Opinii despre Direct Booking (Agenție de turism)
Direct Booking
Calea Griviței nr. 180, București 010751, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Direct Booking, Agenție de turism în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Direct Booking
Luni
[09h – 19h]
Marți
[09h – 19h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 06h]
Vineri
[09h – 06h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Opinii despre Direct Booking
F. P.
Comunicarea foarte ok in agenție
In schimb la telefon primesti informații eronate
Buna ziua!
Am facut o rezervare online pentru o camera dubla , apoi am sunat la serviciul clienti sa intreb daca se poate imparti suma totala in doua facturi per persoana si mi s-a spus ca nu este posibil,asa ca m-am deplasat la sediul din Bucuresti unde a fost totul ok.
B. G.
Un hotel super am fost de doua ori in acest an ,aqua parkul super,mancare pe toate gusturile si foarte buna,camere mari spatioase,curatenie zilnic!! Personalul foarte amabil, intr-un cuvant totul a fost super !!
C. f.
Ar putea oferi mai multe detalii in legatura cu facilitatile(piscina),in contextul pandemiei.
I. V.
Mare dezamagire in colaborarea cu agentia. Agentul MIHAELA DAVID lasa de dorit foarte mult, nu reusesc sa comunic pe email, primesc raspunsuri fara logica si noima, la telefon mai mult tipa decat vorbeste! Nu voi mai recomanda agentia dvs, greu de colaborat si agenti nepregatiti!
v. g.
Desenaţi bună bună dimineața zilei de astăzi a fost o plăcere să descopăr cea mai mare între toate e să vezi viața așa cum e cu totul altceva decât sa ma duc la munca în străinătate și fericire tuturor sărbătoriților de Sf ion care a fost mereu inposibil bună dimineața
c. t.
Mi-au gasit o locatie excelenta pentru vacanta. Am platit cu voucere de vacanta.
I. E.
Am fost cazati la Hotel Bradul din Statiunea Durau. De cand ne-am cazat au inceput problemele... rezervarea fusese facuta cu 29.12.2020, ei incercau sa-mi spuna ca sejurul incepe cu 30, in conditiile in care in voucher scria ca sejurul incepe in 29.12. Am constatat ca rezervarea fusese facuta prontr-o alta agentie, PARADISO din Constanta, o mare teapa... In final, dupa un scandal monstru ne-au cazat. Si abia de atunci a incepu nebunia...cand am ajuns in camera parca ne intorsesem in timp cu 30 de ani... mizerie de nedescris, despre mancare nici nu vreau sa mai vorbesc, cert este ca acest sejur a fost cea mai proasta alegere posibila.
H. P.
Am plătit anul trecut o vacanta în Turcia dar în contextul pandemic nu am mai putut pleca
Anul acesta am dorit sa plecam tot la aceiași locația dar dvs ati crescut pretul cu 30% fara niciun motiv
Angajații dvs se comporta intr un mod greu de descris, intr un cuvânt IGNORANȚĂ
P. D.
Vreau sa intru pe site de 3 zile. Host de cea ma slaba calitate.
C. r.
Tocmai încheiem o vacanta în Turcia de 11 nopți pe care am achiziționat-o prin intermediul acestei agenții. Am avut ceva emoții ținând cont de multele recenzii negative însă, din fericire, totul a fost perfect. Tot procesul de rezervare, plata și primire a voucherul ui de cazare s-a rezolvat exclusiv online, fără a discuta vreodată direct cu ei. Am rezervat hotelul, am plătit cu cardul pe site (suma afișată inițial nu sume mărite nejustificat) și am primit voucherul cu care ne-am prezentat direct la hotel.
Au enorm de multe oferte și ai de unde alege. Noi am verificat atent hotelul, citind toate google reviews, TripAdvisor reviews și cele de pe booking. Din punctul meu de vedere, dacă exista multe recenzii recente pozitive pe aceste platforme nu prea ai cum sa dai greș. Noi ne-am luat individual zborul, cu cursa de linie, pentru a avea o flexibitate cât mai mare și a nu depinde de orarele de zbor charter. Am fost la Hotelul Rubi Platinum din Alanya și a fost totul absolut perfect. Unul dintre cele mai bune hoteluri în care am stat vreodată.
Prețul pe Direct Booking a fost cam cu 50% mai mic fata de cel de pe Booking.com.
O experienta foarte bună! Vom reveni!
A. H.
Vacante diversificate
Preturile sunt ok
Au un sistem de ofertă,,Nu prea atrăgătoare,,
Alte agentii caer un avans de doar 2% la pachetele achiziționate acum , diferenta pînă la 10 zile inainte de plecare
CEEA CE E SUPER OK
Ținînd cont de situația actuala
E. T.
SUNT NISTE ESCROCI
CEI MAI MARI TEPARI
NU RECOMAND LA NIMENI
ITI IAU BANI PT O OFERTA MAI IEFTINA PE CARE O PLASEAZA PE SITE DUPA CE PLATESTI ITI SPUN CA ACEA OFERTA NU MAI ESTE VALABILA SI ITI OFERA UNA MAI SCUMPA
CAND AM FOST SA IAU BANII INAPOI DACA RIDICI CUMVA TONUL LA VREUNA DIN ESCROACELE DE ACOLI CHEAMA IMEDIAT PAZA
NU CUMPARATI SUB NIVI O FORMA VACANTE DE LA DIRECTBOOKING
SUNT CEI MAI MARI TEPARI SI ESCROCI
NU SUNT SINGURUL PATIT ERAU O GRAMADA DE RECLAMANTI CAND AM FOST EU OE 24 SEPT IN AFENTIA DIN GRIVITA
S. M.
NU RECOMAND!!!!!
