Opinii despre Autogara Fany (Agenție de turism)
Autogara Fany
Strada Giordano Bruno 1-3, Cluj-Napoca 400243, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Autogara Fany, Agenție de turism în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Autogara Fany
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Duminică
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Opinii despre Autogara Fany
F. F.
Șoferii recalcitranți, nu oferă informații, nu te i-au pe distante scurte gen Deva-Orastie și când te iau nu îți dau bilet
D. C.
Ie urat rau si cu oameni ce arata dubios. Direct te transporta in 2005
L. S.
Aș vrea să știu și eu pentru ce anume ați ridicat prețurile? De la Satu Mare spre Cluj, mașina se strică, nu ne anunță nimeni din timp, nu se verifică din timp mașinile, practic ne riscăm și viața și nu e prima dată când se întâmplă asta. Se intarzie o grămadă în situații de genu. Șoferii sunt foarte obraznici (unii dintre ei). În auto-gara de la Cluj nu exista un POS ca să poți plăti cu cardul, în 2021!!!!!! Ca bani vă trebuie dar să plătiți cumva la stat mai mult pentru cardul ăla doamne ferește. Mașinile sunt mizerabile și pică roțile imediat. În 4 ani de zile ați ridicat prețul cursei Cluj-Satu Mare, de la 30 lei la 45. Pe ce mai exact??? Măcar de ar fi condiții de banii ăștia. Nu vă este rușine? Nesimțiților.
D. A.
O firma serioasa care se gandeste si la oameni.Masini noi,comfort,soferi eleganti si chiar daca nu au fost educati in comportament si rabdare in munca cu oamenii, viata si trairea zilnica cu oamenii ia facut draguti si rabdatori.Bravo bordului de conducere pentru implicare in cererile calatorilor.Pe ruta Turda -Cluj tot respectul firmei Fany pentru seriozitate.
M. F.
Am incercat 24 h sa vorbesc cu un operator ,nu este posibil asa ceva la o companie de transport persoane
f. O.
Experiență de drum foarte proasta ...oameni stau inghesuiți..șofer foarte recalcitrant ...0👎
a. r.
Daca ar fi si șoferii mai prietenoși as da mai multe stele.
Prima si ultima data cu ei..afara cu 4grade si șoferii nu porneau clima sa nu consume combustibil, fumau in mașină si cea mai tare faza la intrebarea daca schimba euro ce credeți vroiau sa prosteasca acea persoana si sa ii ofere 4 ron/1 euro..urât gestul..
E. P.
Șoferii nu poartă masca chiar dacă li se cere, mai mult șoferul a tusit tot drumul, jumătate microbuzul ne-am înghesuit în spate. RUSINE!!!
M. E.
Soferi,de treabã. Au condus atent..
şi omenoşi!!🙂Mai cãlãtoresc cu dvs.
c. i. c.
Cu microbuzul e cam înghesuială, nu prea ai loc sa te miști , in rest ...ok
C. G.
Sa va iau firma n pla! O mizerie de director care nu vrea altceva decât să fraierească angajații!!!
V. T.
Firma serioasa
S. B.
Soferii trebuie educati putin inainte sa vorbeasca cu oamenii am ramas dezamagit ce limbaj arr soferul( Pop Vasile)este prea mult o stea.rugam conducerea sa ia atitudine daca vor sa m-ai aibe clienti. Nu recomand
b. s.
Groaznic!!! Niciodată nu voi mai călători cu aceasta firma! Șoferii total needucați și puși mereu pe cearta.
M.
O Stea e prea mult!
Inghesuie lumea pe perioada de pandemie. Banu sa iasa!
De evitat firma asta.
A. F.
Dezastru! Șoferul de pe ruta Cluj-Napoca Satu Mare ora 6 dimineața. Conduce groaznic de încet, șoseaua goală tot drumul și ajungem la 9,30 în loc de 9,00. Nu se poate așa ceva!!!
D. 4.
Preț scump, şofer nepoliticos.. la fel ca doamna de la telefon.
