Opinii despre Alltur (Agenție de turism)
Alltur
Bulevardul Carol I 50, București 020923, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Alltur, Agenție de turism în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Alltur
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Alltur
M. V.
Update raspuns: toata lumea s-a conformat situatiei de pandemie in general, nu vad sensul lamentarii, fiecare dupa cum rezista si reuseste isi tine afacerea in picioare. Nu ma asteptam la acest raspuns total neprofesionist.
Obligativitatea legala este de a functiona la jumatate de capacitate pentru distantare regulamentara si purtarea mastii. Nu e un moft al turistului, evident, ci conformare cu legea.
________________
Sunt in total asentiment cu review ul anterior, al dnului Andrei Nicu Sirghei, in care se descria foarte bine atmosfera de transport Alltur. Iar cat despre raspunsul agentiei, DA, organizatorul si personalul e dator sa dea in primul rand tonul iar apoi sa se asigure ca toti pasagerii respecta regulile. (Asta s-a putut realiza la hotel, ca exemplu, cu mult mai multe persoane decat intr-un autocar).
In conditii normale totul ar fi fost bine dar in acest an in care cu totii ne conformam situatiei de pandemie, o organizare mai buna a locurilor din autocar era esentiala, cat si obligativitatea purtarii mastii (inclusiv de catre sofer si ghid). La transfer in Bulgaria pana la hotel a fost un maxi taxi full, la retur un autocar cu cateva persoane. Daca era invers, ce bine era. Tine de organizare.
Pentru cele mentionate, ar trebui sa dau nota minima dar pentru ca pe circuitul nostru atat tur cat si retur autocarul a fost plin pe jumatate si nu maxim cum spuneau alti calatori ca au ajuns in Bulgaria, ii las pe ei sa ofere nota meritata. Eu daca pateam asa, apelam la anpc.
Totusi, sper sa luati masuri fiindca e pacat de restul detaliilor. Faceti un efort si vom reveni cu drag.
A. V.
am cumparat o vacanță în Grecia plătind avans 1500 ron.Din cauza virusului nu am mai mers și am pierdut 1100 ron(conform contractului semnat cu agenția).
Hotelul la care urma să mergem ne-a comunicat că ei reprogrameaza vacanțele celor care nu pot ajunge din cauza virusului în decurs de un an fără a pierde banii.
Agenția nu ne-a comunicat nimic în acest sens, și nici nu ne-a restituit cei 400 ron din avans, purtandu-se recalcitrant și agresiv cu soția mea.
Lipsa dumneavoastră de profesionalism reiese chiar și acum din modul in care ati formulat răspunsul și v-ati adresat cu “stimate domn, dacă pot sa va spun așa...”, in condițiile în cade nu am jignit. Neprofesionalism a fost din momentul in care soția a sunat la agenție, iar doamna care a răspuns a fost extrem de nepoliticoasă și i-a spus soției ca trebuie sa ia legătura cu agenta care i-a făcut contractul, sa-i dea mail sau telefon (deși nu o sa răspundă pentru ca e foarte ocupată), întrucât lucrează de acasă. O doamna întepata care a binevoit sa dea mailul doamnei care se ocupase de contractul nostru. Apoi, răspunsul la cererea noastră de anulare a venit prompt, însă deși spuneam clar ca vrem sa anulam s-a tot tras de noi ca poate...dar vorbește cu șeful sa ne ajute...etc. I-am zis clar ca anulam și sa tragă penalizarea pe care o recunoșteam, știam de ea din contract, și am anulat cu 2 luni înainte numai pt ca penalizarea era minima, dacă așteptăm riscam la penalizare maxima. Am cerut diferenta de bani sa ne fie data înapoi sau ca voucher, însă nici pana in ziua de azi nu am primit acest voucher sau banii. Au zis ca dacă au pierdut, asta e, nu va mai căutam ca nu mai avem nevoie de voi. Un angajat profesionist nu Răspunde obraznic! Așteptăm banii de diferenta sau voucherul pana la soluționarea cererii de la ANPC
D. P.
O sa punctez ca am ajuns rapid si in siguranta, atat la dus, cat si la intors spre litoralul bulgaresc, de aici cele doua stele.
