Opinii despre Interra Travel (Agenție de turism)
Interra Travel
Bulevardul Ferdinand I 83, București 030167, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Interra Travel, Agenție de turism în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Interra Travel
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre Interra Travel
V. M. P.
Am revenit la aprecierea pentru aceasta agentie. Am fost foarte multumita de serviciile oferite fiind fidela acestora de peste 10 ani. Am fost in foarte multe circuite si ghizii Mia Cojocaru, Andreea sau Manuela Istrate, Dl Dima au ridicat la inaltime calitatea circuitelor oferite. Pana in anul 2018 cand am constatat cat de neseriosi sunt la rambursarea unor servicii neoferite. Concret, daca in contract se scrie ca trebuie sa ajute turistul aflat in dificultate, Interra nu a facut-o. S-a anulat zborul de intoarcere. Grupul a fost impartit in minigrupe si nu s-a tinut cont de urgente de familie. Mai mult decat atat ghidul a fost ajutat sa plece primul pentru ca il astepta un alt grup a doua zi lasandu-ne singuri. Am reusit sa imi platesc singura un alt bilet. Am solicitat rambursarea biletului neutilizat si m-am izbit de refuzul agentiei. Pana la urma mi s-a restituit suma platita dar au decis sa ma scoata din circuitul urmator desi le-am spus ca nu doresc acest lucru. Mai mult decat atat au blocat telefoanele si adresele de email. Stimati Domni. Nu asa se procedeaza atunci cand aveti probleme de organizare. Nu asa pastrati turistii. Trebuie sa aveti o buna comunicare. V-am ales pentru ca ofereati servicii de calitate care in ultimii ani aveau de suferit la capitolul cazari, in Georgia fiind pe punctul de avea nevoie de internare datorita cazarii proaste. Calitatea ghizilor m-a facut sa inchid ochii pentru ca realmente sunt foarte buni. Aveti insa probleme si cu comunicarea si cu aerele de superioritate cu care ne tratati. Din fericire exista pe piata si alte agentii care trateaza turistii asa cum trebuie.
V. V.
Am platit o excurise care a fost anulata din cauza pandemiei. Acum sunt 7 luni de cand cu ajutorul ANPC-ului au cerut contul sa imi bage banii care dupa 7 luni nu au ajuns inca! Mare grija pe viitor pentru ca sunt in categoria tzeparilor.
I. S.
La începutul anului 2020 am cerut oferta pt circuitul din Rusia. Oferta pentru 3 adulți ( defapt 2 adulți din copil de 13 ani) am cerut camera de familie doar după ce am verificat pe siteul hotelurilor menționate în oferta lor că există astfel de cazare. Am vorbit la telefon,am explicat ceea ce doresc,mi au spus sa trimit un email cu solicitarea...după 2 săptămâni nu am primit răspuns.. am sunat SI au spus că nu poate sa răspundă pozitiv la solicitarea mea pe motiv că ... hotelurile nu dețin camere de familie.in ultima perioada s-a simțit o scădere a calității oferite de aceasta firma de travel. vara anului 2019 am avut circuit cumpărat de la ei... condițiile de cazare oribile la un așa zis hotel din Franța. Sper Intr o revenire la ceea ce a fost aceasta firma. ..
P. N.
Organizează excursii frumoase.
d. p.
Nevasta-mea a achizitionat excursie China cu plecare 06 iunie, pentru ea si pt mine. S-a depus cerere de renuntare, cu penalizari 10% in 26 februarie. Cf legii in maxim 14 zile (10 martie) trebuia sa vedem banii, travel agentul lor, a emis factura de storno abia in 11 martie, batandu-si joc si crezand ca nu are raspundere, dupa care, ne-a mintit in fel si chip, inclusiv pe email, iar de azi, dupa ce mi-a spus telefonic ca nu stie daca si cand vedem banii, a refuzat sa ne comunice si in scris acest lucru. M-am adresat conducerii Interra la [email protected], solicitand punctul de vedere al acesteia si nu primesc nici raspuns, nici banii. Mentionez ca Interra a desfasurat activitate in tot acest timp, trimitand grupuri noi de turisti in excursii, deci a functionat normal. Imediat ce inceteaza starea de urgenta, care se pare ca a devenit un fel de acoperire pentru manevre cu iz evident de escrocherie, voi actiona cu celeritate in instanta, inclusiv pe travel agent, in solidar cu Interra. Am postat aceasta comunicare pentru a fi, eventual, de folos si altora care se afla in aceeasi situatie ca aceea in care ne aflam noi.
c. G.
