Opinii despre Hello Holidays (Agenție de turism)
Hello Holidays
Piața Romană Numarul 9, Scara E, Etaj 1, Apartament 2, București 010372, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Hello Holidays, Agenție de turism în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Hello Holidays
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre Hello Holidays
I. L.
Am plecat in Grecia cu aceasta agentie si totul a decurs impecabil.
De la rezervarea biletelor pana la intregul sejur. Am beneficiat de asistenta, si multe indicatii despre unde sa gasim locurile autentice din zona respectiva si cum sa ne ferim de zonele full de turisti.
Sunt frumoase si zonele turistice, dar atunci cand calatoresc eu imi doresc sa experimentez locurile autentice.
S. I.
Experienta mea cu aceasta companie a fost una foarte placuta, sunt foarte mirat sa vad atatea recenzii proaste, poate este si aceasta pandemie de vina si stresul acumulat de noi in aceasta perioada.
Am achizitionat cu dansii o excursie in 2020 , pt parinti in Grecia iar feedback-ul lor a fost unul grozav.
Am folosit in trecut si alte agentii, iar dintre toate, aceasta agentie pare sa le placa cel mai mult.
Nu am intrat in foarte multe legate de cazare cu ei( vad ca sunt persoane ce se plang de acest aspect), dar din punct de vedere cultural, parintii au spus ca ghidul a fost exceptional.
O zi buna tuturor.
A. A.
ATATEA CUVINTE DE LAUDA, DAR NU SUNT DE AJUNS. VAD CA TOATA LUMEA LASA POZE PRIN RECENZII CARE PE UNDE A FOST CU EI. HAI SA PUN SI EU CA AM AVUT O EXPERIENTA FRUMOASA IN EGIPT ALATURI DE HELLO HOLIDAYS. HOTEL BUN, MANCARE BUNA, AGENTI DE TURISM PROFESIONISTI, PRETURI BUNE, PROMPTITUDINE SI SERIOZITATE.
S. E.
o excusie foarte reusita la Istanbul alaturi de cei de la hello holidays. Va las mai jos cateva poze sa va delectati. va multumesc frumos pentru acesta experienta frumoasa, de la cazare, mancare, excursii pana la transportul cu autocarele voastre noi.
L. F.
Am fost in 2019 in Italia(circuit cu 70 pers) și cazarea groaznica,nu pot sa explic aici,obositor,am cheltuit cam 1000€ pe când excursia cu totul era 550€ ,nu ne-a anunțat nimeni ca vom plăti alte intrări in plus in valoare de 500€...toți oamenii nervoși pt ca nu prea mai aveam bani,mâncare de abia ne puteam lua...Timp liber prea puțin...nu recomand aceasta agenție cu părere de rău!
C. B.
Am rezervat o excursie inainte de pandemie la hotel Aris in Tolo in luna august, noi am plecat cu masina noastra mai devreme si am mai mers si prin alte statiuni inainte sa ajungem in Tolo, cu trei zile inainte de data la care trebuia sa mergem in Tolo suntem sunati de la agentie si n i se spune ca nu mai putem merge la hotelul Aris ales de noi ci la hotel Solaris din nu stiu ce motine ca nu n i s a putut comunica, la hotel Aris aveam demipensiune era pe plaje si era mult mai bine cotat decat cel anterior, la hotel Solaris n i s a oferit doar micul dejun diferenta de pret urmand sa ne o dea intr un vaucer care trebuie folosit tot la ei, ma intreb de ce nu mi da banii inapoi, de ce sunt obligat sa iau vacanta tot la ei daca nu am fost multumit de conditii? Cand am sunat la ei persoana care mi a oferit sejurul e ocupata cu alti turisti, ma intteb oare eu ce sunt? Eu deja am fost agatat deci ce importanta mai am. Ghidul local partener, care ar trebuii sa ne dea informatii vorbeste toate limbile mai putin romana, ceea ce nu n i s a comunicat. Una peste alta mult neprofesionalism din partea acestei agentii avand in vedere ca sunt un client vechi al lor.