In conditii de pandemie, respectarea distantarii si purtarea mastii nu au fost realizate! A fost la latitudinea fiecarui pasager daca vrea sa poarte masca sau nu, iar autobuzele au fost la capacitate maxima si la dus, si la intors.
O alta problema a fost in modul de abordare al doamnei care ne-a facut rezervarea. Este sub orice critica in orice situatie, dar mai ales in plina criza a industriei de turism sa tratezi clientii cu aroganta, tupeu si sictir in conditiile in care eu m-am adresat 'doamnei' cu mult respect. Am avut o problema cu rezervarea, o greseala din partea agentiei si am telefonat foarte calma, dar reactia isterica si neprofesionala a doamnei m-a socat; problema s-a rezovlat, dar modul de adresare m-a convins sa nu mai revin.
R. N.
Dupa 2 curse mi-am dat seama ca experienta pe autocar variaza foarte mult mai ales in perioada de fata ( Covid-19 ).
Prima cursa totul perfect, toata lumea masti, nimeni galagios, regulile respectate in totalitate.
A doua cursa exact pe dos, nimeni nu avea masca ( autocarul fiind full ! @100 de oameni, unii dintre ei tusind ); Bauturile alcoolice in teorie fiind interzise in practica nu e chiar asa si desigur dupa ceva beri si sticle de vin unii incepusera sa debiteze numai tampenii si cu voce tare nu doar in soapta. Probabil as fi putut veni cu vreo 10 jointuri pe acolo si nimeni nu ar fi spus nimic.
Felicitari soferului pentru cursele efectuate si lipsite de incidente rutiere, felicitari si ghidului insa consider ca ar fi trebuit sa se impuna la respectarea regulilor asa cum s-a impus si la prima cursa ( fiind acelasi ghid ).
A. N. S.
Călătoria spre Bulgaria s-a desfășurat în condiții de confort, însă în anul 2020 siguranța nu înseamnă doar evitarea accidentelor rutiere. Ar fi util daca însoțitorul de drum s-ar implica mai mult în respectarea condițiilor de igienă și siguranță decât să ne povestească pseudoinformatii istorice. MASCA ESTE OBLIGATORIE SI PENTRU ÎNSOȚITORII DE DRUM SI PENTRU ȘOFER
Și să lase aroganța acasă la București domnii însoțitori.
Însoțitorii de drum nu poartă nici ei mască și nici nu au anunțat obligativitatea purtării acesteia la niciun moment pe durata călătoriei.
n. a.
Soferul si ghidul nu purtau masca si nici nu obligau pe alti rebeli sa o poarte, asta in drumul spre varna din 17 august, iar la intoarcere aceeasi poveste. Inteleg ca nu credeti in virus, dar altii o fac si respecta si legea in acest sens.
M. R.
A fost frumoasa aceasta experienta
La întors am așteptat puțin după celalalt autobuz. În rest mi se pare foarte bine ca oferă transport dus-întors pana la hotel
Felicitări
L. B.
Profesioniști, răspuns rapid, sejururi cu preturi bune.
C. F.
Companie de transport serioasa si cu profesionisti, oameni de incredere, pe care te pori baza!
m. t.
Punctualitate, Siguranță, Profesionalism.
Recomand cu cea mai mare încredere .
E. A.
Am calatorit 2 ani la rand cu autobuzele Alltur. Calatoria a fost placuta, ghidul foarte atent. Opririle normale. Nu am nimic de reprosat. Pentru pretul platit a fost ok.
i. i.