Groaznic!!!!! Firma cu cei mai nepriceputi ghizi!!!! Tocmai mam intors din circuitul din Mexic, am fost insotit de doamna Dana Matache, nu stia absolut nimic deapre Mexic.Doamna Matache la sosirea in Ciudad de Mexico a lasat cu buna stiinta doua persone in aeroport!!!!!urat!!!! Sa va fie rusine!!!!pana in Mexic nu nea numarat niciodata , eram un grup de 30( tin sa precizez) in autocarul local sia dat seama ca lipseau doua persone ca ramasese la casa de schimb valutar din aeroport, eu spuneam in continuuu ca lipsesc doua pers, sa facut ca nu ma aude, nu mai avea chef sa astepte ... mam oferit sa ma intorc eu in aeroport cu ghidul local si nu a vrut.... a spus ca vor venii ei cu taxi!!! Tot doamna Matache ne spusese ca in Mexic nu mai gasim case de schimb valutar si nici nu se poate plati cu cardul, ceea ce este foarte neadevarat, nea pus sa schimbam in aeroport unde era schimbul foarte mic(piedusem la schimb aproape 130€) Domnilor daca nu aveti cunostiintele necesare mai bine taceti din gura, nu dati informati gresite.... Tot doamna Matache habar nu stie sa vorbeasca limba romana cum sa ne asteptam sa ne faca traducerea din engleza in romana, traducea jumatate din ce spunea ghidul local( norocul meu a fost ca stiam engleza si cam majoritatea grupului stiau engleza) dezinteres total din partea ei... nea dat doar informatii gresite din tot ceea ce priveste circuitul. Nu am inteles daca agentia Interra a organizat asa de prost circuitul sau era din vina ghidei.....la sfarsitul circuitul, nefiind multumiti toti cei 30 de oameni care eram in tur, de doamna Matache, ii se ceruse doamnei socotela ce a facut cu banii ce se daduse la inceputl circuitului 50€ pers bacsis( se adunase1500€)
O parte din bani cam 800/900€ daduse la ghidul local Cesar( un om exceptional, sia facut treaba) si diferenta nu putea sa dovedeasca ca a lasat ciubuc de 600/700€ ... SA VA FIE RUSINE!!!! A fost pentru prima data pt mine cu acesta firma , dar si ultima!!!!!
C. 0.
Organizatorii excursiei in Egipt, croaziera pe Nil si Hurgada, din 7-18 martie 2020, merita aprecieri pentru profesionalism si competență, indeosebi ghida Trif Diana. Felicitări!
A. V.
De curand ne am intors dintrun circuit in Singapore nu recomand excursiile optionale ce se fac in Singapore f.scumpe si locuri care nu meritau vizitate ex. piata en gros de fructe o mizerie precum si un cartier marginas in care pur si simplu am pierdut timpul si in care nu era nimic intersant spaga f. mare ptr ghizi si soferi nu mi se pare ok am fost lasati max.10 minute sa ne bucuram de ocean si plaja cand ni s a promis mai mult timp din pacate nu voi mai merge cu aceasta agentie
o. i.
Am achizitionat excursie si dupa plata integrala nu mai raspund la tel sau daca raspund cu mult sictir si fara sa te lamureasca,te pun sa le trimiti mail cu intrebarile si nu primesti raspuns.Habar nu au ce urmeaza sa se intample....nu siu ,ne informam,va anuntam si din nou tacere....RUSINE!!!
I. T.
In vreme de criză fac ce vor ei. mizerabili
J. T.
Agentie de turism cu circuite foarte frumoase si interesante.