A. C.
Super și șofer e profesionist am ajuns mai devreme de 15 mn
I. M. B.
Doresc sa va informez referitor la o situație întâmpinată astăzi 21.11.2019. Am așteptat în stație în Bontida autobuzul Fany pentru a merge la Cluj. Am dorit sa ma urc în autobuz în stația de la magazinul de materiale de construcții înspre centru ca mai apoi sa merg spre Cluj. Am așteptat politicos sa coboare lumea din autobuz și am întins banii spre șofer cu rugămintea un bilet pana la Cluj. Șoferul dumneavoastră mi a spus ca 2 lei pana în centru, bine zic poftim 10 lei pana în centru și pana în Cluj. Arogant și nesimțit mi a spus bine doamna nu vezi ca sunt ocupat și aglomerat da te jos și treci pe partea cealaltă și ia așteaptă ma tu sa vin. L am întrebat dacă glumește, a spus sa ma dau jos sa l aștept. Acuma sa mi spuneți dvs dacă am făcut eu ceva greșit. De platit plăteam ce înseamnă atitudinea asta? I s a părut amuzant sa facă glume, nesimțit am văzut ca e, dar nu am înțeles exact de unde atitudinea asta. Dacă e nemulțumit de locul de munca sa și caute altceva, nu l oprește nimeni.
Bineînțeles ca nu l am așteptat ca am pornit pe jos spre gara și am luat trenul. Apropo pe drum a trecut pe lângă mine, m a claxonat, i am sugerat sa și vadă de drum.
Poate ii transmiteți și lui sa fie om, chiar dacă vine cu bus-ul la tara nu cred ca ar trebui sa aibă atitudinea asta. Mașina sa știți era aproape goala înspre centru, lumea deja coborâse, dar banii pentru încă un bilet nu i au trebuit.
E de la sine înțeles ca e ultima data când vin cu acest autobuz.
Va doresc o seara frumoasa, nu ca a mea.
b. j.
Bună dimineața. Cea mai nașpa societate. Faci o reclamație la dispecerat,dar afli că dispecera apără șoferul. La fanny primele 2 locuri sunt rezervate pilelor sau curvelor șoferilor. Dar oare în data de 21 ianuarie de ce primesc bilet de anul trecut . Sau nu dau deloc. Pe cursele de Iara-Cluj de dimineață 30% din călători sunt clandestini sau cu bilete de anul trecut,sau mai vechi. Deci , plătești biletul integral,dar nu îți dă voie sa te așezi. Oare patronul care a băgat o grămadă de bani in firma sa,știe că are o grămadă de șoferi șmenari?
D. C.
Am așteptat cursa de 17:45 dej - baia mare (cursa întreaga fiind bucuresti-baia mare). Eu înțeleg ca nu mai erau locuri pentru toată lumea, însă șoferul a avut o atitudine mizerabila. Nu aveam bilet, știind ca pot sa îmi cumpăr de la șofer (pentru stopuri pe traseul mare) adică sa fim serioși, cei de pe sate de unde își cumpără bilete?! ).. Șoferul, m-a întrebat unde merg, după ce i-am răspuns s-a urcat în microbuz, a plecat, fără sa spună nimic.. Cei pe care ii angajați au un număr de cuvinte pe zi și când se termina nu mai vorbesc deloc?! Sau de unde pana unde atitudinea asta?
D. M.
Groaznic.
In acest moment sunt in autocar, ruta Cluj-Baia Mare, moarta de frig, ca toti ceilalti pasageri.
Caldura merge putin, dar degeaba.. Soferul tine geamul deschis, probabil ca sa poata fuma..de 2 ore deja.
Afara sunt - 12 grade.. Stau cu manusi, picioarele imi sunt inghetate.. Iar eu stau in partea din spate.. Ma intreb cum se simt si pasagerii din fata oare?
35 de lei sa ingheti de frig..BATAIE DE JOC.
V. G.
Șoferi super pregătiți se schimba la volan din 3 in 3 ore curățenie și căldură.Am venit aseară din Târgu Mureș la Constanța în condiții excelente și cu reducere de 50% pentru pensionari.
Merita sa ai încredere în această firmă indiferent de cine e condusă mai ales că respectă graficul orar aproape la minut.
Am plecat la 23.30 și am ajuns la 09.15 ,cu trenul as fi făcut 16 ore și două schimbări....
I. T.
Sunt neplăcut surprins de agresivitatea,lipsa de respect amabilitate,profesionalism și violența conducătorului de autocar nr.CJ24FAY ,cu plecare la ora 14,15 din Sibiu.Pentru mine a fost o experiență dezagreabilă și sigur nu voi mai circula cu firma dumneavoastră.Mă întreb ,dacă așa se procedează înainte de plecarea din stație ce se poate întâmpla pe parcurs? Oare acel test psihologic al șoferilor ce poartă responsabilitatea vieților este pe bune sau....? De altfel voi sesiza atât firmei cât și celor ce au atribuții în acest sens,umilințele la care sunt supuși călătorii .
