normal această lucrare nu este prevăzută ca fiind o operațiune în nici un service dar ei au dat dovadă de bun simț și m-au ajutat. Credeți-mă când vă spun .... Sunt oameni cu suflet deosebit! Contează enorm acest lucru! Dacă greșesc ceva mereu și-au asumat. Când pot reduce cheltuielile o fac fara sa stea pe gânduri. Din acest motiv au și succes! Din punctul meu de vedere sunt in topul celor mai bune și mai serioase service-uri din acestă țară! Bravo lor!
V. S.
Super profi baietii! A doua oara cand imi salveaza banii reparand un Opel Corsa D a carui cutie Easytronic cedase. Recomand!
F. V.
Am fost mulțumit de serviciile oferite. Au schimbat cablurile de la timonerie Opel zafira c în timp util. Sant Profesioniști și rapizi și sper să rămâneți la fel. Mulțumesc anticipat pentru serviciile oferite!
P. B.
Servicii și piese de calitate, personal amabil.
Recomand tuturor posesorilor de Opel și nu numai !
A. D.
Azi 19.10.2018 am fost la service. S-a luminat locul e usor de gasit acum. Spre iesirea din Bucuresti pentru autostrada catre Constanta intoarceti la primul rond dupa ce vedeti magazinul IKEA, si mergeti pe langa magazinul IKEA pentru a ajunge in spatele sau. Aici gasiti EDS Auto Service. Loc sigur de reparat marca OPEL. Drumul e facut de IKEA si nu mai e o problema. Trebuie sa aveti programare si se face ori pe site facanduva inainte cont ori la nr de telefon de pe.site.Ajunsi aici gasiti profesionisti pe mana cui sa lasati masina.Oamenii cunosc treaba daca ii intrebi una alta iti explica ce fac cum fac de ce fac si ce implica ce fac. Politicosi si isi vad de treaba lor. Preturi foarte ok. Treaba de calitate maxima. Pentru orice problema aveti la OPELUL dumneavoastra face ca prima optiune de reparatie sa fie EDS Auto Service. Nu veti regreta.. Spatiu de asteptare pentru clienti. Internet. Automate de cafea si food. Toalete curate. Sunt profesionisti. Nu am nevoie de altii! Recomand
S. V.
La revizii se pricep, restul lasa de dorit. Am fost pentru realiniere/verificare ax came, se aprinsese un martor in bord care dupa cod spunea acest lucru. Au interschimbat senzorii de la ax, au schimbat bujiile desi am specificat sa nu faca asta deoarece doream unele anume, la recomandarea lor am schimbat garnitura capac culbutori (axul cu came era fix sub capac) si trimis ECU la reconditionat iar toata treaba a durat 2 saptamani jumate. Am ridicat masina masina care mergea o idee mai bine, mi-au spus ca atat se poate face si am platit 700 ron. Dupa 3km beculetul s-a aprins din nou si problema a reaparut, masina nu mai tragea. M-am intors si dupa ce m-a certat cu aroganta si a explicat cat de complicata este problema masinii mi-a recomandat sa schimb ECU si kitul de ambreaj. Dupa alte cateva discutii am resuit sa recuperez jumatate din suma platita.
Ulterior am fost la alt service mai cunoscut din zona Morarilor (nu dau nume, sa nu se considere ca vreau sa ii promovez prin aceasta postare, desi ar merita) unde am povestit ce mi s-a intamplat. Au inceput de la zero, au verificat senzorii si au constatat ca una dintre mufe continea putina pilitura de fier, dupa care au dat jos capacul mai sus mentionat pentru a verifica axul care intradevar era usor sarit de pe punct si atingea. L-au pus inapoi pe pozitie si masina a mers ceas. Toata operatia a durat 30 de minute.
M. C.
Cel mai bun service opel!am fost cu al meu astra h care nu pornea cand era ger ,alt service imi recomanda sa inlocuiesc cim, iar cei de la eds au rezolvat imediat defectiunea!senzor turatie defect !multumesc eds auto!
M. N.
Mecanici mai mult decat profi! Stiu sa explice fiecare operatiune în parte. Recomand !!
G. C.
Foarte profesionisti este singurul service la care merg de mula vreme si singurul care nu ma simt furat sau mintit in legatura cu problemele masinii
A. F.
Profesionisti, chiar nu pleci de la ei fara rezolvare!
S. P.
Mulțumesc echipei EDS Service, pentru rezolvarea problemelor, m-ai ales Dl Marius,cu respectect revenim,VS 06 AZi
D. F.
Programarea respectată. S-au mișcat repede. 1,5 ore pentru revizie. Prețuri rezonabile. Mulțumit.
k.
Calitate versus preț super ok 👌
Mai fac mici gafe cum ar fi folosesc șoricei de plastic în loc de colier pentru burduf! As fi vrut sa explice mai mult dacă ma duc cu vro problema la ei.. Nu răspunsuri seci las-o ca merge asa nu afectează motorul!
