Opinii despre eSky.ro (Agenție de turism)
eSky.ro
The Mark Building, Calea Grivitei, 84-98, Cladirea Turn, București 010735, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre eSky.ro, Agenție de turism în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de eSky.ro
Luni
[08h – 22h]
Marți
[08h – 22h]
Miercuri
[08h – 22h]
Joi
[08h – 22h]
Vineri
[08h – 22h]
Sâmbătă
[10h – 18h]
Duminică
[10h – 18h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Opinii despre eSky.ro
b.
Pe langa reclamatia la ANPC facuta, voi lasa si acest review pentru a avertiza si alti clienti de posibilele fraude pe care aceasta companie le face. Am cumparat un bilet cu toate asigurarile incluse "Asigurare de anulare a calatoriei All risk" si m-am trezit cand am ajuns la aeroport ( la 4 dimineata ) ca biletul meu a fost anulat. Mentionez ca nu am fost anuntat in prealabil nici prin telefon nici prin email de aceasta problema. Deci nu zborul a fost anulat ci biletul meu. Am sunat la eSky si mi-au spus ca cei de la KLM au anulat biletul si ca voi primi un re-found in termen de 30 de zile. Bun.. dar eu trebuia sa ajung la destinatie asa ca am mai cumparat inca o data un bilet prin intermediul Esky, la fel cu toate asigurarile incluse. A doua zi, de aceasta data am primit email, biletul a fost anulat. De aceasta data am sunat la KLM Olanda, am cerut lamuriri si mi-au comunicat faptul ca operatorul terta (eSky ) prin care am cumparat biletul, a rezervat la randul lui biletul dar nu l-au platit la timp.
De ce spun ca aceasta companie fraudeaza si e posibil ca anularile sa fie facute cu intentie: Banii pe bilete ii voi primi inapoi, dar fara banii pe asigurari insumand 106 euro ( 53 euro x 2 ). Deci eu am platit asigurare pentru un serviciu care nu mi-a fost furnizat.
v. t.
este confort si liniste
G. G.
O mizerie de agentie! Am achizitionat bilete prin acesta agentie, s-a anulat zborul de 5 luni, iar in 5 luni nu au rambursat contravalorea biletelor, pe motiv ca nu le-a fost rambursata de compania aeriana, dar surpriza compania aeriana au raspuns in scris ca au rambursat, inclusiv datele la care au rambursat. Si de aici s-a facut liniste la domnii de la Esky.
In afara de reclamatia la ANPC, Ministerul Turismului, i-i voi reclama oriunde am posibilitatea. PENTRU CA ESKY FURA BANII !!!
F. B.
Foarte greu de luat legătura cu cineva din companie când se ivește o problemă. Nu o recomand în perioada aceasta (din cauza restricțiilor covit se ivesc multe probleme și nu aveți cu cine sa discutați ) în rest e ok.
A. C.
Am trimis nenumarate mesaje vizavi de rambursarea banilor pentru bilete de avion anulate si nu imi raspunde nimeni. Au trecut 5 luni de cand biletele au fost anulate!
B. I.
Servicii și prețuri execrabile. Fără să dea detalii complete despre check inuri, zboruri, nu raspund la mailuri si la call center, taxe extra degeaba si enorme. Nu recomand!! Skyscanner FTW!
A. H.
Nimeni nu raspunde sa poti intreba cum sta treaba cu anulare biletului de avion dc nu lucreaza nimeni azi?
d. l.
Cand se rezerva biletul scrie ca se poate schimba data imbarcarii DAR NU SCRIE CA TAXA ESTE PRACTIC DUBLU PRETULUI BILETULUI DE AVION...
ASTFEL A TREBUIT SA PLEC DIN PRAGA SI MARE UIMIRE AM AVUT CAND LA CALL CENTER AU CERUT TAXA SCHIMBARE DATA IMBARCARE 74EURO(plus alte taxe egal 100euro) in conditiile in care biletul a fost 100euro.