Am achizitionat un sejur in Grecia prin aceasta agentie pentru luna septembrie anul acesta, la care am renuntat, comunicand acest lucru agentiei inca din martie. Am achitat o suma pentru avans mai mare decat era necesar si din luna martie ne chinuim sa recuperam diferenta achitata in plus. Am facut nenumarate reclamatii, la ANPC, la Centrul European pentru protectia consumatorului si la Ministerul Turismului. Din cand in cand, probabil dupa ce sunt controlati, trimit cate un mail prin care ne anunta ca se va restitui suma, dupa care recurg la tot felul de tertipuri pentru a nu ne inapoia banii. Ne-au trimis factura de penalizare pentru toata suma, ca dupa o saptamana sa trimita alt mail sa le comunicam contul ca sa ne restituie suma.
Nu apelati la serviciile lor.
Am dat o stea, pentru ca nu se poate mai putin. Sunt revoltata de ce se intampla, sunt uimita de tupeul lor.
Am citit putin recenziile si raspunsurile agentiei si m-am enervat si mai tare.
Nu este adevarat ca iti ofera posibilitatea sa te reprogramezi dupa terminarea pandemiei, am facut solicitare in acest sens inca de la inceputul pandemiei si am fost dusi cu vorba, fara sa ni se dea un raspuns concret pana am ajuns in pragul datei limita de achitare a sumei integrale, moment in care au inceput sa ne bombardeze cu mesaje ca o sa pierdem toti banii.
M. W.
Am achizitionat o vacanta in Turcia inca din noiembrie pentru perioada din Iunie 2020. Intre timp a venit pandemia si nu am mai putut merge. Am luat legatura cu cei de la direct booking si dupa o lunga perioada de timp am obtinut un voucher care ma obliga sa imi achizitonez urmatoarea vacanta prin agentia Akay. Acest voucher poate fi folosit doar pentru plecari in Turcia, lucru pe care eu nu l-am aflat decat dupa ce am achitat valoarea sejurului. Discutand cu cei de la direct booking le-am mentionat ca nu mi se pare normal sa ma oblige sa plec in Turcia deoarece eu am platit vacanta catre ei, nu catre agentia Akay iar acestia mi-au spus ca asa sunt conditiile contractuale, contractul il vezi doar dupa ce platesti sejurul. Practic inainte sa platesti nu stii nimic, nu ai nici o informatie. Dupa ce iti iau banii apar problemele.
NU RECOMAND ACEASTA AGENTIE. NU VOI MAI FACE GRESEALA NICIODATA SA IMI REZERV DE LA EI. AVETI GRIJA CE PLATITI!!!
s. s.
Locatie open space cam inghesuita!!!
S. R.
Execrabila agentie, feriti-va in special de agenta Anda Ioana Andrei. Nu raspunde la mail,la telefon. Am fost la sediu ,dar agentii ,culmea , nu lucreaza acolo,deci pur si simplu nu aveti cum sa luati legatura cu ei,desi ti se spune ca singurul care iti poate da informatii este agentul .
In ziua in care trebuia sa plecam ,inca nu stiam daca vom pleca si cu ce.
Daca vreti sa aveti parte de o astfel de experienta horror ,apelati la agentia direct booking.
Cu o zi inainte ti se mai cer bani (vreo suta de euro de persoana ) daca vrei sa mai pleci in vacanta,desi tu stii ca ai achitat tot si ti s-a si confirmat acest lucru.
S.
Am facut o rezervare la Imperial Resort Club Calimera pe data de 20.12.2019 pentru 2 adulti, 6 nopti în perioada 27.07.2020-02.08.2020. Ajung pe data de 27 la receptia hotelului, arat voucher-ul doamnei de la receptie și îmi spune ca nu îmi gaseste rezervarea. Aceasta agentie nu a fost în stare timp de 8 luni de zile sa plateasca o vacanta, rusine din partea voastra. Am ajuns la hotel în jur de ora 12 și abia la ora 17 s-a rezolvat, dar nu așa cum ne asteptam, cei de la agentie ne-au oferit alta cazare la hotel nu la cel la care ne doream noi. Avand optiunea de a ne intoarce acasa sau a accepta cazarea la hotelul impus de ei, am acceptat ce ne-au propus pana la urma
D.
EVITATI ACEASTA AGENTIE NESERIOASA !
Am achitat integral un sejur in Grecia in data de 13 Ianuarie 2020, nestiind ca o sa urmeze aceasta pandemie , iar acum, vazand intruducerea atator restrictii inclusiv testul negativ de Covid efectuat cu minim 72 ore inainte de plecare (350 lei/pers).
Sunînd la clinicile din orasul in care locuiesc, care sunt acreditate pentru efectuarea acestui test am aflat ca au programari pana pe data de 17, iar eu am data de incepere sejur 18.
In decuraul zilei de azi am contactat hotelul din Grecia la care avem rezervare, acestia confirmandu-mi rezervarea dar spunandu-mi ca ei nu au incasat inca nici un ban de la agentia prin care mi-am facut eu programarea (Direct Booking).
De 2 saptamani tot incerc sa iau legatura cu Direct Booking telefonic in vederea restituirii contravalorii platite inca de acum aproape 7 luni dar in zadar. Nu raspunde nimeni. S-au vazut cu banii si apoi nu le mai pasa de clienti.
EVITATI pe cat posibil aceasta agentie neserioasa !!!
L. I.
Nu recomand aceasta bataie de joc de direct booking , acelas lucru l am patit si eu, cu minciuna de vaucer pe care mi l au dat,
Am platit pt Turcia, a venit pandemia m au tinut f mult sa mi dea un vaucer care spuneau, dar si scrie pe el negru pe al ca pot merge in ori ce destinatie si cand am facut rezervare pentru litoralul romanesc, mi au zis ca agenția la care m au plasat, Prestige tour, are numai pe extern....