I. A.
Dupa multe drumuri si timp pierdut pe la service uri auto, pentru un mesaj SVS in bord, si regenerari dese ale DPF, fara rezolvare, am cautat pe internet un service dedicat opel. Asa am aflat de cei de la EDS. Am solicitat online o programare la diagnoza si un pret. Raspunsunsul a fost promt si transparent. Fix la ora stabilita, am fost preluat de Marius, inteleg ca dumnealui este administratorul care, m-a surprins prin amabilitate, foarte clar in explicatii si la obiect. Recunosc ca la inceput am fost sceptic in privinta acestui sevice auto. Toata operatiunea a durat o ora si jumatate, timp in care mi a verificat pe tester diverse piese ale motorului (injectoare, EGR, DPF, turbina) si mi a explicat in detaliu fiecare verificare pe care o face. A facut verificari cu motorul la relanti si in mers (reprezentantele Opel sa ia notite - sa nu vorbim de pret). La final, am primit un raport scris cu problemele gasite la motor, urmand sa primesc o oferta de pret pentru piese si manopera. In maxim 15 min am primit oferta de pret. Ieri am fost in sevice si toate problemele au fost remediate. Cat despre mecanici, doar cuvinte de lauda, bunul simt este cartea lor de vizita pe langa profesionalismul de care au dat dovada. Nu sunt chititi sa schimbe piese care nu necesita acest lucru. Tineti-o tot asa si o sa raman clientul vostru.
C. E.
Scriu review-uri rar. In cazul de fata simt nevoia din doua motive:
1) pentru ca atunci cand vine vorba de service-uri auto, ai mai degraba experiente proaste decat placute. Aduc o contribuite minima la triajul asta intre profesionalism si jeg.
2) pentru ca cei de la EDS au rezolvat foarte elegant un conflict pe care l-am creat din propria neintelegere, vina apartinandu-mi. Cu alte cuvinte, au fost baieti. Trebuie spus.
Sa incepem. De departe cea mai buna consultanta pre-operatiune. Trei clase peste cele doua service-uri ale reprezentantelor Opel cu care am interactionat anterior (GTT si Opel Radacini). Am plecat mult mai informat despre masina mea decat eram inainte sa intru. Ti se explica tot ce va urma, de ce trebuie intervenit si care sunt lucrurile la care trebuie sa fii atent in viitor. Au rabdare cu explicatiile, probabil pentru ca lucreaza cu placere.
Mecanic, degeaba mi-as da cu parerea pentru ca priceperea mea e limitata. Pot doar sa zic ca dupa reparatie masina ruleaza excelent.
Se misca repede (raspuns la cereri de oferta, programare, reparatie). Plus ca ti se spune exact ora la care vii si cand e gata masina. De 3 ori am fost la ei, de 3 ori a fost cum am scris.
Am observat ca sunt destule recenzii unde este acuzat pretul putin ridicat per total. Din experienta personala, este cel mai mic pe care l-am intalnit (am exclus service-urile de tip garaj). Diferenta de pret dintre ei si reprezentanta, de exemplu, este de la cer la pamant (de la 800 pana la 2500 de lei pentru exact aceleasi piese si operatiuni), iar diferenta de randament tinde la 0.
Alte plusuri:
- Platforma online foarte eficienta cu privire la programari si pret. Nu exista costuri ascunse.
- La receptie se afla 2 ecrane unde se vede in timp real ce se intampla in service. Binevenit, dat fiind ca pe perioada pandemiei nu poti intra unde lucreaza la masina.
- Cafea la discretie in lobby.
- Un loc curat unde se lucreaza dupa standarde.
TLDR
Sunati si daca nu aveti Opel. O sa va placa de ei.
A. I.
O experienta excelenta, oamenii sunt foarte buni profesionisti si amabili. Chiar vor sa te ajute.
C. P.
Calitate superioara
Experienta mea cu acest service a fost una foarte buna. Detin un autoturism marca Opel Insignia, an fabricatie 2010. Dupa ce am mers cu masina "in suturi" - nu stiu sa explic cum se manifesta, cu mesaj SVS si am cautat solutii in mai multe surse, la service EDS, domnul care a facut diagnoza a rezolvat problema in 3 minute - era un cablu de la turbosuflanta conectat incomplet. Diagnoza mecanica a fost, de asemenea una profesionista. Recomandarile au fost pertinente si sustinute si cu explicatii mecanice si mai ales cu atentie si la buget. Reparatiile facute ulterior au costat mai putin decat estimarea initiala, in urma discount-urilor facute, si am beneficiat si de consultanta.
Aprecieri pentru profesionalism, pentru disponibilitate, pentru atitudine si mai ales pentru ca stiti exact ce puteti face si cat si mai departe lasati clientul sa decida.
I. D.
Astazi a fost prima mea vizita la EDS. Totul a fost OK. Ati mai castigat inca un client pe temen lung. Multumesc!
B. A. S.
Au facut o treaba excelenta , am fost cu astra H.ul meu 1.8 automat (nu easytronic) pentru schimb ulei cutie automata plus verificare si schimburi, recomand
B. B.
Buna ziua tocmai am reparat masina la dinsi pot spune ca sunt profesionisti tinand cont ca am fost pt constatare la alt sevice nestiind ce problema aveam sigur la masina la eds service am primit in urma analizei masini un raspuns la obiect si pot spune ca sunt niste profesionisti voi reveni de aici in colo la acest service . Va multumesc pt promtitudinea de care dati dovada.