Călătorim cu Alltur de 4 ani. Totul fără cusur. Luni, 15.07 am călătorit la Nisipurile de Aur în Bulgaria. Incepind cu plecarea care din motive de Piața Constituției închisă de PMG s-a făcut din Rond Cosbuc.. Fără să se anunțe asta nicicum.. Comunicarea a existat doar pe autocarul Sunnybeach.. Acolo era un ghid f drăguț.. Apoi autocarul cu care am călătorit.. Subanchiriat de la o firma din Argeș.. Ne-am rugat tot drumul sa ajungem cu bine.. Nimeni nu a comunicat ca de obicei.. Câte opriri.. Unde.. Transferuri.. NIMIC. Un domn șofer tânăr.. Ok de altfel.. Dar aveți o mare bila neagra. De ce unii călători beneficiază de confort sporit, wifi, ghid.. Iar alții, deși achita același preț, beneficiază de condiții inferioare? Am simțit o mare dezamăgire.. Semn ca încă o companie faina a fost cuprinsa de superficialitate.. Vom vedea la întoarcere sâmbăta aceasta dacă a fost un incident izolat...
A. V. P.
Buna ziua!
Dragi consumatori daca doriți servicii de calitate NU APELAȚI la aceasta agentie de poseta!
La agenția din Calea Moșilor...unul din sedile importante....ale "'prestigioasei"'agentii...sunt doua DUDUII...unaa mai bine pregatita decat cealalta...MARILENA HENEGARIU... si o asa-zisa Directoare IRINA...(care ii tine isonul angajatei, ca ce sa vezi in vremurile astea de criza este greu sa gasesti oameni bine pregatiti...mai ales exceptionali ca d-na Marilena)
Mergi---plate;ti... dupa ceva timp...scurt ce-i drept---cca. 20 minute....dupa ce iti incaseaza banii...suna telefonul...
STITI OFERTA NU SE CONFIRMA....
Alt drum alt efort, alte minciuni
PS OFERTE MINCINOASE, PERSONAL TOTAL LIPSIT DE EXPERIENTA...
Daca doriti o vacanta RATATA apelati la aceasta PSEUDOAGENTIE!
Va enerevati pe banii dumneavoastra!
I. S.
Per total a fost ok transportul către Nessebar, Bulgaria. Am ajuns la destinație la ora stabilita și în București la fel. Este puțin neplăcut transferul din Varna și Sunny Beach. Dar practic nu trebuie mutate decât bagajele. Dacă ești cârcotaș poți găsi defecte la autocare, dar în general este ok. Mai e neplăcut ca șoferii din Varna și Sunny Beach nu știu boaba de engleza și romana prea puțin. Noi am avut noroc ca din Sunny Beach ne-a luat un băiat tânăr care, cred, ca era român. Ghizii sunt ok. Cel de la tur, regret ca nu i-am reținut numele, chiar da detalii despre unele locuri pe unde trece autocarul. Asta mi s-a părut super ok.
Per total am fost mulțumiți de transport.
A. I.
Lipsa totala de profesionalism si de respect pentru clienti. Autocarul nu era prevazut cu aer conditionat si scartaia din toate incheieturile de aveai impresia ca se dezmembreaza la urmatorul hop. Soferul a tinut geamul deschis tot drumul pentru ca fuma la volan. Nu a facut opririle necesare pentru a ne face nevoile fiziologice. Nu recomand aceasta firma decat daca vreti sa va stricati concediul.
I. G.
Daca nu stati bine cu nervii, nu apelati la aceasta agentie. Am apelat la ei pentru transport tur în data de 27 iulie, retur in data de 3 august, pentru Sunny Beach. Autocarul principal a fost ok pe ruta catre Sunny Beach. Circul a început cu transferul din autogara Sunny Beach până la hotel. Transferul era asigurat de, cred, 2 pensionari care nu vorbeau decât bulgară. Am făcut 7 ore pana acolo si o ora am asteptat sa catadiseasca sa ne bage în seamă, cu toate ca aveau tabelul cu numele si destinația unde sa fim transferați.
Dar, distracția mare a fost astazi, si inca nu s-a încheiat. Este ora 21 si nu, nu am ajuns, suntem în vamă, pentru ca trebuia sa experimentam o gama cat mai variată de stari si incidente ca sa avem de unde alege, după preferințe și, mai ales, ca sa testăm elasticitatea nervilor la întindere exagerată.