G. M.
Servicii jenante. Am platit costul vacantei cu mult timp in avans. Avand impresia ca am de a face cu o agentie, nu mi s-a parut nimic suspect. Surprizele au aparut pe fondul pandemiei, cand toate agentiile ofereau posibilitatea amanarii concediului sau inlocuiau cu voucher, stimabill de la Hello nu au vrut sa auda de asa ceva. Nici nu aveau de ce, au avut grija sa isi treaca pe contract ca penalizarile sunt de 100% in caz de anulare, nicio clauza de forta majora. Cand s-a anuntat obligativitatea testelor COVID, am acceptat ideea, chiar daca presupunea costuri de cateva sute de lei in plus. De la agentie am fost trimis la Gral, programarea efectuata de o persoana recomandata de cineva tot de la agentie. Am fost informat ca testele vor costa 290 de lei de persoana, ajuns la clínica acestea costau 350 de lei de persoana. Avand in vedere ca asta s-a intamplat la ora 8 dimineata, agentia deschide la 9 iar noi in trei zile plecam, nu am putut sa refuz, pentru ca as fi pierdut rezervarea.
Apoi am contactat agentia, aici a inceput distractia. Mi s-a reprosat ca mint, ca ce descriu nu are cum sa se fi intamplat. Mi s-a reprosat ca nu am prezentat un anume voucher, despre existenta caruia am fost informat abia atunci, la multe telefoane dupa. La telefon, o doamna/ domnisoara recalcitranta insista ridicand tonul la mine ca eu sunt de vina, ca eu mint, ca totul e vina mea. Nervi, multe telefoane si toate degeaba, asa pot descrie experienta.
S. D.
Bună ziua, ma bucur ca vreți să aflați nemulțumirea mea,Am avut un sejur in Turcia iniulie 2019 pe care nu lam facut si mi sa dat un vaucer la f.multe insistente am ajuns pana la conducerea dvs.,Ca sa mi se rezerve avasul de 400euro mi sa cerut cate 25 Euro de pers inclusiv pentru copilul de 7 ani Asigurea medicală si storno pentru 3 persoane 237 lei mi sa spus sa o folosesc cand voi mai pleca tot in Turcia ,dar poate nu mai plec ,Deci am pierdut aproximativ 120euro ,nu mai spun situațiile jenante ,amenințări ca piert tot avsnsul daca nu dau diferenta de bani la sejur...Imi pare rau mai ales ca am călătorit cu Ag. Dvs de mai multe ori in anii precedenți. Promit sa nu o mai fac....
G. P.
Am fost cu ei la Balchik si a fost o excursie reusita. Autocarele sunt noi, iar ghidul a fost foarte bine pregatit.
C. S.
Am cumpărat o vacanță în Thassos cu plecare in data de 29 iulie 2020.C2020.Conform cerințelor guvernului elen ar trebui sa fac testul Covid care nu trebuie sa depășească 72 de ore din momentul prelevării probelor și până la intrarea in vama.In Târgoviște nici o clinica nu da rezultatul decât după 4 zile.Am luat legătura cu Hello Holiday încercând să le explic că practic îmi este imposibil să mă încadrez în timp și i-am rugat să-mi amâne vacanta pentrul anul viitor.Raspunsul lor a fost să mă deplasez in București sau la Ploiesti unde au încheiat un contract cu Clinica GralNu și-au pus pus problema că deplasarea ar necesita timp și bani in plus.Acest răspuns a fost în urma a zecilor de mailuri la care nu au catadicsit să răspundă decât după ce i-am amenințat cu niste plângeri.Am postat și pe pagina lor de Facebook dar au șters mesajele și m-au blocat.O dezamăgire de agenție și nu o recomand nimănui.Apropo, toate agențiile serioase au oferit vouchere pentru anul următor cu mici penalizar.Hello Holiday îți iau banii și după aia ignoranță maximă.