M. D.
Foarte bun service.
Programarile se respecta intocmai, raspunsul la cererea de pe site este foarte prompt, preturile la piese si la manopera sunt decente.
Intotdeauna primesti sfaturi, precizari suplimentare sau ce a mai observat mecanicul neregula la masina.
Pe timpul pandemiei, NU se poate intra la mecanici, dar sunt camere video in sala de asteptare.
Tot in sala de asteptare sunt si tonomate cu suc, apa, o gustare si cafea.
Din cauza acestui service sunt reticent la schimbarea marcii masinii mele viitoare!
S. D.
Rapizi și profesioniști 👍
M. M.
Frumos, la timp, profesioniști. Recomand cu mare incredere
A. A. A.
Profesioniști
Orice problema in gama opel este rezolvată de eds. Bravo
Am trecut cu opel meu si pe la reprezentanta si nu au știut ce sai faca .
La eds sa rezolvat.
g. m.
Gasesti ce oti trebuie, nu au pe stoc iti aduc ce ai nevoie 😁
F. G.
Sunt foarte multumit de serviciile si solutiile oferite.
O echipa de profesionisti.
O sa revin.
Recomand cu incredere!
L. P.
Apelați cu încredere la acest service, totul la superlativ.
F. S.
Seriozitate, rapiditate și oameni profesioniști.
Recomand cu toată încrederea.
G. C.
Vin la acest service de 5 ani de zile si de fiecare data am plecat multumit!
C. C.
F ok băieții de la Eds. Se respecta programarea, explica f bine problemele găsite la mașină. Recomand.
C. C.
Sunt încântat de modul în care o problemă de service poate fi rezolvată! Bravo!
D. I.
O echipa de profesioniști, care fac treaba ci simt de raspundere si refuza orice tips. Am fost la trei mecanici înainte si toți îmi spuneau sa schb cutia de viteze, dar ei au rezolvat problemă înlocuind doua becuri la stopuri.
D. D.
Este a doua oară când ajung la EDS. Ce pot spune este că sunt într-adevăr profesioniști. Bravo EDS și la întreaga echipă.felicitari cum abordați și rezolvați problemele autoturismelor noastre. 👌❤
L. L.
Un service cu profesioniștii.
M. N.
Super baieti intr-un super service marca Opel!
C. M. I.
Servicii ok de cate ori am apelat. Revin la fiecare revizie sau interventie desi strabat Bucurestiul pentru acest service.
m. i.
Amabili si profesionisti.
D. E.
Oameni bine pregătiți, amabili și stăruitori in a rezolva orice problema. De cel puțin doi ani merg la acest service iar operațiunile au fost prestate cu profesionalism, indiferent de mecanicul care le-a executat.
S. L.
Super profi. Good job
I. C.
Recomand cu incredere .!
F. N.
Foarte multumit felicitări echipei eds service din partea mea.
N. S.
Cu părere de rău și o stea mi se pare mult pentru EDS Service!
Service-ul nu si-a asigurat închiderea/fixarea porților, drept urmare s-au deschis din cauza vantului și mi-au îndoit/zagriat ușa și aripa mașinii.
Răspunsul lor a fost: "Ne pare rău, nu trebuia să vă lăsați mașina acolo...!"
Întrebarea mea pentru dvs este:
Daca o persoana era lovită de porțile metalice, la fel spuneați? " Ne pare rău, nu trebuia să treceți prin fața porților?
O firma care se respectă își asumă și plătește greșelile fata de clienți...sau macar încearcă să remedieze problema!
Că sa nu mai spun că am dus mașina pentru revizie și am plecat cu sistemul de climatizare nefunctional...
A. P.
Profesionalism si devotament!!
L. M.
Cele 5 stele sunt pentru domnul Dan. In sfarsit am dat si eu de un mecanic amabil, care poate purta o conversatie, care iti poate raspunde la o intrebare, care iti poate da un sfat si care se vede ca tine cu tine, nu incearca sa te pacaleasca.
De exemplu, la inlocuirea termostatului, pentru ca ii zisesem ca nu am deconectat borna de la baterie de cand am masina, a preferat sa lase bateria la locul ei si sa-si faca munca de 10 ori mai grea, numai pentru a evita probleme ulterioare, la reconectarea bornei.
De acum inainte, o sa fiu un client fidel si o sa incerc sa-mi fac programarile la domnul mecanic mai sus mentionat.
D. C.
Am ajuns la EDS Service la recomandarea unui prieten care a avut o problemă dificilă la mașină, Opel Zafira din 2007, care a fost rezolvată de cei de la EDS după ce luni în sir a fost la diverse service uri în țară. Pot spune că am asistat lângă mașină aproape pe intreaga perioadă de efectuare a reparației, mecanicul mi-a semnalat și alte probleme decât pentru cea pentru care am venit . Sunt mulțumit pentru seriozitatea prețul și calitatea serviciului prestat și îi recomand cu căldură.
D. N.
Recomand fara rezerve posesorilor de Opel !
