Opinii despre Agentia Touroperatoare LitoralulRomanesc.ro (Agenție de turism)
Agentia Touroperatoare LitoralulRomanesc.ro
900552, Bulevardul Mamaia 281, Constanța 900552, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Agentia Touroperatoare LitoralulRomanesc.ro, Agenție de turism în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Agentia Touroperatoare LitoralulRomanesc.ro
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre Agentia Touroperatoare LitoralulRomanesc.ro
D. M.
Ok, personal profesionist. Răspund imediat. Recomand
I. M.
Mulțumesc foarte mult pentru sprijinul acordat și promptitudinea în rezolvarea doleanțelor clienților, din păcate în ziua de azi mai rar întâlnești. Mulțumesc d-nei Georgiana Dragodan și d-lui Ionuț Nedea pentru tot ce ați făcut pentru mine și familia mea.
A.
La început am dat peste o domnișoară, care nu prea știa cum stă treaba, dar revenind m a preluat o altă persoană care a dat dovadă de mult profesionalism, Nicoleta Ilief, noi renunțând la cameră dublă pentru apartament etc, dumneaei a rezolvat problema cu răbdare și intelegere, deaceia îi mulțumesc. . La orice loc de muncă sunt multe tipologii de oameni, nu trebuie să generalizam.
M. P.
O agenție de turism serioasă, care răspunde cu promptitudine în rezolvarea problemelor
N.
Am fost clientul acestei agentii 3 ani la rand, dar acesta este ultimul an.
Am cumparat in noiembrie 2019 un pachet turistic pentru Iunie 2020, achitat integral in momentul rezervarii.
In lunile Aprilie, Mai si la inceputul lunii Iunie am contactat reprezentatii agentiei pentru a clarifica situatia rezervarii, eventual adaptarea pachetului achizitionat la noile conditii social-economice provocate de pandemia Sars-cov-2.
Toate incercarile de a amana rezervarea pentru sezonul 2021 au fost zadarnice desi m-am oferit sa acopar diferenta de pret, in situatia in care exista aceasta diferenta.
Mi s-a comunicat ca se poate respecta contractul, ca resortul unde trebuia sa ne cazam ne va pune la dispozitie TOATE SERVICIILE incluse in pachetul turistic achizitionat si ca nu avem niciun motiv sa nu ne respectam rezervarea, iar daca dorim sa anulam rezervarea nu ni se vor restitui banii achitati. Toate acestea au fost spuse grosolan, arogant, pe un ton lipsit de respect, reprezentantii agentiei comunicandu-mi ca " este o afacere si noi trebuie sa facem profit".
Pentru viitorii clienti care vor dori sa lucreze cu dumneavoastra in perioada urmatoare, voi nota cateva aspecte, mai jos:
- lipsa totala de interes si comunicare cu clientul. Nu am primit nicio informatie despre cum se va desfasura sejurul tinand cont ca ne aflam in plina pandemie, ca resortul unde am luat sejurul este foarte mare si dedicat familiilor cu copii iar noi, la randul nostru, mergeam insotiti de cei doi copii care au varste pana in 5 ani. Dupa lungi insistente mi-au trimis un e-mail ridicol care nu cuprindea informatiile solicitate si mi s-a comunicat ca pot contacta direct resortul si nu are rost sa-i mai deranjez pe ei.
- pachetul ACHITAT INTEGRAL nu s-a respectat. Nu am avut acces la toate facilitatile prezentate in oferta afisata pe site, oferta pentru care am optat. Cand am intrebat reprezentatii agentiei cum si unde se va lua masa, daca vor fi deschise locul de joaca si piscina din incinta resortului mi s-a raspuns " nu credem ca pentru locul de joaca si piscina mergeti la mare". Pai despre asta este vorba? Ati afisat o oferta, un pachet turistic cu un anumit continut pentru care am platit si da, vreau sa beneficiez de TOATE serviciile respective. In caz contrar, in situatia in care nu va puteti indeplini obligatiile contractuale decat partial de ce nu ne-ati restituit din bani sau de ce nu ati fost de acord cu amanarea intr-o data ulterioara, data la care sa putem beneficia de pachetul turistic complet?
- restrictiile legale duc contractul in situatia de forta majora, deoarece pandemia este o situatie imprevizibila, independenta de vointa ambelor parti, survenita dupa semnarea contractului. De ce nu ati respectat contractul? De ce nu ati oferit solutii de adaptare a acestuia?
Juristul dumneavoastra, pe care il mentionati in comentariile de mai jos, a auzit de codul civil si de articolele acestuia? Dar de articolul 1271, impreviziunea in materie contractuala a auzit?