BĂTAIE DE JOC, eu am platit banii la ei, au spus si scris ca pot merge oriunde...!
O sa consult un avocat, prea mare bataie de joc, constat ca is bat joc de toti.... oameni buni, nu trebuie lasati asa, eu ii dau in judecata, va recomand același lucru!
Aviz si pentru cei ce au comentat înaintea mea aceeași problema!
V. B.
Am cumpărat o vacanta în Grecia încă din noiembrie 2019 pentru sfârșitul lunii august 2020. Am solicitat reprogramarea pentru anul următor, având în vedere pandemia din acest an și restricțiile impuse de statul grec.
Din partea agenției am primit răspuns negativ, nu se poate reprograma vacanta.
Încă un aspect ar fi, Directbooking a făcut rezervarea prin Hello Holidays, sunând la hotelul din Thassos am aflat ca rezervările făcute de Hello Holidayspentru acest an au fost reprogramate pentru anul viitor dun cauza Covid si nu exista nici o rezervare nici din partea Directbooking si nici Hello Holidays.
Nu știu cum se va rezolva aceasta situație, însă nu recomand aceasta agentie nimănui.
M. M.
Ne am plictisit deja de cate ori facem o rezervare, primim factura proforma, (s-a întâmplat să și plătim factura ca mai apoi sa aflam că nu mai este disponibilă rezervarea și să ni se spuna că depinde de cum vrea domnișoara contabil să îți transfere banii înapoi), să solicităm aplicarea unui voucher și să nu mai răspundă nimeni la solicitare, astfel încât pierzi oferta, pierzi rezervarea, o iei de la capăt cu solicitările.
Poate dacă ar face rezervările cum fac alte agenții de turism nu ar mai avea atâta treabă contabilitatea și nu am mai pierde rezervările.
Concluzia: până nu ridici tonul nu se rezolvă nimic.
P. I.
Dacă ar fi posibil sa dau -100 de stele, aș face-o. Comportament execrabil, răspuns la mail după o săptămână, în scarba, neraspunzand la ceea ce ii întrebam. Doar continuau sa repete același lucru de un milion de ori. Nu exista pic de flexibilitate, având în vedere situația aceasta la care nimeni nu s-a așteptat (vacanta fiind achiziționată in luna februarie).
Este cea mai mare greșeală colaborarea cu ei și NU RECOMAND! Am văzut mai multe recenzii de genul acesta în ultimul timp. Sper ca pe viitor sa citească și alte persoane recenziile înainte sa colaboreze cu ei și sa se gândească de doua ori înainte sa plătească niste (zic eu) bani buni pentru niste servicii si un comportament de genul acesta din partea angajaților.
Păcat...
S. S.
Am inceput procesul de rezervare din februarie , până în mai am platit toți banii pentru 3 camere , dar din cauza pandemiei s-a anulat călătoria ce era programată pentru iunie.
1. Agenția știa de la bun început de călătoriile care erau sa fie anulate , dar totuși ne-au forțat să plătim toate tranșele , cu amenințări că nu vom primi nici un ban înapoi.
2. După au promis că ne dau vaucher pentru a reprograma pentru alta perioada doar că o să fie nevoie sa sai plătim "in caz de nevoie" (o metodă de a scoate și mai mulți bani din noi)
3. După o lună și jumate nu am primit nici un voucher , chiar daca ei au zis că în 10 zile le vom primi
4. Agenții răspund evaziv cu "Le-am trimis pe mail"
fara falte detalii insa nu am primit nimic.
Sumar : au luat banii pentru trei camere aproximativ 5000 euro , nu și-au îndeplinit obligațiile , și acum nu vor sa returneze banii sau sa reprogrameze pentru alta perioada.
Aveți grijă , seamănă mai mult a escrocherie decât agenție.
L. D.
Dezamagire totala, aceasta agentie, ne-a stricat vacanta, ne-a luat banii, nu ne-a dat voucher, stie doar ceara bani pt reprogramare in alta perioada. Angajatii raspund aiurea la mailuri, mereu schimba conditiile si noi am fost rezonabili si am acceptat de fiecare data, dar degeaba. Practic pt ei pandemia si riscul sa mori in Bulgari, sau sa stai in izolare 14 zile e motiv personal, alegerea clientului sa nu mearga... Alegerea este intre sanatate si siguranta sau sa iti pierzi banii de vacanta, serios? Cat de orientat catre bani sa fii ca sa distrugi vacanta de vara a unei familii si sa nu dai macar voucher pentru banii munciti cu greu? Angajatii raspund in deradere la call center. Sau nu raspund deloc. Nu ai nicio posibilitate sa vorbesti cu un superior caruia sa ii expui situatia. Clientul e pe ultimul plan. Preturile sunt ca pe Booking, 3 euroo avantaj sa rezervi cu ei. Rusine! M-ati pierdut de client pe veci. Fac plangere la ANPC in acest moment si imi sfatuiesc toti cunoscutii sa nu apeleze la aceasta agentie. Daca s-ar putea da minus stele asa as fi evaluat directbooking :(
M. B.
Pentru toți cei care citiți recenziile, poate venim în ajutorul dumneavoastră. NU APELAȚI LA ASTFEL DE AGENȚIE (nu este o agenție de turism, este o firma de "bișnițari" fără nici o urma de profesionalism) dacă o sa întâmpinați probleme NU O SA PRIIMITI NICI UN FEL DE AJUTOR!