A. S.
Cursa baia mare cluj in noiembrie la ora 10 dimi.
A trebuit sa ii spun eu soferului sa puna caldura ca in autobus era frig.
Radio nu era frecventa buna si sa auza numai cu baraituri I am zis sa sting radio sau sa schimbe frecventa dar mi a zis ca pana on dej sa se auda asa. Sa fiù sincera música era data prea tare, nu reuseai sa te relaxezi sa stai linistita nimic.
In 2020 inca mai este nevoie sa spui sa puna caldura si sa nu ai un ambient linistitor in transportul public. TRIST TRIST
Uitam ca platim un serviciu si suntem tratati ca si cum am Platì sa suportam anumite conditi.
M. V.
Cel mai nepoliticos și țaran sofer , nu recomand Fany !!!! Doar nu ma duce gratis și nici in spate ....
A. P.
Nivelul de profesionalism și bunul simț, mai ales la domnul șofer cu ochelari care a trecut val vârtej prin stație prin Recaș,astăzi la 10:40, lasă foarte mult de dorit. Am sunat aseară pentru a face rezervare, mi s a spus că nu se face pe distanța așa scurta (136km) și să merg in stație, că șoferul oprește acolo.
Astăzi aflu de la o doamnă de la rezervări că trebuie sunat, pai am sunat, aaa pai nu că trebuie să ne sunați dimineața când vreți să plecați. 🤨🤨
Și eu trebuia cu o noapte înainte să visez asta, oare mă întreb?!?
A doua persoana cu care am vorbit astăzi la telefon, "are foarte multe de făcut și nu poate să stau ea să noteze reclamația, ea are alta treabă " ..dar nici la reclamații nu raspunde nimeni, chiar dacă am sunat de 6 ori!
Aș fi vrut să fac și o reclamație , dar dacă vă răspunde cineva la telefon..anunțați mă și pe mine.
Păcat, erați chiar okay.
Acum sunteți fix de o stea.
M. P.
O firma jalnică pe ruta Cluj Zalău....
D. A.
Nerecomandat. Scump. Risc imbolnavire.
Ș. Ș.
Scump fată de alte firme.
A.
Este frig si întârzie 2 ore, ca poate. ( a doua oară deja în interval de o lună. ) SM - CJ.
A. C.
in data de 20 iunie, adica ieri tatal meu a luat bilet de la cursa de la 17:45 din Baia Mare catre Bucuresti. la Sibiu, s-a facut o oprire de 5 minute in care tatal meu s-a dus sa-si ia de mancare fiind totusi o cursa lunga. Stimatul sofer in jur de miezul noptii a plecat fara sa se asigure ca toti pasagerii sunt in masina, lasandu-l pe tatal meu in Sibiu, fiind nevoit sa ia un taxi in incercarea de a prinde acel autocar cu lucrurile lui, fara succes si platind suma de 860 lei pana in Bucuresti. Nu mi se pare normal ca un idiot de sofer sa nu se asigure ca are toti pasagerii mai ales considerand ca pasagerul pe care l-a lasat in urma, era la 4 zile dupa o operatie medicala si avand anumite probleme medicale. Doresc in primul si in primul rand restituirea sumei pe care tatal meu a trebuit sa o plateasca pe taxi cu despagubirile cuvenite altfel va promit ca inafara de plangerea la protectia consumatorului pe care o sa o fac, o sa fac aceasta poveste publica pe toate retelele sociale ca sa vada lumea ce angajati iresponsabili aveti si cum va tratati clientii. Astept raspunsul vostru si in functie de el, cum vom proceda.
s. g.
Daca aveti posibilitate de a calatorii cu altceva..alta firma....faceti o ...soferii sunt sub orice critica,obraznici,neciopliti,uneori impulsivi,lipsiti de respect pentru calatori....zici ca-s alesi si angajati pe acest criteriu.Si mai mult ....cei care ar trebui sa ia masuri...NU LE PASA!!!!Asa ca "feriti-va de ei"
G. C.
Chiar acuma merg cu el spre munca în rest mori de cald nu alta
S. M.
In autocarul fany.ro CJ-51-FNY spre Bucuresti din Cluj-Napoca:
1. Soferi foarte nepoliticosi. Pe un ton de toata frumusetea nu ti se ofera informatia ceruta. Am vrut sa stiu si eu cand se face pauza, mi s-a spus sa iau loc si sa astept. Am vrut parola la wi-fi mi s-a dat numele retelei. Evident ca n-am mai mers sa o cer sa nu ma mai intalnesc cu vreun raspuns "prietenos" de la ei.