Daca aveti un Opel aici veti gasi o echipa specializata in aceasta marca. Nu se repara alta marca aici. Echipa cunoaste toate hibele brandului si va poate ajuta cu cele mai bune recomandari si o manopera de calitate.
Exista totusi o problema. Pentru acesul in service trebuie programare si in unele perioade poate dura ceva timp. Daca sunati la operator si nu raspunde, asteptati si veti fi sunati pentru preluarea comenzii dumneavoastra. Eu sunt client de 9 ani si de doua ori nu am ajuns la EDS din comoditate... e departe de mine. Am regretat deci va recomand cel mai bun service particular de Opel !
G. I. E.
Foarte promti
A. M.
Nu inteleg review-urile f pozitive, am venit la programare pt verificare mecanica completa, am si specificat ca vreau verificare si sub masina, la frane, bucse etc, le am zis ca are o problema la toba intermediara si dupa fix 7 minute mi au adus masina inapoi spunandu mi ca are problema la toba, ce le zisesem si eu. Nici n au uract o pe rampa, n au verificat absolut nimic altceva, nu recomand! Ar mai fi si altele de spus dar nu mai detaliez. Am fost la alt service, unde am putut sta langa masina si mi s a verificat tot cum am specificat. Nu recomand EDS.
C. C.
Eram in concediu in Grecia, masina Opel Insignia automata a afisat eroare la filtru de particule, iar dupa o zi a intrat in "limp mode" nu depasea 35 km/h si nu schimba mai sus de viteza a 3-a.
Am sunat la EDS pentru consiliere, unde am vorbit cu Cristi care ne-a indrumat spre service pentru diagnoza.
Nu numai ca a revenit cu telefon pe toata perioada celor 2 zile cat a durat toata reparatia, dar ne-a si sfatuit sa le spunem grecilor sa verifice furtunul de turbo(posibil fisurat) care de altfel era si cauza erorii.
Dupa schimbarea furtunului(125 eur) ne-a spus ca la intoarcerea in tara ne asteapta pentru diagnoza si verificarea masinii.
Marius a efectuat diagnoza, a sters erorile, a reanvatat masina sa faca regenerarea, totul exemplar, de un profesionalism desavarsit.
Nu am mai intalnit sau auzit vreodata ca un service sa tina legatura si sa se intereseze de un client asa cum a facut echipa EDS !!!
Va multumes EDS pentru ca mi-ati salvat concediul si nu m-ati lasat pacalit de mecanicii greci :)
n. c.
nu sunt amatori. sunt tat de buni incat modifica si calc de injectie pt dezactivarea EGR si filtru de particule. am inteles diagnoza facuta profi dar nu am fost deacord cu anularea EGR. In acelasi timp anulau altuia, eu fiind trimis de un amic cu EGR anulat tot la ei. Ceva suspiciose intampla, baiatul de vanzari zicea sa dau banii tot la ei pe alta firma ca sa nu dau tva, dar cred ca se ascund aceste anulari. minciuna are picioare scurte. Multumim ca sustineti fumurile dense din trafic. Inca ceva nu mi place sa se rada de mine pe la spate domnilor. n am facut armata impreuna
A. P.
Profesionisti. Este cuvantul care ii descrie cel mai bine. Service-ul EDS mi-a rezolvat o problema pe care o aveam de ceva timp la masina.Cu siguranta voi mai reveni la service-ul EDS. Recomand cu multa caldura!
B. A.
Datorita unor recomandări bune, am ajuns acolo cu mari așteptări, după ce ma programasem cu o săptămână înainte. Am așteptat o ora sa îmi vina rândul deși am ajuns la ora programata și nu vroiam decât o verificare... Drept "pedeapsa" datorita faptului ca am întrebat pe cineva de acolo dacă mai trebuie sa aștept, m-au predat acolo celui mai junior din tot service-ul (cred ca avea cu puțin peste 20) care își întreba colegii cum e denumita o piesa pt a-și completa devizul pe tableta... Preturi mari de asemenea. ( de ex 60 lei doar pentru curățarea unei mufe, pe care a dat doua fasuri cu sprayul???...)
A. R.
Reparatii de calitate, programări prompte și prețuri corecte.
P. H.
Siguranța lucrarilor promtitudine profesionalism .Bravo domnilor .
S. S. S.
Servicii Profesionale !!!
D. O.
Foarte buni, serioși și preturi decente în special la piese (originale).
C. N.
Baietii sunt profi, cunosc marca Opel.
i. c.
Intotdeauna prompți. Profesioniști.
C. D. R.
Ajuns dimineata, fara programare. A fost loc pentru reparatie in aceeasi zi. Lasat masina si revenit seara pentru ridicare. Fara probleme de 2 saptamani, piesele schimbate erau in masina.
D. S.
Cel mai bun service Opel din București! Revin cu drag și încredere de fiecare data.
C. L.
Vin la ei de 5 ani si sunt ff multumit. De fiecare data am plecat cu problema rezolvata, nu a fost situatie in care cei de acolo sa nu ma ajute. Sa spunem ca preturile sunt putin mai maricele decat alte service-uri dar nu e o problema asta stiind ca esti pe maini bune. Sunt foarte bucuros ca am gasit oameni profesionisti (Marius, Cristi, nea Nelu etc). Va recomand cu drag acest service si va asigur ca sunt cei mai buni! Multumesc EDS ! #respect
l. c.