Nu va recomand si lipsa de etica profesionala nu va recomanda.
Rusinoasa atitudine, te vezi cu banii in cont si apoi te p_ _ i pe client.
v. s.
Carmen Toader..la fel am patt si eu. ;dau vina cand hotelul pe agentie, cand agentia pe hotel. oricum pachetul "all inclusiv" nu mai poate fi onorat in conditiile initiale ale contractului. uite-asa am mai luat o tepa...crede cineva ca cei de la ANPC vor veni la sesizare? eu nu cred caci vor avea prea multe si nu vor face fata. ce nu reusesc sa inteleg, de ce intotdeauna clientul plateste oalele sparte. si isi mai zic "industria ospitalitatii"! habar nu au ce inseamna ospitalitate...dupamintea lor, ospitalitate insemna profit cu orice pret de client si de nervii lui de fraier, sa dea banu' altceva nu mai conteaza.
C. M.
Dupa ce am platit avansul pentru un sejur in statiunea Mamaia, am dorit sa anulez fiind stare de alerta, numar de infectari in crestere si invocand forta majora. Nu au fost de acord si am platit penalitatile conform contractului. Nu recomand aceasta agentie. Pe viitor sigur nu voi mai apela la ei.
L. A.
Am primit informațiile necesare,privind sejurul făcut prin această agenție
G. M.
Cazare phoenicia royal ptr iunie 2020. Avans 20% platit februarie, restul platindu-se in 15 martie 2020. In 26 februarie primul caza de covid in Romania.
In 14 martie se declara stare de urgenta nationala. Sun la agentie. Mi se recomanda sa platesc si restul din urmatoarele motive: in Constanta nu sunt cazuri de covid, la peste 25 de grade virusul dispare, pana in mai se rezolva totul.
Nu conta ca puteau fi 2500 de turisti din mai multe tari, nu conta siguranta clientului.
Cer restituirea banilor de avans. Mi se pun in fata conditiile contractuale. Eu invoc starea de urgenta si situatia de forta majora. Imi spun ca au dat banii la hotel(oare asa o fi, de unde stim exact ??). Hotelul nu ii poate returna ca au investit (oare asa o fi, nu stim nici asta exact ...!).
Dupa 2 saptamani mi se propune sa aman decizia de plecare in excursie ptr sfarsitul lunii mai, dar cu renuntarea sa mai solicit returnarea avansului. Exclus.
Oare este etic, moral, legal, cum au procedat cei de la agentie ? Au urmarit interesul clientului ?
Eu am zis ca nu si am luat caile legale.
M. C.
Prezinta hotelurile cu fotografii false; conditiile sunt cu totul altele; nu vom mai apela niciodata; iar preturile mai mari decat la hotel;o mare, mare dezamagire
M. I.
Super profesionisti. Merg de 3 ani cu ei si au cele mai bune oferte. Recomand cu incredere!
P. C.
Foarte prompta in solutionarea problemelor! Un telefon dat și in câteva minute am avut refăcuta factura cu datele mele de identificare. La un sfert de ora am și ridicat-o personal după un drum din Mamaia pâna in Constanța. Era ultima zi de sejur și eram presat de timp... Mulțumesc!
s. a.
Agentia Litoralulromanesc.ro a raspuns profesionist si prompt tuturor solicitarilor mele. Am avut un sejur excelent pe litoral si o interactiune foarte buna cu domnisoara Beatrice. Profesionisti!
M. M.
Am dorit sa anulez sejurul meu in contextul pandemiei si invocand art 13, alin 3 din ordonanta 2/2018 si am fost insultat de domnisoara din call center cu aceasta ocazie. Voi apela in continuare la instanta pentru a solutiona cazul. NU RECOMAND.
d. i.
Din moment ce ai platit nu i mai intereseaza doleantele tale
D. P.
Nu recomand, oameni total neprofesioniști.
M. S.
Lipsa apa calda...
c.
Am rezervat sejururi prin aceasta agentie de cativa ani si sunt foarte multumit de serviciile acordate,personalul este amabil ,respectuos si corect in informatiile pe care le ofera clientilor. Sunt multumit si de hotelurile unde am fost cazat si sincer va spun ca sunt o persoana pretentioasa si un pic rautacioasa dar repet am fost foarte multumit.
Va rog sa continuati in felul acesta ca este bine cum va faceti treaba si pe viitor citi mai multi clienti.
Adem Gabriel
N. G.
Mi as dori să aveți un card de fidelitate sau ceva de genul pentru cei care va sunt clienți fideli...in rest 10*
M. I.
Lipsa de profesionalism. Angajatii nu-si asuma greselile iar clientul trebuie sa plateasca pentru ele. Nu recomand.