MA COSTA PRACTIC INCA UN BILET !!!
Nu ofera ceea ce scrie pe bilet,invoca starea de pandemie.
Ce ati zis voi asa...hai sa-i "ardem" ca oricum nu avem vlienti...
Uite asa veti AJUNGE IN FALIMENT ,DUPA CE CA AVETI PRETURI NESIMTIT DE MARI mai si mintiti clientii.
Bravo Romanica!!
A. R.
Încerc de două săptămâni să îmi schimb data de plecare și nu am primit NICIUN RĂSPUNS. Am trimis solicitări zilnic, atât prin aplicație cât și pe site, la nr. de telefon nu răspunde nimeni niciodată, o lipsă totală de profesionalism. Nu aveți pic de respect pentru clienții dumneavoastră, nici nu vreau să știu ce s-ar întâmpla în cazul în care aș avea o urgență în străinătate. Este ultima dată când voi mai apela la serviciile acestei companii.
G. C. B.
Nu am cuvinte sa imi exprim suficient nemultumirea si dezamagirea cu privire la aceasta companie de turism. Asteptam din APRILIE rambursarea si, exceptand mesaje copy-paste de la "Alexandra", "Simona" etc, in care suntem asigurati ca se ocupa problema noastra cu atentie, si un telefon in care am fost asigurati de acelasi lucru(primit dupa ce am semnalat situatia in spatiul public), nu au facut nimic. NU! Nu tine de compania aviatica, deoarece institutia mea, care trebuia sa faca o calatorie cu aceeasi companie aviatica dus-intors pe aceeasi ruta, in final de mai-inceput de iunie(DECI MUUULT MAI TARZIU, cu cerere de rambursare facuta deci ULTERIOR), a obtinut voucherele printr-o companie de turism mica, dar serioasa, in foarte scurt timp de la solicitare. Nu pot acorda nicio stea(desi nu ma lasa sa postez fara), din pacate. Tocmai in asta consta profesionalismul unei agentii de turism, in gestionarea corecta si cinstita a unor situatii inedite.
C. S.
Total nemultumit. Lipsa de comunicare, ajunsi in aeroport constatam ca zborul a fost anulat. Desi a trecut o luna nu ne.am recuperat banii. Alt zbor 4 oct. - alta aventura si aflam dupa 20 minute de asteptare ca zborul a fost anulat si se cauta alternative. Au gasit alt zbor. Cu 2 zile inainte sa fac testul Covid aflu sunand la ei ca zborul de pe 5 a fost anulat. Alta reprogramare pe 7 Octombrie. Dupa toate acestea ma uit pe site-ul lor si gasesc disponibil bilet pe 4 Octombrie cum cerusem initial. Iau legatura cu ei si nici nu vor sa auda imi spun ca am acceptat modificarea de pe 7. Isi bat joc de noi. Nu recomand nici dusmanilor! Este a3a anulare pentru o singura calatorie
T. D.
Eu sunt doar ghid local pentru Google.
Nu am legătură cu eSky
N. H.
Nu am fost informat că s-a anulat unul dintre zboruri tur-retur..
Personalul este instruit să încaseze bani pe curse anulate si pe modificări fictive.
Mare risc când când ajungeți la aeroport și constatați că pe panoul de plecări lipsește cu desăvârșire zborul dvs.
P. B.
După 5 luni de la anularea zborului și încercări repetate de a intra in posesia banilor pentru biletele achiziționate, astăzi am primit o notificare ca suntem pe cont propriu pentru recuperarea banilor sau putem alege opțiunea unui voucher.
Nu aveți respect fata de clienți, o lipsa totala de comunicare din partea voastră!
a. t.
cea mai neserioasa companie. Zbor anulat de mai bine de o luna de zile (cu compania Wizz)si nu am primit nici un ban inapoi. Am avut asigurarea de anulare a calatoriei si am primit astazi raspuns "asigurarea de anulare a calatoriei nu acopera anularea zborului de catre compania aeriana!