O echipa minunata! Bravo Marius!
R. M.
Oameni sunt foarte profi si corecți!!! Recomand pt toti șoferi si mai ales pt cei patiti cu opel!!! Multa bafta pe viitor EDS Auto
M. P.
Servicii promte si de calitate.Preturi decente.
M. G.
Am fost astazi cu opelul meu insignia si pot spune ca am ramas extraordinar de placut surprinsa. Asa cum spunea si prietenul meu cand am plecat : "ne-am simtit ca acasa". Domnul Marius un adevarat profesionist care a stat sa ne explice timp de o ora si jumatate despre problemele masinii si nu numai, orice intrebare aveam primeam un raspuns. Nu am simtit ca ar cauta cineva sa ne manance de bani ci dimpotriva dumnealui ne sugera sa inlocuim strictul necesar. Cat despre doamma de la receptie, numai cuvinte de lauda. O persoana foarte calda care pe langa cafelele oferite si zambetele dragute, la final ne-a oferit si o cutiuta cu bomboane pentru ziua de 8 Martie. O sa ma reintorc cu mare drag mai ales ca mi-a facut cu ochiul acea resoftare referitoare la numarul de cai. Felicitari eds!👍
A. C.
Salutare,
Vad aici tot felul de plansete...Eu am nimerit la ei cand 3 service-uri ma puneau sa schimb 3 piese diferite cu un cost enorm. Am ajuns la ei si tot ce a fost nevoie sa schimb a fost un amarat de furtunel, care surpriza, m-a costat cat un pachet de tigari ! Oamenii iti fac recomandari, ce piese sa urmaresti, ce defecte ascunse ai, iar tu ca proprietar alegi daca vrei sa le faci sau nu...Poate nu este cel mai ieftin, dar cu siguranta cei mai buni.
PS au avut grija baietii sa se ocupe de rabla mea care este din 2003 la fel cum repara si pe cele din 2019...super atent :) .
C. C.
Mi-au rezolvat problema imediat după ce fusesem la 2 mecanici și 2 electricieni care veniseră cu tot felul de presupuneri aiurea. Aici au mers pas cu pas la problema și au reparat-o Zeiss! Prompt, bine si ieftin. Am un Opel Astra H care acum merge ca nou.
L. L.
Incerc de 2 saptamani sa fac o programare..degeaba
D. B. M.
Foarte buni specialisti pe opel, voi reveni cu încredere
Later edit
Raspuns pentru îmbunătățirea serviciilor:
Uneori raspund foarte greu la telefon, pare ca nu e nimeni la capătul celalalt. Dar poate din cauza aglomeratiei, desi e cineva angajat pentru asta.
A. A.
O echipa super. Nu există peoblema care sa nu fie rezolvata si la un pret decent.
Felicitari domnilor
A. R.
Chipurile service Opel.. Sunt varza total. După ce am făcut revizia generala la ei, ulei, filtre, distribuție, plăcute frana.. etc la un total de peste 4000 RON după ce am scos mașina din service îmi pica distribuția. După o analiza completa din partea specialiștilor EDS, bazata pe presupuneri și păreri de genul dacă nu e piesa aia e ailaltă am ajuns într un final sa îmi dea jos tot MOTORUL. Concluzia: Normal ca nu au fost ei de vina pentru distribuție ci nu știu ce piesa care angrenează distribuția și nu întra în obligațiile lor sa o verifice atunci când au făcut distribuția. Scandal și certuri și m am ales cu o gaura în buget de peste 12000 RON. Sfatul meu.... Evitați-i pe cât posibil și alegeți un service autorizat Opel.
a. f.
F buni
Edit: nu am.dat nota maxima pt ca degeaba sunteti buni daca nu am cum sa va prind .
Programul dvs este prea scurt , sambata nu se lucreaza.
c. s.
Cei mai buni mecanici si consilieri de service
D. I.
profesionisti, amabili, de incredere si cu bun simt... tot ce trebuie pentru linistea ta si siguranta masinii tale. Recomand!
S. M.
Programare facuta pentru o diagnoza 3 saptamani. Baietii sunt prea seriosi de aceea mai bine încercați si alte service-uri
M. P.
Cel mai bun service de opel din Bucuresti. Am dus atat masina mea cat si a tatalui meu si totul a fost asa cum m-am asteptat. Servicii ireprosabile din partea echipei EDS. Recomand cu drag oricarui posesor de OPEL.