Oferte serioase,minutios organizate.
O placere sa ai de-a face cu competenta
V. D.
Este o agenție care își respectă clientii, se mai întâmplă ca un ghid da fie slab pregătit se poate intampla si la alte agentii de turism un exemplu se cere plata pt locul din autocar de la 10-40euro depinde unde vrei da stai (Karpaten)iar cu bacșișul este peste tot .
Agenția ar putea să fie mai exigentă in alegerea ghizilor
M. D.
Salutare! A doua oară în aceasta piață. Surpriză! Un țăran care părea producător calic, calic vindea Ionatanul de 2.50 kg în Obor la preț de "minis" cu 4.50. Păi, Ba, calicule care ești calic te crezi în Dorobanți ln rest lume așezată! Afară cu panaramele.
N. V.
Am calatorit in circuit SICILIA in perioada 21-26.10 2019 si am avut placerea deosebita ca doamna ghid EVELINA DAMALAN sa ne insotesca. Am fost profund impresionati de profesionalismul si delicatetea de care a dat dovada pe toata perioada excursiei. Felicitari INTERRA si la tot mai multi ghizi de asemenea anvergura.
U. H.
Recent ne-am intors din circuit revelion Singapore, destinatia superba, dar agentia de turism lasa multe de dorit. Incepand cu organizarea, comunicarea datelor despre calatorie, mailuri in care ni se pretind bacsisuri obligatorii, si terminand cu un ghid total nepregatit. Spun ghid nepregatit, pt ca in momentul sosirii in Singapore ne ureaza bun venit in Shanghai, apoi culminand cu nepasarea de a organiza excursii, necunoscand programul excursiei transmis de agentie. Pentru el una din excursiile de care am intrebat era doar “de umplutura”! Numarul de telefon trimis de agentie ca fiind numar de contact al ghidului pe perioada excursiei era nefunctional! Ghidul nu avea bunul simt sa poarte acel telefon cu el. Inca ceva de mentionat, desi am cerut in avans biletele de avion nu ni s-au dat, drept urmare nu am putut sa facem check in online la timp, neavand loc unul langa celalalt pe durata celor 10- 11ore de zbor. Adio excursii cumparate prin Interra!!!!
E. P.
Este a 6-a excursie. Organizarea este în cădere liberă! Acum stam degeaba în parc la Schonbrun pentru ca ghidul nu a facut programare, nici nu stia ca trebuie. Ieri la fel ne-a ținut degeaba la hotel 3 ore pînă la cazare, deoarece nu a putut sa întrebe înainte cine se inscrie la opționale. Păcat!
c. O.
Am venit de curând din circuitul țărilor scandinave cu plecare din 14.06 și vreau să spun că am fost încîntați de echipă: șofer Mihai și ghid Mia Cojocaru ( foarte profesionistă-un om extraordinar ) datorită lor voi alege în continuare această agenție, fiind prima oară când mergem cu Interra. Mulțumim mult !!!!
R. M.
Seriozitatea si profesionalismul agentilor Interra Travel lasa de dorit. Dureaza foarte mult sa primesti un raspuns la o solicitare (8 zile) iar preturile sunt duble fata de cele oferite pe site. Nu recomand.
C. L.
Tocmai m-am intors din circuitul organizat de” Intera Travel la 1 septembrie in Iordania.
Oferta a fost de 9 zile, dar prima zi incepe cu ziua a doua, pentru ca avionul decoleaza de la Bucuresti la ora 0.30!
Ziua a 9 se sfarsteste dupa maxim 55 minute, fiindca la 00.55 cel tarziu esti déjà in aeroprtul din Amman! Asa sunt regulile la ei: vii devreme la aeroprot, cu cel putin 3 ore inainte, iar avionul e la 3.55! Deci doua zile care sunt, dar lipsesc cu desavarsire!
Insotitoarea de grup: Cristina Radulescu (offf....)