La call centre, dacă invoci aspecte de legalitate și legi PUR SI SIMPLU" TI SE ÎNCHIDE TELEFONUL ÎN NAS"
I. M.
Am rezervat în februarie un sejur in Turcia pentru perioada 18-25.06, anul curent. In mai, cu toate că deja era treaba cu coronavirusul, mi-au spus că termenele de plată rămân aceleași. Am achitat integral și am sperat până în ultimul moment sa sa mergem în vacanță. In Iunie ni s-a anulat sejurul, urmând să primim în schimb vouchere pentru anul acesta sau anul viitor. De atunci nu mi-au trimis nimic, chiar daca pe 5 Iunie mi-au zis că le vor trimite în 10 zile maxim. Am încercat de mai multe ori să îl contactez pe agent, care mi-a zis că găsesc voucherele pe mail, de parcă eu nu știu să verific. Agentul e total nepregătit, îmi răspunde foarte sec. Comanda are numărul 764798. DirectBooking, va rog sa sa verificați și să îmi trimiteți voucherele promise. In caz contrar, voi găsi alte căi legale pe care voi acționa.
A. R.
Cea mai rea experiența trăită pana acum cu orice agenție de turism!!! Nu faceți greseala de a contracta servicii prin aceasta agenție!!! Ca sa fac o rezervare a trebuit sa trimit suma im cont, am plătit suma integrala, după plata acesteia am fost anunțată ca furnizorul nu are locuri( furnizorul nefiind hotelul) am întrebat la hotel și ei nu lucrează cu aceasta agenție, furnizorul fiind secret mi sa transmis de către cei de la direct Booking, suma înapoi nu o mai primesc, ea rămâne in contul lor, așa ca sunt forțată sa merg cu ei deși o alta agenție îmi oferise ceea ce ei nu au putut și încă și la un pret mai avantajos!!! Mai mult plata inițială era pt 6 nopți, acum mi-au oferit doar pt 5 nopți, diferența rămânând in contul lor... pt viitoare rezervări.... așa ca aveți grija ce și unde plătiți!!!
M. M.
Dupa ce încasează banii uit ca mai au și obligați, vând vacante fictive la hoteluri închise, apoi transforma banii în voucher sau te relocheaza la alte hoteluri unde plătești încă o data vacanta pe diferite taxe.
Nu oferă informatii
Nu oferă număr de telefon pentru contact, cu operatorul discuți doar prin e-mail, răspunde când vrea cu ce vrea mai puțin ce te interesează, răspunde chiar și după 1-2 săptămâni.
Persoanele de la "call center" nu te pot ajuta cu nimic te pune sa discuți cu agentul care a vândut biletul.
Bătaie de joc pe banii tai.
C. P. T.
NU FACETI GRESALA SA PLATITI SEJURURI PRIN ACEASTA COMPANIE. SUNT NESERIOSI. AM PLATIT CONCEDIU IN BULGARIA, IN AVANS 1400 DE EURO. AM LUAT PRIN DIRECT BOOKING PENTRU CA ERA MAI IEFTIN CU 50 DE EURO DECAT BOOKING.COM SI AM GRESIT. ACUM EU IM VREAU BANII INAPOI PENTRU CA LEGEA SPUNE CA CEI CE SE INTORC DIN CONCEDIU DIN BULGARIA TREBUIE SA INTRE IN CARANTINA 14 ZILE. NU RASPUND LA MAIL ORI LA TELEFOANE. MI-AU RASPUNS O SINGURA DATA SI MI-AU ZIS CA E IMPOSIBIL SA IMI IAU BANII INAPOI... DECI TREBUIE SA STAU IN CARANTINA 14 ZILE PENTRU A MA DUCE IN CONCEDIU. NICI MACAR NU MI-AU OFERIT VARIANTA SA IMI OFERE UN VOUCHER PENTRU ALTA PERIOADA. REPET NU CUMPARATI PRIM DIRECT BOOKING. NU SUNT SERIOSI.II RECLAM SI LA PROTECTIA CONSUMATORULUI, DESI STIU CA NU VOI AVEA IZBANDA.
G. P.
O experienta foarte neplacuta, asta ca sa fiu elegant in exprimare. Am rezervat in februarie un sejur in Spania la care am renuntat in aceste conditii de pandemie, ca asa consider ca este responsabil. Pentru aceasta am fost penalizati cu retinerea in intregime a avansului, 687 euro .Am solicitat un voucher, sa-l putem folosi la alte vacante, dar se pare ca ati dorit doar sa faceti venituri, indiferent cum.Nota zero va dau, si precizarea ca nu voi mai cumpara de la DB vacante si nici nu voi recomanda cuiva sa o faca.
Cea mai proasta experienta.
B. B.
Se lucrează cu personal tânăr și plăcut!
S. C.
Nu mi-a plăcut. Domnișoara angajată cu toate că nu făcea nimic pentru că nu erau clienti , la multe rugăminți, abia a trimis un mail.
B. M.
Este o agenție serioasă, foarte amabil personalul.
P. M.
Cea mai proastă experiență avută cu această agenție de turism, lipsă de profesionalism, comunicare și respect față de client. În plus ofertele sunt limitate sau sunt pentru cele mai mizerabile cazări .
l. d.
Groaznic! Iti incaseaza banii apoi nu livreaza la timp produsul platit! Cand le ceri banii inapoi refuza sa plateasca!
S. P.
DB-Comunicare buna, receptivi la solicitarile clientilor, oferirea unor raspunsuri/solutii cu promptitudine. Locatia sejurului a indeplinit conditiile dorite si mai ales siguranta de care am avut nevoie in contextul crizei medicale prin care trecem in aceasta perioada.
G. C.
A fost super la Albena.Distantare sociala nefortata.Mancare buna,curatenie ,camera frumoasa cu vedere la mare la Hotel Sandy Beach.Profesionalism , receptiv agentul cu,care am colaborat D-na Loredana Mitroi
Reservation Agent
Direct Booking.Va multumim.