La telefon nu raspunde nimeni...firma este in Polonia...excroci cu acte in regula...
C. L.
Daca ar exista 0 stele, le-as da 0 stele!
Singura solutie sa se redreseze ar fi falimentul!
Au operatori nepregatiti, site-ul lor iti selecteaza gresit data biletului, iar daca le spui ca au gresit iti cer aproape dublu fata de contravaloarea biletului, dand vina pe compania aeriana si pe taxele ei!
Un agent mi-a raspuns extrem de greu la solicitare si mi-a zis ca trebuie sa achit eu 14 euro, pentru ca s-a gresit data zborului, desi era clar din vina aplicatiei lor, eu selectand data corecta, dar aplicatia modificand-o. Tind sa cred ca se face intentionat acest lucru!
Azi m-a sunat un alt operator, extrem de arogant, sa dea vina pe Wizzair si sa imi spuna ca ma costa 66 de euro taxele de modificare data!
Le-am facut ditamai reclamatia la ANPC si va indemn pe toti sa faceti asta!
Cu ei nu merge sa rezolvi amiabil!
Mi-am luat bilet de pe site-ul Wizzair.com la jumatate de pret fata de esky.ro si nu am mai achitat taxe de agentie.
Va indemn pe toti sa faceti asta!
Faliment placut esky.ro!
Un om nemultumit va influenta alti 10 oameni la randul lui, asa spun statisticile!
Dar ce sa stiti voi despre asta, cand sunteti o companie de amatori?!
D. L.
Groaznic, eSky.ro!! Cu toate ca ați avut program și astăzi sâmbătă între 10:00-18:00 și v-am contactat pe Messenger(singurul loc in care puteam sa iau legatura pt ca la telefon nu raspunde nimeni) in continuare ați ignorat orice semn!!
E. I.
Nu doresc raul firmei ci sa vi se intoarca ce faceti cu clientii inzecit. Vreau banii inapoi. E simplu. 123 de euro. Ideea e ca unii oameni, printre care si eu dintr-un salariu de 1500 de lei am pus deoparte pt o minivacanta, ca na, Romania, incercam cum putem si nu inteleg de ce nu se pot returna acesti bani! As dori o explicatie plauzibila cat de curand!
Bilete luate de prin martie, curand abia am primit un mail cu ce aleg, rambursare sau alegerea unui voucher. Ideea e ca am ales rambursarea dar nu inteleg de ce dureaza atat de mult. M-am saturat sa va dau n mail uri. Unde sunt banii nostrii, nu inteleg. Ma gandeam ca e o treaba mult mai serioasa la dumneavoastra. Din ce am returnat in atatia ani, niciodata n-a durat mai mult de 7 zile inapoiere banilor, la dmv se aproprie jumatatea de an si banii tot nu intra in cont. Macar sa angajati un expert, sa faceti o analiza si sa incercati sa preconizati cu exactitate cand ii puteti inapoia. Unii oameni chiar au nevoie si de 10 lei din suma unui bilet de care nu s-a folosit in aceste vremuri. Ne duceti cu zaharelul...
Oare dmv v-ar placea sa fiti tratati ca noi?
m. u.
Doar după o ora de asteptat in telefon am reusit sa vb cu cineva din call center ! Bătaie de joc !
D. G.
Nu recomand👎👎costuri de 105 de euro pentru a modifica data zborului🙄🙄 biletele fiind si nerambursabile în caz de anulare
Plus 40 de min de asteptat de fiecare data pentru apelul sa fie preluat de un operator.
Si de parca nu era destul de prost deja, mi.a fost pierdut bagajul si a trebuit sa stau iar zeci de minute la telefon si mailuri peste mailuri pentru a.mi fi gasit si trimis bagajul.🙄🙄🙄