2. Stil foarte agresiv de a conduce, cu viteza peste limita si fara anticiparea manevrelor celui din fata datorita distantei necorespunzatoare, deci frane bruste, plus ca maniera in care se iau curbele ma face sa ma simt ca la raliuri. Un nene care dormea chiar a cazut din scaun, fain!
Mi-ar placea sa imi pun centura dar nu exista asa ceva.
3. Acum e pauza mult dorita. Ni s-a spus ca dureaza 20 de minute, dar am stat 35, dar e ok, am asteptat sfertul academic dupa soferi.
4. La telefon mi s-a spus ca tariful este 90 de lei, dar am platit 115 lei biletul.
Nu credeam ca o sa zic asta, dar mai bine cu CFR...
R. R.
Peste 20 pers inghesuite intr-un microbuz . NU RECOMAND DE LOC!
I. C.
Societate de transport fff.bine organizata.Cursele regulate respecta orarul de transport.Personalul deservent,atât cel de la rezervări, cel de la casele de bilete(autogara Fany Dej) cât si conducătorii auto(ruta Satu Mare-Tg.Mures) sunt amabili și își fac datoria cum trebuie.Va recomand să circulati cu aceste curse.
C. R.
Bună ziua . Am oferit doar 2 stele din 5 pt lipsa de profesionalism a șoferilor , nu poți să te înjosești și să faci autostopul pe toată distanța între Deva și Lugoj să mai ciupești și tu 20 - 40 de lei . Înțeleg că sunt salariile mici , dar ai acceptat să lucrezi pt atât . Acesta este motivul pentru care România rămâne la stadiul de CILIvizație ... Dacă patronatul are urechi să audă . Mulțumesc .
A. T.
Buna ziua! Am avut o experienta foarte neplacuta cu cei de la Fany.
In data de 07.06.2019 am sunat la ei,am rezervat 3 locuri.Urmand ca in data de 08.06.2019 dimineata sa plecam.
A spus ca la ora 3:15 dimineata sa fiu in gara..am ajuns in gara(putin mai devreme ora 3:00 cu gandul sa fiu acolo, poate vine mai repede)ca la ora 3:50 sa treaca pe langa noi..mentionez ca am facut si semn..ne.a vazut a incetinit si atat dupa si.a continuat drumul..
Nu inteleg de ce nu a oprit odata ce locurile erau rezervate,soferul ar fi trebuit sa stie ca are 3 persoane de luat din gara "x" .. Nu este normal ce s.a intamplat.Rusine!
R. M.
Va rog sa luați masuri pe ruta Cluj, palacta autocarul de 18 :15 și sa mai verificați oameni în stare de ebrietate înjurături etc. Opriri să-și facă nevoile așa ceva nu se poate va mulțumesc
M. B.
Astazi, 2 nov 2019, autobuzul trebuia sa porneasca la 10:00 dimineata din Bistrita spre Cluj. Am ajuns in autogara la 9:45 si autobuzul era plecat. Mi s-a spus de la informatii ca nu o sa astepte degeaba daca nu mai era nimeni. Poftim?! Cum poti sa stii ca nu apare nimeni in 15 min? Rusine
M. C.
0 oază de liniște într-un oraș agitat.
R. R.
Scump si incomod : Sibiu - Cluj 40 e lei , autocar plin, inghesuiala. Nu am avut dreptul sa imi iau bagajul daca as fi vrut sa ma dau jos la GARĂ - deoarece șoferul " nu deschide la bagaje aici, n-are voie " . Informatiile de pe site-ul lor nu coincid mereu cu realitatea.
M. A.
Cam intarzie autobuzul, iar cand intarzii tu putin pleaca la timp fara tine
D.
Autobuzele întro zi circulă în alta nu....
M. J.
au modificat orarul dar au uitat sa faca update pe site.....