D. V.
O agenție sigură și serioasă
e. b.
Ca majoritatea celor care au rezervat la aceasta agentie,datorita situatiei Covid19 am intampinat probleme dar spre surprinderea mea s-a rezolvat exact cum am dorit.Ne-a fost anulat sejurul in Turcia cu plecare in 14 iunie.Am primit voucher in maxim 4 zile(verificati si in spam).Am rezervat iarasi tot in Turcia cu intrare in 01 iulie folosind acel voucher.Speriat de situatia cu izolare la intoarcere ,m-am gandit ca nu mai vreau sa merg in Turcia desi voucherul este nominal si se foloseste o singura data,nu se poate modifica destinatia sub nici o forma.Am solicitat sa modific si sa schimb si destinatia.Si Surpriza: mi s-a aprobat si am rezervat in Grecia cu plecare peste 2 zile.In 24 ore am primit voucherul.Nu am inteles de ce mi s-a acceptat modificarea si nici nu am crezut pana cand nu am ajuns la hotel.Care dealtfel a fost foarte frumos.(Ponti beach hotel Lefkada).Colaborez cu aceasta agentie de 9 ani si inca odata au dat dovada de profesionalism chiar si in contextul actual.Din pacate banii care ati achitat nu mai exista in conturile DB.Nu vi se pot returna .Au platit si ei la randul lor mai departe dar nu va faceti probleme.Voucherele sunt efectiv banii care i-ati achitat.Nu se pierd.Ii puteti folosi pt rezervarile viitoare.Nu va grabiti sa rezervati imediat cum am facut eu deoarece se stie foarte bine ca rezervarile din scurt sunt f scumpe.Platisem initial 408 eur de prin septembrie 2019 pt 1 saptamana la 5 stele all inclusiv Turcia si am mers la 2 stele Grecia 5 zile demipensiune.Nu folositi voucherele pt a rezerva la noi.Mai bine platiti cash si pastrati voucherele pt anul viitor sau cand se mai reduce situatia actuala cu Covid-ul.Au preturi foarte bune pe all inclusiv in Gr Tr Bg si hoteluri foarte bune.Daca nu vi se raspunde la mailuri nu va panicati.Nu puteti vorbi personal cu agentul.Imaginati-va cate persoane sunt cu probleme la rezervari.Chiar daca ar vorbi 24/24 la tel,tot nu ar fi de ajuns.Se va rezolva cu siguranta.In continuare voi rezerva numai prin directbooking si recomand..Nu fac diferente intre agenti,toti dau dovada de profesionalism,dar cand rezervati, solicitati sa se ocupe de rezervarea dvs. Dna Camelia Fluerasu.Tot respectul.Inca odata multumiri Directbooking!!!!!
L. L. B.
Nu recomand aceasta agentie ! Am achitat vacanta in avans pentru luna iunie in Turcia si de 4 luni incerc sa ii contactez pentru o reprogramare sau o restituire a banilor si nu am reusit sa intru in contact cu o persoana competenta. Am realizat formalitati si prin avocat si nu au raspuns nici in acest mod. O mare tzeapa !
C. N.
Locatia ok , dar personalul este dezinteresat de clientii care intra in aceasta locatie , sunt foarte plictisiti , nu sunt sociabili si comunicativi ; daca vrei o vacanta undeva , oriunde , trebuie sa vii cu numele hotelului , tara , zona , locatia , totul; nu cumva sa munceasca ei sa-ti caute tie ce anume doresti , ca si calitate , pret ; nu vor sa faca vanzare , cred eu , in opinia mea , dar asa am fost tratat , in aceasta locatie , cu indiferenta , mai cu seama ca luam o vacanta cu banii jos , nu in rate ; pacat ca noi romanii nu stim sa ne vindem marfa , degeaba avem o tara frumoasa , ca turismul romanesc , lasa de dorit ; ne meritam soarta ; locația , nu o recomand , ar trebui MUTAT tot personalul din această locație, ca s-au invatat cu binele .
C. I.
Atata bataie de joc nu am crezut ca voi gasi la aceasta agentie, ar trebui sa plecam in Grecia pe data de 19/06, nu ne anunta nimeni ca furnizorul a anulat cursa, tot eu intreb ce se intampla si imi spune pe data de 22/05 ca nu are raspuns de la furnizor, iar pe data de 25/05 dupa ce tot eu revin cu o intrebare, imi spune ca furnizorul a anulat cursa si constat cu stupoare ca furnizorul astepta raspunsul agentiei si implicit pe al meu pana la data 19/05, tot eu incerc sa inteleg situatia care exista in lume, incerc sa dau eu anumite rezolvari cum ar fi : suntem dispusi sa lasam asa si sa plecam cu masina personala, vrem voucher de banii aia si sa plecam la noi in tara, nu, nu se poate nimic, noi dorind sa beneficiem de acea suma in 2020, nu nu se poate nimic😡😡😡si primesc azi un voucher pentru 2021, eu nu imi doresc bani blocati in aceasta agentie un an jumatate in conditiile in care nu exista motiv, granitele sunt deschise inclusivpentru autocare
N. G.
Nimeni nu răspunde la niciun telefon. Când este vorba de plătit o vacanta toți sunt la dispoziție dar dacă ai o urgenta și încerci măcar sa vorbești cu cineva, nu răspunde nimeni nici la mailuri nici la telefon, nici la telefoanele fixe.
A. G.
A fost ok, preturile sunt avantajoase la pachete turistice, iar personalul este amabil si bine instruit. Recomand agentia Direct Booking. Cu siguranta voi mai apela si pentru urmatoarele plecari.
N. E.
De cativa ani, imi cumpar biletele pentru vacanta, prin intermediul acestei agentii. Sunt profesionalisti, raspund imediat intrebarilor si sunt foarte multumita de tot.