D. T.
Trebuie sa spun ca mecanicul la care am fost repartizat si-a facut treaba foarte bine. A diagnosticat in mod corect toate defectiunile si a incercat sa ma ajute cu tot ce era in puterea lui. Pentru ca erau necesare si alte piese pentru rezolvarea integrala a problemei, am fost prezentat celor care se ocupa cu procurarea acestora pentru respectiva unitate service. O atitudine nedemna pentru un furnizor de servicii. Stimati angajati, trebuie sa stiti ca patronul nu tipareste bani acasa ca sa va poata plati salariile. De felul cum tratati clientii, de comportamentul si gesturile voastre, de felul cum va prezentati in fata clientului, de felul cum le rezolvati problemele sau cum macar va prefaceti ca le rezolvati, depinde siguranta financiara a familiei voastre. Eu unul nu mai calc prin aceasta unitate service si ca mine vor mai fi si altii. Atunci vreau sa va vad ce o sa puneti pe masa copiilor vostri. Pentru piesa pe care o solicitasem inainte sa fiu programat in service, am primit oferta dupa ce am parasit service-ul, cu masina rezolvata partial pentru ca mai necesita si alte piese ca totul sa fie pus la punct, inclusiv piesa pentru care am fost ofertat dupa plecare. Pot spune ca, acesti domni care pretindeau ca au foarte mult de munca si ca nu se pot ocupa de clientii cu masinile aflate desfacute pe rampa, sunt animati de un dezinteres total fata de necesitatile clientilor si de satisfactia acestora. Refuzul face parte din cotidian, dar in servicii refuzul trebuie imbracat in ciocolata pentru a mentine clientela. Un refuz brutal, nepoliticos, nu face altceva decat sa indeparteze clientul.
D. X.
Problema pe care vad ca multi o au in urma reparatiilor la distributie vad ca numai la eds se intampla... Aceeasi problema o am si eu! Distributie schimbata la ei ( 2000 Ron) ulei + antigel + Kit distributie .. Tips mecanic .. dupa 1 an a inceput sa se auda lantul la pornire din nou , Incet dar se aude.. am zis ca na .. poate este uleiul prost! Acum la 3 ani se aude la fel ca atunci cand distributia era slabita! Ii sun si imi spun sa vin la ei pentru diagnoza si daca este intinzatorul, trebuie schimbata distributia din nou!!! :))) In rest sunt corecti si ai un feeling ca esti acasa :) plus ca ai o cafea gratuita din partea casei in cei 2000-3000 ron lasati acolo ( daca esti norocos).
Edit: despre ce vorbiti acolo? Buji schimbate? Clapeta de aer curatata? Nici vorba... (Cristi) mecanicul de atunci mi-a adus in vedere ca ar fi bine
sa rezolv si cu curatatul clapetei dar contra cost cu manopera pentru fiecare operatie... Pretul pe ora este o mare abureala... Pentru distributia mea am platit ca pentru o zi intreaga ... Pentru ca am intrat cu ea la 9 si am plecat la 5 :)) ( in 2 ore era gata , daca nu se plimba pe acolo.. ) probabil ca si volumul de munca mare se reflecta asupra mecanicilor... De aici si lucrarile proaste sau hibe ale masinii peste care mecanicul respectiv sare fara sa isi dea seama. Dar la ce program lejer au mai nou ( de gravide) nu ar trebui sa fie o problema asta ! Sau poate salariile ? Nu sunt motivante? Cine stie..!
D. C.
Profesionisti. Este cuvantul care ii descrie cel mai bine. La service-ul EDS mi s-a rezolvat o problema care o aveam de ceva timp la masina. Alte service-uri au facut diagnoza fara sa vina cu o solutie valabila pentru rezolvarea problemei. Cu siguranta voi mai reveni la service-ul EDS. Recomand cu multa caldura!
C. N.
Daca vrei să ai parte de cele mai bune servicii și calitatea cea mai ridicata din Bucuresti vei merge la ei, clar. Și-au marit parcarea cu noile amenajari ale celor de la Ikea :D
P. M.
Nu am mai întâlnit asemenea service, să explice cu atâta răbdare pe înțelesul meu.
S. P.
Mi au rezolvat problema imediat. Sunt f multumit! Inainte am fost la reprezentanta si nu m au lamurit deloc.
I. D.
Am dat 5 stele doar din prisma experiențelor trecute. Am avut ghinionul să merg intr-o zi in care a fost pana de curent, care i-a luat complet pe nepregătite. Generatorul nu făcea față, nu am primiti informații in ce stadiu se află masina, masina mi-a fost scoasa de pe stand fără explicații (motivul a fost ca era alta masina programată, deși a mea astepta tot cu programare, de ore bune), unul dintre cei doi mecanici care s-au ocupat de masina, cred ca voia să își repare si telefonul, întrucât nu il mai lasa din mana; raspunsul la intrebarea "estimativ, cat mai durează?" a fost evident: "nu stiu". Una peste alta, am stat mai bine de 5 ore in service, pentru o revizie periodică. De regula, la sfarsit primeam si un raport general (starea plăcuțele, discurilor etc), de data asta, nimic...
d.
Dupa ce intial am dat 5stele , ma vad nevoit sa revin . Ultima vizita a fost un dezastru . Am dus masina , au facut constatarile , si ... am luat-o asa cum am dus-o . Am sunat sa imi spun supararea si ... surpriza , amabilitatea angajatului a disparut .
Am revenit !
O stea e mult !
Apropo de raspunsul dumneavoastra :
Ce pregatire aveam nevoie ?