A. C.
Autobuzele Fany nu sunt dotate cu centuri de siguranta (sau cel putin nu toate). Azi pe ruta Cluj Napoca - Satu Mare circul cu un autobuz vechi si murdar, dar cel mai tare ma deranjeaza faptul ca nu am centura de siguranta.
Cum este posibil sa circuli cu autobuz fara centura de siguranta in secolul 21?
Imi pare rau ca nu este rating cu minus. V-as da -100.
D. C. L.
Totul este OK, în afară de comportamentul grobian al șoferilor. Printre alte acte de nesimțire, unul dintre ei a întrebat-o pe o doamnă care nu văzuse că un loc era rezervat: "Îți place să miroși beșinile șoferilor?" Pentru retur am preferat să plătim la tren cu 100 de lei mai mult, să nu mai fim nevoiți să suportăm asemenea inși.
S. L.
Foarte, foarte aglomerat, greu de ajuns în orele de vârf, dar când nu este oră de vârf în Cluj?!
M. T.
Soferul de cursa Cluj-Sibiu din 13 julie 2019, de la 6 dimineata, foarte violent si nesimtit. Vorbeste urat cu oamenii, a amenintat ca ma plesneste daca intru cu cafea in autobus. Dupa ce a zis ca se face pauza de cafea a zis ca ma lasa in Alba ca nu il intereseaza ca nu am avut timp sa beau cafeaua. Trebuia sa ii cer voie sa cumpar cafea. Servicii mizerabile de transport. I-am cerut numele sa il reclam si a refuzat sa mi-l dea.
D. P.
Foarte neseriosi.
Nu recomand deloc
Pe ruta cluj-zalau am avut parte doar de experiente negative cu ei.
Autobuz mic(desi au promis la rezervare un autocar) fara aer conditionat, vechi.
Personal deloc amabil, domnisoara de la caseria din cluj probabil are nevoie de o vacanta.
A. B.
Nepunctuali, d-nii șoferi cam "acizi", autobuzele au adesea aerul condiționat închis, cu toate astea am circulat frecvent cu ei pentru ca punctul lor forte este multitudinea de curse, cel puțin pe raza județului Cluj.
A. V.
Personal care se comportă urat cu pasagerii, autobuze vechi pe traseul Cluj-Baia Mare.
C. V.
Cu doua zile in urmă am făcut o rezervare pentru 3 persoane, in data de 26 aprilie, din localitatea Căciulata (Valcea) in direcția Bucuresti.
Dupa 30 de minute întârziere față de programul anunțat, am sunat la dispecerat si am fost anunțat de o intarziere de o ora jumătate, confirmandu-se astfel si rezervarea.
Dupa o ora intarziere , apare si autobuzul ce nu avea de gând sa oprească in stație, i-am semnalizat să oprească, s-a oprit la 100 m de noi, m-a văzut venind spre autocar si a plecat imediat, cu cea mai mare nesimtire.
Dupa ce am sunat iar la dispecerat sa reclam, am aflat ca soferul nici nu s-a uitat macar pe lista să vadă ca are de luat 3 oameni dintr-o statiune.
S. C.
12/08/2019. Ruta Brasov-Cluj. Soferi iuti la manie, agresivi, nepoliticosi, care conduc cu miscari bruste, ca la raliuri. Autocar fara centuri de siguranta! Periculos si umilitor! Ca sa nu vorbesc de mirosuri. E prima si ultima oara ca merg cu Fany.
M. C. S.
Foarte bun.
I. P.
Nu merita nici o stea, am avut rezervare mi sa spus sa astept peste drum de aeroport in cluj, trebuia sa merg in baia mare, autobuzul a trecut pe langa mine fiind ultimul 20:45, a trebuit sa dorm la hotel si am calatorit a 2 zi cu Alis. 0 stele
B. C. S.
Conditii submediocre in general. In mod specific, astazi nu am avut loc pentru cursa la care am facut rezervare cu trei zile inainte. Soferul a luat pe cine a vrut si cand am sunat la dispecer ni s-a spus ca "daca nu ne-a luat soferul, ATUNCI inseamna ca nu avem rezervare". Nesimtire crasa.
C. L.
Mai au multe de invatat!
V. M.
Servicii ff bune de transport si punctualitate pretul e super ok
R. G.
Fara aer conditionat la 36 de grade, soferul a fost nevoit sa tina usa deschisa ca sa mai inspiram si noi niste oxigen. Recomand Fany in caz de urgenta majora!
o. m.