1. Se prezinta la aeroport impreuna cu mama, fara niciun fel de semn s distinct pentru a fi identificata/recunoscuta.
2. Nu anunta niciodata in ce camera se cazeaza si cum sa luam legatura cu ea.
3. Prima cheie pe care o imparte la cazari este cea proprie.
4. Ne numara uneori la urcarea in autocar, dar la solicitarea ghidului.
5. Intarzie de mai multe ori plecarea autocarului, inclusiv a masinii in desert pentru ca insotitoarea mai are de facut poze, sau mai are de mancat sau de facut cumparaturi.
6. Vine cand vrea la restaurant pentru micul dejun sau cina (absolut la fiecare masa) si pleaca atunci cand termina, fara sa tina cont de ora,asa incat noi o asteptam!
7. Anunta orele de plecare pentru a doua zi in timpul cinei doar celor care se nimeresc sa fie la restaurant atunci cand ea se gaseste acolo.
8. Nu rezolva /nu incearca macar sa rezolve vreo problema legata de cazari, de activitatile prevazute in program.
9. Nu cunoaste programul circuitului
10. Nu intelege limba engleza si nu poate sa traduca .
12. Aterizarea la Bucuresti: nu se dezminte si pleca din aeroport inainte ca masinile pentru transfer sa apara ( 15 oameni am ramas in aeroport).
Cazarile:
1. Hotelul de 4 stele din Petra (2 stele cu indulgenta) mobilier vechi, miros urat, lenjerii neschimbate, fara apa calda p dar si fara presiune la apa rece; la cina, ora 21.00,mai nimic de mancare, resturi in cantitati foarte, foarte mici. Apa in camera- nu.
2. Marea Moarta – hotel de 4 stele – cel mult 3 in realitate, mizerabil, cu camera in care nu au fost schimbate lenjeriile, cu inundatii, apa refulata prin vasul de la bideu sau prin canalizare.
Pogramul circutului oferit de agentie:
1.Amman - la Muzeul de Arheologie, Muzeul de Folclor si Muzeul Traditiilor Populare - nu!
2. Wady Rum: Jeep Safari (un papuc cu banchete) plin de adrenalina – ce gluma buna!!!! “Cei Sapte Stalpi ai Intelepciunii ” - nu.
3. Aqaba – in programul agentiei se spune ca putem vizita impreuna insotitorul de grup Fortul Mamluk si casa lui Sharif Hussein Bin Ali, strabunicul regelui Abdullah al II-lea -nu. Insotitoarea face plaja.
4.Marea Moarta – in program “vizita la unul dintre centrele spa si de sanatate de inalta clasa de aici” – nu se pune problema.
"Bacsisul”: dupa multe vocalizari si comentarii l-au stabilit a fi 7x8?=56 dolari, cand de fapt era vorba despre 7x7=49 dolari. A fost singurul moment incare insotitoarea a rostit ceva mai multe cuvinte. In rest, ghidul a acuzat pe unii participanti de instigare la revolta si nu au cedat: 56 dolari sau 50 euro.
Multumim Intera pentru sejurul pe care l-ati oferit salariatei dumneavoastra! Despre restul, vom merge si pe cont prorpiu in Iordania caci merita!
I. F.
Mia Cojocaru este cel mai bun ghid turistic pe care l-am întâlnit! Felicitări pentru vasta cultură generală și profesionalismul de care a dat dovadă!
E. a. L. S.
Personal amabil și prompt. Aștept cu interes calatoria
m. m.
Am contractat cu aceasta companie un city-break in Milano. Atat biletele de avion, cat si hotelul recomandat(Ritter Hotel) au fost perfecte. Recomand cu caldura, iar noi cu siguranta, urmatoarea vacanta tot aici o vom programa.
F. B.
Felicitări pentru Marele tur al Italiei GHID eccelent(doamna Marina) am fost foarte mulțumită.
C. T.
Circuite interesante, seriozitate, calitate (transport, ghid, cazare)
V. T.
La capitolul comunicare cu clientii sunt REPETENTI.