Transferul din Sunny Beach s-a făcut cu o rată, altfel nu pot sa descriu mijlocul de transport. Vechi, părea să se destrame la fiecare curbă si aerul conditionat era inexistent. Ce pot spune? Multumesc lui Dumnezeu ca a fost o zi nu foarte călduroasă si ca rapciuga de trocarici nu si-a dat obștescul sfârșit pe drum. Asa ca, din Varna am plecat cu o oarecare întârziere care s-a dovedit a fi o nimica toata în comparație cu ce a urmat.
Ne-am oprit de 2 ori pentru ca da, autocarul s-a defectat si doar eforturile si inventivitatea șoferului au făcut ca resuscitarea sa fie o reușită. Acum, când scriu, se încearcă inca o resuscitare, sa speram ca tot reușită. Am dat 2 stele, cate una pentru fiecare din oamenii care chiar merita apreciati: șoferul si ghidul.
Pentru agenție as da -100, dar nu se poate.
Poate nu ar fi rau ca Protecția Consumatorului sa faca o vizită de curtoazie pe la sediul agenției si prin parcul auto. Cine stie ce revelație traiesc!
M. P.
Un transportator bine organizat. Atat la plecarea spre Nisipurile de Aur din 20 august 2019 cat si la intoarcerea din 25 august, orarul a fost respectat cu strictete. In autocar era curat, iar aerul conditionat a functionat fara probleme. Ca o observatie pozitiva, la cursa din 20 august am avut un ghid de nota 10. Ne-a furnizat multe informatii culturale si 'ponturi' pentru un sejur placut.
M. S.
Foarte bune conditii de concediu.
G. F.
O noapte superba sa aveți!!! . Încep asa pentru ca sunt în autocarul care, sper sa ne ducă în București fără încă o oprire și fără sa mai avem vreo defecțiune, pe care o înțeleg ca asta se poate întâmpla cu orice mașină mai ales cu asta care baga km sau ii măsurați în ani lumină. Șoferul și ghidul merita tot respectul ( sa le dați o trusa de scule mai utilată , niște salopete și bineînțeles piese de schimb).
Pe data de 27.07 am plecat cu același șofer și ghid... nota 10. Am schimbat la Varna cu un alt autocar care părea cam vechi dar mergea aerul condiționat și șoferul foarte ok. În Sunny Beach la autogara au venit două Forduri vai de mama lor... cu doi șoferi în vârstă care nu cred ca mai aveau timp la anii lor sa mai învețe alta limbă. Nu ne-am înțeles cu ei sub nici o forma și uite asa am stat sa ne transfere o oră chiar foarte călduroasă de altfel. La întoarcere am fost luați la timp din fața hotelului într-un Iveco foarte curat și cu aer condiționat. În autogara a venit transferul către Varna... Un autocar... Am crezut ca merge pe ruta București-Ciorogarla-Bolintin. Șoferul nu înțelegea nimic și muzica trebuia sa fie ca în comunism( numai muzica patriotica). Aerul condiționat a fost lipsă. Cea mai tare faza a fost ca șoferul avea puse pe el două ventilatoare montate în dibluri în cele doua colțuri. Ideea este ca suntem toți oameni, am ales aceeași companie și dorim sa beneficiem toți de același servicii, prețul a fost același pentru toți. Dar mai exista și alte companii. Succes în continuare.
A. D.
Am hotărât să mergem în concediu prin aceasta agentie pt.prima data și am fost profund încântați.Transportul a fost ok.conform graficului până la Nisipuri și înapoi.fara nici o problema.Soferul un profesionist desăvârșit iar ghidul d.nul Chiosea un om deosebit ,comunicativ ce își face meseria cu drag.Multe mulțumiri tuturor,recomand aceasta agenție cu drag.Cu siguranță vom reveni la anul.
M. C.
Calatorie cu autocarul firmei geoalimar, fara ghid, fara wifi prezentat in oferta, cu sofer care vorbeste la telefon fara hands-free, cu pasageri care-si mananca sandwich-urile foarte mirositoare, cu discutii purtate cu alti pasageri pt a ne elibera locurile noastre, fara posibilitatea de a ne lasa pe traseu facand totusi exceptii pt alti pasageri
P. G.
Am călătorit cu autocarele acestei agenții în BG și retur. Începând cu ghidul care ne-a fost alături până la confortul autocarului cu etaj, NOTA 10 sau ***** Este al doilea an consecutiv în care am avut parte de aceleași servicii ireprosabile, nu a fost o simplă coincidență.