Da era o sintagma populara " Fanny te duce la mare", acum nu mai are traseu dar a prins la public, conducatori auto seriosi, exemplari,
P. R.
Mereu intarzie,nu au numar de informatii dupa 22 desi unele curse ajung dupa aceasta ora in anumite destinatii.Soferii sunt relativ ok unii,unii nu.
B. S.
Servicii sub orice critica.Nu se respecta programul! Opriri neprogramate la benzinarii. Cu alte cuvinta nu te poti baza pe ei!!!
C. P.
Nu ofera numar de loc , ne așezăm cu toți in primele randuri
A. R.
E ok sa călătorești cu Fany, e sigur, ieftin și rapid... Trasee frumoase...
D. C.
Se calatoreste cu mai multe persoane decat capacitatea maxima a autobuselor.
a. a.
O companie de tot rahatu...am avut rezervare din pitesti catre caciulata si doamna de la imformatii (fany) ma trimis in cu totu alta statie in pitesti si colac peste pupaza....am un copil cu autism care are gratuit pe orice mijloc de transport intern iar soferu imi spune ca nu este valabil pe jud arges dar cum e posibil hotia asta la drumu mare?in conditiile in care am intrebat din start daca sunt valabile bilete gratuite pt copil si mi sa spus ca da !in autocar soferu ne pune sa gasim locuri unde putem..in conditiile in care copilu trebuie sa stea linga mama lui supravegheat nu lasat de izbeliste singur in autocar...nesimtire pe fata..abea dupa ce neam certat cu soferu nea dat 2 locuri in fata sa stea sotia si copilu !asta e romania suntem luati de prosti oriunde !rog responsabilii de la fany care se ocupa cu rezervarile la cursele interne sa imformeze corect calatorii pt ca asa in stilu asta veti pierde cu siguranta din călători!sa nu credeti ca recenziile astea nu au niciun efect..va inselati amarnic daca va culcati pe o ureche ca va merge la nesfirsit asa..!
D. P.
Este cam obligatoriu să îți faci rezervare (chiar dacă autocarul e aproape gol și sunt slabe șanse să se umple în 2 opriri de pe traseu) căci altfel casierii îți aruncă priviri dezgustate și își dau ochii peste cap de parcă ar fi trebuit să visezi cu o zi înainte că va interveni ceva și va trebui să călătorești cu ei. Șoferii, în schimb, sunt profesioniști, atenți la drum, setează temperatura optimă și pun muzică bună.
A. H.
29 iulie deva-timisoara peste o ora intarziere!
Groaznic, nici macar o stea nu meritati!
Si nici la telefon nu raspunde nimeni!
R. K.
Frumoss
C. N.
Foarte rău la Cluj Napoca serviciul cu clienții : Domnul director de la Autogara Cluj Napoca în birou, una din doamnele de la casierie vorbea la telefonul mobil, cealaltă doamnă de la casierie foarte ironică și rea cu clienții...... Atenție oameni buni cu Fany puteți rămâne pe jos foarte ușor.
S. E.
Bătaie de joc.. Cat poate sa întârzie un autobuz?!
M. S.
Excelenta experiență. Șoferul autocarului era profesionist desăvârșit, calm, foarte respectuos și concentrat sa își îndeplinească misiunea. Foarte îngrijit, o atmosfera de siguranță, curățenie. Fac comparație cu Transmixt Sibiu, autocarul a plecat din Craiova, tot drumul am ascultat manele și a vorbit 15 minute la telefon mobil a condus cu o mana...
M. M.
Sofer foarte nesimtit. Ruta Bucuresti-Sibiu-Satu-Mare. Masina foarte veche, ni s-a cerut sa nu mancam in autocar, dar soferul a oprit sa isi cumpere mici si a mancat in masina!
B. W.
Sofer total nebun, ne-am rugat pentru viața noastră in timp ce făcea depășiri prin curbe cu viteza foarte mare.
CJ 86 FNY este autobuzul groazei, am pus si poze. Noi am plecat din București spre Sibiu la 11:30 duminică 4/11/18.
Cu toții trebuie să ne întoarcem la cei dragi in siguranță chiar și acest sofer cu reacții nechibzuite care pune 47 de vieți in pericol și inclusiv pe a lui pentru a câștiga 3 minute.
De la Balta Verde, șoferul diabolic a fost înlocuit și chiar am simțit diferența. Cu toții ne-am liniștit.