Z. Y.
Nu mai colaboreaz cu iel nu sint corect si dupea rezervare am avut o problema cu rezervare si nu I'm raspundau la telefon am trimis si reclamatia degaba
am avut o experenta groaznica mie au stricat conciedul
A. M.
Achizitionat in februarie 3 pachete pentru concediul din iunie 2020 in Turcia in valoare totala de 4500 euro. Ca urmare a pandemiei Covid19, concediul a fost anulat fiind promise din partea agentiei Direct Booking vouchere aferente sumei platite. Aceste vouchere nu au fost nici pana astazi trimise, iar persoana de contact, dl. Cristi Catalin Chican, nu raspunde la solicitarile repetate pe email. Intelegem situatia generala, insa virusul nu provoaca lipsa de seriozitate.
r. s. b.
Merg cu ei de 8 ani,minim 2 vacante pe an si le am adus zeci de clienti..credeam ca sunt seriosi,dar acum mi am dat seama ca nu sunt...am rezervare in bulgaria pe 8 iunie,am fost la agentie,m au pus sa dau mail agentei(mirela)la mail nu raspunde,sau raspunde in 4-5 zile..nu se poate purta o conversatie pe mail ,nu am cerut banii,inapoi..vreau doar o rezervare ulterioara..dar chiar nu ai cu cine sa vorbesti...ff neseriosi..cred ca o sa schimb agentia de turism...in 8 ani am achizitionat eu si cunostintele mele vacante de minim 30000 €...sa nu mai vorbim de vreun bonus de fidelizare...asa cum i am recomandat pana acum,asa o sa ii denigrez de acum incolo
N. G.
Locația excelenta!!! Curatenie,amplasament totul la superlativ. Gazdele primitoare,cumsecade,cu siguranță o să revenim. Booking-ul necooperant....
A. F.
buna ziua,
Tocmai ce am incheiat un sejur de exceptie in sudul Bulgariei in perioada 6-11 iulie 2020, la Duni Royal Resort, conditii exceptionale, totul la superlativ, noi avand achitat din martie. Multumim foarte mult, Direct Booking si in special, doamnei Ioana Anda Andrei pentru colaborarea din timpul "pandemiei". Recomand aceasta agentie si cu siguranta vom mai reveni la anul.
I. C.
Agregator de oferte f ok. Ai de unde alege. Poti plati si in eur, online sau in agentie.
I. T.
Această locație părea că este super ok până anul acesta. Dar in situație de criză nu prea se descurcă. Au fost câteva momente tensionate ,iar o angajată G........Nu a reușit să gestioneze foarte bine situația. Doar in aceste momente îți dai seama cine e profi....și cine mai are până ajunge acolo
G. D.
O agenție pe care în prisma interacțiuni nu o recomand. Nu sunt deschiși la o rezolvare amiabila, nu vor sa accepte că situația actuală nu ține de client și nu vor sa rezolve o situație decât prin prisma omului de afaceri pus pe căpătuială.
S. D.
Sunt serioși,amabili și au cele mai mici prețuri de pe piață garantat, recomand cu încredere
B. A. T.
O societate comerciala condusa de niste ordinari
Mai pe scurt, tu trebuie sa-i intelegi pe ei dar invers nu se pune problema.
A. G.
Prompți! Recomand!
A. S.
Nici o stea nu ,merita aceasta agentie , sunt niste oameni de nimic , nu recomand aceasta agentie dupa ce se vad cu banii nu mai raspund la mail,la telelefon...
D. R.
Va acordam nota 10 pentru serviciile pe care ni le puneti la dispozitie! FELICITARI!
F. D.
Au incasat banii cu 6 luni inainte si cu cateva zile înainte de plecare nu raspund la telefon, cei mai tepari din Romania.
R. F.
Doamna de acolo cam plictisita de viata, ori avea o zi proasta!
C. C.
Cea mai proasta agentie cu care am colaborat , proasta comunicare , si dacă ai făcut greșeala sa le plătești nu mai raspund ,sa nu mai aud de ei
S. D.
Bine ca se ocupa sa faca conturi false pentru review-uri, ca de clienti nu ii intereseaza.
A. H.
De evitat. Personal sictirit de viata și clientelă . Pentru prima și ultima dată când apelam la serviciile lor.
S. V.
Este a treia oara cand imi rezerva, dar nu e rezervat pana cand nu dai banii si nici atunci nu esti sigur pt ca iti comunica ca nu mai au camere, dar daca ai avut o reducere ca mine, mai primesti un email in care camerele care nu mai erau le gasesti acum la un pret mult mai mare. Eu nu inteleg cum o rezervare pe orice site este o rezervare, dar numai aici dai banii ca sa afli, dupa ce ai primit si o factura proforma, daca au camere sau nu respectiva locatie. Eu de 3 ori pana acum nu am avut noroc.
De evitat aceasta agentie turistica, care atunci cand au probleme sunt un portal, un portal cu sediu si angajiti care incaseaza cash pretul excursiilor.
Feri-ti-va de ei!
C. M.
Foarte buni!... Oferte de nerefuzat!
Le-am dat "credit" încă de cînd au apărut pe piață, și nu am fost dezamăgită deloc, în toți acești ani!
Chiar si acum, in perioadă de criză planetară, îmi oferă tot sprijinul pt a rezolva cu bine, problemele ivite cu vacanțele early booking( deja cumpărate)
Multumesc, direct booking !
j. j.
Aveam rezervare sa plec pe 24 iunie dar datorita pandemiei hotelul se deschide pe 25. Am amanat pentru 24 august si pentru asta a trebuit sa platesc 27 euro in plus si in loc de camera cu terasa mi s a oferit camera simpla. Am acceptat pentru ca am fost nevoit dar nu mi se pare corect. Poate gresesc..