E. P.
Numai cuvinte de lauda!Am ales varianta tur-retur,totul a decurs minunat,conditii foarte bune,ni s-au explicat toate detaliile calatoriei,programul s-a respectat intocmai.Multumesc pentru profesionalism!
C. I.
Inca un concediu reusit, seriozitate si calitate.Preturi corecte!Multumesc Alltur
T. M.
Am dat 4stele deoarece pe parcursul calatoriei s a deschis usa de la bagaje si au "sarit"niste geamantane(s-au recuperat si proprietarul geamantanului cu daune a fost despagubit),la dus catre Bulgaria televizorul a functionat dar la intors nu,autocarul nostru nu avea in dotare wi-fi,distanta intre scaune prea mica(dupa ceva timp te simti incomod),soferul autocarului nu stia limba romana ..In rest ,multumita.
O. G. Z.
Doar cuvinte de apreciere pentru echipa Alltur. Am calatorit de doua ori cu aceasta companie si am fost foarte multumiti.
R. B.
Bună ziua! Serviciile acordate au fost foarte bune. Voi apela cu încredere la dumneavoastră când voi avea nevoie de o vacanta în care sa ma bine și sa îmi încarc bateriile. Toate cele bune. Cu respect pentru munca dumneavoastră care mie mi-a adus o mare bucurie, Rodica Bancan
P. T.
Pentru mine a fost o călătorie plăcută și spre Nisipurile de aur și retur. Tot respectul pentru toți angajați Agenție
O. I.
Nu recomand sa folositi transportul acestei comapnii. Nu respecta clienti, ii arunca de pe o masina la alta, nu lucreaza aerul conditionat in autocar. Ghidul Dumitru Chiosea si soferul sunt nesuferiti si necafilicati.
C. B.
O mizerie, transportul in bulgaria si transferul catre hotel o mizerie, in bulgaria va asteapta o proasta cu doua proaste si "chakai" ....
V. I.
O agenție de turism foarte bună și de încredere. Îmi fac vacanțele prin dânșii de peste 15 ani și au fost mereu ireproșabili.
i. g.
Am mers in Bulgaria cu cel mai drăguț și politicos ghid, Dumitru Chiosea. Un om atent și practic. Mulțumim din inimă! Recomand cu căldură ALLTUR și , in special, pe acest om minunat!
S. V.
Voi incepe doar cu partea buna.
- Costul transportului
Acum incepe partea mai putin buna.
- Autocarul este foarte inghesuit si mic, nu am reusit sa stau normal cu genunchii.
- Autocarul a asteptat dupa niste intarziati in Romania vreo 10 min
- Autocarul a asteptat dupa alti intarziati in Bulgaria in pauza sa fumeze in peco
cumva... nu m a deranjat caci a ajuns la timp in Bulgaria, dar la retur ...microbuzul care trebuia sa ne ia de la hotel, a intarziat peste 45 minute , in conditiile in care am fost punctuali cu 30 minute inainte pentru marja lor de eroare, cum e mentionat pe brosura primita, in concluzie ...stau 1h jumate aproape degeaba caci nu exista punctualitate. Rusine.
D. T.
Dezamăgire totala. A fost prima și ultima data când am apelat la serviciile dumneavoastră și anume cu autocarul pana la Nisipurile de aur. Autocar murdar , vechi , iar locurile deși le-am rezervat și plătit cu 3 luni înainte , au fost ultimele de la etaj , scaune cu mușama , care nu erau confortabile și foarte murdare. Îmi pare rău dar după 15 ani ar mai trebui făcută o investiție. La întoarcere am așteptat 1 oră în fata hotelului, am sunat la însoțitor si mai făcea și glume pe tema asta.
g. b.