Am adus masina sa o repar . Mi-ati luat banii pe constatare si pentru schimbarea unei piese pe care o scimbasem tot la dumeavaoastra in urma cu mai putin de 6 luni ( cuvantul "GARANTIE" va spune ceva ? )
Dupa ce am inceput sa " fac valuri " , v-ati hotarat sa imi trimteti o oferta de pret si sa ma reprogramati .
l. c.
Un service cu oameni profesionisti, unde ti se explica in amanunt ce probleme are masina ta si unde nu esti pus sa platesti componente de care nu ai avea nevoie.
Pe scurt, un service in care va puteti duce masina pentru un tratament al unor profesionisti in domeniul auto si mai ales al marcii Opel.
T. M.
Nu stiu cum altii au avut probleme cu acest service, dar eu nu, si am investit in masina ceea ce ei au sugerat si garantat pentru piesele de schimb, cu garantia lucrarii si pieselor de 18 luni .In alt service ,cel putin pentru garantia lucrarii , garantia este de 3-6 luni. Am investit si mai am de investit in masina , numai dupa evaluari corecte. Baietii se "sfatuiesc" si se ajuta intre ei pentru o ajustare cat mai corecta ,in cazul in care nu mai tine doar de schimbare a piesei respective defecte .
In alta ordine de idei, da, sunt ocupati, de ce? Raspundeti voi :)) . Daca nu se ocupa de un client care vrea sa plece cu masina care tocmai a fost diagnosticata cu o multitudine de probleme mecanice in aceeasi zi este pentru simplul fapt ca ai venit pentru o conatatare sau pentru a rezolva o problema, si pur si simplu pentru a rezolva si celelalte lucruri necesita timp de lucru, si daca acel lucru depaseste programul lor de lucru normal ca nu pot face decat sa te programeze in alta zi, binenteles daca doresti asta. Plus ca mai sunt si alti clienti care asteapta in spatele tau cu programare tot in ziua respectiva , imediat dupa tine. Nu ti-ai dori ca tu sa astepti si la final sa primesti un raspuns de genul "ne pare rau dar clientii care deja erau pe rampa au depistat mai multe probleme la masina lor ai au insistat sa le rezolve" si tu sa pleci acasa cel putin asa cum ai venit, si probabil nici sa nu mai vrei sa auzi de ei.
Legat de piese? Sunt piese si ieftine, marca de care nici nu ai auzit, dar si medii si scumpe. Ei nu ti spun ca nu iti pot monta piesa pe care esti dispus sa o platesti, dar cu siguranta la anumite piese ce tin de viata ta si viata masinii iti va spune ca nu ofera garantie sau in cel mai bun caz,spun asta ca este pentru binele tau si al buzunarului binenteles, ca nu iti monteaza asa ceva pe masina !
Personal tanar. Baietii stiu ce fac !
O sa revin cu drag ori de cate ori este nevoie, normal :)).
P.s. este a 3 a programare pentru rezolvarea cat mai multor "probleme" din multitudinile probleme pe care Opel-ul le are.
Daca ajuta pe cineva, eu am fost la :
-standul 4-Catalin,un tanar care isi da toata silinta sa rezolve problemele masinii;
-standul 5- un tanar specializat pe cutiile Opel M32 si nu numai.
Pana acum, am recomandat si recomand cu drag tuturor celor care au opel si s-au saturat de service-uri multimarca in care doar isi dau cu parerea sau dau din umeri saaauuu o iau pe bâjbâite.
In rest, numai de bine!
S. C.
Sant foarte seriosi
L. A.
Nu repara masini mai vechi de 2005!!!
C. d.
Service de nota 10....bravo
C. B.
Profesionisti
D. P.
Profesioniști! Am intalnit astăzi un angajat care își face treaba cu pasiune. Dl. Marius, omul potrivit pentru diagnoză și reparații. Respect!
m. s.
Am avut o reparatie destul de importanta, rezolvata impecabil de mecanicii eds! Am ramas impresionat de cat de meticulosi sunt mecanicii si cat de organizati sunt cand vine vorba de programari. Felicitari!
C. M.
Pleci cum ai venit. Daca dadeam banii la saraci era tot aia si nu mai bateam drumul. Defapt i am dat la ei deci tot aia.
R. A.
In general sunt destul de profesionisti, Dl Marius care se ocupa cu diagnoza are o abordare pro client care iti da incredere si iti arata exact care sunt problemele. Daca aveti in schimb o problema la injectoare sa stiti ca service-ul nu-si asuma testarea/rectificarea acestora. Ce inseamna asta? Pai drumuri pe care tu ca client le faci intre cei care iti repara si testeaza injectoarele si service. Fiind la prima problema de acest fel, am crezut ca problema se va rezolva destul de rapid, iau injectoarele, le testez, le repar, le pun pe masina si gata. GHINION. A urmat un dute vino de vreo 3-4 ori in care faceam pe mesagerul fara fir intre cei care reparau injectoarele si ziceau ca din punctul lor de vedere totul e OK si cei de la EDS care imi ziceau ca problema ar fi tot ba de la injectorul 1, apoi 3 , apoi nu stiu ce cod nu este preluat de calculator. Ca sa nu mai spun de timpii exagerati de asteptare, masina a fost plimbata vreo luna prin service la ei. In final cred ca pur si simplu abia asteptau sa scape de mine cumva pentru ca nu reuseau sa-i dea de capat. In concluzie, ii recomand pentru schimbari de piese punctuale, DAR pentru probleme mai complexe la motor, in special pe partea de injectoare, chestia ca ei nu-si asuma testarea/repararea lor e un MARE MINUS. PS: Problema cu injectorul tot nu s-a rezolvat dar nu voi mai merge la EDS pentru ca nu mi-au dat increderea ca pot rezolva problema , fara sa astept vreo jumatate de an probabil , ci doar schimba piese.