I. C. T. B.
O agentie cu care nu se poate comunica din pacate, telefonic nu raspunde nimeni.
M. C.
Super prompti de 7 ani merg numai cu ei.
Recomand cu incredere
m. t.
Am făcut un drum până la un hotel închis, nu am fost anunțați că este închis nu recomand! Loredana Mitroi a fost agentul de turism
T.
Niste escroci care iti anuleaza excursia si-ti restituie 0 % din valoarea excursiei, niste sarlatani legali, mi au furat banii munciti din greu oamnii buni si nici nu ii poti reclama datorita crizei de COVID-19.
A. B.
Nici o stea nu meritati....am făcut rezervare...am plătit integral ..ca urmare sa fiu anunțată ca nu ma mai incadrez in acea oferta ..m.ati plasat la alta mai scumpă...la mail.uri nu răspundeți ..la telefon nu raspundeti ...
A. S.
Foarte ok ca agentie, politicosi, prompti si profesionisti. Recomand.
a. b.
Profesionisti.Multumesc pt raspunsurile prompte la toate intrebarile avute
G. E. P.
O mizerie de agentie care nu are operatori care sa raspunda la telefon cand este vorba despre o anulare a rezervarii sau restituire a banilor achitati.
V. S.
Bună ziua. Sunt probleme cu contactarea agentului Vlad Lupu. Putem avea un nr. de telefon??? Este o urgenta
A. m.
Foarte promți! Nu am avut niciodată probleme cu aceasta agenție - online!
A. S.
Cei mai neseriosi👎👎👎japca si minciuni.
Hotiii
F. M.
Aici am gasit gasit, aproape tot timpul, pretul corect al unei vacante.
M. A.
Buna ziua , 772333, de cateva saptamani asteptam o solutie pt vacanta anulata, nu se raspunde la email.
c. b.
Am sunat 30 minute si nu a răspuns nimeni,La fel si pe chat răspunsuri cu intarziere si fara inteles.
S. B.
Evitați această firmă care nu știe decât să ia bani.
M. E.
Am așteptat destul până să mă bage cineva in seama!!???
C. P.
Foarte neseriosi
Faci rezervarea, o platesti integral ca altfel nu se poate sa o confirme. Si apoi te anunta ca nu au disponibil in perioda solicitata. Iti propune ca la targ alte date sau sa iti dea un voucher, daca nu esti de acord iti returneaza o parte din bani si iti opreste comisioanele de rezervare, 25 euro. Pt ce opresc acei bani ?! Ar trebui confirmate rezervarile si apoi sa te puna sa platesti.
C. N.
Totul la superlativ. Doamna Letitia, o bucovineanca care ne-a facut călătoria în Bucovina cea mai frumoasă din Romania
E. R.
Am fost penalizat cu 25 % din valoarea sejurului de 1Mai în Bulgaria în condițiile stării actuale.
M. G.
Sper sa dea faliment aceasta agentie vagaboanta
K.
Servicii, bune , raspunsuri prompte si, in general, interes fata de client.
M. A.
Foarte amabili și rapizi, 5 minute a durat să plătesc
M. P. A.
Una este pe site-ul alta când este vorba de plata
E. S.
Dezamagit de aceasta agentie. Am rezervat o noapte in Viena(Hilton). A doua zi am primit mail cu respectiva confirmare a disponibilitatii si proforma. Am platit Proforma (145 euro), online cu un card bancar. A treia zi de la comanda asteptam voucher-ul. Surpriza ! Am primit mail ca nu mai exista disponibilitate cu pretul de 145 de euro/noapte si mi s-a transmis sa mai platesc o proforma de 180 de euro (banii 145 de euro fiind deja luati). Dupa cateva incercari de a vorbi cu reprezentantii companiei + cateva mailuri am fost sunat si mi s-a comunicat ca ei nu pot face nimic decat sa imi returneze banii opriti de pe card. Asadar, aveti grija.
T. B.
Raspuns extrem de rapid, seriosi, preturi atractive, plata facila, documentele de calatorie transmise cu promptitudine. De apreciat si e-mailul "remainder" cu cateva zile inainte de data calatoriei, in care sunt si alte informatii utile legate de calatorie.
Pentru 5* ar mai trebui adaugate (uneori) informatii suplimentare legate de categoria camerei sau a serviciilor oferite in cadrul ofertei respective.
D. D.
Nu recomand direct booking.
Am achitat sejurul integral inca din luna februarie 2019.
Cand am ajuns la hotel in luna august 2019 la hotel, ni s-a spus că am greșit hotelul , că rezervarea a fost făcută fără consultarea lor etc.
Am sunat agentul direct-booking de pe voucher, care inițial a răspuns la telefon; i-am spus ce s-a întâmplat și mi-a promis că va verifica situația.
Ulterior nu mi s-a mai răspuns la telefon și nici la emailul trimis în care am descris situația.
O agenție ”tipic românească”...
PS pt Direct Booking: pentu că ați cerut detalii referitor la rezervare, am rugămintea să verificați corespondența în care am descris întreaga situație și la care nu v-ați chinuit să răspundeți.
Si totuși ca să nu rămână lumea cu impresia că chiar vreți sa faceți ceva: 535444.
O. I.
O agenție de turism ok!
M. M.
Pe site apar locuri disponibile pentru perioada vizata, platesti avansul dupa care rezervarea este infirmata, si astepti dupa bani...