Am contractat o excursie de craciun si dupa plata avansului nu am mai auzit nimic de ei pana cand ne-au solicitat sa ne exprimam optiunea pentru excursiile optionale. La e-mailul prin care ne-am exprimat optiunea pentru trei excursii nu am primit niciun raspuns motiv pentru care am sunat la agentie sa verific daca au primit e-mailul meu. Mi s-a spus ca nu poate nimeni sa-mi dea detalii dar ca sigur voi fi sunat inapoi. Acest lucru evident ca nu s-a intamplat. La o saptamana distanta am primit un e-mail ultimativ precum ca ar trebui sa comunic URGENT agentiei documentele de calatorie, desi mai erau mai bine de sase saptamani pana la data plecarii.
Fiindca agentia nu raspunde la e-mailuri sau telefon m-am deplasat la sediul lor. Am constatat ca de fapt URGENTA se referea la faptul ca in urmatoarele 3 saptamani ar fi avut nevoie de documetele de calatorie si au negat primirea e-mailului cu excursiile optionale si faptul ca i-am sunat dar nu au putut da relatii.
La prezentarea dovezilor ca am trimis e-mail si ca am sunat au ramas fara replica.
Sper sa avem un sejur placut in final.
Voi reveni!
P. H.
In general este ok
R. M.
Serviciile agenției sunt destul de bune. Relația cu clienții este deficitară. Mă deranjează că bacșisul se colectează separat- în prima zi de excursie. A devenit deja un obicei și o obligație. Ar trebui inclus in prețul excursiei și impozitat. De ce să dau bacsisul inainte? Doar nu suntem la bordel! Poate nu sunt mulțumită de serviciile prestate ! Bacșișul se dă la sfârșit ca o recompensă pentru un serviciu.
M.
Pe pagina de FB a agenției sunt păstrate doar comentariile favorabile. Recenzia mea de acolo a fost ștearsă iar eu am fost blocat.
Părerea mea este că ghizii sunt șpăgari cu acordul domnului Andreescu, șeful agenției
M. S.
Lipsa totala de flexibilitate si amabilitate. Desi e a 3 oara cand merg cu ei ... regasesc acelasi mod de tratare a clientilor: " daca nu-ti convine ... nu cumperi". Pagubos.
N. B.
buna ziua, am sunat la agentie fiind interesata de un circuit in Mongolia, afisat pe site, ca fiind valabil. Operatoarea mi a spus sa trimit un mail prin care sa solicit oferta . Am trimis mailul si pentru ca nu am primit nici un raspuns am revenit eu cu un telefon. La telefon mi a raspuns aceasi operatoare care mi a comunicat ca excursia s a inchis. Timpul pentru obtinerea vizei fiind limitat...
F. g. E. I.
Am fost de revelion la Paris si sincer, din cauza ghidului, o doamna trecuta de 60 de ani, plictisita si prost organizata, am decis sa vizitam Parisul singuri, pe cont propriu. Grupul a fost format din 26 de persoane si fiecare sa descurcat cum a putut. In prima zi doamna ghid ne-a pierdut prin aglomeratia si busculada creata in apropierea institutiilor de interes, mergand prea repede, fara a tine cont de grup si de cei se se opreau sa faca poze. Asta sa intamplat de 2 ori si nu parea sa-i pese. Nu mai spun ca asa cum procedeaza orice ghid organizat ce tine la persoanele din grupul sau, poarta un semn distinctiv (steag, vesta, microfon etc. Dansa nu avea nici un element de recunoastere. De altfel grupul nu a fost multumit de mai multe lucruri. In a doua zi am luat atitudine si pentru a nu se mai pierde nimeni de grup, am legat o panglica de selfie stick-ul ce il aveam pentru telefonul mobil, l-am inaltat si... a fost ok. Probabil ca doamna, fiind prea in varsta, este usor plictisita si nu mai da randament, spunandu-ne chiar ea ca face asta de mai bine de 15 ani.
Pe langa toate cele intamplate, doamna ne-a aratat si doza mare de ironie si dispret.
Daca doriti sa aflati aceleasi lucruri relatate de mine, va rog sa contactati si alte persoane din grup.