P. F.
Șoferii educați și au grijă, vorbesc ft frumos cu oamenii. Binevoitori?, curați și cu bun simț.
Simț plină de recunoștință și mulțumire.
C. U.
Aglomerat și insalubru in autigara. Autobuzele sunt acceptabile (nu toate).
E. V.
Autobuzele sânt curate au aer conditionat poti circula cu ele.
I. A. P.
Am calatorit cu aceasta firma pe distante mari si sunt multumita. Exista posibilitatea de a rezerva locul. Soferii sunt amabili. Conditii bune. O singura data am ramas pe jos pt ca nu am facut rezervare si in loc de autocar a fost microbuz pe o distanta mare Sibiu - Cluj. Asta ar fi un minus, masinile mici pe distante mari unde sunt calatori.
P. D.
Șoferi excepționali, și promptitudine, succes în continuare și drumuri plăcute alături de Fany.
t. v.
Autocar comod etajat, experienta de drum buna, dar este inadmisibil ca la un drum de 3 ore sa nu faci macar o pauza de toaleta, iar daca vrei sa mergi la toaleta din autocar usa este blocata....pacat.
c. d. d.
Ofera servicii de transport la un nivel european.
D. 1.
Foarte serioși!Sigur voi mai călători cu Fany❤️
C. Q.
Cei de la call-center au o lipsa totala de respect pentru clienti, nu stiu sa ofere informatii si se comporta foarte arogant. Plus ca nu raspund tot timpul si asa ramai fara rezervare. Iar la caserie alta runda de comportament grosolan si arogant.
F. E.
O companie foarte promt la orice ce înseamnă călătoria
I. Z.
E ok. Mi-a plăcut că se ține cont, în mare, de numărul de locuri și nu rămân prea multe persoane (spre deloc) în picioare. E nevoie de rezervarea locului din timp, ce-i drept. Mi se pare normal, căci te poate scuti de surprize, dar țineam să specific pentru cei interesați. :)))
A. K.
Drumuri nasoale, mașini chinuite, pe ansamblu Fany oferă servicii foarte bune
G.
Ajunge cu aceeași viteză ca si CFR-ul!
M. G.
din deva a parcat in alta parte decat in mod normal fara sa anunte calatorii de pe peron (unde este si normal sa astepti) Fugitul dupa autocar + facutul cu mana nu a dat roade."Doamna" de la rezervari in loc sa isi ceara scuze din partea companiei te ia la rost,iti blocheaza numarul. Sun de pe alt numar sa reprogramez ,numai injurii.(eu +inca circa 3 persoane am ramas cu ochii in soare )Terrible service!!! edit:promovati o atitudine cu Respect fata de clienti !!!soferi nesimtiti +doamne la dispecerat fara obraz care URLA la clienti si te scot din sarite cu rapunsuri impertinente!!! DO NOT USE THIS SERVICE(untill they change their atitude)
E. M.
Șoferi amabili
Autocare foarte curate
M. C.
Firmă serioasă, autocarele pleacă la timp, ajung la destinație la ora indicată. Șoferii sunt politicosi, mașinile curate, cu aer condiționat. Se conduce cu grijă. Puteți avea încredere pentru rezervările telefonice, aveți prioritate la locurile din fața. Păcat că nu au un spațiu mai mare la casa de bilete.
A. E.
Cursa Cluj - Bistrita
Autocarul trebuia sa plece la ora 17:00 din autogara si sa ajunga dupa program la ora 18:50 la Bistrita.
A plecat cu jumatate de ora mai tarziu din autogara si acum, la 18:45 nu a ajuns nici la Dej.
Intarzieri nesimtite!
R. V.
Slabe autobuze,aglomerație mare.....căldură insuportabilă
R. V.
16 ianuarie 2019, Cursa Brasov-Cluj: persoana care da bilete/soferul de rezerva, se poarta urat cu cei care dau cupoane, tratand pensionarii intr-un mod inadmisibil.
Rog luati masuri pt educarea personalului.
R. G.
Mi-am permis sa întreb șoferul dacă exista o reducere pentru studenți la fel ca orice alta companie de transport cu care am mai circulat. Intr un mod arogant mi-a răspuns ca ei nu sunt orice fel de companie și ca își permit sa facă ce vor. Era suficient să-mi spună "nu". Din păcate monopolul pe rutele de transport le oferă acestor companii impresia ca pot și au dreptul sa facă ce vor.