PS PS: Precizez ca la EDS am facut vreo 2 revizii si am schimbat o serie de piese, deci sunt oarecum client fidel. Totusi pentru cazul particular expus mai sus lucrurile nu au mers cum am sperat. Pentru un service cu notorietatea si prestigiul EDS ar trebui sa fie natural sa ajuti clientul , chiar si cu un sfat. Ma mira atitudinea de genul "proasta inspiratie" pentru ca ati dat un sfat!? Scopul final nu este rezolvarea problemei clientului? Mi-am dat seama ca este foarte aglomerat, tocmai din aceatsa cauza am avut rabdare si nu am batut din picioare cum poate multi ar face sa primesc masina rezolvata de pe o zi pe alta. Pacat.
PS PS PS: Codul IMA a fost regenerat si introdus corect, acceptat de calculator, pana la urma de cei de la Total Diesel. Motorul incalzit merge in continuare tremura, probabil doar in 3 injectoare. Mi s-a sugerat o resoftare. Un fel de STOP si de la capat. Din punctul lor de vedere cauza nu este la injectoare. Cum spuneam, am cazut la mijloc de fraier.
PS: Pana la urma problema era din cauza unui culbutor rupt.
M. S.
Intotdeauna o placere sa revii. Sunt client fidel de foarte multi ani, peste 7 cu siguranta. Meseriasi, stiu ce au de facu. Preturi corecte.
R.
au schimbat distributia pentru ca era zgomotoasa dar nu au observat de ce era asa. un surub se rupsese asa ca noua distributie s-a stricat si a stricat motorul. la preturile lor, e nepermis.
A. S.
Numai cuvinte de lauda. Oameni deosebiti.
I. V.
Un service care este intr-adevar serios!
S.
Service auto foarte serios. Băieții lucrează ca la carte. Servicii la fel se bune ca la orice reprezentanță auto, dar au prețuri mult mai mici. Recomand EDS AUTO.
F. A.
Este o mare pacaleala,am fost la ei si conteaza doar banii pt ei
D. S.
Service profi , oameni profi , de fiecare data am plecat cu problemele rezolvate de la ei.
M. G.
Profesionisti in materie de Opel.
L. V.
Profesioniști, își respectă clienții.
d. n. r.
Extrem de seriosi.
M. A.
in doua ore cat a stat masina la reparat s.a lucrat la ea maxim 20 de minute...in conditiile in care era o lucrare ft simpla...lipsa de profesionalism vbit urat fara explicatii,mecanicii plictisiti fara chef de munca..am mai fost si la alte service.uri da asta chiar mi.a lasat o impresie tare urata..
T. C.
Am intalnit multi ,,meseriasi ,,care habar nu aveau cu ce se mananca aceasta meserie ,dupa ,,presupusul,, lor am cumparat de multe ori piese care nu aveau nici o treaba cu problema masinii!
La E D S lucrurile par simple si profesionistii din aceasta echipa remediaza la propriu problemele intalnite !
Pretul pieselor si al manoperei sunt aceesibile.
Sfaturile primite sunt de mare folos !
Recomand cu incredere!
Neajunsuri :
- service EDS nu este vizibil de la strada (fara indicatoare ,fara afise care sa ti semnaleze prezenta ca locatie )
-drumul din bulevard pana la service groznic!
M. M.
De 5 ani doar la Eds imi duc masina. Recomand! Uneori un picut cam scump,dar in vremurile astea conteaza calitatea. Sper sa ramaneti la fel de buni!
P. M.
Cel mai bun service de Opel, cu cel mai bun raport calitate preț
x. A.
Oameni seriosi ... cam scumpi.. dar uneori merita!
M. G.
Hai sa va spun care este realitatea cu acest service: sunt 1-2 profesionisti pe-acolo si restul vai mama lor. Am fost de vreo trei ori la ei cu probleme, de doua ori n-au stiut ce sa-i faca masinii,
Ultima oara am avut ghinionul sa cad in mana unui mecanic care l-a chemat de mai multe ori pe un altul mai in varsta care se pricepea. Era siderat ca i-a ramas o piulita in plus dupa ce schimbase piesa si nu intelegea de ce. L-a lamurit celalalt ca era de rezerva; apoi piesele cumparate de la ei sunt de calitate indoielnica, desi spun ca-ti dau garantie iti vor gasi orice motiv sa-ti refuze inlocuirea in garantie/
Concluzia: fugiti de ei!
PS Era sa uit: cei ce posteaza aprecieri pe forumuri sunt insasi patronul si/sau consilierii, doar nu or scrie de rau...