Am călătorit cu Alltur pe destinația Bucuresti-Nisipurile De Aur și retur în datele de 30 iulie - 6 august 2018 și am fost plăcut impresionata - foarte serioși, punctuali, autocar foarte confortabil, șoferul a condus impecabil iar ghidul care ne-a însoțit ne-a oferit multe informații utile despre obiectivele turistice pe lângă care treceam, informații despre trecutul istoric și dezvoltarea economică a localităților, a venit în autocar la fiecare în parte sa ne arate diferența dintre bancnotele de leva valabile și cele vechi, scoase din circulație. Returul a fost, deasemenea ,super ok,am ajuns în București la ora prestabilita.Astfel de oameni întâlnești mai rar, am fost,după cum am mai spus,plăcut impresionata, felicitări !
L. M.
Bună ziua ! Este primul an când am apelat la serviciile dumneavoastră și am fost foarte mulțumiți de condițiile în care am călătorit.Pe lângă mașinile foarte bine întreținute și șoferi profesioniști am avut un ghid foarte sociabil, care ne-a putut oferi multe informații interesante. A fost o experiență plăcută și rămâneți prima noastă obțiune pentru concediul următor. Din păcate nu pot spune același lucru despre locația avută în Sunny beach (cel mai urat hotel și cel mai puțin amabil personal pe care l-am văzut vreodată!)Mulțumim!
C. C.
O agenție cu servicii foarte bune !
M. A.
Profesioniști! Multumim D na Henegariu
P. C.
Dupa mai bine de 14 ani de colaborare cu aceasta agentie, m-am hotarat sa scriu o recenzie .Dupa 14 ani, pentru ca increderea si respectul nu se castiga si nici nu se pastreaza dupa una, doua, trei rezervari. Mai ales ca, am plecat in vacanta, de fiecare data cu familia- sotie si doi copii. Pot spune ca cei doi au crescut si in concediile oferite de Alltur. Avand in spate raspunderea unei familii, am crezut ca le stiu pe toate, iar "furnizorul" este cel care doreste doar sa profite de mine. Dar, incet, incet am vazut ca firma - Alltur- nu nu este dusmanul meu, a inteles dorintele mele, mi-a oferit intodeauna agenti de turism care inteleg ceea ce vreau ,care nu incearca sa iti ofere alte intelegeri, in spatele patronului, care nu uita sa " iti taie chitanta", care iti ofera informatii utile- pentru tine ca si client - si au timp sa stea de vorba cu tine, atunci cand vrei sa "cheltuiesti" o suma de bani.Intodeauna , cand am plecat in concediu, nu am plecat cu ideea ca s-ar putea sa m- i se spuna la hotel ca, agentia nu si-a onorat obligatia de plata, iar eu nu pot fi cazat in aceea locatie.
La orice hotel am fost, am fost primiti ca si client normal, fara sa fiu nevoit sa dau faimosul "tain", pentru a fi cazat la ora la care am ajuns, pentru a fi cazat intr-o camera decenta. Si aici,sigur este profesionalismul celor care lucreza in Alltur si relatia pe care firma o are cu partenerii sai, fara indoiala.
De recomandat, am recomandat si voi recomanda, oricarui prieten aceasta Firma, pentru modul in care stie sa isi inteleaga, indrume si sa isi respecte clientii.
n. p.
Multumim ghidului Dumitru Cheosea pentru amabilitatea si profesionalismul cu care ne intampina in fiecare an,pentru toate informatiile pe care le primim in drumul spre Bulgaria, foarte interesante si bine documentate . Totodata am fost impresionati de organizarea perfecta a transferurilor spre statiuni si hoteluri si retur.Sunteti adevarati profesionisti si va multumim tuturor pentru aceasta organizare impecabila . Va suntem recunoscatori ,felicitari !
R. I.
Pentru o primă experiență de mers cu autocarul in concediu, a fost excelent. Profesionisti. Nu am avut niciun "stres" legat de transport, deplasare la hotel, preluare de la hotel. "Meseriași", ce mai încolo și încoace. Ghidul a dovedit stăpânire de sine în situații limită. Conducatorul auto, de asemenea, fără cusur.
Vă mulțumim.
C. M.
Am calatorit cu dumneavoastra 7.08-12.08 si am fost foarte multumiti iar ghidul d-ul Dumitru Cheosea un om deosebit.Va multumim.