S. A.
Rezervare prealabila, autobuze curate, program fix- totul ok
M. C.
Nu există profesionalism. Nu tu buna ziua nu tu anunturi in statie. Rezervările nu se iau in considerare dacă se fac prin formularul de pe website-ul companiei. La telefo se raspunde ca de pe toaletă. Autobuzele se dezintegreaza desi compania ar putea să mai facă investitii in privinta sigurantei calatorului. Atitudinea angajatilor este mai potrivita pentru o fabrica de șuruburi nu pentru servicii transport sau relații cu publicul.
A. z.
E o autogara ok cald ,tv scaune cam incomode ,puțină investiție la peroane in rest ok
I. H.
1.Au cele mai oribile autocare. Spun asta pt ca recent am calatorit de la Sibiu spre Cluj, ploua afara iar apa s-a infiltrat in plafon si a curs apa in interior, pur si simplu curgea apa pe calatori.
2.Pe langa starea proasta a autocarelor, au si un pret mare la bilete. Nu e o diferenta mare fata de companiile concurente, dar ei stau prost la ceea ce ofera clientului.
3. Din 4 nr de telefon, nu raspunde nimeni la nici unul pt rezervare.
o. s.
Fany NICI UN REPROS doar laude ,firma serioasa , personal serios ,RECOMAND ..
I. C.
O firmă serioasă care își respectă turiștii. Bravo !!!
D. R.
Curse ok . Șoferi înfumurați ,obraznici , exigenți . Nu oferă reduceri sau gratuități .
M. M.
E ok doar scaunele din sala de așteptare trebuie schimbate , scârțâie rauuu in rest e ok 😉
T. S.
Decent, dar unele busuri sunt in stare precara.
T. N. S.
Dupa 2x15minute nu raspunde nimeni la telefon...persoane indiferente fata de client la call-center, mizerie pe autocare, tarife scumpe...situate trista.
L. T.
Traseuri bune intre Cluj si Zalau, nu am avut niciodata incidente. Ar putea fi mai precisi cu orarul de sarbatori.
A. J.
Nu recomand! Autobuze vechi, șoferi nepoliticoși, preturi mari, se pun scaune și pe mijlocul autocarului sau stai in picioare decât să suplimenteze cu inca o mașină. Opresc aiurea în orașe, departe, nu opresc in autogări. Eu evit pe cat posibil sa călătoresc cu ei și să mă enervez. Dar promit că dacă mai vad scaune pe mijlocul autocarului sun la protecția consumatorului și la politie. Au monopol pe multe curse și nu prea ai alte alternative, dar câteodată prefer sa astept in autogară ca sa iau alta firma mai serioasă.
S. C.
Mai au si sincope.. in rest de recomandat
D. P.
Sincer, nu stiu daca exista vreo societate de transport mai naspa decat acesti Fany (ce nume naspa...manelistic, cocalaresc). Poate doar in ceva tari bananiere, ca in Romania si Europa este greu de imaginat o societate de transpor persoane care sa dea dovada de atata neseriozitate si de o atat de mare tendinta de monopol!
Exemple CONCRETE: 1.Un Bilet Constanta - Cluj Costa 175RON! Cum a fost posibil asa ceva? Cu banii astia pleci lejer, din Constanta in ISTANBUL(distanta asemenatoare cu CT-CJ) si iti mai raman si ceva bani in buzunar!
2. Un bilet Cluj - Baia Mare este 35ron pt doar 144Km distanta! Asta in timp ce, un drum Bucuresti - Constanta, pt 225km un bilet costa 40ron! Cum se poate asa ceva? Simplu, prin monopol! FANY prefera rutele in care are monopol si taxeaza dupa cum vor muschii patronilor!
3. Ajungerea la ora stabilita la destinatie e un lucru facultativ pt soferii lor: mereu vor aparea scuze si pretexte. Ultima data, acum 2 saptamani, s-a intamplat sa fie tinut autocarul in Busteni 20 minute cu usile deschise (afara erau - 10 grade) ca sa astepte o calatoare...piticpoanca cu pile la conducerea FANY!
4. Daca va place sa calatoriti in picioare, chiar si pe distante de peste 100km, contrar legilor in vigoare...alegeti Fany!
Intr-un cuvant: incercati sa folositi orice alta varianta si sa-i ocoliti pe acesti interlopi!