O zi buna
M. P.
Am fost în circuitul Thailanda Marele Tour în 2018. Ghida foarte bună ,profesionistă, cazari foarte bune , program complex si bine organizat.
I. T.
Am fost în circuit în Iordania și Israel. Aproape totul a fost perfect datorita ghidului nostru roman Romy Visan și a celui din Iordania, Adel. Doi Oameni deosebiti. Mulțumim! păcat ca în Israel am avut o ghida dezinteresata și plictisita. Noroc cu Romy Visan care a compensat. Mulțumim!
K. K.
Am calatorit cu Interra de 6 ori in 2 ani si am apreciat de fiecare data seriozitatea,promptitudinea si respectul pentru turist. Cu siguranta voi mai calatori cu aceasta firma.
Recomand cu incredere!
D. D.
Am mers la aceasta agentie pt a cere o oferta de sejur in Grecia, doamna de acolo era ocupata, desi nu mai erau alti clienti acolo, ne a zis ca ne va trimite oferta pe mail, dar nu am primit nicio oferta. Multumim pt (dez)interes!
I. C.
Am fost in trei circuite cu Interra si absolut totul a fost in regula, locatiile sunt foarte bune fata de alte agentii cu care ne-am plimbat , autocarele nici nu mai spun cat sunt de bune, la preturi foarte bune, accesibile. Multumim si abia asteptam sa plecam in urmatoarea excursie.
A. I.
Agentie de turism ok. Programe complete si complexe la preturi bune pentru valoarea oferita.
S. Z.
Firma serioasa, personal amabil si cpmpetent, oferte variate la preturi acceptabile.
D. M.
Firmă serioasă, excursii minunate, profesioniști.
A. S.
Am contractat Interra și am fost mulțumiți. Ghidul a fost un profesionist care și-a făcut treaba cu brio.
s. c.
Buna ziua! Am petrecut Craciunul cu Agentia Inerra in locatii diferite.Am fost in circuite diferite in cursul anilor.Totul a fost ireprosabil:transport,cazare,ghid.O firma ce respecta si se respecta! Multumesc,Interra!
a. c.
E bine, dar poate fi și mai bine.
I. V.
Companie cu valoare.
D. C.
Amabilitatea
M. P.
O agenție de turism excelentă
v. c.
Firmă de încredere.
C. D.
Cei mai profesioniști! Cei mai tari!
C. P.
preturi de bun gust
D. B.
Personal amabil, excursii minunate
G. S.
Profesioniști!
n. y.
(Tradus) După 3-4 turnee cu Interra, am verificat și verificat dublu: este una dintre cele mai bune agenții de turism din România, o gamă de destinații fiabile, creative, proactive și foarte variate. Nu știu cum o fac, dar când visez o combinație originală de destinații - o văd în următoarea lor ofertă, când observ că un itinerar poate fi simplificat sau extins - văd în oferta următoare. Doar un incident mic în 40 de zile de călătorie și care se datorează unui hotel, nu agenției. Acesti baieti doresc sa se imbunatateasca si clientii sunt primii care vor beneficia.
(Original)
After 3-4 tours with Interra, I checked and double-checked: it's one of the best travel agencies in Romania, reliable, creative, pro-active, very wide range of destinations offered. I don't know how they do it, but when I dream about an original combination of destinations - I see it in their next offer, when I notice that some itinerary can be simplified or extended - I see it in their next offer. Only one small incident in 40 days of travel and that was due to a hotel, not the agency. These guys really like to improve and the customers are the first to benefit.
A. B.
(Tradus) Prețuri bune, oferte reale
(Original)
Good prices, real deals
A. B.
(Tradus) bune organizări, destinații interesante, hoteluri frumoase
(Original)
good organizing, interesting destinations, nice hotels
G. S.
(Tradus) Bine
(Original)
ok
V. I.
(Tradus) Bine.
(Original)
Ok.
R. h. 9.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
V. L.
(Tradus) Bun
(Original)
Good
O. C.
i. o.
T. D. D.
D. L.
R. F.
G. R.
C. S.
C. C.
R. C.
M. M.
R. C.
M. A. M.
E. M.