C. P.
Am contractat servicii de 3 stele la Complexul Russalka, Bulgaria. La destinatie am avut surpriza sa fim cazati in niste bungalouri vechi, darapanate, cu gandaci, asternuturi murdare, usa de la baie umflata. Am comunicat agentiei diferenta dintre cele 3 stele din contract si cazarea de facto. Agentia mi-a comunicat sec ca "nu se ocupa ei de cazare", sa rezolv eu acolo. Practic oferta agentiei de pe site este mincinoasa: se prezinta bungalourile noi (la care am stat anterior si la care ne asteptam sa stam si acum) dar se cazeaza in bungalourile vechi. Este ceva diferenta intre pozele de pe site si pozele reale de la cazare.
D. D. B.
Am achitat 4 camere sea view (cu vedere totala la mare) primind si confirmarea pe mail. 6 luni mai tarziu, cu doar 3 zile inainte de plecare, ne-au trimis vouchere de cazare si... surpriza! camerele noastre erau side sea view (cu vedere laterala la mare). Pentru aceasta vedere frontala, noi AM ALES sa achitam suplimentar; astfel de camere fiind din start mai scumpe. Intrucat nu raspund la telefon si cu dificultate la mail, am mers la sediul lor ca sa ne transmita, cu scuzele aferente, ca e vina altei companii cu care ei intermediaza rezervarile. Inselaciune! Practic ne promiti niste conditii, platim pentru acestea cu jumatate de an inainte ca sa constatam ca am fost amagiti; camere cu vedere frontala de fapt nici nu exista la acel hotel (dar noi am platit separat pentru acestea, dupa oferta primita pe mail de directbooking).
E. D.
Un sejur MINUNAT,,Hotel Thalassies Nouveau'' (Limenaria, Grecia) foarte frumoasa,Hotelul amplasat in fata marii,plaja cu sezlonguri ,umbrelute,nisip foarte fin,apa marii limpede.Terasa unde serveam masa langa plaja. Masa demipensiune, Bufet suededez,dimineata aveai destule oferte sa-ti alegi.
Seara aveai bufet suedez la aperitive,iar felul doi aveau doua oferte la alegere si anume; peste , fructe de mare cu garnitura, sau friptura de pui sau porc cu garnitura,desert.Conducerea hotelului foarte amabila,la fel si personalul.foarte multe terase,supermarketuri.Merita!
v. m.
Burger foarte bun! Recomand.
I. S.
Ușor de găsit, foarte aproape de metrou. Angajați profesioniști!
F. V.
Siguranta, profesionalism si rapiditate.
A. B.
Personal amabil. Oferte si preturi bune.
L. L.
Recomand cu încredere ! O agenție foarte bună! Personal foarte amabil și operativ.
D. P.
Sistem de rezervari neorientat spre client. O pierdere de timp.
V. R.
M-am cazat la Hotel Select din Mamaia. Este foarte aproape de plaja si in zona sunt autoserviri, restaurante, farmacii, minimarket-uri. In ceea ce priveste cazarea, jalnic: apartamentul nu era curat inca de la cazare, par pe jos, praf, vasul de WC nu era curatat desi avea pusa pe capac banderola cu dezinfectat, chiuveta de la una din bai curgea in momentul cand se deschidea robinetul, furnici si niste insecte mici cu multe picioare inclusiv in baie care s-au strecurat printre haine, canapeaua extensibila era stricata, nu se deschidea si abia dupa 3 zile de cand am anuntat a venit cineva sa o repare, lenjeria de pat nu parea schimbata. Sunt putine prize si am cumparat un prelungitor. Am renuntat la ultima noapte de dormit la acest hotel desi am platit pentru cazare 3768 lei pentru 6 nopti, apartamentul fiind cotat la 3 stele de catre Direct Booking. Nu ma voi mai caza niciodata la acest hotel. Nu recomand.
s. s.
O agenție serioasa unde este o echipa de oameni profesioniști ,ce știu să interacționeze cu clienții și se orientează spre nevoile lor în alegerea vacanțelor perfecte.Felicitari echipei pentru timpul redus de așteptare și ajutorul oferit clienților.
c. a.
Am facut rezervarea intro zi agitata,vineri last minute pentru grecia halkidiki.apoi seara dupa ce am platit am citit ingrozit reviewurile si am intrat in panica.plecarea e luni.cu toate ca ei nu lucreaza in weekend insa spre suprinderea mea online se pare ca lucreaza sau aveau confirmarea inca de ieri.au raspuns pe chat si in timp ce vorbeam cu ei au venit voucherele pe mail si toate detaliile inclusiv de la agentia partenera din grecia,sambata dimineata la ora 8.20 deci in afata programului lor afisat.am peimit numere de mobil alea agentilor responsabili,numar de urgente inclusiv din grecia si vorbitori de limba romana.dupa reviewurile citite...intrasem in panica....revin cand ne intoarcem.probabil sunt depasiti de situatie in unele cazuri si de numarul mare de rezervari.eu am auzit de ei la un radio:)
C. B.
Niste nesimțiți, escroci și profitori
M. G.
Nu recomand acesta companie.Desi am rezervat si am platit de la inceputul anului vacanta alaturi de fetitele noastre si alte 6 familii cu copii, am avut marea neplacere sa fim anuntati cu o saptamana inainte, ca nu mai exista camerele, ca a incetat colaborarea cu operatorul.Toate celelalte familii au ramas la acel resort, noi fiind replasati la 30 minute de mers cu masina. A fost o vacanta neimplinita, in mod special a fetitelor, deoarece isi dorisera foarte mult sa se distreze cu ceilalti copii.Cum sa le explicam situatia?! Pe viitor nu vom mai apela la serviciile acestei companii.
F. V.
Oferte bune, metode de plata diverse, per total sunt ok, la site ar mai fi de lucru, incarca paginile cam greu uneori. O prima vacanță prin ei foarte reușită, urmează a doua.
T. T.
Niste șarlatani nu vor sa restituie nici o sumă....Evitatii