A. A.
Întârziere de 20 minute la plecare, ghida agitată si grăbită, comunicare ineficientă.
Poate dacă nu se oferea transferul până la hotel era mai acceptabil , când nu știi unde trebuie să duci persoana după ce a fost comunicată din timp adresa hotelului si faci tam tam ca se pleacă la ora fixa cu autobuzul pentru transport international nu poți să nu comunici întârzieri si sa iei o atitudine derogatorie .
C. G.
Profesionalism, ridicat . Promptitudine, excelență.!!!
C. D.
Vacanta in Republica Dominicana prin intermediul Agentiei Alltur a fost o placere. Am beneficiat de sprijinul si profesionalismul angajatilor acestei agentii, care ne-au pus la dispozitie informatii cu privire la locurile de vizitat, ne-au ajutat in alegerea celui mai bun orar de zbor si cea mai buna cazare.Multumim Alltur!!!
A. G.
Plec cu această firma de 7 ani ...am fost si la ski si in vacante exotice si totul a fost extraordinar .
V. C.
Consider o sansa deosebita faptul ca am cunoscut aceasta echipa de profesionisti care mi-au asigurat posibilitatea de a petrece cateva vacante de vis lipsite de incidente.
L. B.
Transportul catre litoralul bulgaresc este impecabil, totul a mers conform programului stabilit.Anul acesta am observat ca s-a schimbat si insotitorul, care este un adevarat ghid turistic. Am aflat o gramada de lucruri noi, gratie dansului! Felicitari pentru noua ,,achizitie,,! Mergem cu Alltur de 5 ani si nu au fost probleme. Multumim!
c. c.
Daca recenta excursie in Singapore si Bali a fost o reala desfatare se datoreaza in mare masura modului in care au fost asigurate toate detaliile de catre echipa de profesionisti a agentiei Alltur
G. I.
Elegant, frumos, placut...o agenție de turism cu multă distincție!
R. C.
Recomand cu incredere!
n. i.
Foarte profesioniști
c. c.
Profesioniști.
M. V.
10 cu felicitări
L. S.
Recomand cu incredere !
a. r.
Preturi ok și serioși. Recomand
j. r.
Am luat cazare prin Alltur de Revelion 2014. Am luat mai multe camere si totul a fost foarte bine. Recomand ca profesionisti.
G. V.
Recomand!
B. B.
Sunt super profesioniști!
M. P.
Profesionisti.
B. B.
Profesioniști.
f. M.
😘😘😘
M. C. A.
Recomand
E. B. A.
(Tradus) Firma este foarte interesată. Domnul care venea a fost foarte amabil și amabil.
(Original)
Firma çok ilgili.Gelen beyfendi çok kibar ve nazikti.Özel talımacılıkta herzaman allturu kullanıyorum.Şimdiye kadar rahatsız olduğum bir durum olmadı.
K. N.
(Tradus) Am avut o călătorie frumoasă cu autobuzul de la București până la linia de coastă bulgară. De două ori a fost nevoie să ne schimbăm în alt autobuz, dar aceste autobuze deja ne așteptau, așa că nu a durat mult timp.
(Original)
Had a nice bus trip from Bucharest all the way to the Bulgarian coast line. Two times we needed to change to another bus, but these buses were already waiting for us, so it didn't take much time.
M. C.
(Tradus) Prima mea alegere în ceea ce privește agenția de turism
(Original)
My first choice in terms of travel agency
J. R.
(Tradus) Experiență minunată călătorind din București pe coasta Bulgariei!
(Original)
Great experience travelling from Bucharest to the coast of Bulgaria!
A. A.
(Tradus) Cea mai bună agenție de turism
(Original)
Best travel agency
V. C.
(Tradus) Angajați foarte ajutați și profesioniști.
(Original)
Very helpful and professional employees.
C. C.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
I.
😃 😃 😃
R. S.
T. I. S.
P. V. A.
A. B.
G. I.
S. S.
C. C.
L. R.
t. d.
I. Z.
L. P.
i. d.
g.
A. R.
L. D.
M. B.
n. h.
s. n.
L. V.